Maan95 199 Del Skrevet 18. August 2009 Del Skrevet 18. August 2009 Vet det... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
JonasM 1 691 Del Skrevet 18. August 2009 Del Skrevet 18. August 2009 Da skal jeg på Valenciakampen! Blir intervjuer etter kampslutt torsdag som legges ut løpet av natten til fredag Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Maan95 199 Del Skrevet 18. August 2009 Del Skrevet 18. August 2009 Da skal jeg på Valenciakampen! Blir intervjuer etter kampslutt torsdag som legges ut løpet av natten til fredag Borte??? Hadde det vært kult og sendt en stabæktrening på nett live!? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
JonasM 1 691 Del Skrevet 18. August 2009 Del Skrevet 18. August 2009 Nå torsdag er ikke borte, nei. Det er en flott hjemmekamp Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
vidjetore 155 Del Skrevet 18. August 2009 Del Skrevet 18. August 2009 Her sitter jeg med Linux (ubuntu) og får aldri sett på StabækTV (med mindre jeg booter opp i Windows) pga at StabækTV har valgt TV2 Sumos Silverlight-løsning til streaming. Inntil i dag. Herlig med youtube på innslaget med Tømmernes :-) Bra! Problemet for oss fåtallige linuxbrukere er at Moonlight 1.0.1 som er linux's "silverlight"-løsning ikke støtter Silverlight 2.0 som TV2 benytter... Dette står på TV2s brukerstøttesider for webtv: "Linux har dessverre ikke støtte for Windows Media. Linux støtter imidlertid Silverlight, men ikke versjonen som TV 2 Sumo bruker; versjon 2. Vår utviklingsavdeling holder på med en versjon av Sumo som bruker Silverlight 1, som vil kunne benyttes også på Linux. Vi kommer tilbake med mer info." Dessverre har denne meldingen stått på nettsidene deres i minst et halvt år, så jeg tviler på at utviklingsavdelingen hos TV2 Sumo fortsatt er på saken... (om de i det hele tatt har vært det?) Det er synd at StabækTV har valgt en slik løsning, og jeg håper at de ved neste evaluering vil vurdere å hoppe over på en løsning der man kan se på innslagene deres uten å være avhengig av operativsystem. Ta denne tilbakemeldingen som konstruktiv kritikk, så håper jeg at også minoritetene blir inkludert i fremtiden. Dersom noen derimot vet hvordan jeg kan få sett StabækTV (eller TV2 Sumo for den saks skyld) i Ubuntu 9.04 så blir jeg veldig lykkelig :-) Det kan jo alltids være en eller annen løsning jeg ikke har fått med meg. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
MLandmark 59 Del Skrevet 18. August 2009 Del Skrevet 18. August 2009 Moonlight 2.0 beta er jo ute, da... http://www.digi.no/820844/moonlight-20-klar-for-betatesting Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
vidjetore 155 Del Skrevet 18. August 2009 Del Skrevet 18. August 2009 Moonlight 2.0 beta er jo ute, da... http://www.digi.no/820844/moonlight-20-klar-for-betatesting Yay! Trodde jeg... installerte moonlight versjon 1.99.1 (også kjent som 2.0 beta), men det resulterte i firefox-krasj etter at denne videoen hadde lastet seg inn etter en stund (og det skjer gang etter gang). Kom riktignok lengre enn før, men til liten nytte. Tror tilsvarende bug er rapportert her. Så får bare håpe at den endelige 2.0 versjonen funker... I alle fall gode nyheter at 2.0 er på vei :-) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Maan95 199 Del Skrevet 18. August 2009 Del Skrevet 18. August 2009 Nå torsdag er ikke borte, nei. Det er en flott hjemmekamp Åja! Stemmer! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Maan95 199 Del Skrevet 20. August 2009 Del Skrevet 20. August 2009 Når starter Stabæk TV magasinet opp igjen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
JonasM 1 691 Del Skrevet 20. August 2009 Del Skrevet 20. August 2009 Intervjuet Torstein Andersen Aase og Vegar Hedenstad etter kampen. Dette lastes opp til Sumo om noen timer. Det ble et intervju med mål om å holde humøret oppe. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
JonasM 1 691 Del Skrevet 21. August 2009 Del Skrevet 21. August 2009 For dem som ikke har fått det med seg: Intervju med Torstein Andersen Aase og Vegar Hedenstad etter kampen mot Valencia. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Maan95 199 Del Skrevet 24. August 2009 Del Skrevet 24. August 2009 Fant dette herlige klippet idag! Kult at det ligger sånne klipp ute! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
frilin 2 339 Del Skrevet 24. August 2009 Del Skrevet 24. August 2009 Fant dette herlige klippet idag! Kult at det ligger sånne klipp ute! Bortsett at man må lide seg gjennom Per Tore Svendsen.. Han er en av grunnene til at all sport på eurosport var ubrukelig å se på. Kommentere fotballkamper og ikke kunne spilleres navn funker dårlig.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BelgiskBlaa 3 144 Del Skrevet 7. September 2009 (endret) Del Skrevet 7. September 2009 (endret) har fått fjernet lyden på youtube Kan noen prøve å få lastet den opp på nytt et eller annet sted? Dette er jo gull (bokstavelig talt) Endret 7. September 2009 av BelgiskBlaa Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bendel 136 Del Skrevet 8. September 2009 (endret) Del Skrevet 8. September 2009 (endret) hvilken dato ble dette sendt igjen ? Rett etter kampen ? EDIT : fant ikke klippet på sumo Endret 8. September 2009 av Bendel Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 005 Del Skrevet 8. September 2009 (endret) Del Skrevet 8. September 2009 (endret) Fant dette herlige klippet idag! Kult at det ligger sånne klipp ute! Denne er også gull. Herlige gjensyn med opprykk, klassiske RBK-kamper og tidenes klareste offsidemål. For ikke å snakke om da vi sendte enga ned . Endret 8. September 2009 av elaang Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
JonasM 1 691 Del Skrevet 10. September 2009 Del Skrevet 10. September 2009 Har et opptak jeg gjerne skulle hatt noen til å se over. Noen våkne i disse sene nattestimer som stiller velvillig opp? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ZUMO 11 Del Skrevet 10. September 2009 Del Skrevet 10. September 2009 Jeg er game! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
JonasM 1 691 Del Skrevet 10. September 2009 Del Skrevet 10. September 2009 Perfekt! Har du windows? Laster opp en wmv-fil Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ZUMO 11 Del Skrevet 10. September 2009 Del Skrevet 10. September 2009 Ja, tell me where.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
JonasM 1 691 Del Skrevet 10. September 2009 (endret) Del Skrevet 10. September 2009 (endret) Edit: Intet på hjertet. Endret 11. September 2009 av JonasM Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ZUMO 11 Del Skrevet 11. September 2009 Del Skrevet 11. September 2009 Kul den, I like. Drit i tekst. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
JonasM 1 691 Del Skrevet 11. September 2009 Del Skrevet 11. September 2009 Kul den, I like. Drit i tekst. Godt. Da beholdes den slik til passende anledning. Noe som kunne vært forbedret? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ZUMO 11 Del Skrevet 11. September 2009 Del Skrevet 11. September 2009 Kul den, I like. Drit i tekst. Godt. Da beholdes den slik til passende anledning. Noe som kunne vært forbedret? Kanskje noen intervju sekvenser inimellom, den hvor bella skryter av klubben og SS f.eks Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
JonasM 1 691 Del Skrevet 11. September 2009 Del Skrevet 11. September 2009 Kul den, I like. Drit i tekst. Godt. Da beholdes den slik til passende anledning. Noe som kunne vært forbedret? Kanskje noen intervju sekvenser inimellom, den hvor bella skryter av klubben og SS f.eks I'll try Takker for svar!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
JonasM 1 691 Del Skrevet 13. September 2009 (endret) Del Skrevet 13. September 2009 (endret) Here you go: Let's get ready! Flera mål ni svenskar! Mål mål mål! Endret 13. September 2009 av JonasM Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
frilin 2 339 Del Skrevet 13. September 2009 Del Skrevet 13. September 2009 Fine greier Jonas! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
S_ern 3 Del Skrevet 13. September 2009 (endret) Del Skrevet 13. September 2009 (endret) Nå fikk jeg trua igjen, strålende klipp jonas Endret 13. September 2009 av S_ern Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 13. September 2009 (endret) Del Skrevet 13. September 2009 (endret) Nå fikk jeg trua igjen, stålende klipp jonas Herlig Jonas, men jeg skulle selvfølgelig venta litt med å se på dem, alt for tidlig å begynne å komme i stemning elleve timer før match Edit: tretten timer... herregud så lenge! Endret 13. September 2009 av geirti Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Daigo nr 10 1 654 Del Skrevet 13. September 2009 Del Skrevet 13. September 2009 Here you go:Let's get ready! Flera mål ni svenskar! Mål mål mål! Steike det var saker! Takk jonas! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå