furtho 0 Del Skrevet 21. Juli 2009 Del Skrevet 21. Juli 2009 Can't find a stream but Livescore.com tells me it's 2-0 - fantastic start!! Any information about the goals? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joogs 1 717 Del Skrevet 21. Juli 2009 Del Skrevet 21. Juli 2009 Segerstrømmm! og Daigo da!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Randers 40 Del Skrevet 21. Juli 2009 Del Skrevet 21. Juli 2009 FCK HERE WE COME Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
draupnir 0 Del Skrevet 21. Juli 2009 Del Skrevet 21. Juli 2009 For å se litt negativt på kampen til nå så virker det som om Berglund har funnet tilbake til gammel form Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joogs 1 717 Del Skrevet 21. Juli 2009 Del Skrevet 21. Juli 2009 Can't find a stream but Livescore.com tells me it's 2-0 - fantastic start!! Any information about the goals? the 1. goal; DAIGO gets freekick. He taks it by himself and Segerstrøm scores. second goal; Farnerud passes a freekick to Daigo who shoots, the ball hits segerstrøm and its 2-0. two assist by Daigo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 34 Del Skrevet 21. Juli 2009 (endret) Del Skrevet 21. Juli 2009 (endret) Can't find a stream but Livescore.com tells me it's 2-0 - fantastic start!! Any information about the goals? Both Scored by our best defender. Assists by Daigo on both. The first goal was followed by a surgical free kick. Edit: too late. Endret 21. Juli 2009 av Kjetil Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
furtho 0 Del Skrevet 21. Juli 2009 Del Skrevet 21. Juli 2009 Thanks guys, that's good to know. I'm Twittering on the match as twitter.com/gogoomiyaardija and it helps to know a LITTLE bit what I'm talking about! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gamlegutta 70 Del Skrevet 21. Juli 2009 Del Skrevet 21. Juli 2009 Synstes SS er kjempeflinke og hører dem godt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joogs 1 717 Del Skrevet 21. Juli 2009 Del Skrevet 21. Juli 2009 hvor mange er på stadion Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gamlegutta 70 Del Skrevet 21. Juli 2009 Del Skrevet 21. Juli 2009 hvor mange er på stadion Er ikke sikker for jeg sitter og ser kampen på ett lite reisetv, men av det lille jeg ser tipper jeg det er det samme antallet som på en tippeligakamp. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PhunxZtar 828 Del Skrevet 21. Juli 2009 Del Skrevet 21. Juli 2009 Rundt 3-4000. Det er ihvertfall ikke 9-10000! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Smoken 0 Del Skrevet 21. Juli 2009 Del Skrevet 21. Juli 2009 Herlig kamp, HATER viasat. hakker helt sykt!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gamlegutta 70 Del Skrevet 21. Juli 2009 Del Skrevet 21. Juli 2009 hvor mange er på stadion Er ikke sikker for jeg sitter og ser kampen på ett lite reisetv, men av det lille jeg ser tipper jeg det er det samme antallet som på en tippeligakamp. 3-0 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gamlegutta 70 Del Skrevet 21. Juli 2009 Del Skrevet 21. Juli 2009 Berglund Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
roger 268 Del Skrevet 21. Juli 2009 Del Skrevet 21. Juli 2009 3-0 Bella Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
furtho 0 Del Skrevet 21. Juli 2009 Del Skrevet 21. Juli 2009 I really thought this might be a difficult game tonight, as the first leg looked pretty even to me. I was wrong :-) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
roger 268 Del Skrevet 21. Juli 2009 Del Skrevet 21. Juli 2009 pause. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sahest 576 Del Skrevet 21. Juli 2009 Del Skrevet 21. Juli 2009 I really thought this might be a difficult game tonight, as the first leg looked pretty even to me. I was wrong :-) It was close until Segerström scored 1-0. After that Stabæk has dominated Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joogs 1 717 Del Skrevet 21. Juli 2009 Del Skrevet 21. Juli 2009 Bella,Bella,Bella, Berglund KLAPP KLAPP KLAPP KLAPP Bella,Bella,Bella, Berglund KLAPP KLAPP KLAPP KLAPP Bella,Bella,Bella, Berglund KLAPP KLAPP KLAPP KLAPP Bella,Bella,Bella, Berglund KLAPP KLAPP KLAPP KLAPP Bella,Bella,Bella, Berglund KLAPP KLAPP KLAPP KLAPP Bella,Bella,Bella, Berglund KLAPP KLAPP KLAPP KLAPP Bella,Bella,Bella, Berglund KLAPP KLAPP KLAPP KLAPP Bella,Bella,Bella, Berglund KLAPP KLAPP KLAPP KLAPP Bella,Bella,Bella, Berglund KLAPP KLAPP KLAPP KLAPP Bella,Bella,Bella, Berglund KLAPP KLAPP KLAPP KLAPP Bella,Bella,Bella, Berglund KLAPP KLAPP KLAPP KLAPP Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
furtho 0 Del Skrevet 21. Juli 2009 Del Skrevet 21. Juli 2009 I really thought this might be a difficult game tonight, as the first leg looked pretty even to me. I was wrong :-) It was close until Segerström scored 1-0. After that Stabæk has dominated A strong performance at this stage in the competition is very good news. Hopefully it will give FCK something to think about before next week, too. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gamlegutta 70 Del Skrevet 21. Juli 2009 Del Skrevet 21. Juli 2009 4-0. Farnerud Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PhunxZtar 828 Del Skrevet 21. Juli 2009 Del Skrevet 21. Juli 2009 Farnerud! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Thomas 212 Del Skrevet 21. Juli 2009 Del Skrevet 21. Juli 2009 Dette er jo fantastisk! For vi som dessverre ikke har tilgang til kampen: er det festfotball eller er vi kun effektive? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sahest 576 Del Skrevet 21. Juli 2009 Del Skrevet 21. Juli 2009 Dette er jo fantastisk! For vi som dessverre ikke har tilgang til kampen: er det festfotball eller er vi kun effektive? Tvert i mot, vi kunne score både to og tre til Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 34 Del Skrevet 21. Juli 2009 Del Skrevet 21. Juli 2009 Det er festfotball og ett-touch. Men Tirana er svakere enn LSK. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
furtho 0 Del Skrevet 21. Juli 2009 Del Skrevet 21. Juli 2009 By the way, where did the Albanian guys go from this thread? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gamlegutta 70 Del Skrevet 21. Juli 2009 Del Skrevet 21. Juli 2009 4700 tilskuere. Det var litt færre en det jeg nevnte i sted. Men da gjør SS en utrolig bra jobb Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Vara 0 Del Skrevet 21. Juli 2009 Del Skrevet 21. Juli 2009 Hvorfor fikk innbytteren Mohellebi direkte rødt kort? Var det stygt? Er desverre i Hellas så jeg får ikke sett noe av kampen. Må tåle å følge kampen på nettavisen.no sine livetjenester Morsomt at han fikk direkte rødt kort etter bare 10 minutter på banen forresten Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
draupnir 0 Del Skrevet 21. Juli 2009 Del Skrevet 21. Juli 2009 Hvorfor fikk innbytteren Mohellebi direkte rødt kort? Var det stygt? Er desverre i Hellas så jeg får ikke sett noe av kampen. Må tåle å følge kampen på nettavisen.no sine livetjenester Morsomt at han fikk direkte rødt kort etter bare 10 minutter på banen forresten Prøvde visstnok å drepe Keller, Zidane-style. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gamlegutta 70 Del Skrevet 21. Juli 2009 (endret) Del Skrevet 21. Juli 2009 (endret) Hvorfor fikk innbytteren Mohellebi direkte rødt kort? Var det stygt? Er desverre i Hellas så jeg får ikke sett noe av kampen. Må tåle å følge kampen på nettavisen.no sine livetjenester Morsomt at han fikk direkte rødt kort etter bare 10 minutter på banen forresten Er usikker på om det er billig rødt kort eller ikke, men Mohelli feller keller (ikke stygg felling) en det blir litt krangling etter fellingen og da tar Mohelli pannen sin bort i pannen til keller. Men som sagt er jeg usikker på om det er billig eller ikke. Endret 21. Juli 2009 av Gamlegutta Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå