Maan95 199 Del Skrevet 23. Juli 2009 Del Skrevet 23. Juli 2009 Jeg tar bussen ned. Ser ut som jeg får lurt med meg mor og far også, men de kjører selv. Ser jo ut som vi kan bli endel der nede? Det skal jeg love deg! Alle bærumsfolk har jo hutte på sørlandet og det er ikke lange veien til kristiandsand. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 23. Juli 2009 Del Skrevet 23. Juli 2009 Det skal jeg love deg! Alle bærumsfolk har jo hutte på sørlandet og det er ikke lange veien til kristiandsand. Ah. Nå ble jeg misunnelig. Hadde jeg enda hatt hutte på Sørlandet Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Randers 40 Del Skrevet 23. Juli 2009 Del Skrevet 23. Juli 2009 Oyy Hytte tu sier nå jeg. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaDrømArena 84 Del Skrevet 23. Juli 2009 Del Skrevet 23. Juli 2009 Utifra treningene til Start ser det ut som at Start stiller med følgende 11er: Start (4-4-1-1): Kenneth Høie – Hunter Freeman, Bård Borgersen, Jesper Mathisen, Branislav Milicevic – Christian Bolaños, Solomon Owello, Petter Bruer Hanssen, Espen Børufsen – Geir Ludvig Fevang – Bernt Hulsker. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Randers 40 Del Skrevet 23. Juli 2009 Del Skrevet 23. Juli 2009 Går kampen kun på TV Sport? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Totto 1 498 Del Skrevet 23. Juli 2009 Del Skrevet 23. Juli 2009 Går kampen kun på TV Sport? Neida, den sendes direkte på NRK1. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Harry 583 Del Skrevet 23. Juli 2009 Del Skrevet 23. Juli 2009 Utifra treningene til Start ser det ut som at Start stiller med følgende 11er: Start (4-4-1-1): Kenneth Høie – Hunter Freeman, Bård Borgersen, Jesper Mathisen, Branislav Milicevic – Christian Bolaños, Solomon Owello, Petter Bruer Hanssen, Espen Børufsen – Geir Ludvig Fevang – Bernt Hulsker. Er det en ide at alle spiller med en slik ansiktsmaske? For å ta støyten fra alle de albuene Hulsker pleier å plante i tryne på de han går i hodeduell med? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
I A Hagen 19 Del Skrevet 23. Juli 2009 Del Skrevet 23. Juli 2009 Billetter til Startkampen? kjøpe der nede? eller på forhånd? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knyst 552 Del Skrevet 23. Juli 2009 Del Skrevet 23. Juli 2009 Er det en ide at alle spiller med en slik ansiktsmaske? For å ta støyten fra alle de albuene Hulsker pleier å plante i tryne på de han går i hodeduell med? Tror alle burde spilt med fullt amerikansk fotball-utstyr... ah, jeg hater Hulsker! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
svensken 38 Del Skrevet 23. Juli 2009 Del Skrevet 23. Juli 2009 Billetter til Startkampen? kjøpe der nede? eller på forhånd? selges i stabækbutikken. om det er mulig å kjøpe der nede vet jeg ikke. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Petter 5 892 Del Skrevet 23. Juli 2009 Del Skrevet 23. Juli 2009 om det er mulig å kjøpe der nede vet jeg ikke. :S Kan noen finne ut det? Jeg drar direkte fra Kragerø, så jeg kommer meg ikke til Stabæk-butikken... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 256 Del Skrevet 23. Juli 2009 Del Skrevet 23. Juli 2009 om det er mulig å kjøpe der nede vet jeg ikke. :S Kan noen finne ut det? Jeg drar direkte fra Kragerø, så jeg kommer meg ikke til Stabæk-butikken... Det skal være mulig, på lik linje med andre arenaer. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bendix 64 Del Skrevet 24. Juli 2009 Del Skrevet 24. Juli 2009 Det skal jeg love deg! Alle bærumsfolk har jo hutte på sørlandet og det er ikke lange veien til kristiandsand. Ah. Nå ble jeg misunnelig. Hadde jeg enda hatt hutte på Sørlandet Nix, det heter LANDSTED. Har du derimot en hytte, kaller vi det hytten (dette er barnelærdom, samt gitt det ganske folk fra Erik & Kriss) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Ulle 80 Del Skrevet 24. Juli 2009 Del Skrevet 24. Juli 2009 Da regner jeg med at det er trygt å dra ned til kristiansand uten billett. Drar forøvrig ned sammen med tre andre i dag. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
henny 50 Del Skrevet 24. Juli 2009 Del Skrevet 24. Juli 2009 Er det snakk om en samling før kampen for å få opp stemningen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
HenrikM 302 Del Skrevet 24. Juli 2009 Del Skrevet 24. Juli 2009 Er det snakk om en samling før kampen for å få opp stemningen? Hvor samles folket før kamp? Hvilken pub er samlingspunkt? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Del Skrevet 24. Juli 2009 Del Skrevet 24. Juli 2009 Kan vi prøve å være litt effektive nedover eller? Dra på tiden, så korte tissepauser som mulig osv.. Er keen på å få oppleve en pub eller to før match.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mikki 759 Del Skrevet 24. Juli 2009 Del Skrevet 24. Juli 2009 så korte tissepauser som mulig osv.. Det skal jeg huske på at du har sagt! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 256 Del Skrevet 24. Juli 2009 Del Skrevet 24. Juli 2009 Kan vi prøve å være litt effektive nedover eller? Dra på tiden, så korte tissepauser som mulig osv.. Er keen på å få oppleve en pub eller to før match.. jeg tar med spylervæskekanne Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest daglish7 Del Skrevet 24. Juli 2009 Del Skrevet 24. Juli 2009 Kan vi prøve å være litt effektive nedover eller? Dra på tiden, så korte tissepauser som mulig osv.. Er keen på å få oppleve en pub eller to før match.. jeg tar med spylervæskekanne Tissegutt? Nå har Posse satt standaren! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 256 Del Skrevet 24. Juli 2009 Del Skrevet 24. Juli 2009 Kan vi prøve å være litt effektive nedover eller? Dra på tiden, så korte tissepauser som mulig osv.. Er keen på å få oppleve en pub eller to før match.. jeg tar med spylervæskekanne Tissegutt? Nå har Posse satt standaren! Jeg er Tyggisgutt, etter Tor Harald og så videre u know the story... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Larsa 0 Del Skrevet 24. Juli 2009 Del Skrevet 24. Juli 2009 om det er mulig å kjøpe der nede vet jeg ikke. :S Kan noen finne ut det? Jeg drar direkte fra Kragerø, så jeg kommer meg ikke til Stabæk-butikken... Det skal være mulig, på lik linje med andre arenaer. Det er jeg slett ikke sikker på, Bl.a i Bergen fikk man ikke kjøpt billett på stadioen,man måtte kjøpe via Stabæk!! men er vel ikke verre en at en av de som skal nedover kan ta med seg de resterende billettene og selge utenfor inngangen til dem som ikke har! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest daglish7 Del Skrevet 24. Juli 2009 (endret) Del Skrevet 24. Juli 2009 (endret) Jeg er Tyggisgutt, etter Tor Harald og så videre u know the story... Du er Grise gutt;) Edit: Quote er grise pes Endret 24. Juli 2009 av Posse Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 256 Del Skrevet 24. Juli 2009 Del Skrevet 24. Juli 2009 om det er mulig å kjøpe der nede vet jeg ikke. :S Kan noen finne ut det? Jeg drar direkte fra Kragerø, så jeg kommer meg ikke til Stabæk-butikken... Det skal være mulig, på lik linje med andre arenaer. Det er jeg slett ikke sikker på, Bl.a i Bergen fikk man ikke kjøpt billett på stadioen,man måtte kjøpe via Stabæk!! men er vel ikke verre en at en av de som skal nedover kan ta med seg de resterende billettene og selge utenfor inngangen til dem som ikke har! Ja, bergen er noe crap. Men det er ikke automatisk slik at noen tar med seg de resterende billettene og selger dem i døra, det er jobb. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Larsa 0 Del Skrevet 24. Juli 2009 Del Skrevet 24. Juli 2009 om det er mulig å kjøpe der nede vet jeg ikke. :S Kan noen finne ut det? Jeg drar direkte fra Kragerø, så jeg kommer meg ikke til Stabæk-butikken... Det skal være mulig, på lik linje med andre arenaer. Det er jeg slett ikke sikker på, Bl.a i Bergen fikk man ikke kjøpt billett på stadioen,man måtte kjøpe via Stabæk!! men er vel ikke verre en at en av de som skal nedover kan ta med seg de resterende billettene og selge utenfor inngangen til dem som ikke har! Ja, bergen er noe crap. Men det er ikke automatisk slik at noen tar med seg de resterende billettene og selger dem i døra, det er jobb. Bergen er noe søppel ja!!! nei selvsagt, men vi vil vel ha flest Stabæk supportere inn på arenaen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaatona 30 Del Skrevet 24. Juli 2009 Del Skrevet 24. Juli 2009 om det er mulig å kjøpe der nede vet jeg ikke. :S Kan noen finne ut det? Jeg drar direkte fra Kragerø, så jeg kommer meg ikke til Stabæk-butikken... Det skal være mulig, på lik linje med andre arenaer. Det er jeg slett ikke sikker på, Bl.a i Bergen fikk man ikke kjøpt billett på stadioen,man måtte kjøpe via Stabæk!! men er vel ikke verre en at en av de som skal nedover kan ta med seg de resterende billettene og selge utenfor inngangen til dem som ikke har! Ja, bergen er noe crap. Men det er ikke automatisk slik at noen tar med seg de resterende billettene og selger dem i døra, det er jobb. Bergen er noe søppel ja!!! nei selvsagt, men vi vil vel ha flest Stabæk supportere inn på arenaen Men hvor vanskelig er det egentlig å ringe/maile/sjekke Start/ www.ikstart.no og høre selv? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
henny 50 Del Skrevet 24. Juli 2009 Del Skrevet 24. Juli 2009 Når kommer bussen fra bærum i morgen? Jeg skulle gjerne hatt 3 billetter til bortefeltet om det er noen igjen og noen som har muligheten til å ta med. Kanskje to ekstra billetter også. Eventuelle steder man kan møtes før kamp er uptown (www.uptown.no) eller harveys. Sikkert mange gule der i tillegg.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
avløsen 4 Del Skrevet 24. Juli 2009 (endret) Del Skrevet 24. Juli 2009 (endret) Jeg og to andre har av slappe grunner ikke kjøpt billett, så hvis det er sånn at noen tar med resterende billetter nedover hadde det vært himmelsk om personen plusset på tre til! Ellers har det sjeldent vært problem å kjøpe ved stadion(utenom i....... Bergen..). Hvordan ligger påmeldingen ann til denne kampen da? Blir det mange med nedover til sørlandets hovedstad? Slenger meg på de som vil bruke minst mulig tid nedover! Skulle likt litt kvalitetstid i byen før kamp:) Endret 24. Juli 2009 av avløsen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Buss1 Marius 854 Del Skrevet 24. Juli 2009 Del Skrevet 24. Juli 2009 Normal kjøretid Bekkestua-Kristiansand er rett over 4 timer, men det går ganske tregt på E18 nå i sommerferien, så rundt 4t20min bør minst beregnes. Det er jo toalett på bussen, så det er bare snakk om en og annen røykepause, men etter som tur-sjefinnen ikke er med, så kan jo røykepausene kjapt trekke ut i tid. Stabæk butikken er vel åpen når vi drar, så det er bare å kjøpe bilett der. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 24. Juli 2009 Del Skrevet 24. Juli 2009 Ultras 1912 sørger for at pausene går knirkefritt. Når dere hører ett smell har dere 28.2 sekunder på å komme dere inn i bussen igjen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå