Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Artig å notere seg at vi de siste ukene har hatt tilnærmet daglige oppdateringer med nye innslag på StabækTv, i forskjellige former.

Jonas "trakk seg tilbake" til juniorlaget og 2. laget fra og med torsdag, og etter det har det ikke kommet noenting..

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Artig å notere seg at vi de siste ukene har hatt tilnærmet daglige oppdateringer med nye innslag på StabækTv, i forskjellige former.

Jonas "trakk seg tilbake" til juniorlaget og 2. laget fra og med torsdag, og etter det har det ikke kommet noenting..

Merket meg det jeg også. Derfor fremmer jeg igjen forslaget om at vi lager en underskriftskampanje for å gi Jonas en lønnet stilling i medieavdelingen. (forslaget ble litt borte forrige gang mye pga. dum og upresis formulering fra min side)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Vic. Har notert meg det. Skal gjøre et forsøk :)

Ikke gjør det. Jeg hater disse treningskampene mot engelske lag

Enig, Hangar'n vår kommer til å være 3/4 full av (norske) Arsenalsupportere...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rich - hva er det som er så forferdelig med PL motstand i en treningsmatch? Samme grunn som Rettep at det blir for mange som kommer for å se Arsenal?

Ønsker uansett et intervjue med JJ, med eller uten Arsenal treningskampspørsmål.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som betaler 500 kr billetten, totalt 6-7 mill i klubbkassen, mens Rich og andre som bryr seg mer om Stabæk enn engelske liksomlag kankose seg med Kolbotn - Stabæk e.l. Vinn vinn :-)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lars ringte i dag så jeg skal en tur innom treninga til Stabæk i morgen om ikke helsa sier stopp. Vi kommer da til å gjøre noen intervjuer, og med tanke på at spillerne sikkert er påvirket av at dem røk ut mot FCK til tross ofr to gode kamper, og røk i cupen mot Aafk, blir det nok mest sannsynlig at mye av praten vil forgå med trener Jönsson. Vi kommer til å finne noen passende spørsmål som er interessante for dem fleste her :)

Når jeg først er der ute vil jeg prøve å få til litt mer intervju med spillerne også, men da på andre områder enn siste kampen. F.eks. Valencia.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og av dem krever vi ca. 750 kroner i inngangsbillett. 750 x 10.000 = 7.500.000. Alle sesongkortholdere får spesialrabatt. Ser ikke problemet. :huh:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og av dem krever vi ca. 750 kroner i inngangsbillett. 750 x 10.000 = 7.500.000. Alle sesongkortholdere får spesialrabatt. Ser ikke problemet. :huh:

Penger er ikke alt

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Penger er ikke alt

Dessverre er det vel så og si det....

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lars ringte i dag så jeg skal en tur innom treninga til Stabæk i morgen om ikke helsa sier stopp. Vi kommer da til å gjøre noen intervjuer.....

Kan du spørre om skadesituasjonen i forkant av kampen mot TIL /Valenciakampene. Tenker da spesielt på hvordan det går med Høilands lårskade.

Endret av Kjetil
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Penger er ikke alt

Og Adecco er fett

Du var sikkert ikke med, men resten av oss hadde det knallmoro i Adecco..

Det ble for mye moro i fjor, eller? :lol:

Tror vel vi kan håpe at klubben tenker litt mer penger enn den har gjort de siste par årene, og ikke mindre. En ting at vi solgte Somen, Alan og Veigar i fjor, samt at vi ikke nådde opp i budkrigen om Annan, slikt skjer. Men at Keller, Lassebo og muligens også Daigo og Bella må forlate en klubb tidligere enn både dem selv og klubben ønsker, bare for å redde regnskapet, det håper jeg vi nå har sett for siste gang.

Blåruss er ikke et skjellsord når du skal ansette en daglig leder/styreformann/økonomisk ansvarlig e.l. (men det er selvfølgelig et skjellsord når du skal ha noen til det sportslige apparatet).

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Penger er ikke alt

Og Adecco er fett

Du var sikkert ikke med, men resten av oss hadde det knallmoro i Adecco..

Dum konklusjon.

Å se Daniel forsøke brasser, vinne golfsett og kjefte på Alanzinho er selvfølgelig like artig der og da. Å vinne kamper i Adecco er morsommere enn å tape dem i Eliteserien.

Utover det regner jeg med at du forsto hva jeg mente.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Savner Stabæk-Tv som Jonas lagde jeg - etter han trappet ned skjer det jo ingenting..

Jonas - we need you:-)

Vi tar med kameraet på treningen idag :)

Man kan ikke bli annet enn godt humør av å høre på Farnerud :)

Godt å se det ikke er stopp! Vi tar 3 poeng fra Tromsø.... Fint å vite det på forhond :P

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jonas - we need you:-)

Alltid hyggelig å høre at man er savnet. Men har en stor utfordring foran meg, fra mandag er jeg klasselærer for en 9. klasse. Noe jeg ikke har gjort før. Det er også på en skole hvor de ikke er helt vant med at en 27-åring er hovedansvarlig for en klasse - så det blir spennende. Kommer til å prøve å gjøre litt i ny og ned videre likevel, om muligheten byr seg :)

Ihvertfall over til noe annet:

I morgen er det Stabæk 2 mot Mo på Telenor Arena kl. 14.00! Men vi blir bare to som kommer til å bidra for StabækTV slik at derfor vil jeg høre med dere om dette: Vil noen se kampen live, men uten kommentering? I så fall vil jeg ordne det. Er det ingen ønsker så gjør vi bare opptak og legger ut redigering på kvelden.

Håper på Stabækseier i dag!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

I morgen er det Stabæk 2 mot Mo på Telenor Arena kl. 14.00! Men vi blir bare to som kommer til å bidra for StabækTV slik at derfor vil jeg høre med dere om dette: Vil noen se kampen live, men uten kommentering? I så fall vil jeg ordne det. Er det ingen ønsker så gjør vi bare opptak og legger ut redigering på kvelden.

Spilles ikke denne kampen på Nadderud? stabak.no og papir-budstikka hevder det, men på fotball.no står det at kampen går i Telenor Arena.

Litt forvirra her nå...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spilles ikke denne kampen på Nadderud? stabak.no og papir-budstikka hevder det, men på fotball.no står det at kampen går i Telenor Arena.

Litt forvirra her nå...

Den går på TA

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt forvirra her nå...

Som Rich skriver, den går på Telenor Arena.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Føler at det ikke har kommet så mye nytt på Stabæk TV etter sommerferien... Det dabbet plutselig helt av... Det er bare klipp når det er kamp...

Og grunnen til det er at JonasM nå har mer enn nok med å være klasselærer.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
StabækTV
  • Opprett ny...