Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 135
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fair resultat, men likevel utrolig surt. Nå har vi tapt 4 poeng på tampen mot Viking og Start. Surt.

det er godt mulig, men noen ganger syns jeg kanskje stabæk kan øve på å holde på ballen i laget når det er så lite igjen... men men, sånn er fotball :(

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fair resultat, men likevel utrolig surt. Nå har vi tapt 4 poeng på tampen mot Viking og Start. Surt.

det er godt mulig, men noen ganger syns jeg kanskje stabæk kan øve på å holde på ballen i laget når det er så lite igjen... men men, sånn er fotball :(

FAEN I HELVETTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde bare Nannskog klart å putte ballen inn i det halvåpne målet

Som han sier selv så har han ikke marginene på sin side om dagen. Det kommer og han hadde et fint framspill til 2-0.

Synd denne kampen endte 2-2 det var ufjortjent.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen ganger har vi potens problemer foran mål, men sett ut ifra tabellen er ikke 2-2 et dårlig resultat mot start, men drit skuffende med de to målene på slutten...

Og jeg som så frem til å dra på byen i Kristiansand og være litt kjepphøy...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde bare Fevang klart å putte ballen inn i det like halvåpne målet i første omgang. Da hadde vi sittet her og vært grinete for 3-2. Så klart det er bittert, men er vel en mager trøst for Nannskog at det var flere som bommet på "bestemorsjanser" i dag :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest daglish7

Hadde bare Jon klart å ta skuddet til bolanos!

Er han tilbake på nivået før fjorårets sesong? Flere Feil i feltet i dag i tillegg til det andre målet jeg føler han burde tatt. Skjerpings Jon!

Vi taper i dag fordi vi legger oss for lavt de siste 15. Hva annet er nytt?

Syns vi gjorde en god kamp i dag men det er klart hva vi tenker på.... og det var ikke ligaen

Endret av daglish7
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kampen orker jeg ikke snakke om.

Vi var rekordmange på tribunen, omtrent 1000 stykker. Og ved et par anledninger klarte vi å få alle de sittende til å reise seg og hoppe med, det var helt fantastisk! Den MÅ vi bare dra i Køben og hjemme på Fornebu.

Endret av Posse
Lenke til innlegg
Del på andre sider

1000 stykker på en bortebane som er over 4 timer unna hjemmebanen er jo helt fantastisk, selv om vi fikk mye hjelp av at det er sommerferie og mange har hytte nedover på Sørlandet...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og laget fikk sannsynligvis god hjelp av støtten i de tredve minuttene av annen omgang man spilte gjenkjennelig fotball. Du trenger ikke være utdannet psykolog for å ane at tankene, i hvert fall delvis, var på en viktigere kamp de siste femten.

Ikke at det er en unnskyldning; i hvert fall ikke foreløpig. Kommer de hjem med et godt resultat fra København, derimot...

Endret av Kjetil
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med dommern? Skandaløs, syns nå jeg - Arnar Bjarnar kan få ha ham helt for seg selv! Makan til møkkadommer har jeg ikke sett på lenge. Og ja, jeg var en av de som skrek 'hjemmedommer' så høyt stemmen ville tillate. Tom mine foreldre ble så forbanna at de skrek av full hals. Det er utrolig surt å rote bort en 2 måls ledelse de siste 5 min. Jeg gikk på do og kom tilbake til 2-2, helt ufattelig....SKRIK! :blink: MEN, jeg tror kampen ville vært helt annerledes om det ikke hadde vært for den inkompetente hjemmedommern.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest daglish7

Hva med dommern? Skandaløs, syns nå jeg - Arnar Bjarnar kan få ha ham helt for seg selv! Makan til møkkadommer har jeg ikke sett på lenge. Og ja, jeg var en av de som skrek 'hjemmedommer' så høyt stemmen ville tillate. Tom mine foreldre ble så forbanna at de skrek av full hals. Det er utrolig surt å rote bort en 2 måls ledelse de siste 5 min. Jeg gikk på do og kom tilbake til 2-2, helt ufattelig....SKRIK! :blink: MEN, jeg tror kampen ville vært helt annerledes om det ikke hadde vært for den inkompetente hjemmedommern.

Hvordan var turen Knitty?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan var turen Knitty?

Jo, den var helt grei den - Marius slapp meg jo av rimelig nærme hjemmet, så STOR takk til han for det!

$$ fikk litt hjelp av poden i form av tommel ned og bu-skrik bort til Start folkene under kampen, og man må jo forme dem tidlig...hehe. Tror det var litt spennende at Morten kom bort etter kampslutt og.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det ikke barnelærdom å spille helt til fløyta går? :blink:

Det så i hvert fall ut som om Stabæk slutta altfor tidlig i går...

Offside?

Sjekk situasjonen 4:42

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Start - Stabæk
  • Opprett ny...