Chriss 16 Del Skrevet 29. Juli 2009 Del Skrevet 29. Juli 2009 Da var det kjørt, jo mindre vi får et mål til. Tviler på at vi klarer å vinne 2-0 hjemme Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Maan95 199 Del Skrevet 29. Juli 2009 Del Skrevet 29. Juli 2009 Det hadde vært deilig med 3-2 før returkampen.... Kunstgresset kan være vanskelig for dem Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Maan95 199 Del Skrevet 29. Juli 2009 Del Skrevet 29. Juli 2009 DET DER ER RØDT KORT! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
nicken 4 Del Skrevet 29. Juli 2009 Del Skrevet 29. Juli 2009 Da var det kjørt, jo mindre vi får et mål til. Tviler på at vi klarer å vinne 2-0 hjemme Ja, det er godt vi klarer å holde oss positive Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
frilin 2 339 Del Skrevet 29. Juli 2009 Del Skrevet 29. Juli 2009 Han dommern har faen meg vært heeelt elendig... Ikke noe med at vi taper, men må da kunne blåse for frispark som er så opplagte! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hoffisking 1 336 Del Skrevet 29. Juli 2009 Del Skrevet 29. Juli 2009 DET DER ER RØDT KORT! Ja soleklart, bortsett fra for russere fulle på vodka. Nå er det klart for "Møkkalag møkkalag" Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Maan95 199 Del Skrevet 29. Juli 2009 Del Skrevet 29. Juli 2009 Da var det kjørt, jo mindre vi får et mål til. Tviler på at vi klarer å vinne 2-0 hjemme Ja, det er godt vi klarer å holde oss positive Selvfølgelig klarer vi det! Må si at jeg begynner å hate FCK mer og mer. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 29. Juli 2009 Del Skrevet 29. Juli 2009 DET DER ER RØDT KORT! Det er vel ikke noen barnehage? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Fefe 24 Del Skrevet 29. Juli 2009 Del Skrevet 29. Juli 2009 Bare det ikke blir fler maal imot saa tror jeg det fortsatt er mulig paa Fornebu. Ser ikke kampen (har ikke funnet noen som viser kampen her paa Mallorca), men forstaar paa nettet og av andre som ser kampen at Stabaek har vaert bedre enn resultatet tilsier... Kan ikke gi opp naa!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hofbräu 0 Del Skrevet 29. Juli 2009 (endret) Del Skrevet 29. Juli 2009 (endret) PONTUS FARNERUD FORSØKT DREPT MØKKALAG Endret 29. Juli 2009 av Hofbräu Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Maan95 199 Del Skrevet 29. Juli 2009 Del Skrevet 29. Juli 2009 Mix inn Daigo ut! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
frilin 2 339 Del Skrevet 29. Juli 2009 Del Skrevet 29. Juli 2009 DET DER ER RØDT KORT! Det er vel ikke noen barnehage? Er enig at ikke den er rød, men de to taklingene på Pontus skal være 2 gule.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Maan95 199 Del Skrevet 29. Juli 2009 Del Skrevet 29. Juli 2009 Bare det ikke blir fler maal imot saa tror jeg det fortsatt er mulig paa Fornebu. Ser ikke kampen (har ikke funnet noen som viser kampen her paa Mallorca), men forstaar paa nettet og av andre som ser kampen at Stabaek har vaert bedre enn resultatet tilsier... Kan ikke gi opp naa!!! Følg med på VG http://vglive.no/#:match:10000960:rtt:1:rtb:0 litt sent nå men Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Dancin' Devil 0 Del Skrevet 29. Juli 2009 Del Skrevet 29. Juli 2009 DET DER ER RØDT KORT! Det er vel ikke noen barnehage? Er enig at ikke den er rød, men de to taklingene på Pontus skal være 2 gule.... Eller ihvertfall frispark... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Maan95 199 Del Skrevet 29. Juli 2009 Del Skrevet 29. Juli 2009 3-1: Slutt! Kan vi greie 2-0 hjemme? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
nicken 4 Del Skrevet 29. Juli 2009 Del Skrevet 29. Juli 2009 Jeg syns Stabæk har levert en bra kamp, langt bedre enn resultatet viser i alle fall. Nå får vi bare holde motet oppe å ha troen på at hjemme så tar vi de Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Køben 0 Del Skrevet 29. Juli 2009 Del Skrevet 29. Juli 2009 Hej Stabæk fans. Tillykke med det rimelig resultat. I havde fortjent meget mere. Jeg skal ærligt indrømme at jeg er blevet meget positivt overrasket over norsk fodbold. I spillede flot fodbold og i havde rigtig gode fans. De var smilende, glade og meget positive når man så dem i København. Jeg kan godt forstå, hvorfor i er skuffet over jeres resultat. Det var et meget svagt FCK-hold. Jeg har ikke set holdet spille så dårligt i flere år. Forhåbentligt ser man ikke så dårligt et FCK-hold i de næste mange år, for det var pinligt! Spillet fungerede slet ikke, og hvis vi spiller bare halvt så dårligt på jeres svære arena så tror jeg desværre at det er slut. Man har hørt mange historier om jeres kunstgræs. I det mindste håber jeg, at i Stabæk, kommer i Champions League hvis København skulle fejle. Et sympatisk kendskab og en god omgang fodbold. Der er selvfølgelig intet afgjort endnu, men jeg håber på en meget bedre kamp i Fornebu. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Harry 583 Del Skrevet 29. Juli 2009 Del Skrevet 29. Juli 2009 FCK var ikke bedre!!! Men vi må begynne å sette 100% sjangser!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hoffisking 1 336 Del Skrevet 29. Juli 2009 Del Skrevet 29. Juli 2009 God kamp med veldig mange store sjanser. Brukbart resultat, mye bedre enn 2-0. Alt åpent til uken og med "normal" effektivitet til begge lag så har vi gode muligheter. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Maan95 199 Del Skrevet 29. Juli 2009 Del Skrevet 29. Juli 2009 FCK var ikke bedre!!! Men vi må begynne å sette 100% sjangser!!! På dette nivået kan man ikke bomme på de sjansene. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Dancin' Devil 0 Del Skrevet 29. Juli 2009 Del Skrevet 29. Juli 2009 Takk Irriterer meg at vi ikke klarer å sette sjansene våre, men men... Vi tar de på TA! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hofbräu 0 Del Skrevet 29. Juli 2009 Del Skrevet 29. Juli 2009 Irriterende at vi har så syke sjangser og bare putter ett mål! Fantastisk å se Johan igjen! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Harry 583 Del Skrevet 29. Juli 2009 Del Skrevet 29. Juli 2009 FCK var ikke bedre!!! Men vi må begynne å sette 100% sjangser!!! På dette nivået kan man ikke bomme på de sjansene. Ja, skjønner ikke hvorfor det er slik. Vi har egentlig holdt på med dette i hele år. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BelgiskBlaa 3 144 Del Skrevet 29. Juli 2009 Del Skrevet 29. Juli 2009 Irriterende at Segerström drar på seg straffen, MEN jeg har et lille håb om at dette er mulig. Det blir veldig vanskelig, men det er ikke umulig å slå disse på Fornebu. De var absolutt ikke like uoverkommelige som jeg hadde fryktet. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Maan95 199 Del Skrevet 29. Juli 2009 Del Skrevet 29. Juli 2009 Men vi leverer en veldig god kamp! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
d*u*b 2 363 Del Skrevet 29. Juli 2009 Del Skrevet 29. Juli 2009 FCK skal være ekstremt fornøyde med dette resultatet! De er faen meg ikke verdig tronen som skandinavias storhet. Dessverre ser jeg ikke at vi klarer å holde nullen hjemme, så vi får håpe vi putter som vi pleier... Fordel FCK nå, beklageligvis, og høyst ufortjent! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Maan95 199 Del Skrevet 29. Juli 2009 Del Skrevet 29. Juli 2009 Irriterende at Segerström drar på seg straffen, MEN jeg har et lille håb om at dette er mulig. Det blir veldig vanskelig, men det er ikke umulig å slå disse på Fornebu. De var absolutt ikke like uoverkommelige som jeg hadde fryktet. Litt klønete av Segerrström ja. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaafar 18 Del Skrevet 29. Juli 2009 Del Skrevet 29. Juli 2009 dette tar vi ... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 29. Juli 2009 Del Skrevet 29. Juli 2009 Det var vel ganske likt i sjanseprotokollen, og Stabæk hadde vel et par sjanser som var større enn FCK sine. Synes det var synd at vi ikke fikk uavgjort eller et etmålstap. Er redd for at 2 mål kan bli mye å ta igjen på TA, FCK kan legge seg bakpå og tåle en glipp, og de viste i dag at de har kontringsstyrke. Vi får håpe kunstgress og hall gir oss et plussmål, for Stabæk bør være minst et mål bedre en FCK på ordinær hjemmebane Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
startsupporter 3 Del Skrevet 29. Juli 2009 Del Skrevet 29. Juli 2009 greit resultat dette, fck får juling på telenor arena Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå