pauligirl 236 Del Skrevet 7. August 2009 Del Skrevet 7. August 2009 Veldig mye nordmenn som bor like syd for Valencia, dvs i Altea / alfas del pi. Bærum kommune er også representert der. Burde være mulig å få med en del nordmenn hvis de blir gjort oppmerksomme. Har masse venner der, som jeg skal få med på kampen altea! alfas del pi! det var en del av ungdommen min. jeg har saa veldig lyst til aa dra men jeg mangler penger hadde jo vaert kult med en langhelg i valencia...og en tur til altea *huff* Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ximo 0 Del Skrevet 8. August 2009 Del Skrevet 8. August 2009 Veldig mye nordmenn som bor like syd for Valencia, dvs i Altea / alfas del pi. Bærum kommune er også representert der. Burde være mulig å få med en del nordmenn hvis de blir gjort oppmerksomme. Har selv bodd i Altea to år. De som er der på Bærum kommunes penger er stort sett revmatiske pensjonister, tror ikke dere får med de så lett Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
loudness 303 Del Skrevet 8. August 2009 Del Skrevet 8. August 2009 Er jo utrolig mange nordmenn som bor der, har iallefall masse venner der, fra både Bærum, å ellers andre steder i landet. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå