Concarne 0 Del Skrevet 30. Juni 2009 (endret) Del Skrevet 30. Juni 2009 (endret) Jeg var forøvrig og så Stb-Brann i ta og ble virkelig overasket over trykket hver og en av dere i SS la inn skrek og ropte, ALLE MANN! Da jeg spurte min bror om det var slikt trøkk hver kamp, svarte han ja. Da var det flaut å være lyn supporter sånt no ser man aldri i bastionen Endret 30. Juni 2009 av Concarne Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
christian- 0 Del Skrevet 1. Juli 2009 Del Skrevet 1. Juli 2009 bedre lag = bedre supportere Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
HarstadJr 26 Del Skrevet 1. Juli 2009 Del Skrevet 1. Juli 2009 da burde du glede deg til søndag, vi skal eie ullevål Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
draupnir 0 Del Skrevet 1. Juli 2009 Del Skrevet 1. Juli 2009 da burde du glede deg til søndag, vi skal eie ullevål Sett at det fremdeles er stadion til Lyn da. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 150 Del Skrevet 1. Juli 2009 Del Skrevet 1. Juli 2009 da burde du glede deg til søndag, vi skal eie ullevål Ja, det er i hvert fall ikke Lyn som eier Ullevaal på søndag (Og kanskje de ikke leier en gang ) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Erik_ 7 Del Skrevet 1. Juli 2009 Del Skrevet 1. Juli 2009 da burde du glede deg til søndag, vi skal eie ullevål Ja, det er i hvert fall ikke Lyn som eier Ullevaal på søndag (Og kanskje de ikke leier en gang ) Ullevål tror på løsning for Lyn Ser ut som de kan få leie fremover.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
boie 2 387 Del Skrevet 1. Juli 2009 Del Skrevet 1. Juli 2009 da burde du glede deg til søndag, vi skal eie ullevål Ja, det er i hvert fall ikke Lyn som eier Ullevaal på søndag (Og kanskje de ikke leier en gang ) Ullevål tror på løsning for Lyn Ser ut som de kan få leie fremover.. Hvorfor diskuteres økonomien til Lyn i en tråd som heter Stabæk-Brann? I tillegg har vi en annen tråd om Stabæk-Brann, nemlig denne. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå