Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Ja nå skal det bli spennende å se hva som skjer.. Jonas og Lars har jo vært dynamitt i en god periode nå. Dersom det er så at Jonas ikke skal være med så mye lenger, bør det som produseres i fremtiden ha meget høy kvalitet(var det noen som nenvte å hoppe etter Wirkola?), og da tenker jeg ikke på lydmiksing og klipping, men innholdsmessig. Endelig har vi fått StabækTv slik fansen ønsker det; med artige innblikk i guttas og klubbens hverdag. Borte er endelig de langtekkelige magasinene som kun kom én gang i uken. Folk vil ha oppdateringer raskt, så får heller lyden være litt ujevn(hvem legger egentlig merke til sånt bortsett fra de ekstreme av oss?) og innslagene litt kortere.

Jonas og Lars har gitt oss en pulserende kanal inn i klubben, og det er akkurat dette vi trenger! Ikke nok med det, Jonas har gjort dette på helt frivillig basis, og han har jobbet veldig lange netter for å få ting klart så alle kan få se innslagene senest morgenen etter de er filmet.

Jeg håper Stabæk fortsetter å benytte Jonas som den ressursen han er. Folk med brennende engasjement vokser nemlig ikke på trær...

Endret av Anders C
Lenke til innlegg
Del på andre sider

For Jonas: Jeg bøyer meg dypt ned i støvet!(ofte ment ironisk, men definitivt ikke i dette tilfellet.)

Herlige filmsnutter med etterspurt innhold. Korte innblikk inn i klubbens verden, akkurat slik man vil ha det. Jeg tenker ihvertfall "mer, mer, mer" etter hver lille filmbit, og da kommer det jaggu meg to nye rett rundt svingen.

Hyllester så det holder fra denne kanten!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

StabækTV er noe av det beste jeg har sett en klubb få til, og noe av det beste jeg har sett på lang tid. Det er virkelig bra det du gjør Jonas og jeg er takknemlig at noen gidder å gjøre det. Jeg vet hvor mye jobb det er, og i fremtiden håper jeg det kommer nye artige innslag på StabækTV.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jonas topper det hele med å være aktiv i forumdiskusjoner og gjør våres meninger til livet i StabækTV! Klare å ta med seg så mye input som vi har gitt å klare å bruke det er fantastisk på frivillig basis! <--- Klarer ikke formulere meg, men håper du forstår det :P

Følger de andre innleggene over og tar av meg hatten :)

Edit: Forumleringsproblemer ^^

Endret av VicViper
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jonas topper det hele med å være aktiv i forumdiskusjoner og gjør våres meninger til livet i StabækTV! Klare å ta med seg så mye input som vi har gitt å klare å bruke det er fantastisk på frivillig basis!

Følger de andre innleggene over og tar av meg hatten :)

Med det resultatet som han verkar fått, tror jag snart att han kommer ha det som ett betalt jobb =)

Stabaek bör absolut se till så att jonas fortsätter med detta.

Endret av janzinho
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det beste hadde selvfølgelig vært om Stabæk opprettet en egen stilling for dette. Spørs vel hvor realistisk dette er i disse økonomiske tider.

Hva om vi oppretter ett eget STABÆK TV fond tilsvarende med det vi hadde / har med tifo fondet.

Er vel samme kontonummer som blir brukt ved innbetallig av medlemskap og sesongkort. Bare å merke innbetalingen med STABÆK TV. Etter å ha dratt igang en diskusjon angående å sponse ett sesongkort på Jonas i "sesongkortholdere" tråden er det tydelig at giverlysten er tilstedet. Siden Jonas ikke har lyst til å ta imot en slik donasjon direkte kan det kanskje løses bedre gjennom et slik fond. Hvordan det forfaltes videre er kanskje en sak for styret.

Vi kan nok ikke bidra med betydlige midler til den totale driften men med et prosjekt som Stabæk TV kan vi nok utføre en forskjell. I hvert fall med å opprettholde og kanskje forbedre standaren enda mer i forhold til det vi har sett siste mnd. Det føles i hvert fall feil at illsjeler som gjør dette gratis på fritiden skal gå med tap for å utføre jobben. Da tror jeg ikke Stabæk TV i nåværende form lever lenge dessverre.

Endret av elaang
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tar av meg hatten for all skryt som har kommet. Men må påpeke som Lars at det ikke må gå på enkeltpersoner. Det er mange oppgaver de sitter med kontoret utover det jeg har bidrat med så det er bedre at jeg har mulighet til å bidra i ny og ne enn at det går på bekostning av noen. DET kunne jeg aldri levd med.

Stabæk har de beste supporterne uansett. Det er gøy, og engasjerende, med alle ideer dere har til StabækTV! Beste kilden til klubbtv-ideer er de som heier på laget :)

Må unnskylde at jeg er veldig dårlig på å ta imot skryt, prøver å være mandig og holde "støv" unna øynene. Bukker og takker og gleder meg over hva dere får til på borte og hjemmebane om dagen. Vi sees i kveld!!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi kan nok ikke bidra med betydlige midler til den totale driften men med et prosjekt som Stabæk TV kan vi nok utføre en forskjell. I hvert fall med å opprettholde og kanskje forbedre standaren enda mer i forhold til det vi har sett siste mnd. Det føles i hvert fall feil at illsjeler som gjør dette gratis på fritiden skal gå med tap for å utføre jobben. Da tror jeg ikke Stabæk TV i nåværende form lever lenge dessverre.

Det ville vært fantastisk for klubben å ha mulighet noe sånt. Da snakker jeg på klubbens vegne og ikke på mine for det kan jo være hvem som helst som går inn og bidrar der. Ihvertfall, det vi som heier på en klubb liker er jo video fra div sammenhenger med a-laget pluss mer. I tillegg at det er målrettet mot de betalende tilhengerne!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det beste hadde selvfølgelig vært om Stabæk opprettet en egen stilling for dette. Spørs vel hvor realistisk dette er i disse økonomiske tider.

at stabaek gir jonas et sesongkort og inviterer han til en eller to bortekamper burde vel vaere mulig - ökonomisk sett?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er godt :)

Over til noe "helt" annet! Jeg tok opp med Paul før kampen idag om at det var ønske om å se stadion fylles opp. Til tross for tett skjema tok han likevel igang ønsket og vi satte opp kamera i femte etasje utenfor foreløpig stengte losjer og gjorde opptak hvert 5. sekund gjennom hele kampen. Dette har Paul satt sammen som film her:

http://webtv.tv2.no/webtv/sumo/?progId=330906

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Over til noe "helt" annet! Jeg tok opp med Paul før kampen idag om at det var ønske om å se stadion fylles opp. Til tross for tett skjema tok han likevel igang ønsket og vi satte opp kamera i femte etasje utenfor foreløpig stengte losjer og gjorde opptak hvert 5. sekund gjennom hele kampen. Dette har Paul satt sammen som film her:

Veldig kult. Utrolig artig med slike "mindre" prosjekter innimellom :-)

Det ser faktisk ut som at publikum reiser seg i takt med musikken i andre omgang, hehe, men det er vel bare tilfeldig...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kult å se dynamikken i hallen gjennom kampen. Takk Paul!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tøft!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk!

Ja, Andersen er i form. Var flere andre som imponerte igår, men så var de tente før matchen også. Det man kan undre på er hva som ble sagt i pausen siden Moss vant 2. omgang 3-0 :)

Noen etterspurte FotballGolf med juniorlaget. Video av dette ligger her:

http://webtv.tv2.no/webtv/sumo/?progId=328128

Endret av JonasM
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etter å ha lest litt i JJ tråden så kom jeg på at det var noe snakk om at det kanskje kunne være mulig med en treningskamp mot Arsenal? Var lenge siden, men hadde vær morsomt om StabækTV kunne tatt et lite intervjue med JJ og spurt om det kunne la seg gjøre?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
StabækTV
  • Opprett ny...