Gå til innhold

Europa League 2009/2010

Rainz
 Del

Anbefalte innlegg

Kan det stemme at trekningen går på Eurosport kl 12 i morgen?

Kl 13.30 er mer korrekt. Er CL trekningen som er 12, og der er ikke vi med :(

Mellom trekningene kan man få med seg opptak av dagens EL kval mellom Elfsborg og Sporting Braga.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Svar 242
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kan det stemme at trekningen går på Eurosport kl 12 i morgen?

Kl 13.30 er mer korrekt. Er CL trekningen som er 12, og der er ikke vi med :(

Mellom trekningene kan man få med seg opptak av dagens EL kval mellom Elfsborg og Sporting Braga.

Takk skal du ha :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lag som vil trekke tilskuere er vel først og fremst Roma, Valencia, Ajax?, Everton, Aston Villa og Fulham?

Roma hadde jo vært gøy. Fullstendig undervurdering av et ag som ikke helt evner å fornye seg, Totti som surmuler over kunstgress og tak, og et Roma som enda har noen uker igjen til serien starter.

Nei, vi får håpe på så svak motstand som mulig, så vi har mulighet til å kvalle oss videre. Det hadde vært gøy med mye EL fotball utover høsten.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gruppespill i EL gir penger og mange fine kamper!

så føyer meg til de som håper på svakest mulig motstand i playoffen.... hva nå enn det vil si.... Er vel strengt tatt ingen "svake" lag i playoffen slik jeg ser det. Alt er mulig, Stabæk fortsetter videre i Europa!!! :D

EDIT: Håper vi møter Trabzonspor i playoffen ^^

Endret av VicViper
Lenke til innlegg
Del på andre sider

så føyer meg til de som håper på svakest mulig motstand i playoffen.... hva nå enn det vil si.... Er vel strengt tatt ingen "svake" lag i playoffen slik jeg ser det. Alt er mulig, Stabæk fortsetter videre i Europa!!! :D

Slik jeg husker det fra i fjor har jeg ikke lyst å ha lillemann løpende rundt på kunstgresset med feil farge på drakten :-)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Slik jeg husker det fra i fjor har jeg ikke lyst å ha lillemann løpende rundt på kunstgresset med feil farge på drakten :-)

Slapp av, han er jo i Hall of Fame..

Lenke til innlegg
Del på andre sider

en svak motstander - ja, takk :)

komme seg videre til gruppespill - gjerne for meg :)

saerlig etter kampene mot fck - hvor vi allerede mötte et sterk lag (salzburg eller zürich hadde blitt enklere) - haaper jeg at trekningen gir oss noe godt.

i morgen vet vi mer.

p.s.: trabzonspor vil keg helst ikke möte!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei.

Jeg er ny her, men har fulgt med Stabæk lenge (fra utlandet) og i går var jeg på min første kamp på Telenor Arena, må si jeg er veldig imponert over det nye hjemmet til Stabæk.

Men tilbake til tema, håper Stabæk for så lett så mulig motstand nå slik at vi får flere opplevelser med fulle tribuner på TA.

Men håpet mitt er at de trekker Dinamo Zagreb for det er laget som har 60% av hjertet mitt.

PS: til de som driver med TIFO, sanger osv så har jeg mye å komme med etter mange mange kamper på tribunen sammen med Bad Blue Boys og Dinamo Zagreb og jeg merker at jeg savner tribunelivet hver helg så jeg håper jeg en dag kansje kan hjelpe til og bli med på å ofre stemmebåndet for Stabæk .

Lenke til innlegg
Del på andre sider

trabzonspor er vel ikke seeda.. hvis ikke mange av de seeda går ut noe som ikke er trolig

Cska Sofia, litex lovex, tel aviv og metalist kharkiv og kanskje partisan belgrade er vel de som er lettest i seeda. Hvertfall de som høres mest overkommelige ut.. :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

trabzonspor er vel ikke seeda.. hvis ikke mange av de seeda går ut noe som ikke er trolig

Cska Sofia, litex lovex, tel aviv og metalist kharkiv og kanskje partisan belgrade er vel de som er lettest i seeda. Hvertfall de som høres mest overkommelige ut.. :)

Metalist var vel i kvarten i fjor i uefa cupen og de møter rijeka i kveld første kampen så jeg og de er et bra lag , partizan er en lag i stor framgang deres størst rival røde stjerne hadde ikke sjangs i serien, de andre er vel overkommelige.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er jo ikke sikker men tror de er seedet pga de ble nr 2 i serien. De som har opptatert wikipedia siden har i allefall med følgende lag:

Her er lagene som er med i playoff.

Edit: Fikset linken

Endret av VicViper
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er jo ikke sikker men tror de er seedet pga de ble nr 2 i serien. De som har opptatert wikipedia siden har i allefall med følgende lag:

Her er lagene som er med i playoff.

Edit: Fikset linken

Plassering i serien har ikke noe å si i forhold til seeding, men har noe å si i hvilken runde man kommer inn. Tromsø og Fredrikstad vant sine kamper i dag, men for Fredrikstads del er det jo kun at det hjelper litt med koeffiseinten til Norge.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Braga ser ut til å ryke mot Elfsborg og Odense blir da seedet. Odense, Austria Wien, Basel, Twente og muligens de bulgarske lagene tror jeg vi har best sjangse mot.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Et par påfallende ting når jeg følger PAOK-Enga nå.

Enga spiller i oransje (!) og Myggen er overraskende bra som ekspertkommentator.

Kloke ord hele veien, faktisk.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Et par påfallende ting når jeg følger PAOK-Enga nå.

Enga spiller i oransje (!) og Myggen er overraskende bra som ekspertkommentator.

Kloke ord hele veien, faktisk.

UEFA var ikke fornøyd med at Enga har mørkeblå og lyseblå drakter. Derav de oransje.

Enga kan klare å gå videre mot PAOK. Snytt for straffe og en heading på innsiden av tverliggeren og ut. PAOK har ikke skapt det store, men de er fortsatt det førende laget i kampen synes jeg.

Tromsø greit videre med 4-1 sammenlagt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Braga ser ut til å ryke mot Elfsborg og Odense blir da seedet. Odense, Austria Wien, Basel, Twente og muligens de bulgarske lagene tror jeg vi har best sjangse mot.

Vel, samme det. Jeg har bare ikke lyst på ennå en tur til Danmark. Ser faktisk ut som Sporting Braga er det eneste av lagene som vil bli seedet som ryker. Så slipper vi Fredrikstads overmenn i hvertfall.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ikke undervurder twente!

hm, hva med hearts of m.? de spilte en treningskamp mot st.pauli i midten av juli, og skottene var ikke veldig gode. selv et st.pauli lag i sesongoppkjöringen klarte aa slaa dem.

edit: hvor fant du at twente er med? er öynene mine slitne? leser jeg feil?

Endret av pauligirl
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jøss, nå leder jo til og med Enga borte i Hellas! Kanskje alle tre norske lagene vinner sine bortekamper i dag. Og ett eller to av de går jo videre. Da må vi finne oss i å dele oppmerksomheten fremover...

Og plutselig er "krisen" i norsk klubbfotball avblåst for denne gang?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

SC Braga 1-4 IF Elfsborg

Da er vel OB seedet.... og dermed nok et dansk lag vi kan møte i Playoff... Hvis vi orker mer mas om kunstgress og gymsal...

Personlig synes jeg det hadde vært konge med nok en danmarkstur....

NB!Sterkt av elfsborg å vinne 2-0 på bortebane.... uten at jeg vet hvor gode Braga er... (kvotient på 39)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

SC Braga 1-4 IF Elfsborg

Da er vel OB seedet.... og dermed nok et dansk lag vi kan møte i Playoff... Hvis vi orker mer mas om kunstgress og gymsal...

Med TA må du nok venne deg til det i all overskuelig fremtid :(

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det stemmer:

Alternative motstandere:

Group 8

SL Benfica (POR)

Valencia CF (ESP)

AEK Athens FC (GRE)

SK Slavia Praha (CZE)

Er vi heldige får vi et gjensyn med Senkerik. Alt annet ser veldig tøft ut.

Edit: dårlige øyne..... Senkerik er i troppen, og har kommet inn som innbytter i Slavias seneste kamper.

Endret av Freak Magnet
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stemmer det at vi bare kan trekke mot de lagene i gruppe 8(seedede kun eller de andre å?)? http://www.uefa.com/competitions/uefacup/n...sid=870394.html

Thats a new twist.....

Håper for guds skyld ikke det... Men det ser jo unektlig sånn ut...

Ingen av disse er noen drømmemotstander for å si det pent...

SL Benfica (POR)

Valencia CF (ESP)

AEK Athens FC (GRE)

SK Slavia Praha (CZE)

Får håpe det blir hellas eller prahatur.....

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stemmer det at vi bare kan trekke mot de lagene i gruppe 8(seedede kun eller de andre å?)? http://www.uefa.com/competitions/uefacup/n...sid=870394.html

"For each group, the balls containing the seeded teams will be placed in one bowl and the balls containing the unseeded teams in another. A ball will be taken from each bowl and placed in a large empty bowl in the middle, where they will be shuffled. The first team drawn will play its first match at home against the second team drawn. The same procedure is carried out with the remaining balls to complete all the pairings and also applies for the remaining groups. "

Tolker det sånn at vi da kan møte, valencia, benfica, praha eller athen..

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Uansett hvem vi trekker blir det definitivt veldig tøft med tanke på å gå videre. Men intet er umulig!

Det positive er at alle fire byene er fine byer å reise til. Vi bør klare å få med en god del på tur uansett hvem vi trekker. Jeg har i hvert fall ferie og reiser samma hva :rolleyes:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Europa League 2009/2010
  • Opprett ny...