Solobrus 107 Del Skrevet 12. Juli 2009 (endret) Del Skrevet 12. Juli 2009 (endret) Er ikke helt utenkelig at klubben kan risikere å få et bud på Farnerud eller Henning i sommervinduet som de rett og slett ikke kan ta seg råd til å si nei til? Andre som kan forsvinne? Endret 12. Juli 2009 av Solobrus Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
christian- 0 Del Skrevet 12. Juli 2009 Del Skrevet 12. Juli 2009 Flere norske klubber har fått bud/solgt spillere den siste uken (Tettey, Fredheim Holm ...). Ledelsen har sagt klart i fra at de ikke ønsker å selge i sommervinduet, men til tross for dette er det vel ikke helt utenkelig at klubben plutselig får et bud på Farnerud eller Henning i sommervinduet som de rett og slett ikke kan ta seg råd til å si nei til? Jeg sier som Sean Banan; Hvis du setter deg på en spiker får du vondt da. Man får ikke vondt på forhånd. Jeg tar meg derfor ikke bryet med å bekymre meg for om noen blir solgt, før det faktisk skjer. Hvis du mente denne tråden som en diskusjonstråd på hvem som kan bli solgt, er jeg mer med. Pontus er en fantastisk spiller og jeg digger han, men er usikker på om han kommer til å begi seg ut på et nytt utenlandseventyr. Hvis/når Pontus går, så ser jeg for meg at det blir til en svensk klubb. Henning derimot kan det fort være et utenlandsk lag som lukter på. Ser i første omgang for meg at det vil bli et franskt et. Blir også spennende å se hvor lang tid det tar før Vegar (og Mix for så vidt) blir oppdaget. Fortsetter Vegar utviklingen som han har startet, kommer han til å bli Norges beste back. Og det er ikke engang favorittposisjonen hans! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Solobrus 107 Del Skrevet 12. Juli 2009 Del Skrevet 12. Juli 2009 Var ikke Hamburg interessert i Henning en periode? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Den usynlige 0 Del Skrevet 12. Juli 2009 Del Skrevet 12. Juli 2009 Vi må ikke selge noe mer nå, holder lenge med Alan og Veigar. Synes stallen vår begynner å se veldig bra ut, og vi må bygge videre på det vi har. Skulle ønske vi kunne beholdt Christian Keller også! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
VicViper 189 Del Skrevet 12. Juli 2009 Del Skrevet 12. Juli 2009 Hva med å få solgt Iven (eller på utlån med klausul om å hente tilbake om Jon blir skadet) ?? Han får jo ikke spille på A-laget uansett og han vil jo vekk når han ikke får spilletid. Han er vel ikke den billigste keeperen å la sitte på benken? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlueDream 4 Del Skrevet 12. Juli 2009 Del Skrevet 12. Juli 2009 Skjønner ikke hvorfor Iven ikke ble lånt ut før sesongen, med en mulighet til å hente han tilbake om noe skulle skje Jon. Hvorfor ikke la han vokte buret i Lyn el. og få masse bra kamptrening i stedet for å la han råtne på andrelaget? Samme med Rogne, helt ufattelig at Stabæk ikke ga han muligheten til å spille fast i en tippeligaklubb som Aalesund. En perfekt løsning når man allerede hadde så mange forsvarsspillere i stallen. Hvor mange TL-minutter har egentlig Rogne fått? 40? Ting tyder på at han er på vei ut, og det er synd. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Erik_ 7 Del Skrevet 12. Juli 2009 Del Skrevet 12. Juli 2009 Samme med Rogne, helt ufattelig at Stabæk ikke ga han muligheten til å spille fast i en tippeligaklubb som Aalesund. En perfekt løsning når man allerede hadde så mange forsvarsspillere i stallen. Hvor mange TL-minutter har egentlig Rogne fått? 40? Ting tyder på at han er på vei ut, og det er synd. Nå har vel vi nå større eller mindre skader på 4 spillere i forsvaret vårt (Tom, Jon Inge, Morten og IA), og gjennom en høst med tøft og tett kampprogram tror jeg Rogne vil være strålende å ha i stallen, og jeg tror han vil få mer og mer spilletid hvis han leverer som han gjorde på innhoppet i går! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knutta 1 872 Del Skrevet 12. Juli 2009 Del Skrevet 12. Juli 2009 ingen salg nå, garr! her satses det inn mot CL Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå