Gå til innhold

Anbefalte innlegg

fant dette her på bajenfans.se :

Bajen Hallmästare!

Bajen började dagen ganska dåligt, men lyckades vinna första matchen mot Mariedal med 3-2. Det föga smickrande resultatet skulle visa sig viktigt inför fortsättningen, eftersom Bajen endast klarade av att kryssa dom två andra matcherna i gruppen. Först 3-3 mot Borås aik, efter en Bajen-vändning från 1-3 till 3-3 i slutet och sen 1-1 mot Borås Tidnings lag.

I slutspelet fick Bajen möta segraren i Grupp 1, Ellos och det blev turneringens höjdpunkt. Bajen-seger med 5-3 och 2x "Vi ska våldta.." från den lilla tillresta Bajen-klacken. Finalen blev sen ett sömnpiller då Bajen halvgick sig fram till 8-2 mot Annelund.

Noteras kan även att norska Tippeligalaget Stabaek spelade riktigt uselt och lyckades med bedriften att förlora med 6-0 mot division 3-laget Annelund som Bajen alltså enkelt klädde av i finalen. Man skulle väl kunna jämföra dom med ett gäng norska skogshuggare med högst bristfällig teknik.

Två saker till som hände var att Elfsborgs-klacken (?) snällt fick plocka ner sin "fuck you"-tvåpinnare efter uppmaning från speakern och att Anders Linderoth vann tränarkampen på minigolf-banan.

/Sebbe

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hammarby imponerte heller ikke meg på noen måte.

Ellers tror jeg det sportslige utbyttet av denne turneringen er helt minimalt. Jepp, vi spiller dårlig 4-manns innendørsfotball på håndballbane. So what? Det er en annen idrett enn fotball på gress. Ingenting å bekymre seg over, men heller ikke spesielt severdig.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Elfsborg burde kanksje bekymre seg mest. De spilte altå 2-2 mot Stabæk.

Stabæk hadde kun med seg 3 etablerete spillere (Ohr, Stenvoll og Samir). Resten var jr. og 2. lagsspillere. Enkelte av gutta i Stabækdrakt var vi faktisk usikkre på hvem var....

Elfsbog derimot stilte med sine alle beste spillere.

Uten å kjenne Hammarby spesilt godt har jeg en mistanke om at deres tropp også hadde et noe B-preg.

Må ellers si at Elfsborgs supporterne var et patetisk gjeng. De hadde et to-stangsflagg som ga klart uttrykk for at de hatet Borås AIK. Det blir som om LSK skulle ha bannere met "hater flisbyen".

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ehh.. det var vel Norrby de "hatet" ? To-stangs flagg med "ett lang i stan" og en Norrby-logo med strek over.. eller tar jeg helt feil? Ikke at det er så veldig viktig må jeg si. De fikk også beskjed om å ta ned en stor banner med "UB'99 Merda". Merda kjenner vi igjen fra Italia.. men UB? Ultras Byttorp kanskje? HAHA! (Byttorp har ett damelag i 1. el 2. div)

Generellt om turneringen kan man ikke ta den for seriøst når man ser på oppstillingen. Men stortapet mot Annelunds IF var ikke særlig moro. Blir det samme tropp i Aalborg turneringen? Eller er det større hall med mulighet for 7'r eller 11'r fotball?

Når det gjelder Hammarby spilte de vel med navn som bla Pablo Pines Arce og Alexander Östlund. Elfsborg har som tidligere skrevet her mest grunn til å være bekymret da de spilte med mange av 1-lags spillere..

Ungdommene på fjortiss-discoet etter turneringen fikk sikkert mere å glede seg over en hva en Stabæk-supporter fikk denne dagen ;)

:: Eivind ::

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gaute er ihvertfall fornøyd med så mange Stabæk supportere i borås.

Sakset fra stabak.no

I helgen spilte vi en innendørs turnering i Borås med et relativt ungt mannskap. Fasiten ble to tap og en uavgjort, men dette var en turnering hvor vi satte fokus på det sosiale i troppen, og ikke resultatene. Gutta satte uansett enorm pris på den støtten de fikk.Til helgen tar vi mer flere av de rutinerte spillerne til en liknende turnering i Danmark.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
Stabæk ræva?
  • Opprett ny...