Gå til innhold

Anbefalte innlegg

JonasM: Jeg vil se skandaleintervjuet med Nannskog du tok etter kampen ikveld!

Skandaleintervju? Hva skjedde?

Slettet etter anbefaling.

Endret av JonasM
Lenke til innlegg
Del på andre sider

JonasM: Jeg vil se skandaleintervjuet med Nannskog du tok etter kampen ikveld!

Skandaleintervju? Hva skjedde?

Slettet etter anbefaling.

Har du slettet det helt? Eller finnes fortsatt filmen? Burde jo i hvert fall legges på nesoddentv.no/stabak :P

Endret av Jan Fredrik
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er tydelig at noen hadde stått opp med feil bein først, og i tillegg hadde kraftig PMS.. Skammelig å oppføre seg sånn mot klubb-tv.

Fortell :blink:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pauligirl: Jobber med det :) Skal komme ut løpet av natten! :)

Edit: Intervjuene lastes opp. Men er utslitt etter et langt døgn så jeg fortsetter imorgen tidlig igjen. Intervjuene er ute få fort jeg våkner, Sammendrag fra Onkel Blaa avd. TA kommer noen timer etter jeg har våknet. Har et lengre og hyggelig opptak med Morten, Bella og Vegar som kommer i det opptaket.

Endret av JonasM
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde de 100talls timene som jeg bruker vært lønnet så selvfølgelig hadde jeg gjort alt 130% riktig, men dette er som sagt et frivillig engasjement for at ikke Lars skal bli overbelastet siden de fleste rundt ham ikke er på kontoret lenger (som de fleste vet hvorfor). I adobe premiere har jeg ikke klart å finne dette som tydeligvis skal være enkelt. Det jeg har måttet gjøre er å kutte hvert eneste spørsmål og hvert eneste svar - så justere hver og en slik at det høres riktig ut løpet av hele opptaket. Og et timinutters opptak blir da langdrygt arbeid med å se til at jeg får med der lyden av første ord starter osv osv.

Så fortell meg hva effect/innstilling jeg skal bruke slik at dette tar minimalt med tid kontra det jeg gjør idag så skal jeg blidgjøre alle :)

Edit: (i dette tilfellet en tilføyelse om hele prosessen) Å redigere er en del av hele arbeidet med et opptak. Først er det gjerne planlegging, så skal opptaket gjøres. Dermed er det å få dette inn på pc. Så starter redigeringa og se til at det blir nogenlunde ok. Deretter er det å eksportere det ut slik at jeg kan laste opp filen i riktig format til Sumo's server. Når filen er lastet opp starter Sumo en automatisk konvertering (der mister opptaket mye av bilde- og lydkvaliteten). Mens dette foregår må jeg hente ut et bilde som illustrerer opptaket og få den lastet opp til stabak.no - og lage en artikkeltekst som så skal lastes opp til forside, og de gjeldende undermenyer. Når videoen er opplastet og ferdig konvertert så må man inn i et nytt program for å få den aktivert på Sumo, her må man grabbe et nytt bilde fra videoen som skal vises på Sumo, beskrivende tekst, og plassere videoen der den hører hjemme. Så skal den linkes fra artikkelen på stabak.no. Voila, en snutt på 3 minutters lengde er publisert etter mye møysommelig arbeid som krever tunga rett i munnen (skriptfeil/feil formater kan få nettsider til å fucke - klarte å få til noen svarte milevise store felt fordi jeg eksporterte til en type jpg, ikke til en annen jpg...).

Men det er så jævlig gøy å gjøre dette!!! Stabæk Support er fantastiske, det samme er styre og stell, og spillerne i Stabæk. Derfor er det godt med konstruktiv kritikk også, men fortell hvor jeg får til dette med lyden slik at jeg ikke har revet av alt hår før jeg begynner på den prosessen over! ;)

Her finner du compressor i Premier Pro: Audio effects>Stereo>Multiband Compressor

Også må du velge masksimalt gain nivå du vil ha på lyden i alle frekvensene: Hi, Mid, Low (Mid frekvensen blir vel den viktigeste på vanlig snakking. Compressoren vil dempe signalene som går over det maksimale gain nivået du har satt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Edit: Intervjuene lastes opp. Men er utslitt etter et langt døgn så jeg fortsetter imorgen tidlig igjen. Intervjuene er ute få fort jeg våkner, Sammendrag fra Onkel Blaa avd. TA kommer noen timer etter jeg har våknet. Har et lengre og hyggelig opptak med Morten, Bella og Vegar som kommer i det opptaket.

tusen hjertelig takk!

du gjör en fantastisk jobb!

bussi.gif

Lenke til innlegg
Del på andre sider

tusen hjertelig takk!

bussi.gif

Takk for det. Intervjuene ligger ute på StabækTV. Tilogmed det som gikk å bruke med Daniel er med i opptaket. Onkel Blaa konverteres til riktig format for Sumo og vil deretter bli lastet opp. Denne vil ta noen timer dessverre, men det ble en hyggelig samtale med de tre (Morten, Vegar og Bella) i slutten av opptaket, etter at Richard hadde levert som alltid fantastisk innsats med mikrofonen og myket opp trioen for StabækTV.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

tusen hjertelig takk!

bussi.gif

Takk for det. Intervjuene ligger ute på StabækTV. Tilogmed det som gikk å bruke med Daniel er med i opptaket. Onkel Blaa konverteres til riktig format for Sumo og vil deretter bli lastet opp. Denne vil ta noen timer dessverre, men det ble en hyggelig samtale med de tre (Morten, Vegar og Bella) i slutten av opptaket, etter at Richard hadde levert som alltid fantastisk innsats med mikrofonen og myket opp trioen for StabækTV.

Gleder meg! Når omtrent vil de være på nett?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Intervju med spillerne etter kampen mot Aalesund ser du her:

http://webtv.tv2.no/webtv/?progId=330525

Kameramann i opptaket er Thomas Jakobsson.

Opptak fra "Onkel Graa" etter kampen mot Aalesund. Se klipp og intervju med spillerne etter seansen her:

http://webtv.tv2.no/webtv/?progId=330607

Kameramann under intervjuet er Maan95.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må hive meg på bølgen og berømme deg for jobben du gjør med StabækTV Jonas! Fantastisk at du gidder og bruke så mye tid som du gjør på dette. Vet det er veldig mange som setter pris på jobben du gjør :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tusen takk for det, Martin. Dessverre måtte jeg ta en dag off i dag og har heller slappet av (har tre fulle dager som kommer med StabækTV-prosjekt). Ser de har lagt ut opptak om drive-in som sikkert er laget av Paul og Lars - anbefales!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tusen takk for det, Martin. Dessverre måtte jeg ta en dag off i dag og har heller slappet av (har tre fulle dager som kommer med StabækTV-prosjekt). Ser de har lagt ut opptak om drive-in som sikkert er laget av Paul og Lars - anbefales!

Hva slags prosjekt er dette? :) Noe i forbindelse med champions league kampen ? ;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva slags prosjekt er dette? :) Noe i forbindelse med champions league kampen ? ;)

Han skal nok på morgendagens pressekonferanse (etter den lukkede treningen), FCK sin trening, intervjuer etter kampen osv...

Så ja, det er nok ting i sammenheng med FCK-kampen.

Endret av Jan Fredrik
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blaafar

Helt riktig. Følger opp to ønsker som har blitt ytret fra forumet. Et av de blir et lengre prosjekt som jeg starter på fra onsdag.

Endret av JonasM
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Han skal nok på morgendagens pressekonferanse (etter den lukkede treningen), FCK sin trening, intervjuer etter kampen osv...

Så ja, det er nok ting i sammenheng med FCK-kampen.

Skal nok på den lukkede treningen også om det blir slik som i København, men også følge juniorlaget. De andre er jeg ikke sikker på.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stabæk TV, klapp klapp klapp!

Få noen ord med Henning Hauger, siden han er med i landslagstroppen ;)

Stå på, det blir bedre og bedre! !

Om vi vinner 3-0 eller 4-0 er Jonas pålagt å spørre: Hvordan var det å knuse FCK på TA?

Deal?? :rolleyes:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe helt ok, VicViper. :D

Men nå er Paul tilbake fra ferie slik at jeg faller sikkert mer tilbake til der jeg begynte, juniorlaget og 2. laget, for de oppmerksomme ser sikkert at Paul har laget opptaket med FCK-treningen og "Drive-in"-salget. I morgen skal jeg ihvertfall stå i intervjusonen igjen og skal nok dra i gang noen blundere, som å gratulere Solbakken med tapet, eller annet jeg klarer når nervene knyter seg i tungespissen. Godt dere setter pris på videosnuttene og gleder meg til å se hva de varter opp med framover fra a-laget :)

Ps: Jobber med to opptak som kommer! Første jeg holder på med er en lengre prat Lars hadde med morgendagens danske kommentator Niels fra Canal9. Vanvittig sympatisk type! Håper dere orker 4,5 min med skryt av Stabæk og nedjekking av Solbakken :)

Endret av JonasM
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe helt ok, VicViper. :D

Men nå er Paul tilbake fra ferie slik at jeg faller sikkert mer tilbake til der jeg begynte, juniorlaget og 2. laget, for de oppmerksomme ser sikkert at Paul har laget opptaket med FCK-treningen og "Drive-in"-salget. I morgen skal jeg ihvertfall stå i intervjusonen igjen og skal nok dra i gang noen blundere, som å gratulere Solbakken med tapet, eller annet jeg klarer når nervene knyter seg i tungespissen. Godt dere setter pris på videosnuttene og gleder meg til å se hva de varter opp med framover fra a-laget :)

Ps: Jobber med to opptak som kommer! Første jeg holder på med er en lengre prat Lars hadde med morgendagens danske kommentator Niels fra Canal9. Vanvittig sympatisk type! Håper dere orker 4,5 min med skryt av Stabæk og nedjekking av Solbakken :)

Kommer det i løpet av kvelden?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

peas on earth: jeg takker på mine vegne og takk tilbake for at dere har sett på det som har kommet av greier løpet av sommeren :)

Martin: Filezilla er veldig dårlig på å beregne tiden på opplasting, men jeg våger å tippe at den skal kunne publiseres på Sumo (StabækTV) om 2 timer fra dette minutt. I løpet av natten kommer et forsøk på noe "Jonas ikke kan", så får jeg se hvordan det opptaket blir tatt imot! :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
StabækTV
  • Opprett ny...