sexxes 3 602 Del Skrevet 19. Juli 2009 Del Skrevet 19. Juli 2009 Jeg regner med at spillerne ikke ligger på latsiden i over to måneder, og regner med at det vil bli spilt noen treningskamper i denne perioden. Så litt info kan man jo legge ut her etterhvert som det dukker opp. En helg helt uten kamp er ganske kjipt, men nå starter man snart på bakken opp mot Verbier. Blir forhåpentligvis litt action Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bendix 64 Del Skrevet 21. Juli 2009 Del Skrevet 21. Juli 2009 Jeg regner med at spillerne ikke ligger på latsiden i over to måneder, og regner med at det vil bli spilt noen treningskamper i denne perioden. Så litt info kan man jo legge ut her etterhvert som det dukker opp. De har spilt så mange kamper at jeg tror de trenger en lang ferie, dog med egentrening hver eneste dag. En stor del av laget skal jo også spille med flagget på obs. spille med flagg på drakta Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 602 Del Skrevet 27. Juli 2009 Del Skrevet 27. Juli 2009 Det skjer jo da tydeligvis ting, men det legges ikke ut på nett. Super Mario på lån til Linderud/grei, og nå som vi har lært oss melodien hennes Regner med at man har gitt opp opprykk for 2. laget også nå. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 27. Juli 2009 Del Skrevet 27. Juli 2009 Det skjer jo da tydeligvis ting, men det legges ikke ut på nett. Super Mario på lån til Linderud/grei, og nå som vi har lært oss melodien hennes Regner med at man har gitt opp opprykk for 2. laget også nå. Se svar på annen trå - hun er tilbake 1/9 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Two can play that game 29 Del Skrevet 1. August 2009 Del Skrevet 1. August 2009 Veldig på siden, men er Sander en bror av Siri? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alan 2 Del Skrevet 1. August 2009 (endret) Del Skrevet 1. August 2009 (endret) Veldig på siden, men er Sander en bror av Siri? Han er jo Siris lillebror. Og søstrene Line og Gry spiller på Linderud Grei i Div.1 . . . Også er far Reidar Grønli på plass i uke på Ekebergsletta som trener på Høyang G14 . . mor Anne Sissel Nordeide er også med som lagleder. Gry NG spiller idag i finalen av Norway Cup, klasse Q, J19. Tidligere var Reidar treneren for Askers juniorjentelag, med Line og Gry, også Super Mario og Christina Moberg.. Endret 1. August 2009 av Alan Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bendix 64 Del Skrevet 20. August 2009 (endret) Del Skrevet 20. August 2009 (endret) Her kommer en liten oppdatering på status i "sommerferien" til SFK. Trening: Uke 34, 35 og 36 -egentrening Treningskamper: Ikke fastsatt, men det blir 1 eller 2 før serien starter igjen Skader: Ingen ting, kun litt "småplukk" Spillere inn: Det er ingen som prøvespiller, men. Mia Berdal har trent med SFK, kommer fra egen Jr. stall Marte Stenersen (NTG keeper) fra Haslum har trent med SFK Anniken fra eget 4. div lag har også fått prøve seg på noen treninger (PS: det er henne jeg har skrytt en del av i våres som virket utrolig bra på rekruttlaget vårt) Spillere ut: Ina er på utlån til Larvik i september Christina spiller i Donn i høst Endret 20. August 2009 av Bendix Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BelgiskBlaa 3 144 Del Skrevet 20. August 2009 Del Skrevet 20. August 2009 Spillere ut:Ina er på utlån til Larvik i september Christina spiller i Donn i høst Og Super Mario? Eller er hun tilbake allerede? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 20. August 2009 Del Skrevet 20. August 2009 Spillere ut:Ina er på utlån til Larvik i september Christina spiller i Donn i høst Og Super Mario? Eller er hun tilbake allerede? tilbake 1/9 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 602 Del Skrevet 13. September 2009 Del Skrevet 13. September 2009 Christina puttet siste målet til Donn i 7-0 seieren over Grand. Er vel kanskje en fare for at hun blir der hvis Donn rykker opp? (ligger på fjerdeplass, men kun et poeng opp til opprykksplass). Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Two can play that game 29 Del Skrevet 14. September 2009 Del Skrevet 14. September 2009 Neppe. Det er unntaksvis at et lag har greid seg i Toppserien i mer enn en sesong. Kattem er spennende i så måte, fordi det er det eneste laget på lang tid som har hatt en oppadgående kurve. Gitt hvor jevnt det er i 1. divisjon, virker det som om ingen lag stikker seg ut, og dermed er ingen lag gode nok, tror nå jeg. Fart (1 poeng i Toppserien i fjor) er jo et av disse lagene. Mer moro er det vel at Linderud/Grei (sist i 1. divisjon i fjor) er øverst. Det kan bety at vi får se minst to Nordeide Grønli i Toppserien. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blue Nippon Ace 0 Del Skrevet 14. September 2009 Del Skrevet 14. September 2009 Neppe. Det er unntaksvis at et lag har greid seg i Toppserien i mer enn en sesong. Kattem er spennende i så måte, fordi det er det eneste laget på lang tid som har hatt en oppadgående kurve. Gitt hvor jevnt det er i 1. divisjon, virker det som om ingen lag stikker seg ut, og dermed er ingen lag gode nok, tror nå jeg. Fart (1 poeng i Toppserien i fjor) er jo et av disse lagene. Mer moro er det vel at Linderud/Grei (sist i 1. divisjon i fjor) er øverst. Det kan bety at vi får se minst to Nordeide Grønli i Toppserien. Hvisa de kom sist i 1.div fjor, hvorfor er de ikke i 2.div i år? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 602 Del Skrevet 14. September 2009 Del Skrevet 14. September 2009 Neppe. Det er unntaksvis at et lag har greid seg i Toppserien i mer enn en sesong. Kattem er spennende i så måte, fordi det er det eneste laget på lang tid som har hatt en oppadgående kurve. Gitt hvor jevnt det er i 1. divisjon, virker det som om ingen lag stikker seg ut, og dermed er ingen lag gode nok, tror nå jeg. Fart (1 poeng i Toppserien i fjor) er jo et av disse lagene. Mer moro er det vel at Linderud/Grei (sist i 1. divisjon i fjor) er øverst. Det kan bety at vi får se minst to Nordeide Grønli i Toppserien. Hvisa de kom sist i 1.div fjor, hvorfor er de ikke i 2.div i år? Utvidelse av serien fra 10 til 12 lag. De to dårligste lagene spilte kvalik (Linderud/Grei endte ikke sist, men nestsist), og begge beholdt plassen. Linderud/Grei slo Vålerenga etter seier 4-2 borte, og 3-3 hjemme. Hadde vel noe liknende med Fart for noen år siden. Laget beholdt plassen fordi et annet lag trakk seg, og rykket opp året etter. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Two can play that game 29 Del Skrevet 14. September 2009 (endret) Del Skrevet 14. September 2009 (endret) Hvisa de kom sist i 1.div fjor, hvorfor er de ikke i 2.div i år?1. divisjon ble utvidet med to lag, dermed spilte Linderud/Grei og Gjøvik mot to andredivisjonslag (hhv. Vålerenga og Eik Tønsberg) om spill i 1. divisjon. Gjøvik greide seg såvidt, så det er ingen bombe om de går ned nå. Det ble dødt løp mellom meg og Sexxes, så da kan jeg informere om at det var Liungen (som nå spiller sammen med Vollen, som jeg tror andrelaget deres spiller mot) som rykket ned to divisjoner (sportslig fra Toppserien, økonomisk fra 1. divisjon). Endret 14. September 2009 av Two can play that game Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bendix 64 Del Skrevet 14. September 2009 Del Skrevet 14. September 2009 Neppe. Det er unntaksvis at et lag har greid seg i Toppserien i mer enn en sesong. Kattem er spennende i så måte, fordi det er det eneste laget på lang tid som har hatt en oppadgående kurve. Gitt hvor jevnt det er i 1. divisjon, virker det som om ingen lag stikker seg ut, og dermed er ingen lag gode nok, tror nå jeg. Fart (1 poeng i Toppserien i fjor) er jo et av disse lagene. Mer moro er det vel at Linderud/Grei (sist i 1. divisjon i fjor) er øverst. Det kan bety at vi får se minst to Nordeide Grønli i Toppserien. Hvisa de kom sist i 1.div fjor, hvorfor er de ikke i 2.div i år? Utvidelse av serien fra 10 til 12 lag. De to dårligste lagene spilte kvalik (Linderud/Grei endte ikke sist, men nestsist), og begge beholdt plassen. Linderud/Grei slo Vålerenga etter seier 4-2 borte, og 3-3 hjemme. Hadde vel noe liknende med Fart for noen år siden. Laget beholdt plassen fordi et annet lag trakk seg, og rykket opp året etter. Lekkert Sexxes, du briljerer Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Two can play that game 29 Del Skrevet 14. September 2009 Del Skrevet 14. September 2009 Neppe. Det er unntaksvis at et lag har greid seg i Toppserien i mer enn en sesong. Kattem er spennende i så måte, fordi det er det eneste laget på lang tid som har hatt en oppadgående kurve. Gitt hvor jevnt det er i 1. divisjon, virker det som om ingen lag stikker seg ut, og dermed er ingen lag gode nok, tror nå jeg. Fart (1 poeng i Toppserien i fjor) er jo et av disse lagene. Mer moro er det vel at Linderud/Grei (sist i 1. divisjon i fjor) er øverst. Det kan bety at vi får se minst to Nordeide Grønli i Toppserien. Hvisa de kom sist i 1.div fjor, hvorfor er de ikke i 2.div i år? Utvidelse av serien fra 10 til 12 lag. De to dårligste lagene spilte kvalik (Linderud/Grei endte ikke sist, men nestsist), og begge beholdt plassen. Linderud/Grei slo Vålerenga etter seier 4-2 borte, og 3-3 hjemme. Hadde vel noe liknende med Fart for noen år siden. Laget beholdt plassen fordi et annet lag trakk seg, og rykket opp året etter. Lekkert Sexxes, du briljerer Tar du den? L/G kom nest sist på målforskjell foran Gjøvik, men det blir flisespikking. Gjøvik slo ut Eik Tønsberg på bortemålsregelen, sånn for øvrig. Eksempelet med Fart er et godt poeng, men det lover ikke godt for L/G. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 602 Del Skrevet 14. September 2009 Del Skrevet 14. September 2009 Siden du er "kranglefanten" her må jeg jo ta deg på noe Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Two can play that game 29 Del Skrevet 15. September 2009 Del Skrevet 15. September 2009 Siden du er "kranglefanten" her må jeg jo ta deg på noe Joa. Kudos fordi Stabækfans kan hjemmeleksa si. Det er bra. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bendix 64 Del Skrevet 15. September 2009 Del Skrevet 15. September 2009 Dere briljerer vel begge to, men det er Rich og jeg som er på treningene. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blue Nippon Ace 0 Del Skrevet 15. September 2009 Del Skrevet 15. September 2009 høres komplisert ut, men jeg tror jeg klarer å "fordøye" det etterhvert Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 602 Del Skrevet 15. September 2009 Del Skrevet 15. September 2009 Med tanke på at det spilles cup i dag og i morgen hva er grunnen til at serien ikke starter opp før til neste helg? Skal ikke klage, da jeg skal bort i helgen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Celebi2 883 Del Skrevet 21. Februar 2011 Del Skrevet 21. Februar 2011 . Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bendix 64 Del Skrevet 22. Februar 2011 Del Skrevet 22. Februar 2011 Med tanke på at det spilles cup i dag og i morgen hva er grunnen til at serien ikke starter opp før til neste helg? Skal ikke klage, da jeg skal bort i helgen. Det er vel enten fordi: a Du skal bort i helgen b Jeg skal bort i helgen c At det er en sommeridrett Egentlig burde det ikke startet før midten av april, men ja, jeg forstår spørsmålet Jeg spilte bandy i -18 nå sist søndag. Ser ikke helt at fotballen har noe i slike temperaturer å gjøre (med unntak av innendørs). Greit nok for oss som står og hopper, værre for de som skal sitte på seter i mange -grader Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 602 Del Skrevet 22. Februar 2011 Del Skrevet 22. Februar 2011 Får svar 1 1/2 år etter at jeg spurte! Ikke at det gjorde meg så mye klokere, spesielt c. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Buss1 Marius 854 Del Skrevet 22. Februar 2011 Del Skrevet 22. Februar 2011 Får svar 1 1/2 år etter at jeg spurte! Ikke at det gjorde meg så mye klokere, spesielt c. Han har visst spist Vålerenga-brød, og så har han angret ved å ta det med en klype salt, litt lime og tequila Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bendix 64 Del Skrevet 24. Februar 2011 Del Skrevet 24. Februar 2011 Med tanke på at det spilles cup i dag og i morgen hva er grunnen til at serien ikke starter opp før til neste helg? Skal ikke klage, da jeg skal bort i helgen. Det er vel enten fordi: a Du skal bort i helgen b Jeg skal bort i helgen c At det er en sommeridrett Egentlig burde det ikke startet før midten av april, men ja, jeg forstår spørsmålet Jeg spilte bandy i -18 nå sist søndag. Ser ikke helt at fotballen har noe i slike temperaturer å gjøre (med unntak av innendørs). Greit nok for oss som står og hopper, værre for de som skal sitte på seter i mange -grader Jeg svarte på en av de siste postene på en tråd som lå høyt oppe. Da er det nærliggende å tro at det ikke er flere år gammelt. Hvordan det har skjedd vet ikke jeg, det er ikke jeg som er ansvarlig for driften av denne siden (og det skal vi alle være glad for) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 24. Februar 2011 Del Skrevet 24. Februar 2011 Med tanke på at det spilles cup i dag og i morgen hva er grunnen til at serien ikke starter opp før til neste helg? Skal ikke klage, da jeg skal bort i helgen. Det er vel enten fordi: a Du skal bort i helgen b Jeg skal bort i helgen c At det er en sommeridrett Egentlig burde det ikke startet før midten av april, men ja, jeg forstår spørsmålet Jeg spilte bandy i -18 nå sist søndag. Ser ikke helt at fotballen har noe i slike temperaturer å gjøre (med unntak av innendørs). Greit nok for oss som står og hopper, værre for de som skal sitte på seter i mange -grader Jeg svarte på en av de siste postene på en tråd som lå høyt oppe. Da er det nærliggende å tro at det ikke er flere år gammelt. Hvordan det har skjedd vet ikke jeg, det er ikke jeg som er ansvarlig for driften av denne siden (og det skal vi alle være glad for) Det er jo nærliggende å lese datoen også da... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bendix 64 Del Skrevet 24. Februar 2011 (endret) Del Skrevet 24. Februar 2011 (endret) Nix, vi som har vært med i noen år.......vet vi at de trådene som det sist har vært aktivitet på ligger øverst. Kanskje noen har startet et innlegg for så å slette det? Ikke vet jeg og ikke er det viktig heller. Det eneste som er viktig nå er å få logget seg av på jobben å sette fartsrekord til Blaa Bekkestua for å se på ski VM Endret 24. Februar 2011 av Bendix 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Herman. 94 Del Skrevet 18. Mars 2011 Del Skrevet 18. Mars 2011 Har ikke funnet noen topic som dette passer i, men: Jeg lurte på om det var Noen som var villig til å arangere conquest for toppserien også? Jeg savnet det i fjor og synes abolutt det burde vært en for damene også Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 602 Del Skrevet 19. Mars 2011 Del Skrevet 19. Mars 2011 Har ikke funnet noen topic som dette passer i, men: Jeg lurte på om det var Noen som var villig til å arangere conquest for toppserien også? Jeg savnet det i fjor og synes abolutt det burde vært en for damene også Du kan jo sette i gang den selv. Evt. skal jeg ta en titt på det i løpet av de nærmeste dagene. Har aldri vært med på det før, så må sette meg inn i det. Regner uansett at det ikke blir like mye jobb som for herrene. Blir imponert om det blir mer enn 10(5) som melder seg på. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå