Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 247
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har fått spørsmål fra noen Stabækfans som er i utlandet om hvor de kan se denne kampen på internett.

Kan Blaapaatur eller noen andre hjelpe?

Hvis den vises på viasat 4, kan man kjøpe den på viasats nettsider for 100 spenn tror jeg.

ringte viasat. umulig å få kjøpt kampen på web fra utlandet. IP adresse i Norge nødvendig. Fanden heller for oss. Jeg prøver samme streamadresse som for kampen i Tirana. Visat diskriminerer nordmenn i utlandet. Brudd på EØS avtalen?

her er linken som funket den 15.7.

kampprogram kommer opp hver dag. følg med.

http://www.atdhe.net/

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ball i hatt og 4-0 ?

Tror det kan bli mye hvis vi får en tidlig scoring. I utgangspunktet trenger vi jo ikke å score, hvis Tirana heller ikke gjør det. Men håper vi får en tidlig goal slik at vi slipper å jage etter mål mot slutten..

Lenke til innlegg
Del på andre sider

En tidlig scoring hadde vært bra.. Da må Tirana plutselig score to, jage og ta sjanser. Da kan det fort bli en morsom kveld på TA.

Endret av hdaniels
Lenke til innlegg
Del på andre sider

hello

Tirana's team travels more towards lack Norway

Team in these moments should be in Oslo

Missing

1) Captain and goalscorer in the first match Mukaj

2) Muzaka best albanian wing players.Albania National player

3) Missing Migen Memelli 23 goals in the last national championship.Albania National player

4) Missing Ansi Agolli transferred to Kryvbas Ukraine.Albanian national player

5) Missing Croat midfielder or defender Tony Pezo.Transferred in Ukraine

however, unlike the first game tomorrow can play midfielder, Mohellebi(France) and defender Igor Gal(Croatia).

How is the condition of your team for the match morrow?

Tirana Website

Endret av dorku
Lenke til innlegg
Del på andre sider

ha en god dag

Tirana's team reiser mer mot mangelen Norge

Team i disse øyeblikkene skulle være i Oslo

Savnet

1) Captain og aytori målet i første kamp av skadede Mukaj

2) Muzaka en mesfushoret vinge bedre shqiperi.Lojtar av nasjonale

3) Manglende angriper Memelli 23 mål i det nasjonale mesterskapet fundit.Lojtar

4) Manglende spilleren høyresiden Agolli Kryvbas vi overført til den nasjonale Ukraine.Lojtar

5) Manglende kroatiske midfielder eller forsvarer Tony peso innehaver av sesongen fundit.I overføres i Ukraina

Men i motsetning til det første spillet fra første minutt midfielder vil spille Frankrike og håper Mohellebi kroatiske Igor Gal.

Hvordan er tilstanden på ditt team for kampen Morrow?

Tirana Website

assistert av google translator :rolleyes:;)

LOL

Please post this in English...

Endret av boie
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Funker jo ikke så ille da:

http://translate.google.com/translate?prev...history_state0=

Captain Mukaj spillet vil mangle i morgen

20 juli: Albania mesterskapet spillet morgen går vi tilbake til turen eleminator andre UEFA Champions League Champions mot Stabæk IF i Norge vil bli mangler kaptein Devi Mukaj skadet i spillet pare.Mungesa av Mukes legger til at Muzakes også skadet en uke før og hva som fortsatt Memellit som rekuperimin etter kirurgiske inngrep i abdominal muskler. Endelig Ansi Agolli er Kryvbas ukrainsk lagspiller.

Passer jo oss bra...

Her er tråden på engelsk :blink:

Endret av Harry
Lenke til innlegg
Del på andre sider

ha en god dag

Tirana's team reiser mer mot mangelen Norge

Team i disse øyeblikkene skulle være i Oslo

Savnet

1) Captain og aytori målet i første kamp av skadede Mukaj

2) Muzaka en mesfushoret vinge bedre shqiperi.Lojtar av nasjonale

3) Manglende angriper Memelli 23 mål i det nasjonale mesterskapet fundit.Lojtar

4) Manglende spilleren høyresiden Agolli Kryvbas vi overført til den nasjonale Ukraine.Lojtar

5) Manglende kroatiske midfielder eller forsvarer Tony peso innehaver av sesongen fundit.I overføres i Ukraina

Men i motsetning til det første spillet fra første minutt midfielder vil spille Frankrike og håper Mohellebi kroatiske Igor Gal.

Hvordan er tilstanden på ditt team for kampen Morrow?

Tirana Website

assistert av google translator :rolleyes:;)

LOL

Please post this in English...

ok :)

hello

Tirana's team travels more towards lack Norway

Team in these moments should be in Oslo

Missing

1) Captain and goalscorer in the first match Mukaj

2) Muzaka best albanian wing players.Albania National player

3) Missing Migen Memelli 23 goals in the last national championship.Albania National player

4) Missing Ansi Agolli transferred to Kryvbas Ukraine.Albanian national player

5) Missing Croat midfielder or defender Tony Pezo.Transferred in Ukraine

however, unlike the first game tomorrow can play midfielder, Mohellebi(France) and defender Igor Gal(Croatia).

How is the condition of your team for the match morrow?

Tirana

Endret av dorku
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Funker jo ikke så ille da:

Captain Mukaj spillet vil mangle i morgen

20 juli: Albania mesterskapet spillet morgen går vi tilbake til turen eleminator andre UEFA Champions League Champions mot Stabæk IF i Norge vil bli mangler kaptein Devi Mukaj skadet i spillet pare.Mungesa av Mukes legger til at Muzakes også skadet en uke før og hva som fortsatt Memellit som rekuperimin etter kirurgiske inngrep i abdominal muskler. Endelig Ansi Agolli er Kryvbas ukrainsk lagspiller.

Passer jo oss bra...

Her er tråden på engelsk :blink:

Mukaj was injured in the first game

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hepp! Hva er prisen på SS feltet og går fotballbussene slik de pleier å gjøre på tippeligakampene ?

Billett koster 100-. Jeg har ikke peiling om bussene.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etter å ha sett mesteparten av tiranas trening ikveld så blir jeg skremt hvis vi ikke går videre. Det virket som om de hadde problemer med kunstgresset og det ble også diskutert hvorvidt de hadde riktig skotøy.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etter å ha sett mesteparten av tiranas trening ikveld så blir jeg skremt hvis vi ikke går videre. Det virket som om de hadde problemer med kunstgresset og det ble også diskutert hvorvidt de hadde riktig skotøy.

Høres bra ut! :rolleyes:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres bra ut! :rolleyes:

Hehe. Gleder meg til å høre alle de forskjellige unnskyldningene etterpå fra Tirana sin side :-) Det er vel bare å begynne å telle...

Hvordan er det egentlig med skotøyet, bruker våre forskjellige sko på TA enn andre naturgressbaner?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe. Gleder meg til å høre alle de forskjellige unnskyldningene etterpå fra Tirana sin side :-) Det er vel bare å begynne å telle...

Hvordan er det egentlig med skotøyet, bruker våre forskjellige sko på TA enn andre naturgressbaner?

De fleste skoleverandoerer har garantier paa alle sine sko, men naar det kommer til kunstgress maa man kjoepe en spesiell sko som har anderledes matriale som taaler kunstgress bedre. Hvis man spiller med en vanlig sko paa kunstgress faar man altsaa ikke penger hvis saalen skulle loesne e.l..

Forundrer meg ikke hvis albanerene ikke vet det, men skal vel ikke ha alt for mye aa si en kamp.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er flere forskjeller på gressko og gunstgressko enn garantiene man får av leverandøren. Det være seg antall knott, knottenes utforming, mykhet mm. Stiller Tirana med samme sko som i forrige kamp kommer de til å slite.

Endret av BlaaDrømArena
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får bare håpe at det det blir Keller som får kortet til Stabæk som i Tirana.

Eller avslutte med rødt kort så er ringen sluttet. Han ble vel også utvist i debutkampen borte mot Viking?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eller avslutte med rødt kort så er ringen sluttet. Han ble vel også utvist i debutkampen borte mot Viking?

Vel han debuterte da han kom inn i kampen mot Brann i runden før. Det var den kampen hvor Jokke så hvidt var borti leggen til Bakke.

fra stabak.no

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da bør vi lede 4-0 og det er 5 min igjen.. :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vel han debuterte da han kom inn i kampen mot Brann i runden før. Det var den kampen hvor Jokke så hvidt var borti leggen til Bakke.

Jeg er sjokkert over at du ikke fikk med deg at Bakke filmet. Mener å huske at han virket litt bakfull...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De fleste skoleverandoerer har garantier paa alle sine sko, men naar det kommer til kunstgress maa man kjoepe en spesiell sko som har anderledes matriale som taaler kunstgress bedre. Hvis man spiller med en vanlig sko paa kunstgress faar man altsaa ikke penger hvis saalen skulle loesne e.l..

Forundrer meg ikke hvis albanerene ikke vet det, men skal vel ikke ha alt for mye aa si en kamp.

Såvidt jeg kan se fra bilder benyttes ikke like sko av alle, men jeg ser utifra motstandere vi har på hjemmebane at de benytter sko som er ment for FG(FirmGround). Kunstgresset i Telenor Arena er nokså mykt og det skal ikke være noe problem å benytte seg av disse skoene, selvom de ikke er ment for kunstgress. Men du får ikke igjen penger dersom sålen løsner her i Norge nei, sjansen er derimot liten for at det skjer på det underlaget før du uansett bør bytte sko, men den er der:)

Endret av exultno
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er sjokkert over at du ikke fikk med deg at Bakke filmet. Mener å huske at han virket litt bakfull...

He he... Satt 30 meter unna taklingen, og får fortsatt vondt i magen når får det bildet i hodet igjen. Utrolig at det gikk bra. Men JP kommer til å bli husket lenge for den og ikke minst kommentaren etterpå....

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Såvidt jeg kan se fra bilder benyttes ikke like sko av alle, men jeg ser utifra motstandere vi har på hjemmebane at de benytter sko som er ment for FG(FirmGround). Kunstgresset i Telenor Arena er nokså mykt og det skal ikke være noe problem å benytte seg av disse skoene, selvom de ikke er ment for kunstgress. Men du får ikke igjen penger dersom sålen løsner her i Norge nei, sjansen er derimot liten for at det skjer på det underlaget før du uansett bør bytte sko, men den er der:)

Innlegget mitt ble kronglete, og ble enklere svart av innlegget under. Vanlige sko har ihvertfall en annen sliteevne på kunstgress. FG på kunstgress lønner seg neppe på kunstgress og de du ser har nok en annen oppbygning som Blaadrøm sier.

Hvis du spiller mye skjer det med sålen hvertfall fortere enn du tror. Belastningskader kan også være et problem med feil oppsett på knottene.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Stabæk-Tirana, tirsdag 21.07 kl. 20.45
  • Opprett ny...