Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 7. August 2009 Del Skrevet 7. August 2009 http://www.finn.no/finn/travel/air/result?...3cbafR2zz825663 SYKT dyrt! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Villpuma 31 Del Skrevet 7. August 2009 (endret) Del Skrevet 7. August 2009 (endret) hjemme først? Endret 7. August 2009 av Villpuma Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gufa 550 Del Skrevet 7. August 2009 Del Skrevet 7. August 2009 Vi drømte om Barcelona på Blue Dream Arena. Valencia på Telenor Arena er nesten det samme! Dette blir uansett en fantastisk kamp. Tror det er bra å få hjemmekamp først. Nå kan vi fylle Telenor igjen. Med 0-3 fra Valencia hadde det blitt værre. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kuk 5 384 Del Skrevet 7. August 2009 Del Skrevet 7. August 2009 Typisk stabækflaks. Hvorfor har ikke vi Rosenborgflaksen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mikki 759 Del Skrevet 7. August 2009 (endret) Del Skrevet 7. August 2009 (endret) Norwegian har jo ingen ledige flyvninger.. Endret 7. August 2009 av Mikki Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 34 Del Skrevet 7. August 2009 Del Skrevet 7. August 2009 Ikke umulig dette da! Uansett: Da blir det 15.000 på TA! Når avgjøres det hvem som har borte/hjemme? Det er avgjort, så vidt jeg forstod. Vi har (heldigvis) hjemmebane først (?) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øystein 33 Del Skrevet 7. August 2009 Del Skrevet 7. August 2009 San Miguel er jo godt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mcmorten 0 Del Skrevet 7. August 2009 Del Skrevet 7. August 2009 konge! gleder meg til god stemmning i Telenor Arena. 15 000 Baby!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
JonasM 1 691 Del Skrevet 7. August 2009 Del Skrevet 7. August 2009 NÅ har vi grunn til å spille som FCK, men jeg håper vi heller velger underholdende... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 7. August 2009 Del Skrevet 7. August 2009 Hadde magefølelse på Valencia, vi har alltid uflaks. Når det er sagt, er det jo litt morsom at vi får et (historisk) spansk topplag på besøk, selv om det ikke ble Barcelona. Vi får håpe at ManU eller noen andre åpner lommeboken og punger ut for Villa og/eller Silva før kampene (om disse spiller mot oss, kan de vel ikke spille CL for andre lag?). Valencia sliter vel litt økonomisk(?) og må vel kanskje selge om budene er gode nok. Tror vi har fordel av hjemmekamp først. Forhåpentligvis vil Valencia undervurdere oss, og på TA har jeg troen på at vi kan klare å vinne, selv mot Valencia, men vi bør vel ha 2 mål å gå på. Vi slo nesten ut Deportivo for noen år siden når de var best i Spania. Valencia er storfavoritter men det må da smelle en bombe i playoffen, hvorfor ikke i TA? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 7. August 2009 Del Skrevet 7. August 2009 Norwegian har jo ingen ledige flyvninger.. Var ledig i sted Har Stabæk reservert alt? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Siempre Azul 186 Del Skrevet 7. August 2009 Del Skrevet 7. August 2009 det blir i alle fall hyggelig å treffe dere alle i Valencia... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 7. August 2009 Del Skrevet 7. August 2009 det blir i alle fall hyggelig å treffe dere alle i Valencia... Geocashing i Valencia! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Maggs 316 Del Skrevet 7. August 2009 Del Skrevet 7. August 2009 Det blir moro, men veldig vanskelig med Valencia. Eneste som er greit med hjemmekamp først er at det er før jeg drar bort Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Siempre Azul 186 Del Skrevet 7. August 2009 Del Skrevet 7. August 2009 Fly til Alicante og buss/tog til Valencia er heller ingen umulighet Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 7. August 2009 Del Skrevet 7. August 2009 Typisk stabækflaks. Hvorfor har ikke vi Rosenborgflaksen? Fordi de er seedet, noe vi aldri blir fordi vi har så j**** uflaks i trekningene at vi aldri kommer til gruppespillet :angry: Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Siempre Azul 186 Del Skrevet 7. August 2009 Del Skrevet 7. August 2009 det blir i alle fall hyggelig å treffe dere alle i Valencia... Geocashing i Valencia! Selvfølgelig! Alle mann på tur! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Lycke 2 Del Skrevet 7. August 2009 Del Skrevet 7. August 2009 Billigste jeg finner er fra Torp til Valencia, 550 dollar t/r ~3350 kr. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gufa 550 Del Skrevet 7. August 2009 Del Skrevet 7. August 2009 Alicante er 1,5 time med tog fra Valencia. Ryanair fra Sandefjord koster under 1000-lappen for tur onsdag og retur fredag morgen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øyvind 2 035 Del Skrevet 7. August 2009 Del Skrevet 7. August 2009 Fly til Alicante og buss/tog til Valencia er heller ingen umulighet Hvor langt er det fra Alicante? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SuperNann 12 Del Skrevet 7. August 2009 (endret) Del Skrevet 7. August 2009 (endret) Dette blir stinn brakke igjen! Jeg gleder meg SYKT mye nå. Blir neppe avansement, men fy faen for en kamp det kommer til å bli! Blir det satt opp buss forresten? Endret 7. August 2009 av SuperNann Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 007 Del Skrevet 7. August 2009 Del Skrevet 7. August 2009 Valencia har skandinavisk supporterklubb. Med forum hvis noen er interessert. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
avløsen 4 Del Skrevet 7. August 2009 (endret) Del Skrevet 7. August 2009 (endret) Tror alle mulige trekninger i dag ville blitt tøft og da er det like greit å møte et skikkelig storlag! Valencia i Hangar'n blir jo en skikkelig folkefest. Juaquín mot Hedenstad blir ren plankekjøring for Vegar, mens Juan Mata mot Skjønsberg kanskje kan bli småfarlig for vår del Det hele høres litt sykt ut. Her er mulige flyavganger: http://www.supersaver.no/velg-ditt-fly-alternativ Du får det vell ikke mye billigere enn 3.7k! (kødda:S) Endret 7. August 2009 av avløsen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Siempre Azul 186 Del Skrevet 7. August 2009 Del Skrevet 7. August 2009 Dette blir stinn brakke igjen! Jeg gleder meg SYKT mye nå. Blir neppe avansement, men fy faen for en kamp det kommer til å bli! Blir det satt opp buss forresten? Fra Alicante til Valencia kanskje? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaamann 1 356 Del Skrevet 7. August 2009 Del Skrevet 7. August 2009 Vi møter Carlos Marchena, David Albelda, David Villa, David Silva, Joaquin, Ruben Baraja, Miguel Angel Angulo, Asier Del Horno og Vicente. Det blir tidenes bombe om vi slår dem ut. Vi får satse på at de undervurderer oss, vi vinner 1-0 på hjemmebane og klarer mirakuløst 2-1-tap borte. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øyvind 2 035 Del Skrevet 7. August 2009 Del Skrevet 7. August 2009 Tror alle mulige trekninger i dag ville blitt tøft og da er det like greit å møte et skikkelig storlag! Valencia i Hangar'n blir jo en skikkelig folkefest. Juaquín mot Hedenstad blir jo ren plankekjøring for Vegar, mens Juan Mata mot Skjønsberg kanskje kan bli småfarlig for vår del Det hele høres litt sykt ut. Her er mulige flyavganger: http://www.supersaver.no/velg-ditt-fly-alternativ Du får det vell ikke mye billigere enn 3.7k! 1853 NOK Alicante tur/retur. Nede torsdag 11:20 hjem fredag kl 12:05. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Dennis Iliohans leggskinn 33 Del Skrevet 7. August 2009 (endret) Del Skrevet 7. August 2009 (endret) Fra flyplassen i Alicante til Valencia tar det ca 2 timer å kjøre. Norwegian flyr deg T/R for ca. 1800. Endret 7. August 2009 av Dennis Iliohans leggskinn Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Geiern 0 Del Skrevet 7. August 2009 Del Skrevet 7. August 2009 Vi fyller TA for andre gang i August! 2 gode opplevelser vil føre til høye publikumstall resten av sesongen. Jeg ønsker Valencia hjertelig velkommen! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PrimeTime 0 Del Skrevet 7. August 2009 Del Skrevet 7. August 2009 fader og. jeg som er på ferie når det er hjemmekamp! Nooooooo :angry: Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mihawk 1 744 Del Skrevet 7. August 2009 Del Skrevet 7. August 2009 Vi møter jo et lag som iallefall har nesten like store økonomiske problemer Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå