d*u*b 2 363 Del Skrevet 2. Juli 2010 Del Skrevet 2. Juli 2010 Kjempeopplegg! Intet mindre! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
JonasM 1 691 Del Skrevet 2. Juli 2010 Del Skrevet 2. Juli 2010 Kjempeopplegg! Intet mindre! Tusen takk for det. Og som takk: Her er dagens SommerStudio: Gjester er Morten Skjønsberg og Siri Grønli Rett før klippet med Mix og Woods har dessverre vindu to forsvunnet i eksporteringen. Beklager dette... 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Del Skrevet 2. Juli 2010 Del Skrevet 2. Juli 2010 Jonas Moen leverer nok en gang! Knallbra Jonas! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 2. Juli 2010 Del Skrevet 2. Juli 2010 Flott Jonas. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
alltidblaa 3 016 Del Skrevet 3. Juli 2010 Del Skrevet 3. Juli 2010 Konge! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 3. Juli 2010 Del Skrevet 3. Juli 2010 Hehe, morsomt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaAlltid 531 Del Skrevet 3. Juli 2010 Del Skrevet 3. Juli 2010 Kult å se! Morsomt å få opp tenningen igjen før kamp. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
JonasM 1 691 Del Skrevet 3. Juli 2010 Del Skrevet 3. Juli 2010 Virker som dette er noe jeg bør fortsette med ut sommeren? Takk for tilbakemeldingene 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 3. Juli 2010 (endret) Del Skrevet 3. Juli 2010 (endret) Definitivt. Edit: Spesielt for de av oss som bor litt unna og ikke treffer på spillerne er det kjekt å se de i en litt annen setting enn mixed zone eller kamp. Endret 3. Juli 2010 av hdaniels Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
JonasM 1 691 Del Skrevet 3. Juli 2010 Del Skrevet 3. Juli 2010 Definitivt. Edit: Spesielt for de av oss som bor litt unna og ikke treffer på spillerne er det kjekt å se de i en litt annen setting enn mixed zone eller kamp. Toppers, og kom med tips om saker og spørsmål dere savner/ønsker! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 237 Del Skrevet 3. Juli 2010 Del Skrevet 3. Juli 2010 Herlig, Jonas Og de som hjalp deg. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
JonasM 1 691 Del Skrevet 13. August 2010 Del Skrevet 13. August 2010 En liten etterlysning. Lager en video som jeg for en gangs skyld skal være litt grundig med. Ønsker VELDIG bilder som har med Stabæktilhengere å gjøre og bilder hvor Stabækeffekter er å se kjente steder/andre steder i verden, enda bedre: Videoklipp. Håper noen sitter på noe man kan dele! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Petter 5 884 Del Skrevet 14. August 2010 (endret) Del Skrevet 14. August 2010 (endret) En liten etterlysning. Lager en video som jeg for en gangs skyld skal være litt grundig med. Ønsker VELDIG bilder som har med Stabæktilhengere å gjøre og bilder hvor Stabækeffekter er å se kjente steder/andre steder i verden, enda bedre: Videoklipp. Håper noen sitter på noe man kan dele! Se på albumet mitt fra Køben i fjor på facebook. Bare send meg en melding hvis du finner noen bilder du har lyst til å bruke, så kan jeg sende deg bildet i høy kvalitet. Spesielt bildet hvor vi puttet et Stabæk-skjerf om halsen på modellen av verdens høyeste mann bør vel være interessant. Endret 14. August 2010 av Rettep Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
JonasM 1 691 Del Skrevet 14. August 2010 Del Skrevet 14. August 2010 En liten etterlysning. Lager en video som jeg for en gangs skyld skal være litt grundig med. Ønsker VELDIG bilder som har med Stabæktilhengere å gjøre og bilder hvor Stabækeffekter er å se kjente steder/andre steder i verden, enda bedre: Videoklipp. Håper noen sitter på noe man kan dele! Se på albumet mitt fra Køben i fjor på facebook. Bare send meg en melding hvis du finner noen bilder du har lyst til å bruke, så kan jeg sende deg bildet i høy kvalitet. Spesielt bildet hvor vi puttet et Stabæk-skjerf om halsen på modellen av verdens høyeste mann bør vel være interessant. Nydelig Petter! Sjekker nå! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Dennis Iliohans leggskinn 33 Del Skrevet 14. August 2010 Del Skrevet 14. August 2010 PM sendt, har noe som kanskje kan brukes. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 14. August 2010 (endret) Del Skrevet 14. August 2010 (endret) En liten etterlysning. Lager en video som jeg for en gangs skyld skal være litt grundig med. Ønsker VELDIG bilder som har med Stabæktilhengere å gjøre og bilder hvor Stabækeffekter er å se kjente steder/andre steder i verden, enda bedre: Videoklipp. Håper noen sitter på noe man kan dele! Endret 14. August 2010 av Slum Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 14. August 2010 Del Skrevet 14. August 2010 Mikki har vel noe? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
MLandmark 59 Del Skrevet 14. August 2010 Del Skrevet 14. August 2010 (720p) Ca 22 sekunder inn kommer vi inn i bildet. Muligens noe der som kan brukes. Nedturen med den videoen er den forferdelige tromma som går og går over sangen vår. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
JonasM 1 691 Del Skrevet 14. August 2010 Del Skrevet 14. August 2010 Tusen takk for bidrag! Youtubeklippene. Finnes de i originaler? Ellers laster jeg dem ned med et program. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hanse 3 846 Del Skrevet 14. August 2010 Del Skrevet 14. August 2010 Jeg har noen bilder der Stabækbannere pryder Tour De France samt der Stabæk er malt i veien Skal se om jeg finner noen brukbare bilder i morgen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 14. August 2010 Del Skrevet 14. August 2010 Jeg har noen bilder der Stabækbannere pryder Tour De France samt der Stabæk er malt i veien Skal se om jeg finner noen brukbare bilder i morgen Du mener videoklippet da du lente deg inn i bilen til Dag O2? 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
JonasM 1 691 Del Skrevet 14. August 2010 Del Skrevet 14. August 2010 Jeg har noen bilder der Stabækbannere pryder Tour De France samt der Stabæk er malt i veien Skal se om jeg finner noen brukbare bilder i morgen Strålende! PM meg når du finner bildene! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 237 Del Skrevet 14. August 2010 Del Skrevet 14. August 2010 Jeg vet at det også skal ligge noen bilder på serveren til stabaek.no, det var noe i sammenheng med de beste minnene fra 2009. Brukerne lastet opp bilder. Disse skal ligge i components/chronocontact/uploads et eller annet, for de som har tilgang med ftp. Spør Alltidblaa du, jeg ser nå at innholdet ikke er der lenger. Han tok over webansvaret etter meg. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
JonasM 1 691 Del Skrevet 14. August 2010 Del Skrevet 14. August 2010 Takk, posse! Dvs at de bildene folk har lasta opp ikke vil reagere om det blir brukt i en video? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stephanois 2 828 Del Skrevet 15. August 2010 Del Skrevet 15. August 2010 hva slags ynkelige folk ville hatt problemer med det? KJØR PÅ... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 237 Del Skrevet 15. August 2010 Del Skrevet 15. August 2010 Det stod i disclaimeren at vi kunne bruke dem til hva faen vi ville Så vi har alle rettigheter. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 15. August 2010 Del Skrevet 15. August 2010 vi kunne bruke dem til hva faen vi ville Klassisk kontraktsspråk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
JonasM 1 691 Del Skrevet 6. September 2010 Del Skrevet 6. September 2010 Noen her med evner til å sensurere noe i et klipp med masse bevegelse? Eller finnes det en god løsning noen vet om. Jeg redigerer i Premiere Cs3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Petter 5 884 Del Skrevet 6. September 2010 Del Skrevet 6. September 2010 Noen her med evner til å sensurere noe i et klipp med masse bevegelse? Eller finnes det en god løsning noen vet om. Jeg redigerer i Premiere Cs3 Mulig du får det til med litt motion tracking i After Effects. Generelt er vel løsningen å gjøre det i AE istedenfor Premiere, selv om man sikkert får det til i Premiere også så er det nok en del vanskeligere. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabæk_lange 786 Del Skrevet 6. September 2010 Del Skrevet 6. September 2010 Noen her med evner til å sensurere noe i et klipp med masse bevegelse? Eller finnes det en god løsning noen vet om. Jeg redigerer i Premiere Cs3 Mulig du får det til med litt motion tracking i After Effects. Generelt er vel løsningen å gjøre det i AE istedenfor Premiere, selv om man sikkert får det til i Premiere også så er det nok en del vanskeligere. Støttes! Bruk After Effect Pleier å bruke "blurre-funksjonen" men den krever en del arbeid Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå