tirana soldier 0 Del Skrevet 21. Juli 2009 Del Skrevet 21. Juli 2009 This don't looks good. This your first match in Champions League. It's historical. If the stadium will not be full for this match, than when it will be??????? Against FC København Right on! Against FC Kobenhavn??????????? I do not understand you. You go in the stadium when you are sure that you will lose????? I really do not understand. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 21. Juli 2009 (endret) Del Skrevet 21. Juli 2009 (endret) Against FC Kobenhavn???????????I do not understand you. You go in the stadium when you are sure that you will lose????? I really do not understand. That's when our boys need us the most. Do you only go to the matches when you know that you'll win? Endret 21. Juli 2009 av stabækLars Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
FKTirana 0 Del Skrevet 21. Juli 2009 Del Skrevet 21. Juli 2009 This don't looks good. This your first match in Champions League. It's historical. If the stadium will not be full for this match, than when it will be??????? Just like in Albania?? Qemal Stafa was more than half empty lol! Yes, attractive apponent is the key here. Neither stabaek(no offence) or Tirana are attractive enough.. that's the reality. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
FKTirana 0 Del Skrevet 21. Juli 2009 Del Skrevet 21. Juli 2009 any livestreams for this match?? please Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stuart 1 832 Del Skrevet 21. Juli 2009 Del Skrevet 21. Juli 2009 This don't looks good. This your first match in Champions League. It's historical. If the stadium will not be full for this match, than when it will be??????? Just like in Albania?? Qemal Stafa was more than half empty lol! Yes, attractive apponent is the key here. Neither stabaek(no offence) or Tirana are attractive enough.. that's the reality. Early European qualifying games never get big crowds here in Norway. That's just the way it is. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlueDream 4 Del Skrevet 21. Juli 2009 Del Skrevet 21. Juli 2009 Noen som har peiling på hvor mange billetter det er igjen til $$-feltet? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlueDream 4 Del Skrevet 21. Juli 2009 Del Skrevet 21. Juli 2009 Ringte Stabækbutikken som sa at det er 'mange nok' igjen - hvis noen andre enn meg lurte Sees på kamp! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
frilin 2 339 Del Skrevet 21. Juli 2009 Del Skrevet 21. Juli 2009 Trenger STREAM! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
FKTirana 0 Del Skrevet 21. Juli 2009 Del Skrevet 21. Juli 2009 the top of the page is silly... Stabaek vs "some commies" HEHE.. Is this the official website of your club? If it is you guys are very professional ! LOL Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlueDream 4 Del Skrevet 21. Juli 2009 (endret) Del Skrevet 21. Juli 2009 (endret) Trenger STREAM! Mulig det dukker opp noe her: http://www.myp2p.eu/broadcast.php?matchid=...amp;part=sports Endret 21. Juli 2009 av BlueDream Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 34 Del Skrevet 21. Juli 2009 (endret) Del Skrevet 21. Juli 2009 (endret) the top of the page is silly... Stabaek vs "some commies" HEHE.. Is this the official website of your club? If it is you guys are very professional ! LOL No. The official web adress of the club is stabak.no. This is the unruly forum of the supporters. Endret 21. Juli 2009 av Kjetil Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Maan95 199 Del Skrevet 21. Juli 2009 Del Skrevet 21. Juli 2009 Ser at matchen gaar pa viasat 4? Har noen erfaring med muligheter for aa se denne paa viasat on-demand i utlandet? burde funke greit. har vel sett noen kamper på sumo i utlandet, men er ikke sikker Koster viasat on demand noe? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 34 Del Skrevet 21. Juli 2009 (endret) Del Skrevet 21. Juli 2009 (endret) Ser at matchen gaar pa viasat 4? Har noen erfaring med muligheter for aa se denne paa viasat on-demand i utlandet? burde funke greit. har vel sett noen kamper på sumo i utlandet, men er ikke sikker Koster viasat on demand noe? 49,- Men overføringen virker visstnok ikke utenfor Skandinavia. Endret 21. Juli 2009 av Kjetil Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Sindre 1 635 Del Skrevet 21. Juli 2009 Del Skrevet 21. Juli 2009 Ser at matchen gaar pa viasat 4? Har noen erfaring med muligheter for aa se denne paa viasat on-demand i utlandet? burde funke greit. har vel sett noen kamper på sumo i utlandet, men er ikke sikker Koster viasat on demand noe? 49,- spør igjen jeg, hvor i all verden finner dere kampen på viasat on demand? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Maan95 199 Del Skrevet 21. Juli 2009 Del Skrevet 21. Juli 2009 Ser at matchen gaar pa viasat 4? Har noen erfaring med muligheter for aa se denne paa viasat on-demand i utlandet? burde funke greit. har vel sett noen kamper på sumo i utlandet, men er ikke sikker Koster viasat on demand noe? 49,- Går den på sumo? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Maan95 199 Del Skrevet 21. Juli 2009 Del Skrevet 21. Juli 2009 Ser at matchen gaar pa viasat 4? Har noen erfaring med muligheter for aa se denne paa viasat on-demand i utlandet? burde funke greit. har vel sett noen kamper på sumo i utlandet, men er ikke sikker Koster viasat on demand noe? 49,- spør igjen jeg, hvor i all verden finner dere kampen på viasat on demand? http://viasatondemand.com/Sports/Soccer/Ch...eason-2009.list Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Sindre 1 635 Del Skrevet 21. Juli 2009 Del Skrevet 21. Juli 2009 Ser at matchen gaar pa viasat 4? Har noen erfaring med muligheter for aa se denne paa viasat on-demand i utlandet? burde funke greit. har vel sett noen kamper på sumo i utlandet, men er ikke sikker Koster viasat on demand noe? 49,- spør igjen jeg, hvor i all verden finner dere kampen på viasat on demand? http://viasatondemand.com/Sports/Soccer/Ch...eason-2009.list på den siden der går det ikke an å kjøpe noe...... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 34 Del Skrevet 21. Juli 2009 Del Skrevet 21. Juli 2009 Prøv: http://viasatondemand.com/Sports/Soccer/Ch...ue-Live.product Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
roger 268 Del Skrevet 21. Juli 2009 Del Skrevet 21. Juli 2009 Ser at matchen gaar pa viasat 4? Har noen erfaring med muligheter for aa se denne paa viasat on-demand i utlandet? burde funke greit. har vel sett noen kamper på sumo i utlandet, men er ikke sikker Koster viasat on demand noe? 49,- spør igjen jeg, hvor i all verden finner dere kampen på viasat on demand? http://viasatondemand.com/Sports/Soccer/Ch...eason-2009.list på den siden der går det ikke an å kjøpe noe...... Jeg er i Sverige. Der er ikke kampen oppført i programmet. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Maan95 199 Del Skrevet 21. Juli 2009 Del Skrevet 21. Juli 2009 Ser at matchen gaar pa viasat 4? Har noen erfaring med muligheter for aa se denne paa viasat on-demand i utlandet? burde funke greit. har vel sett noen kamper på sumo i utlandet, men er ikke sikker Koster viasat on demand noe? 49,- spør igjen jeg, hvor i all verden finner dere kampen på viasat on demand? http://viasatondemand.com/Sports/Soccer/Ch...eason-2009.list på den siden der går det ikke an å kjøpe noe...... Jeg er i Sverige. Der er ikke kampen oppført i programmet. Kan ikke se den jeg heller... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Maan95 199 Del Skrevet 21. Juli 2009 Del Skrevet 21. Juli 2009 Ser at matchen gaar pa viasat 4? Har noen erfaring med muligheter for aa se denne paa viasat on-demand i utlandet? burde funke greit. har vel sett noen kamper på sumo i utlandet, men er ikke sikker Koster viasat on demand noe? 49,- spør igjen jeg, hvor i all verden finner dere kampen på viasat on demand? http://viasatondemand.com/Sports/Soccer/Ch...eason-2009.list på den siden der går det ikke an å kjøpe noe...... Jeg er i Sverige. Der er ikke kampen oppført i programmet. Kan ikke se den jeg heller... Sendte mail til dem, men får vel ikke svar før om noen dager. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Maan95 199 Del Skrevet 21. Juli 2009 Del Skrevet 21. Juli 2009 Ser at matchen gaar pa viasat 4? Har noen erfaring med muligheter for aa se denne paa viasat on-demand i utlandet? burde funke greit. har vel sett noen kamper på sumo i utlandet, men er ikke sikker Koster viasat on demand noe? 49,- spør igjen jeg, hvor i all verden finner dere kampen på viasat on demand? http://viasatondemand.com/Sports/Soccer/Ch...eason-2009.list på den siden der går det ikke an å kjøpe noe...... Jeg er i Sverige. Der er ikke kampen oppført i programmet. Kan ikke se den jeg heller... Sendte mail til dem, men får vel ikke svar før om noen dager. Fant nettopp ut at jeg hadde kanalen! problem solved! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
frilin 2 339 Del Skrevet 21. Juli 2009 Del Skrevet 21. Juli 2009 Det her er døden...Viasat sitter vel på hovedrettighetene til denne kampen og har kanskje solgt til Albania. Men det betyr at de også har hatt muligheten til å sende og selge kampbilletter utenfor Norge.. Tipper de ikke har nok kapasitet.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
frilin 2 339 Del Skrevet 21. Juli 2009 (endret) Del Skrevet 21. Juli 2009 (endret) http://livesport247.com/ Noen som har erfaring med denne siden?? De skal visstnok sende, men jeg får ikke sett noe sendeskjema Endret 21. Juli 2009 av frilin Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sahest 576 Del Skrevet 21. Juli 2009 Del Skrevet 21. Juli 2009 http://livesport247.com/ Noen som har erfaring med denne siden?? De skal visstnok sende, men jeg får ikke sett noe sendeskjema Grei side, men koster jo penger da, via PayPal. Men de har litt suspekt kundeservice, du må kontakte dem på MSN for å få svar. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
DiMaggio 1 Del Skrevet 21. Juli 2009 Del Skrevet 21. Juli 2009 Har helt ok erfaringer med livesport. Kvaliteten er grei, sendingen ligger kun noen få sekunder bak live. Hakker/stopper en gang i blant. Screenshot fra sendinga: http://bildr.no/view/453536 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
furtho 0 Del Skrevet 21. Juli 2009 Del Skrevet 21. Juli 2009 Go Stabaek, go Daigo! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PhunxZtar 828 Del Skrevet 21. Juli 2009 Del Skrevet 21. Juli 2009 Segerstrøm!!!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 34 Del Skrevet 21. Juli 2009 (endret) Del Skrevet 21. Juli 2009 (endret) Thank you Kobayashi! And Segerstrøm. Edit: X 2!!!! Endret 21. Juli 2009 av Kjetil Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PhunxZtar 828 Del Skrevet 21. Juli 2009 Del Skrevet 21. Juli 2009 Walkover!!!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå