Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 29. Juli 2009 Del Skrevet 29. Juli 2009 År den på noen radiokanal. Er strandet på en øde øy Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kuk 5 384 Del Skrevet 29. Juli 2009 Del Skrevet 29. Juli 2009 Jæi er skitnervøs. Lykke til. May Allah be with us Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
draupnir 0 Del Skrevet 29. Juli 2009 Del Skrevet 29. Juli 2009 Både Palmason og Rogne fra start ifølge http://live.budstikka.no/fotball/live/ Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
-mads 0 Del Skrevet 29. Juli 2009 Del Skrevet 29. Juli 2009 Noen som ser denne over nettet? Gi meg en link eller noe, fort som faen!!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Ølriksen 36 Del Skrevet 29. Juli 2009 Del Skrevet 29. Juli 2009 Gah, viasat suger pung og balle. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fyR 1 760 Del Skrevet 29. Juli 2009 Del Skrevet 29. Juli 2009 sitter i spania og far ingenting til a virke!!! faen!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
frilin 2 339 Del Skrevet 29. Juli 2009 Del Skrevet 29. Juli 2009 FAen! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
frilin 2 339 Del Skrevet 29. Juli 2009 Del Skrevet 29. Juli 2009 ser den via atdhe.net, men det er nødvendig å installere et ekstraprogram. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
nicken 4 Del Skrevet 29. Juli 2009 (endret) Del Skrevet 29. Juli 2009 (endret) 1-0 til FCK. Kunne fint ha vært 1-1, hvis Palmi ikke hadde skutt rett på keeper. Men det ser ut til at de fikk et bittelite løft av det, får sannelig bare håpe at de klarer å få jobbet bedre fremover de neste 70 minuttene. Godt å se så mange Stabæk-supportere, skulle gjerne ha vært der, synd at man må jobbe. De høres da godt innimellom, det er bra! Endret 29. Juli 2009 av nicken Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
-mads 0 Del Skrevet 29. Juli 2009 Del Skrevet 29. Juli 2009 ser den via atdhe.net, men det er nødvendig å installere et ekstraprogram. hvilket da? det som kommer opp? sånn firefoxplugin? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tremenningen 0 Del Skrevet 29. Juli 2009 (endret) Del Skrevet 29. Juli 2009 (endret) atdhe.net fungerer ikke for meg...finnes det en annen link? desperat nå..... EDIT: Det funker nå...det bare tok litt tid Endret 29. Juli 2009 av Tremenningen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
-mads 0 Del Skrevet 29. Juli 2009 Del Skrevet 29. Juli 2009 atdhe.net fungerer ikke for meg...finnes det en annen link? desperat nå..... sjæl ass, noen som kan hjelpe eller? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
frilin 2 339 Del Skrevet 29. Juli 2009 Del Skrevet 29. Juli 2009 ja enten det eller last ned TVU Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Simenstad 0 Del Skrevet 29. Juli 2009 Del Skrevet 29. Juli 2009 http://myp2p.eu/index.php?part=sports Ser på den i Frankrike. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
frilin 2 339 Del Skrevet 29. Juli 2009 Del Skrevet 29. Juli 2009 Vi er hvertfall helt på høyde med FCK. NEEEEEIIII!!! FAEN Å NÆR VI ER Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
-mads 0 Del Skrevet 29. Juli 2009 Del Skrevet 29. Juli 2009 har lastet ned tvu og ingenting fungerer... er vel internett på hotellet som ikke er raskt nok... jesus.. faen faen faen faen faen faen faen faen faen faen vregnt pitbullforhud Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
nicken 4 Del Skrevet 29. Juli 2009 Del Skrevet 29. Juli 2009 Så nært, så nært.. Daniel skøt i tverrligger, var ikke mange milimeter om å gjøre. Ett par sjanser de siste minuttene, fortsetter det sånn blir det bra. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fyR 1 760 Del Skrevet 29. Juli 2009 Del Skrevet 29. Juli 2009 sitter i spania og far ingenting til a virke!!! faen!! nà funker det her ogsa, med atdhe.net Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
-mads 0 Del Skrevet 29. Juli 2009 Del Skrevet 29. Juli 2009 sitter i spania og far ingenting til a virke!!! faen!! nà funker det her ogsa, med atdhe.net gjorde du noe spesielt? på meg kommer det opp "connecting" en stund før det plutselig står "stopped".. ikke noe lyd eller bilde eller noe.. hva skal jeg gjøre? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
frilin 2 339 Del Skrevet 29. Juli 2009 Del Skrevet 29. Juli 2009 jeg bruker IE8...kan jo ha noe med det å gjøre.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Dancin' Devil 0 Del Skrevet 29. Juli 2009 Del Skrevet 29. Juli 2009 sitter i spania og far ingenting til a virke!!! faen!! nà funker det her ogsa, med atdhe.net gjorde du noe spesielt? på meg kommer det opp "connecting" en stund før det plutselig står "stopped".. ikke noe lyd eller bilde eller noe.. hva skal jeg gjøre? Du må tillate og installere en add-on. Har firefox, funker fett Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Morten 22 Del Skrevet 29. Juli 2009 Del Skrevet 29. Juli 2009 ser den via atdhe.net, men det er nødvendig å installere et ekstraprogram. hvilket da? det som kommer opp? sånn firefoxplugin? Dæven jeg er stolt av å være blå, dette er bra fotball av gutta.. Skjønsberg spiller også en kjempe kamp Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fyR 1 760 Del Skrevet 29. Juli 2009 Del Skrevet 29. Juli 2009 sitter i spania og far ingenting til a virke!!! faen!! nà funker det her ogsa, med atdhe.net gjorde du noe spesielt? på meg kommer det opp "connecting" en stund før det plutselig står "stopped".. ikke noe lyd eller bilde eller noe.. hva skal jeg gjøre? matte bare installere et program som de spurte om jeg ville installere.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
-mads 0 Del Skrevet 29. Juli 2009 Del Skrevet 29. Juli 2009 sitter i spania og far ingenting til a virke!!! faen!! nà funker det her ogsa, med atdhe.net gjorde du noe spesielt? på meg kommer det opp "connecting" en stund før det plutselig står "stopped".. ikke noe lyd eller bilde eller noe.. hva skal jeg gjøre? matte bare installere et program som de spurte om jeg ville installere.. det har jeg gjort, den add-onn greia... er nok internettet her som er for treigt.... jaja, blir vg live da, det er jo toppers! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
nicken 4 Del Skrevet 29. Juli 2009 Del Skrevet 29. Juli 2009 Faen, faen, FAEN!!!!!! En hel masse rot, og 2-0... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tremenningen 0 Del Skrevet 29. Juli 2009 Del Skrevet 29. Juli 2009 faaaaen! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
frilin 2 339 Del Skrevet 29. Juli 2009 Del Skrevet 29. Juli 2009 "meget fortjent"???? Jeg tror han dansken ser på en annen kamp... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Dancin' Devil 0 Del Skrevet 29. Juli 2009 Del Skrevet 29. Juli 2009 NEI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Maan95 199 Del Skrevet 29. Juli 2009 Del Skrevet 29. Juli 2009 Vet ikke om man kan kalle det fortjent??? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hoffisking 1 336 Del Skrevet 29. Juli 2009 Del Skrevet 29. Juli 2009 I helv..., ufortjent drittmål og vi har fortjent MINST ett mål. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå