Petter 5 884 Del Skrevet 13. Juli 2009 Del Skrevet 13. Juli 2009 Blir vi mange fra $$? Påmeldingsskjema til bussturen ligger her. Selv tar jeg turen direkte fra hytta sammen med pappa og broren min. Det går vel an å kjøpe billetter i porten? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Isla 568 Del Skrevet 13. Juli 2009 Del Skrevet 13. Juli 2009 Jeg regner med å ta turen. Vet ikke enda om det blir med bussen eller om jeg tar hele helgen i Kristiansand. Håper mange tar turen ned for å se at vi inntar 3.plassen på tabellen! Er vel en av de bedre helgene å ta turen til Kristiansand også? Lørdagskamp burde forøvrig gjøre at flere kan reise. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
alltidblaa 3 016 Del Skrevet 13. Juli 2009 (endret) Del Skrevet 13. Juli 2009 (endret) Prøver å planlegge en road trip med en tur innom hytta i S.fjord enten på vei til eller tilbake. Tur til Klovn Arena blir det uansett! Edit: Vi blir et sted mellom 4 og 7 pers. Endret 13. Juli 2009 av alltidblaa Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
henny 50 Del Skrevet 13. Juli 2009 Del Skrevet 13. Juli 2009 Anbefales å ta turen ned hele helgen! Det arrangeres beachparty på bystranden hele helgen. Palmesus: http://www.palmesusweb.no/ Det blir nok et hyggelig sted å starte festen før man beveger seg til Sør Arena og fortsetter! Jeg håper på å kjøpe billetter på stadion, og regner med at de selger til bortefeltet der? Gidder ikke stå med noen lavpanna sørlendinger. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Luguber 1 529 Del Skrevet 13. Juli 2009 Del Skrevet 13. Juli 2009 Faen ass, var en ræva uke å legge ferien, får ikke med meg Stabæk - Tirana eller Start - Stabæk! MØKK Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
HenrikM 302 Del Skrevet 13. Juli 2009 Del Skrevet 13. Juli 2009 Reiser ned på torsdag ettermiddag og hjem på søndag. Vi blir vel 6 stykker. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Del Skrevet 13. Juli 2009 Del Skrevet 13. Juli 2009 Jeg tar bussen ned. Ser ut som jeg får lurt med meg mor og far også, men de kjører selv. Ser jo ut som vi kan bli endel der nede? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 243 Del Skrevet 13. Juli 2009 Del Skrevet 13. Juli 2009 Jeg tar bussen ned. Du må inn i Hall of Fame! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 13. Juli 2009 (endret) Del Skrevet 13. Juli 2009 (endret) Jeg tar bussen ned. Du må inn i Hall of Fame! Skulle akkurat til å spørre om man kan nominere forumbrukere for Hall of Fame. I så fall vil jeg gjerne nominere hele styret, forsangere, ressurspersoner, SI samt hele $$. Edit: Faen heller, sleng på samtlige forumbrukere og. Endret 13. Juli 2009 av hdaniels Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 13. Juli 2009 Del Skrevet 13. Juli 2009 Jeg tar bussen ned. Ser ut som jeg får lurt med meg mor og far også, men de kjører selv. Ser jo ut som vi kan bli endel der nede? Kommer jeg med i hall of fame hvis jeg sitter på med moren din? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 13. Juli 2009 Del Skrevet 13. Juli 2009 Jeg tar bussen ned. Ser ut som jeg får lurt med meg mor og far også, men de kjører selv. Ser jo ut som vi kan bli endel der nede? Kommer jeg med i hall of fame hvis jeg sitter på moren din? Da kommer du i Hall of Fame. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 13. Juli 2009 Del Skrevet 13. Juli 2009 Jeg tar bussen ned. Ser ut som jeg får lurt med meg mor og far også, men de kjører selv. Ser jo ut som vi kan bli endel der nede? Kommer jeg med i hall of fame hvis jeg moren din sitter på meg? Da kommer du i Hall of Fame. Da kommer jeg i Hall of Fame. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 13. Juli 2009 Del Skrevet 13. Juli 2009 Er på hytta i Risør. Kjører til Kristiansand med fattern. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 243 Del Skrevet 13. Juli 2009 Del Skrevet 13. Juli 2009 Jeg tar bussen ned. Ser ut som jeg får lurt med meg mor og far også, men de kjører selv. Ser jo ut som vi kan bli endel der nede? Kommer jeg med i hall of fame hvis jeg moren din sitter på meg? Da kommer du i Hall of Fame. Da kommer jeg i Hall of Fame. Da kommer du i Hall of Fame! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
alltidblaa 3 016 Del Skrevet 13. Juli 2009 (endret) Del Skrevet 13. Juli 2009 (endret) bullshitbullshit bullshit bullshit bullshit På tide å slette noen veldig off-topic (og litt morsomme) innlegg med bullshit. Endret 13. Juli 2009 av alltidblaa Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 13. Juli 2009 Del Skrevet 13. Juli 2009 Forutsatt at Enga ikke scorer 2 sene mot TIL, gir denne kampen oss mulighet for å se Stabæk på medaljeplass. Med seier låner vi i hvertfall 3. plassen et døgn, men det er gode muligheter for at Enga klarer poeng mot Odd på hjemmebane, og da smyger vi oss forbi Odd på bedre målforskjell Er nok fordel at Start har tatt ferie nå, Stabæk holder koken med viktige Tirana-kamper. Et Stabæk i form og i flyt skal klare å vinne over et feriepreget Start, så sant gresset nå har grodd fast i bakken på SørArena Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 501 Del Skrevet 13. Juli 2009 Del Skrevet 13. Juli 2009 Faen ass, var en ræva uke å legge ferien, får ikke med meg Stabæk - Tirana eller Start - Stabæk! MØKK Tidenes verste planlegging. Jeg tar det på min kappe og stiller min posisjon som venn til disposisjon. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Luguber 1 529 Del Skrevet 14. Juli 2009 Del Skrevet 14. Juli 2009 Faen ass, var en ræva uke å legge ferien, får ikke med meg Stabæk - Tirana eller Start - Stabæk! MØKK Tidenes verste planlegging. Jeg tar det på min kappe og stiller min posisjon som venn til disposisjon. håper bare dere har utviklet TV-teknologi på Island, OG at det er mulig å få inn annet enn prøvebilde og finsk fjernsynsteater Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Robinho 1 150 Del Skrevet 14. Juli 2009 Del Skrevet 14. Juli 2009 Kjeppen og jeg henger oss på som to hesteklegger. Full pupp i Kristiansand! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 501 Del Skrevet 14. Juli 2009 Del Skrevet 14. Juli 2009 Faen ass, var en ræva uke å legge ferien, får ikke med meg Stabæk - Tirana eller Start - Stabæk! MØKK Tidenes verste planlegging. Jeg tar det på min kappe og stiller min posisjon som venn til disposisjon. håper bare dere har utviklet TV-teknologi på Island, OG at det er mulig å få inn annet enn prøvebilde og finsk fjernsynsteater Jada. Vi har også en kanal som viser politiskolen 1-8 i en evig loop. Det foreligger også planer for bygging av tekst-tv i løpet 2010/11. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Fru Albert 8 Del Skrevet 14. Juli 2009 Del Skrevet 14. Juli 2009 Faen ass, var en ræva uke å legge ferien, får ikke med meg Stabæk - Tirana eller Start - Stabæk! MØKK Tidenes verste planlegging. Jeg tar det på min kappe og stiller min posisjon som venn til disposisjon. håper bare dere har utviklet TV-teknologi på Island, OG at det er mulig å få inn annet enn prøvebilde og finsk fjernsynsteater Jada. Vi har også en kanal som viser politiskolen 1-8 i en evig loop. Det foreligger også planer for bygging av tekst-tv i løpet 2010/11. Nå må du ikke glemme at juli er tv-fri måned på Island - var det i hvert fall når jeg vokste opp der ;-) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
d*u*b 2 363 Del Skrevet 14. Juli 2009 Del Skrevet 14. Juli 2009 Innbyrdes før kampen: Start - Stabæk i Kristiansand: 2-2-2 (10-10) Start - Stabæk totalt: 3-5-6 (19-27) Forrige møte i Kristiansand: 1-1 Siste møte i serien (TA 09): Stabæk - Start 5-0 Karantener og skader pr. 14. juli: Start uten viktige skader eller karantener. Ingen kort i siste seriekamp mot Odd. Bolanos frigitt til klubbspill fra landslaget. Stabæk har fortsatt to kamper å spille før dette oppgjøret. Pr. i dag er det skader på Stenvold, Olsen og Høiland som skaper hodebry, uten at det blir panikk av den grunn. Andersson virker å være på god vei tilbake, men kampen mot Start kommer for tidlig. Olsen er etter alt å dømme klar. Uklart om Keller er med eller ei, ettersom det avhenger av CL-kvalikspill. Ingen karantener. Start på ekte gress så langt i år: 23 poeng på 14 kamper = 1,64 poeng i snitt Stabæk på ekte gress så langt i år: 9 poeng på 6 kamper = 1,5 poeng i snitt Siste 5 kamper (Start): 2-1-2 (9-13) Siste 5 kamper (Stabæk): 3-1-1 (11-4) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 34 Del Skrevet 14. Juli 2009 (endret) Del Skrevet 14. Juli 2009 (endret) Tar vi oss videre til tredje kvalikrunde i Cl, kan vi hvile halve laget mot Start for min del. Det er mulig at vi også møter overkommelig motstand der. Hvilket vi, såvidt jeg har skjønt, vet før Start-kampen. Endret 14. Juli 2009 av Kjetil Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Luguber 1 529 Del Skrevet 14. Juli 2009 Del Skrevet 14. Juli 2009 Faen ass, var en ræva uke å legge ferien, får ikke med meg Stabæk - Tirana eller Start - Stabæk! MØKK Tidenes verste planlegging. Jeg tar det på min kappe og stiller min posisjon som venn til disposisjon. håper bare dere har utviklet TV-teknologi på Island, OG at det er mulig å få inn annet enn prøvebilde og finsk fjernsynsteater Jada. Vi har også en kanal som viser politiskolen 1-8 i en evig loop. Det foreligger også planer for bygging av tekst-tv i løpet 2010/11. Nå må du ikke glemme at juli er tv-fri måned på Island - var det i hvert fall når jeg vokste opp der ;-) Den gang DA, hver gang NÅR... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 501 Del Skrevet 14. Juli 2009 Del Skrevet 14. Juli 2009 Faen ass, var en ræva uke å legge ferien, får ikke med meg Stabæk - Tirana eller Start - Stabæk! MØKK Tidenes verste planlegging. Jeg tar det på min kappe og stiller min posisjon som venn til disposisjon. håper bare dere har utviklet TV-teknologi på Island, OG at det er mulig å få inn annet enn prøvebilde og finsk fjernsynsteater Jada. Vi har også en kanal som viser politiskolen 1-8 i en evig loop. Det foreligger også planer for bygging av tekst-tv i løpet 2010/11. Nå må du ikke glemme at juli er tv-fri måned på Island - var det i hvert fall når jeg vokste opp der ;-) Den gang DA, hver gang NÅR... Ikke plukk på utlendingene. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Harry 583 Del Skrevet 21. Juli 2009 Del Skrevet 21. Juli 2009 Start skal vist kline til... hva nå enn det innebærer... http://fotball.aftenposten.no/eliteserien/article145363.ece Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
MissKnitty 3 Del Skrevet 23. Juli 2009 Del Skrevet 23. Juli 2009 Hvor mange skal med bussen ned? Hvordan er normalt disse ekskursjonene? Dette blir min første 'lang-tur' med $$ bussen og jeg kjenner vel så godt som ingen...er litt spent på hvordan dette blir! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 23. Juli 2009 Del Skrevet 23. Juli 2009 Litt usikker på antall påmeldte akkurat nå, men det blir vel ihvertfall 1 buss, i tillegg til alle som reiser på egenhånd eller allerede befinner seg på sørlandet. Det er ikke noe farlig om ikke kjenner noen, du har jo mange timer på å bli kjent Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
MissKnitty 3 Del Skrevet 23. Juli 2009 Del Skrevet 23. Juli 2009 Det var min tanke...jeg kan jo være nokså sprudlende når anledningen byr seg, men jeg er jo bortimot en gamling sett på snitt alder...hehe. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Buss1 Marius 854 Del Skrevet 23. Juli 2009 Del Skrevet 23. Juli 2009 Det var min tanke...jeg kan jo være nokså sprudlende når anledningen byr seg, men jeg er jo bortimot en gamling sett på snitt alder...hehe. Man er jo ikke eldre en man føler seg, og du er laaangt fra den eldste på turen. Ta med et par kalde øl til å nyte på bussen, det er jo lørdag så det kan kjøpes flere undervegs. Sitter du bak bakdøren er det mest liv, og jo lenger frem, jo roligere er det. Tror det faktisk blir en veldig god og hyggelig stemning på denne turen. Det er 37 påmeldte, altså 13 ledige plasser. Blir nok solgt noen pølser i bussen på turen også. Ellers kjenner du maange andre med blått hjerte når du kommer hjem. Sees Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå