Blaatona 30 Del Skrevet 25. Juli 2009 Del Skrevet 25. Juli 2009 Hva FAEN skjedde nå!!!?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
frilin 2 339 Del Skrevet 25. Juli 2009 Del Skrevet 25. Juli 2009 Hvordan er det mulig! FAEN Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Larsa 0 Del Skrevet 25. Juli 2009 Del Skrevet 25. Juli 2009 Faen FAEN FAEN Faen er det mulig og rote bort en 2 måls ledelse i de siste 5 minuttene Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BelgiskBlaa 3 144 Del Skrevet 25. Juli 2009 Del Skrevet 25. Juli 2009 Resultatet er ikke så ille egentlig, men at det kommer som det gjør, det gjør meg helt sykt frustrert. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
VicViper 189 Del Skrevet 25. Juli 2009 Del Skrevet 25. Juli 2009 syke tendenser!! hvordan er det mulig?' Tok Stabæk ferie de siste 10 ? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaDrømArena 84 Del Skrevet 25. Juli 2009 Del Skrevet 25. Juli 2009 Fair resultat, men likevel utrolig surt. Nå har vi tapt 4 poeng på tampen mot Viking og Start. Surt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
helehus 114 Del Skrevet 25. Juli 2009 Del Skrevet 25. Juli 2009 Har bare ett ord - F A E N . Ikke første gangen vi roter bort en ledelse rett før slutt i Kristiansand..... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
VicViper 189 Del Skrevet 25. Juli 2009 Del Skrevet 25. Juli 2009 Fair resultat, men likevel utrolig surt. Nå har vi tapt 4 poeng på tampen mot Viking og Start. Surt. det er godt mulig, men noen ganger syns jeg kanskje stabæk kan øve på å holde på ballen i laget når det er så lite igjen... men men, sånn er fotball Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Fy faan 0 Del Skrevet 25. Juli 2009 Del Skrevet 25. Juli 2009 Fair resultat, men likevel utrolig surt. Nå har vi tapt 4 poeng på tampen mot Viking og Start. Surt. det er godt mulig, men noen ganger syns jeg kanskje stabæk kan øve på å holde på ballen i laget når det er så lite igjen... men men, sånn er fotball FAEN I HELVETTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 160 Del Skrevet 25. Juli 2009 Del Skrevet 25. Juli 2009 Hepp, Uflaks! @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
draupnir 0 Del Skrevet 25. Juli 2009 (endret) Del Skrevet 25. Juli 2009 (endret) Hadde bare Nannskog klart å putte ballen inn i det halvåpne målet Endret 25. Juli 2009 av draupnir Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Morten 22 Del Skrevet 25. Juli 2009 Del Skrevet 25. Juli 2009 Hadde bare Nannskog klart å putte ballen inn i det halvåpne målet Som han sier selv så har han ikke marginene på sin side om dagen. Det kommer og han hadde et fint framspill til 2-0. Synd denne kampen endte 2-2 det var ufjortjent. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Haakin 18 Del Skrevet 25. Juli 2009 Del Skrevet 25. Juli 2009 Noen ganger har vi potens problemer foran mål, men sett ut ifra tabellen er ikke 2-2 et dårlig resultat mot start, men drit skuffende med de to målene på slutten... Og jeg som så frem til å dra på byen i Kristiansand og være litt kjepphøy... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BelgiskBlaa 3 144 Del Skrevet 25. Juli 2009 Del Skrevet 25. Juli 2009 Hadde bare Nannskog klart å putte ballen inn i det halvåpne målet Hadde bare Fevang klart å putte ballen inn i det like halvåpne målet i første omgang. Da hadde vi sittet her og vært grinete for 3-2. Så klart det er bittert, men er vel en mager trøst for Nannskog at det var flere som bommet på "bestemorsjanser" i dag Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest daglish7 Del Skrevet 25. Juli 2009 (endret) Del Skrevet 25. Juli 2009 (endret) Hadde bare Nannskog klart å putte ballen inn i det halvåpne målet Hadde bare Jon klart å ta skuddet til bolanos! Er han tilbake på nivået før fjorårets sesong? Flere Feil i feltet i dag i tillegg til det andre målet jeg føler han burde tatt. Skjerpings Jon! Vi taper i dag fordi vi legger oss for lavt de siste 15. Hva annet er nytt? Syns vi gjorde en god kamp i dag men det er klart hva vi tenker på.... og det var ikke ligaen Endret 25. Juli 2009 av daglish7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
matsj 2 Del Skrevet 26. Juli 2009 Del Skrevet 26. Juli 2009 Direkte flaut ... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
storeslem 1 Del Skrevet 26. Juli 2009 Del Skrevet 26. Juli 2009 I det minste morsomt at vi igjen scorer på corner. Til tross for et lag som i norsk målestokk må gå som en gjeng puslete dvergfjellaper er vi fantastisk effektive på offensive dødballer. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
MortenHS 12 Del Skrevet 26. Juli 2009 Del Skrevet 26. Juli 2009 Uansett er det håpløst å gi fra seg en 2-0 ledelse på et par minutter, uavhengig av hva som skjedde resten av kampen.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 256 Del Skrevet 26. Juli 2009 (endret) Del Skrevet 26. Juli 2009 (endret) Kampen orker jeg ikke snakke om. Vi var rekordmange på tribunen, omtrent 1000 stykker. Og ved et par anledninger klarte vi å få alle de sittende til å reise seg og hoppe med, det var helt fantastisk! Den MÅ vi bare dra i Køben og hjemme på Fornebu. Endret 26. Juli 2009 av Posse Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Petter 5 892 Del Skrevet 26. Juli 2009 Del Skrevet 26. Juli 2009 1000 stykker på en bortebane som er over 4 timer unna hjemmebanen er jo helt fantastisk, selv om vi fikk mye hjelp av at det er sommerferie og mange har hytte nedover på Sørlandet... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 34 Del Skrevet 26. Juli 2009 (endret) Del Skrevet 26. Juli 2009 (endret) Og laget fikk sannsynligvis god hjelp av støtten i de tredve minuttene av annen omgang man spilte gjenkjennelig fotball. Du trenger ikke være utdannet psykolog for å ane at tankene, i hvert fall delvis, var på en viktigere kamp de siste femten. Ikke at det er en unnskyldning; i hvert fall ikke foreløpig. Kommer de hjem med et godt resultat fra København, derimot... Endret 26. Juli 2009 av Kjetil Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
MissKnitty 3 Del Skrevet 26. Juli 2009 Del Skrevet 26. Juli 2009 Hva med dommern? Skandaløs, syns nå jeg - Arnar Bjarnar kan få ha ham helt for seg selv! Makan til møkkadommer har jeg ikke sett på lenge. Og ja, jeg var en av de som skrek 'hjemmedommer' så høyt stemmen ville tillate. Tom mine foreldre ble så forbanna at de skrek av full hals. Det er utrolig surt å rote bort en 2 måls ledelse de siste 5 min. Jeg gikk på do og kom tilbake til 2-2, helt ufattelig....SKRIK! MEN, jeg tror kampen ville vært helt annerledes om det ikke hadde vært for den inkompetente hjemmedommern. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest daglish7 Del Skrevet 26. Juli 2009 Del Skrevet 26. Juli 2009 Hva med dommern? Skandaløs, syns nå jeg - Arnar Bjarnar kan få ha ham helt for seg selv! Makan til møkkadommer har jeg ikke sett på lenge. Og ja, jeg var en av de som skrek 'hjemmedommer' så høyt stemmen ville tillate. Tom mine foreldre ble så forbanna at de skrek av full hals. Det er utrolig surt å rote bort en 2 måls ledelse de siste 5 min. Jeg gikk på do og kom tilbake til 2-2, helt ufattelig....SKRIK! MEN, jeg tror kampen ville vært helt annerledes om det ikke hadde vært for den inkompetente hjemmedommern. Hvordan var turen Knitty? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 256 Del Skrevet 26. Juli 2009 Del Skrevet 26. Juli 2009 Start - Stabæk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest daglish7 Del Skrevet 26. Juli 2009 Del Skrevet 26. Juli 2009 Sinnsykt fett posse, hvor mange busser var det? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
MissKnitty 3 Del Skrevet 26. Juli 2009 Del Skrevet 26. Juli 2009 Hvordan var turen Knitty? Jo, den var helt grei den - Marius slapp meg jo av rimelig nærme hjemmet, så STOR takk til han for det! $$ fikk litt hjelp av poden i form av tommel ned og bu-skrik bort til Start folkene under kampen, og man må jo forme dem tidlig...hehe. Tror det var litt spennende at Morten kom bort etter kampslutt og. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knyst 552 Del Skrevet 26. Juli 2009 Del Skrevet 26. Juli 2009 Er det ikke barnelærdom å spille helt til fløyta går? Det så i hvert fall ut som om Stabæk slutta altfor tidlig i går... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
boie 2 386 Del Skrevet 26. Juli 2009 Del Skrevet 26. Juli 2009 Er det ikke barnelærdom å spille helt til fløyta går? Det så i hvert fall ut som om Stabæk slutta altfor tidlig i går... Offside? Sjekk situasjonen 4:42 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Buss1 Marius 854 Del Skrevet 26. Juli 2009 Del Skrevet 26. Juli 2009 Hvem var den dama som skreik og ropte så mye?? Den dama vå vi jo bruke til å dra i gang ropa på TA, hun kan jo få ansvar for den langsiden hun sitter på Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
helehus 114 Del Skrevet 26. Juli 2009 Del Skrevet 26. Juli 2009 Offside? Nei? Han som er i offside er jo ikke involvert i situasjonen.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå