Gå til innhold

Hvem bør inn i Hall of Fame, i tillegg til Grimstad, Fodstad og Flem?  

181 stemmer

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.

Anbefalte innlegg

Du har glemt Lars Joakim Grimstad ..

Hvis den var til "meningsmålingen" så har du ikke fått med deg at han er med fra för - det er bare "lillgubben" som hives ut. De tre som har värt lenge - Grimstad, Fodstad, Flem - forblir selvfölgelig.

MEN: kunne noen i Stabäk Support (styret eller andre med nok pondus) tatt opp denne ballen, eller har den allerede smeltet? Var dette bare en liten proteststorm som la seg så fort Ingo "tok til tårene"?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alle fortjener heder og ære, men Jesper Jansson ble min store helt da han dro tilbake til Adeccoklubben Stabæk, selv om han var kaptein i Helsingborg.

Også Kjølø og Steners står høyt på den lista

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sorry, har vært lenge på ferie og bare MÅ legge inn

Mine kandidater:

Tom Fodstad En måltyv som var avgjørende i starten

Skistad Vår viktigste spiller på veien opp (spilte alt unntatt spiss dog primært forsvar)

Lars Jokke Grimstad Vårt første ikon og ekte Stabæk gutt

Flem: Bautaen som slo Flo i hodedueller

Svidal Larsen (jeg vil ikke ha han med) Den første profilen som signerte etter opprykket. Beviset på at vi kunne bli tatt på alvor. Var utrolig viktig for å få andre til å signere

Martin Andresen (vil ikke ha med han heller) Var i perioder ekstremt god, hjalp oss vekk fra konkursspøkelset 2-3 ganger

Jesper J. Kommer tilbake når vi har rykket ned. Synd han ikke fikk et skikkelig jobbtilbud i SF etter karrieren.

Chippen Viser Stabæk hvordan "Stabæk stilen" er. Er også viktig ang kjøp og salg av spillere etterpå fordi han videreutviklet seg i SF og var god også etter salget. I likhet med Tobbe har han nærmest vært som en ambassadør for oss som alltid er positiv til SF.

Stenvoll Den ene spilleren som aldri glemmer SS etter et tap (Møter på Blaa)

-og helt til sist et lite spørsmål. Har vi noen gang hatt en spiller som har vært viktigere for klubben (total sett) enn sjefen sjøl, Ingebrigt S.?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

-og helt til sist et lite spørsmål. Har vi noen gang hatt en spiller som har vært viktigere for klubben (total sett) enn sjefen sjøl, Ingebrigt S.?

Da tenker du selvfølgelig utad?

Isåfall er iallefall Daniel helt oppi der.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ville bare erte litt da det tydelligvis har vært litt betent vedr denne saken (mens jeg var på ferie)

Skulle nok tatt med Daniel ja, enig der. Men han er fortsatt aktiv og er derfor ikke kvalifisert i hht SF egne regler.

Anser man at å reise til tyrkisk fotball er som å avslutte karrieren?

Jeg har ikke lest alle innlegg vedr. dette og skal ikke rote mer i et evt vepsebol.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingo ble kåret til Årets spiller i 1979

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alle fortjener heder og ære, men Jesper Jansson ble min store helt da han dro tilbake til Adeccoklubben Stabæk, selv om han var kaptein i Helsingborg.

Også Kjølø og Steners står høyt på den lista

Jeg stemte til slutt på kjølø, men Jeppe er en meget sterk kandidat! Skulle gjerne stemt på han og!! Han har gjort noe meget spesielt for klubben som absolutt burde anerkjennes! Det at han kom dro fra Helsingborg til Stabæk da vi rykket ned er stort og viser at han virkelig bryr seg om klubben! Han tok også godt var på Alan, og kanskje en medvirkende årsak til hans suksess!! Det var vel også Jansson sitt kontaktnett i Brasil som ledet oss til Alan! Ble vel litt lurt av klubben dessverre!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du har glemt Lars Joakim Grimstad ..

Hvis den var til "meningsmålingen" så har du ikke fått med deg at han er med fra för - det er bare "lillgubben" som hives ut. De tre som har värt lenge - Grimstad, Fodstad, Flem - forblir selvfölgelig.

MEN: kunne noen i Stabäk Support (styret eller andre med nok pondus) tatt opp denne ballen, eller har den allerede smeltet? Var dette bare en liten proteststorm som la seg så fort Ingo "tok til tårene"?

Trodde vi skulle lage helt ny, men nå skjønner jeg at vi bare skal fortsette på den som er nå bare uten lillgubben.

My bad :P

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Stabæk Supports Hall of Fame
  • Opprett ny...