Posse 21 259 Del Skrevet 28. Juli 2009 Del Skrevet 28. Juli 2009 Vet noen hvor man kan laste ned, evt. kjøpe Stabæk-sanger for å gjøre en allerede hyggelig kjøretur til Køben enda bedre? Stabæklars Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
alan_magic 0 Del Skrevet 28. Juli 2009 Del Skrevet 28. Juli 2009 ...Så benytt anledningen til å treffe kjente og kjære og ta et par glass før vi setter kursen mot Europa! Vi ses! Vær så snill å si at dere kødder... Jeg klarer ikke å sitte i buss i mange timer sammen med folk som har vært i kontakt med alkohol og øl. Jeg opplevde dette under bortekampen mot Godset nå i år, hvor noen hadde med øl på bussen. Jeg ble lettet da de fleste gikk av i Asker for å gå på Big Steak House. Jeg vet jeg ikke er alene, vet at jeg snakker for i alle fall to ekstra, kanskje fem personer. Det er dritt å høre på halv-fulle folk synge og rope i hele natt. Tiden på døgnet er en helt jævli tid å være sammen med slike. Vær så snill, kutt ut ølen eller plasser alle de som drikker øl på en eller to av bussene, og plasser oss andre på buss nr. 3!! Får jeg foreslå følgende opplegg for deg? http://kfuk-kfum.no/side170 Der kan synge og gaule så mye du vil, i trygge, faste rammer. Det irriterer meg litt at man i Norge skal lage alt så jævla streit og kjedelig. Supportertribunen skal ikke tilpasses småbarn og gamle tanter. Det er mer enn nok ledige plasser på familietribunen.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
HarstadJr 26 Del Skrevet 28. Juli 2009 Del Skrevet 28. Juli 2009 starta å drekke nå, må jo holde det gående nå i 24 timer. det vil bli personlig rekord Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pauligirl 236 Del Skrevet 28. Juli 2009 Del Skrevet 28. Juli 2009 hvor treffes vi før kampen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Del Skrevet 28. Juli 2009 Del Skrevet 28. Juli 2009 starta å drekke nå, må jo holde det gående nå i 24 timer. det vil bli personlig rekord Kastet ut i tre kamper på rad? Ja, den kan bli vanskelig å slå for de fleste Neida Tor, denne kampen skal du faen ikke gå glipp av! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
HarstadJr 26 Del Skrevet 28. Juli 2009 Del Skrevet 28. Juli 2009 starta å drekke nå, må jo holde det gående nå i 24 timer. det vil bli personlig rekord Kastet ut i tre kamper på rad? Ja, den kan bli vanskelig å slå for de fleste Neida Tor, denne kampen skal du faen ikke gå glipp av! var egentlig en spøk, Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaapaatur 297 Del Skrevet 28. Juli 2009 Del Skrevet 28. Juli 2009 starta å drekke nå, må jo holde det gående nå i 24 timer. det vil bli personlig rekord Hør på "Drekka Mer" her: http://www11.nrk.no/urort/Artist/DozerBabar/default.aspx , da blir det stemning Akkurat stått opp, men kanskje greit å vente litt med pils. Dette blir gøy! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Del Skrevet 28. Juli 2009 Del Skrevet 28. Juli 2009 starta å drekke nå, må jo holde det gående nå i 24 timer. det vil bli personlig rekord Kastet ut i tre kamper på rad? Ja, den kan bli vanskelig å slå for de fleste Neida Tor, denne kampen skal du faen ikke gå glipp av! var egentlig en spøk, Skjønte det Spøkte tilbake.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
HarstadJr 26 Del Skrevet 28. Juli 2009 Del Skrevet 28. Juli 2009 starta å drekke nå, må jo holde det gående nå i 24 timer. det vil bli personlig rekord Kastet ut i tre kamper på rad? Ja, den kan bli vanskelig å slå for de fleste Neida Tor, denne kampen skal du faen ikke gå glipp av! var egentlig en spøk, Skjønte det Spøkte tilbake.. ja riktig Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Harry 583 Del Skrevet 28. Juli 2009 Del Skrevet 28. Juli 2009 ...Så benytt anledningen til å treffe kjente og kjære og ta et par glass før vi setter kursen mot Europa! Vi ses! Vær så snill å si at dere kødder... Jeg klarer ikke å sitte i buss i mange timer sammen med folk som har vært i kontakt med alkohol og øl. Jeg opplevde dette under bortekampen mot Godset nå i år, hvor noen hadde med øl på bussen. Jeg ble lettet da de fleste gikk av i Asker for å gå på Big Steak House. Jeg vet jeg ikke er alene, vet at jeg snakker for i alle fall to ekstra, kanskje fem personer. Det er dritt å høre på halv-fulle folk synge og rope i hele natt. Tiden på døgnet er en helt jævli tid å være sammen med slike. Vær så snill, kutt ut ølen eller plasser alle de som drikker øl på en eller to av bussene, og plasser oss andre på buss nr. 3!! Får jeg foreslå følgende opplegg for deg? http://kfuk-kfum.no/side170 Der kan synge og gaule så mye du vil, i trygge, faste rammer. Det irriterer meg litt at man i Norge skal lage alt så jævla streit og kjedelig. Supportertribunen skal ikke tilpasses småbarn og gamle tanter. Det er mer enn nok ledige plasser på familietribunen.. Så du kan ikke være i $$ uten å digge fyll og røre? Hvis du vil at streitingene skal respektere deg, kan du vel begynne med å respektere streitingene, uten å henvende de til annet arbeid som ikke har noe med fotball å gjøre. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 259 Del Skrevet 28. Juli 2009 Del Skrevet 28. Juli 2009 hvor treffes vi før kampen? Stabaek.no Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mharl 5 Del Skrevet 28. Juli 2009 (endret) Del Skrevet 28. Juli 2009 (endret) Turtelefonen til $$ kommer til å ligge igjen i Norge! Men vi har med oss medlemsservicetelefonen i stedet for, +47 41 22 16 89 !! (Denne kommer til å være på fra 21.00 i kveld!!) Så dersom noen trenger å få tak i oss i Danmark, er det tlfnr man må ringe!! (denne beskjeden kommer også til å bli gitt på bussene!!) Endret 28. Juli 2009 av mharl Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
alan_magic 0 Del Skrevet 28. Juli 2009 Del Skrevet 28. Juli 2009 Jo. Og det er derfor det er meget bra det settes opp flere ulike busser. Men det er forskjell på å ønske regler som passer best på søndagsskolen og kunne kose seg med et par øl - noe de øvrige svarene til skribenten også sier. At jeg setter det litt på spissen er mulig, men det er ikke bra når man får slike tilstander som vedkommende her ønsket. Det går utover supporterklubben og også Stabæk som mister vokal støtte. Skal man virkelig tilpasse supporterklubbens turer til 5-åringer? Og det får meg også å lure på hvordan familietribunen ideelt sett da skulle sett ut... Hvorfor? Fordi jeg mener man vil kvelde supporterengasjementet dersom man ikke tillater å ta seg noen øl, synge litt sanger osv. Min erfaring er at jo bedre stemningen får bygget seg opp på veien til bortekampene, jo bedre blir også stemningen på selve kampen. Ønsker man en rolig busstur med myke pledd, air-condition og silkeputer så går det rutebusser mellom Oslo og København 10 ganger i døgnet med priser fra 400 t/r. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
HarstadJr 26 Del Skrevet 28. Juli 2009 Del Skrevet 28. Juli 2009 ...Så benytt anledningen til å treffe kjente og kjære og ta et par glass før vi setter kursen mot Europa! Vi ses! Vær så snill å si at dere kødder... Jeg klarer ikke å sitte i buss i mange timer sammen med folk som har vært i kontakt med alkohol og øl. Jeg opplevde dette under bortekampen mot Godset nå i år, hvor noen hadde med øl på bussen. Jeg ble lettet da de fleste gikk av i Asker for å gå på Big Steak House. Jeg vet jeg ikke er alene, vet at jeg snakker for i alle fall to ekstra, kanskje fem personer. Det er dritt å høre på halv-fulle folk synge og rope i hele natt. Tiden på døgnet er en helt jævli tid å være sammen med slike. Vær så snill, kutt ut ølen eller plasser alle de som drikker øl på en eller to av bussene, og plasser oss andre på buss nr. 3!! hør på han a!du må ikke sitte på de verste bussene, ta fly for faen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
haukis 0 Del Skrevet 28. Juli 2009 (endret) Del Skrevet 28. Juli 2009 (endret) Hey folks! Morsomt å se at så mange har tenkt seg nedover. Bor i København, og gleder meg til å se stabæk valse over fck på onsdag. Har snakket med eieren av Dubliner Pub, som er den ubestridte beste fotballpubben mitt i hovedgaten(strøket) i københavn. Den fungerer ofte som stamsted for bortesupportere. og selvom jeg hører at nyhavn blir samlingsstedet har jeg gjort en deal med eieren om at ølpriser settes ned fra 49 til 38 for alle med stabæk effekter på onsdagen. Flott om mange kommer innom til denne herlige fotballpubben og er med å skape god stemning allerede fra morningen av! vel møtt! Endret 28. Juli 2009 av haukis Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaatona 30 Del Skrevet 28. Juli 2009 Del Skrevet 28. Juli 2009 ...Så benytt anledningen til å treffe kjente og kjære og ta et par glass før vi setter kursen mot Europa! Vi ses! Vær så snill å si at dere kødder... Jeg klarer ikke å sitte i buss i mange timer sammen med folk som har vært i kontakt med alkohol og øl. Jeg opplevde dette under bortekampen mot Godset nå i år, hvor noen hadde med øl på bussen. Jeg ble lettet da de fleste gikk av i Asker for å gå på Big Steak House. Jeg vet jeg ikke er alene, vet at jeg snakker for i alle fall to ekstra, kanskje fem personer. Det er dritt å høre på halv-fulle folk synge og rope i hele natt. Tiden på døgnet er en helt jævli tid å være sammen med slike. Vær så snill, kutt ut ølen eller plasser alle de som drikker øl på en eller to av bussene, og plasser oss andre på buss nr. 3!! hør på han a!du må ikke sitte på de verste bussene, ta fly for faen Er det nødvendig å gnage noe mer på dette benet nå? Noen liker fyllerør og ralling og sitter i Rallebussen, mens det er to "roligbusser" som folk som vil sove i fred og ro kan sitte på (evt i). Da er jo saken løst, og unødvendig å bruke mer energi på. Spar den til i natt/imorgen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Dr. Phil 0 Del Skrevet 28. Juli 2009 Del Skrevet 28. Juli 2009 Vet noen hvor man kan laste ned, evt. kjøpe Stabæk-sanger for å gjøre en allerede hyggelig kjøretur til Køben enda bedre? Stabæklars Fantastisk! Hvor har StabækLars vært hele livet mitt? Jeg fikk tilsendt en link med 22 sanger av en på forumet jeg ikke skal nevne navnet på så han slipper å sende ut sanger i hytt og pine, så nå blir det roadtrip! God tur alle sammen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PhunxZtar 828 Del Skrevet 28. Juli 2009 Del Skrevet 28. Juli 2009 Rallebuss Light blir en sølvgråmetalic farget buss, som kjøres av Kjell, han har kjørt oss en del ganger før, og har også vært sjåfør for Bastionen i veldig mange år.Siden tråden om bussene er stengt får jeg heller quote hit. Det trengs vel strengt tatt ikke mer enn førerkort klasse B for å kjøre bastionen, så er det noen som har sjekket om han faktisk har busslappen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øyvind 2 035 Del Skrevet 28. Juli 2009 Del Skrevet 28. Juli 2009 Hey folks! Morsomt å se at så mange har tenkt seg nedover.Bor i København, og gleder meg til å se stabæk valse over fck på onsdag. Har snakket med eieren av Dubliner Pub, som er den ubestridte beste fotballpubben mitt i hovedgaten(strøket) i københavn. Den fungerer ofte som stamsted for bortesupportere. og selvom jeg hører at nyhavn blir samlingsstedet har jeg gjort en deal med eieren om at ølpriser settes ned fra 49 til 38 for alle med stabæk effekter på onsdagen. Flott om mange kommer innom til denne herlige fotballpubben og er med å skape god stemning allerede fra morningen av! vel møtt! Hvor mange er det plass til der, Haukis? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
haukis 0 Del Skrevet 28. Juli 2009 Del Skrevet 28. Juli 2009 Hey folks! Morsomt å se at så mange har tenkt seg nedover.Bor i København, og gleder meg til å se stabæk valse over fck på onsdag. Har snakket med eieren av Dubliner Pub, som er den ubestridte beste fotballpubben mitt i hovedgaten(strøket) i københavn. Den fungerer ofte som stamsted for bortesupportere. og selvom jeg hører at nyhavn blir samlingsstedet har jeg gjort en deal med eieren om at ølpriser settes ned fra 49 til 38 for alle med stabæk effekter på onsdagen. Flott om mange kommer innom til denne herlige fotballpubben og er med å skape god stemning allerede fra morningen av! vel møtt! Hvor mange er det plass til der, Haukis? Med både ute og inneservering er det plass til over 500 hundre. man må gjerne ta med pilsen utenfor, har sett mange borte lag " ta over" gata utenfor, blir en virkelig god stemning ut av det:) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
avløsen 4 Del Skrevet 28. Juli 2009 (endret) Del Skrevet 28. Juli 2009 (endret) Da nærmer det seg tur gitt! Alt ligger klart for en uforglemmelig tur. Det er bare en liten ting jeg lurer på, som flere har lurt på(utenat jeg kan finne noe skikkelig svar), og det er hvordan det blir oppfattet å gå med supportereffekter utenom kampen? "Farlig" eller helt ok? Vil jo gjerne farge byen blå, og ikke minst få 11dk billigere øl på Dubliners Kanskje ikke så mange som har svar på dette, men I'm giving it a go(som man sier på gamalnorsk).. Endret 28. Juli 2009 av avløsen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Petter 5 892 Del Skrevet 28. Juli 2009 Del Skrevet 28. Juli 2009 Det var vel en RBK-fan her inne som sa at det gikk helt greit, av egen erfaring... Jeg satser i hvert fall på at det går fint, hadde ikke tenkt å ta med noe annet enn drakt uansett. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 259 Del Skrevet 28. Juli 2009 Del Skrevet 28. Juli 2009 Jeg går i drakt, uansett. Ingen skal få meg til å føle meg utrygg når jeg skal nyte fotball. Oppfordrer alle til å gjøre det samme. Kle dere opp, støtt Stabæk, ikke provoser urbefolkningen. Får man bråk likevel er det rett og slett ikke vår feil. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Petter 5 892 Del Skrevet 28. Juli 2009 Del Skrevet 28. Juli 2009 Får man bråk likevel er det rett og slett ikke vår feil. Når man ligger på sykehuset etter å ha blitt banket opp så tror jeg ikke det hjelper så veldig mye å vite at det ikke er din egen feil... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest daglish7 Del Skrevet 28. Juli 2009 Del Skrevet 28. Juli 2009 Er det noen som dealer penger? Jeg fant ut at jeg har kontanter og null på kontoen Jeg stiller med to stabækdrakter og to skjerf bare for deg posse;) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Larsa 0 Del Skrevet 28. Juli 2009 Del Skrevet 28. Juli 2009 Faen har mistet alle sangene når jeg kjørte en oppgradering på datan er det noen som har dem som er keen på sende dem til meg =) eller som har en side hvor man finner alle sangene, og noen av de nyeste?? Stabæklars har jo bare de gamle og ikke alle =(=( Skal brenne noe cd'er for og få opp stemningen i bilen på vei til KØØØBEN Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Petter 5 892 Del Skrevet 28. Juli 2009 Del Skrevet 28. Juli 2009 Faen har mistet alle sangene når jeg kjørte en oppgradering på datan er det noen som har dem som er keen på sende dem til meg =) eller som har en side hvor man finner alle sangene, og noen av de nyeste?? Stabæklars har jo bare de gamle og ikke alle =(=( Skal brenne noe cd'er for og få opp stemningen i bilen på vei til KØØØBEN Jeg hadde ti sanger på pcen min, nå har jeg lastet de opp til piratbukta... http://thepiratebay.org/torrent/5028582 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 259 Del Skrevet 28. Juli 2009 (endret) Del Skrevet 28. Juli 2009 (endret) Faen har mistet alle sangene når jeg kjørte en oppgradering på datan er det noen som har dem som er keen på sende dem til meg =) eller som har en side hvor man finner alle sangene, og noen av de nyeste?? Stabæklars har jo bare de gamle og ikke alle =(=( Skal brenne noe cd'er for og få opp stemningen i bilen på vei til KØØØBEN Nøyaktig dette spørsmålet har blitt svart på for kort tid siden.. SL har de gamle, de nye er det folk som har betalt for. Endret 28. Juli 2009 av Posse Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 259 Del Skrevet 28. Juli 2009 Del Skrevet 28. Juli 2009 Får man bråk likevel er det rett og slett ikke vår feil. Når man ligger på sykehuset etter å ha blitt banket opp så tror jeg ikke det hjelper så veldig mye å vite at det ikke er din egen feil... De som går i drakt og får bank bare på grunn av det skal få Tusenvis-skjerf. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Larsa 0 Del Skrevet 28. Juli 2009 Del Skrevet 28. Juli 2009 Faen har mistet alle sangene når jeg kjørte en oppgradering på datan er det noen som har dem som er keen på sende dem til meg =) eller som har en side hvor man finner alle sangene, og noen av de nyeste?? Stabæklars har jo bare de gamle og ikke alle =(=( Skal brenne noe cd'er for og få opp stemningen i bilen på vei til KØØØBEN Nøyaktig dette spørsmålet har blitt svart på for kort tid siden.. SL har de gamle, de nye er det folk som har betalt for. Oki Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå