Bjornh 2 115 Del Skrevet 13. September 2009 Del Skrevet 13. September 2009 "Mål, mål, mål" var helt grei, men "Let's get ready" var knallbra! Dette er proff kvalitet, fortjener å bli dratt opp på storskjerm før kampen! Vet Lars M (SL) om den? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
JonasM 1 691 Del Skrevet 13. September 2009 Del Skrevet 13. September 2009 Takker og bukker! Det kommer et opptak i natt eller i morgen (kommer an på om jeg får lastet den opp før jeg drar fra Nesodden) med a-lagsgutta som har det moro på fotballens dag. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 13. September 2009 Del Skrevet 13. September 2009 "Mål, mål, mål" var helt grei, men "Let's get ready" var knallbra! Dette er proff kvalitet, fortjener å bli dratt opp på storskjerm før kampen! Vet Lars M (SL) om den? Jonas er smaskens! Dette blir sendt på storskjermene før kampen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
JonasM 1 691 Del Skrevet 13. September 2009 (endret) Del Skrevet 13. September 2009 (endret) Smasken? Haha. Har dere lurt på hvem Bella mener er kjekkest? Eller hvilken Stabækspiller Gromstad har som favoritt? Kanskje dere vil se at Vegar intervjuer kameramannen? Eller Palmis eminente Japan-kunnskaper? Kanskje dette opptaket kan få humøret tilbake etter tapet mot RBK: A-laget tar mikrofonen i egne hender - her er resultatet! TILLEGG: Noen som vil ha videoen med klipp av Stabæk og Rosenborg som er linket tidligere i denne tråden? Kan ikke lastes opp til Sumo, derfor tenkte jeg at jeg kunne gjøre mpeg-filen, dvs fulloppløst versjon av videoen tilgjengelig for nedlasting. Endret 13. September 2009 av JonasM Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Marius 500 Del Skrevet 13. September 2009 (endret) Del Skrevet 13. September 2009 (endret) Det riktige blir vel strengt tatt "juniorlaget tar mikrofonen" ettersom det var minimalt med bidrag fra de eldste gutta Fint innslag *thumbs up* Edit: En nedlastbar versjon av RBK videoen hadde vært konge Endret 13. September 2009 av Marius Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mharl 5 Del Skrevet 14. September 2009 Del Skrevet 14. September 2009 Bra innslag, lettet litt på humøret.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blue Nippon Ace 0 Del Skrevet 17. September 2009 Del Skrevet 17. September 2009 Jeg savner Stabæk-TV, når kommer det tilbake? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
JonasM 1 691 Del Skrevet 17. September 2009 Del Skrevet 17. September 2009 Jeg skal ihvertfall bidra med "etter kampen"-intervju. Dvs nå lørdag Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
JonasM 1 691 Del Skrevet 17. September 2009 Del Skrevet 17. September 2009 ...Edit: En nedlastbar versjon av RBK videoen hadde vært konge Her er videoen: http://www.nesoddentv.com/Stabaek/Storskjerm-STB_RBK.mpg Ny kommer til neste hjemmekamp mot Strømsgodset. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 18. September 2009 Del Skrevet 18. September 2009 Jeg savner Stabæk-TV, når kommer det tilbake? Stabæk-TV ruller og går her Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 18. September 2009 Del Skrevet 18. September 2009 Stabæk-TV: Janne: - Vi skal lita til vårt eget spel Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Caz 1 Del Skrevet 18. September 2009 Del Skrevet 18. September 2009 Er det bare jeg som har problemer med å få spilt av videoen? Får beskjed om at den ikke er lagt opp i playlisten, men alle andre videoer virker bra... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BelgiskBlaa 3 144 Del Skrevet 18. September 2009 Del Skrevet 18. September 2009 Er det bare jeg som har problemer med å få spilt av videoen? Får beskjed om at den ikke er lagt opp i playlisten, men alle andre videoer virker bra... Har samme problemet. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 18. September 2009 Del Skrevet 18. September 2009 Er det bare jeg som har problemer med å få spilt av videoen? Får beskjed om at den ikke er lagt opp i playlisten, men alle andre videoer virker bra... Her og. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blue Nippon Ace 0 Del Skrevet 18. September 2009 Del Skrevet 18. September 2009 Er det bare jeg som har problemer med å få spilt av videoen? Får beskjed om at den ikke er lagt opp i playlisten, men alle andre videoer virker bra... Her og. Samme her Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 18. September 2009 (endret) Del Skrevet 18. September 2009 (endret) Stabæk-TV:Janne: - Vi skal lita til vårt eget spel Jeg får spilt den av fint i IE og Firefox, men ikke i Opera. Kanskje det er fordi i de to førstnevnte bruker jeg Silverlight? SUMO -folka ser på problemet nå. Er det noen andre enn meg som også FÅR sett den? Endret 18. September 2009 av stabækLars Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bendel 136 Del Skrevet 18. September 2009 Del Skrevet 18. September 2009 så den akkurat på en mac med FF. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 18. September 2009 Del Skrevet 18. September 2009 så den akkurat på en mac med FF. SUMO fant ut av det nå. Applikasjonen liker ikke "hermetegn". Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 475 Del Skrevet 20. September 2009 Del Skrevet 20. September 2009 Høydepunkter fra Stabæk gjennom sesongen, god underholdning i en Time, med BARE STABÆK kamper http://webtv.tv2.no/webtv/?progId=338349 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
JonasM 1 691 Del Skrevet 20. September 2009 Del Skrevet 20. September 2009 Intervjuene etter kampen mot Odd Grenland: http://www.stabak.no/menn/article3565.ece Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
JonasM 1 691 Del Skrevet 20. September 2009 Del Skrevet 20. September 2009 Hva savner dere på StabækTV om dagen? Da tenker jeg på... alt! Kom med forslag. Skriv helst forslagene her. Portrettintervjuer? "En dag med..."? osv. Kom med det dere ønsker å se på StabækTV! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest daglish7 Del Skrevet 20. September 2009 (endret) Del Skrevet 20. September 2009 (endret) En dag med Daniel! Det fikser du vel? Fra spøk til alvor, kanskje et intervju med Mike Kjøle der han kan fortelle om hvordan det var å spille i Stabæk. Om nedturer og oppturer, hvordan det var å være kaptein, hvordan det var å bli "vraket"! Hvordan det var å spille med de økonomiske problemene i 01 blant annet! Savner rett å slett litt mer dype samtaler med våre trofaste travere Er det en spiller som hadde fortjent en fullsatt TA i en "hyllest" kamp hadde det vært ham! JonasM du burde ta en titt på Espn sine sendinger! MYE bra der pluss egen kanal for legender! Endret 20. September 2009 av daglish7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
JonasM 1 691 Del Skrevet 20. September 2009 Del Skrevet 20. September 2009 Notert! Kom med flere forslag! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 20. September 2009 Del Skrevet 20. September 2009 Notert! Kom med flere forslag! Sannsynligvis litt på siden av det du tenker på, men likevel: Hadde det vært mulig å beholde livekommentarene på høydepunktene man legger ut? Det ville vært mye bedre enn å måtte høre en eller annen som med en monoton jeg-vet-allerede-hvordan-det-gikk-stemme prater seg gjennom kamphendelsene. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest daglish7 Del Skrevet 20. September 2009 Del Skrevet 20. September 2009 Notert! Kom med flere forslag! Sannsynligvis litt på siden av det du tenker på, men likevel: Hadde det vært mulig å beholde livekommentarene på høydepunktene man legger ut? Det ville vært mye bedre enn å måtte høre en eller annen som med en monoton jeg-vet-allerede-hvordan-det-gikk-stemme prater seg gjennom kamphendelsene. Som eurogoals? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
JonasM 1 691 Del Skrevet 20. September 2009 Del Skrevet 20. September 2009 Notert! Kom med flere forslag! Sannsynligvis litt på siden av det du tenker på, men likevel: Hadde det vært mulig å beholde livekommentarene på høydepunktene man legger ut? Det ville vært mye bedre enn å måtte høre en eller annen som med en monoton jeg-vet-allerede-hvordan-det-gikk-stemme prater seg gjennom kamphendelsene. Jeg er helt enig faktisk! Men det TV2 legger ut tilgjengelig for Stabæk er enten med en voice-over (jeg-vet-allerede-hvordan-det-gikk-stemme) som er et opptak etter kampen, eller en uten noe som helst kommentering - kun lyd fra stadion. Regner uansett med at stabækLars leser dette og sjekker det med TV2 når han får tid Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Martin 15 Del Skrevet 20. September 2009 Del Skrevet 20. September 2009 Forslag til innslag: - Oppkjøring til kamp. Gjerne litt fra garderoben før kamp osv. - En dag som Stabækspiller, alt de gjør på en vanlig dag før og etter trening. - Flere portrettintervjuer. Gjerne med Janne eller Daigo. Synes dere gjør en kjempebra jobb med StabækTV Jonas og Lars. Fortsett sånn! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
JonasM 1 691 Del Skrevet 20. September 2009 Del Skrevet 20. September 2009 Takk for det, Martin. Flotte forslag! Kom gjerne med flere! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
frilin 2 339 Del Skrevet 20. September 2009 Del Skrevet 20. September 2009 Lars Bohinen - Mannen bak i kulissene som sportsdirektør. Lengre intervju, med hvordan opplevelsen har vært og hva han tenker om fremtiden. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaDrømArena 84 Del Skrevet 20. September 2009 Del Skrevet 20. September 2009 Norge-quiz blant våre svensker. "hvem kan mest om Norge". Eventuelt hvem kan mest om Stabæk. Crossbar challenge fra midtbanen. Vg har stjålet et konsept fra Soccer AM med at man intervjuer spillere om hvem som er ditten og datten. StabækTV kan gjøre noe av det samme. Video Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå