Totto 1 498 Del Skrevet 25. Juli 2009 Del Skrevet 25. Juli 2009 Du kunne ha kjøpt din plass. Kanskje butikken må være tydeligere på dette. Helt klart. Jeg fikk klart inntrykk at det samme gjaldt for O-feltet, og at han skreiv ut en free-seating billett til meg. Det burde vel stått på siden med billettinfo på stabak.no også? Det er vel ikke bare jeg som har sesongkort på O-feltet? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pedro 107 Del Skrevet 25. Juli 2009 Del Skrevet 25. Juli 2009 Når jeg nå har fått med meg samboeren på kamp for andre(!) gang i vårt 5 år lange forhold, så kan man trygt si at noe er på gang... Denne kampen må bare bli knæll! Bare så det er sagt. Den første og foreløpig eneste kampen hun ble med på resulterte i brassemålet til Nanne mot Sogndal. Det får være et godt omen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 25. Juli 2009 Del Skrevet 25. Juli 2009 Du kunne ha kjøpt din plass. Kanskje butikken må være tydeligere på dette. Helt klart. Jeg fikk klart inntrykk at det samme gjaldt for O-feltet, og at han skreiv ut en free-seating billett til meg. Det burde vel stått på siden med billettinfo på stabak.no også? Det er vel ikke bare jeg som har sesongkort på O-feltet? Det står vel ganske tydelig der? Send gjerne et forslag på PM for å få det klarere Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaDrømArena 84 Del Skrevet 27. Juli 2009 Del Skrevet 27. Juli 2009 <br />Ligger det noe i at hjemmebillettene blir utsolgt posse?<br /><br /><br /><br /> På billettservice er de best tilgjengelige setene å oppdrive på H-feltet. Det betyr vel enten at salg av billetter over internett på F og G ikke er mulig å kjøpe over nett eller så er det fult der allerede. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 252 Del Skrevet 27. Juli 2009 Del Skrevet 27. Juli 2009 Ligger det noe i at hjemmebillettene blir utsolgt posse? På billettservice er de best tilgjengelige setene å oppdrive på H-feltet. Det betyr vel enten at salg av billetter over internett på F og G ikke er mulig å kjøpe over nett eller så er det fult der allerede. Sesongkort med forkjøpsrett. Den fristen går vel ut mandag før returkampen. Vi har tilgang til alle billettyper i Stabækbutikken. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knyst 552 Del Skrevet 27. Juli 2009 Del Skrevet 27. Juli 2009 Posse, eller andre med viten om temaet: Hvor mange billetter er solgt pr i dag? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 252 Del Skrevet 27. Juli 2009 (endret) Del Skrevet 27. Juli 2009 (endret) Posse, eller andre med viten om temaet: Hvor mange billetter er solgt pr i dag? Hjemme har jeg ingen anelse om, det er vanskelig å skille avholdte billetter fra solgte. På 2 timer i dag har vi solgt 271 billetter til FCK borte. Edit: 275 Endret 27. Juli 2009 av Posse Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 27. Juli 2009 Del Skrevet 27. Juli 2009 Du kunne ha kjøpt din plass. Kanskje butikken må være tydeligere på dette. Helt klart. Jeg fikk klart inntrykk at det samme gjaldt for O-feltet, og at han skreiv ut en free-seating billett til meg. Det burde vel stått på siden med billettinfo på stabak.no også? Det er vel ikke bare jeg som har sesongkort på O-feltet? Stusset også på dette at det blir skrevet ut plassbilletter, og at man skal bruke sesongkortet som en form for billett. Sånt sett hadde det vært å foretrekke å faktisk få en billett på plassen der man skal sitte (sesongkortplassen). Ser for meg at det kan bli kaos når folk som ikke har seongkort kommer, og ikke aner hvor de skal sitte. Evt. vil man sette opp reservert på de setene hvor sesongkortinnehavere har kjøpt? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Maan95 199 Del Skrevet 29. Juli 2009 Del Skrevet 29. Juli 2009 Klarer vi 2-0? Takler de underlaget? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaafar 18 Del Skrevet 29. Juli 2009 Del Skrevet 29. Juli 2009 Klarer vi 2-0?Takler de underlaget? Jeg har trua på at vi kan klare dette. Men da må vi fylle arenaen og støtte gutta som aldri før. Hjemme kan vi slå hvem som helst om vi spiller på vårt beste. Angående underlaget tipper jeg de vil slite litt. Selvom de sikkert er gode tekniske spillere som ble nevnt av Solbakken, kommer de til å slite litt med underlaget vil jeg tro. Selv våre mest tekniske trengte en stund på å venne seg til banen... Konklusjon: Vi slår dem Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hoffisking 1 336 Del Skrevet 29. Juli 2009 Del Skrevet 29. Juli 2009 Helt åpent etter en god kamp i kveld. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
JonasM 1 691 Del Skrevet 29. Juli 2009 Del Skrevet 29. Juli 2009 På spillerbussen på vei tilbake til hotellet var alle jeg snakket med veldig klare på hvor viktige støtten fra tribunen blir hjemme mot FCK. Fantastisk skryt til de oppmøtte Stabæktilhengerne var det mye av fra spillerne og støtteapparatet. Har opptak hvor Palmi inviterer dere og alle andre med Stabækinteresse til å komme på hjemmekampen onsdag! VI HAR TROEN! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaDrømArena 84 Del Skrevet 29. Juli 2009 Del Skrevet 29. Juli 2009 Vil minne om at Kalmar greide 3-1 hjemme, men røk på bortmål etter 2-0 på bortebane. Ser for meg at det samme kan sje med FCK. Stabæk borte og hjemme denne sesongen har vært enorm. Håper at hjemmebanefordelen slår inn igjen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaDrømArena 84 Del Skrevet 29. Juli 2009 Del Skrevet 29. Juli 2009 I Danmark er utbredelsen av kunstgress på langt nær den samme som i Norge og for FCK vil det bli en stor overgang å gå fra landets storstue, Parken, og innendørs til Telenor Arena. Derfor ønsket klubben å trene to dager i innendørshallen for å venne seg til kunstgresset, men det fikk de blankt nei på av Stabæk vet TV 2 Sporten. Skulle bare mangle! Vi burde gjort det samme med LSK i serieåpningen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaafar 18 Del Skrevet 29. Juli 2009 Del Skrevet 29. Juli 2009 Regner med at hvis det finnes noen liverpool supportere der ute, så holder de seg langt unna ullevaal hvor Lyn og Liverpool spiller 5 august. Stabæk-fck går laaaaaaaaaaaangt foran dette. Takk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaDrømArena 84 Del Skrevet 29. Juli 2009 (endret) Del Skrevet 29. Juli 2009 (endret) Regner med at hvis det finnes noen liverpool supportere der ute, så holder de seg langt unna ullevaal hvor Lyn og Liverpool spiller 5 august. Stabæk-fck går laaaaaaaaaaaangt foran dette. Takk Du mener Bisett? Liverpool spiller kl 19.00 og Stabæk kl 21.45. Mulig å få med begge kampene om man er så desperat om man vil betale 800 kr for å se TLs bunnlag i oppvisningskamp på en friidetsbane. Men Stabæk - FCK bør prioriteres! Endret 29. Juli 2009 av BlaaDrømArena Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaafar 18 Del Skrevet 30. Juli 2009 Del Skrevet 30. Juli 2009 Regner med at hvis det finnes noen liverpool supportere der ute, så holder de seg langt unna ullevaal hvor Lyn og Liverpool spiller 5 august. Stabæk-fck går laaaaaaaaaaaangt foran dette. Takk Du mener Bisett? Liverpool spiller kl 19.00 og Stabæk kl 21.45. Mulig å få med begge kampene om man er så desperat om man vil betale 800 kr for å se TLs bunnlag i oppvisningskamp på en friidetsbane. Men Stabæk - FCK bør prioriteres! Hvis det er på bislett så tar jeg det på min kappe, men uansett er valget lett. Kanskje Lyn er konkurs innen den tid, hvem vet.. Alle mann til Hangarn!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
frilin 2 339 Del Skrevet 30. Juli 2009 Del Skrevet 30. Juli 2009 Regner med at hvis det finnes noen liverpool supportere der ute, så holder de seg langt unna ullevaal hvor Lyn og Liverpool spiller 5 august. Stabæk-fck går laaaaaaaaaaaangt foran dette. Takk Du mener Bisett? Liverpool spiller kl 19.00 og Stabæk kl 21.45. Mulig å få med begge kampene om man er så desperat om man vil betale 800 kr for å se TLs bunnlag i oppvisningskamp på en friidetsbane. Men Stabæk - FCK bør prioriteres! Hvis det er på bislett så tar jeg det på min kappe, men uansett er valget lett. Kanskje Lyn er konkurs innen den tid, hvem vet.. Alle mann til Hangarn!! Kampen til Stabæk begynner 20.45, ikke 21.45. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BelgiskBlaa 3 144 Del Skrevet 30. Juli 2009 Del Skrevet 30. Juli 2009 Regner med at hvis det finnes noen liverpool supportere der ute, så holder de seg langt unna ullevaal hvor Lyn og Liverpool spiller 5 august. Stabæk-fck går laaaaaaaaaaaangt foran dette. Takk Tenkte det samme selv. Skal ikke se bort fra at vi mister "nøytrale" menigmanntilskuere i tusentall pga. denne kampen. Jeg skal la være å si min mening om folk som er så anglofile at prioriteringen er sånn..... (At klansskaller, Vinderenbratz og de gule fjærboaene driter i Stabæks CL-kvall tar jeg som en selvfølge, men de er dog heller ikke menigmann). Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Petter 5 891 Del Skrevet 30. Juli 2009 Del Skrevet 30. Juli 2009 Dette klarer vi!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
boie 2 386 Del Skrevet 30. Juli 2009 Del Skrevet 30. Juli 2009 Jeg forstår bare ikke, at Ståle siger, at hans spillere ikke kender kunstgræs. Har vi ikke selv en af de nye kunstgræsbaner lige ved nummer 10? Der ligger i hvert fald mindst en generation 4 kunststofbane på banerne ved KB-hallen. Og der ligger en del rundt om i KBH - så det kan vel for helvede ikke være så svært at få lov til at låne en et par gange. Træner selv på en ved Grøndalcentret - jeg er sikker på, at Ståle gerne må komme og træne en formiddag, hvis han spør pænt. Hvor mye taktikkeri er det at Ståle sier de aldri har sett kunstgress? Tror vi skal være obs på at han kanskje overdriver en smule... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knutta 1 872 Del Skrevet 30. Juli 2009 Del Skrevet 30. Juli 2009 Sinnsykt flott kunstgressbane ved siden av den gjørmebanen vi spilte treningskampen på i mar, ute på treningsanlegget deres. Så de har alle muligheter til å trene på kunstgress i en uke de!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Erik_ 7 Del Skrevet 30. Juli 2009 Del Skrevet 30. Juli 2009 Sinnsykt flott kunstgressbane ved siden av den gjørmebanen vi spilte treningskampen på i mar, ute på treningsanlegget deres. Så de har alle muligheter til å trene på kunstgress i en uke de!! Etter hva jeg har fått med meg gjennom media er kunstgress banene i Danmark forholdsvis gamle og veldig anderledes enn det nye dekket til Stabæk. Og kunstgress har utviklet seg ganske mye de siste årene! Men som sagt: dette er hva jeg har lest gjennom media - så kanskje noen andre har enda mer peiling enn meg!?! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Dennis Iliohans leggskinn 33 Del Skrevet 30. Juli 2009 Del Skrevet 30. Juli 2009 Sinnsykt flott kunstgressbane ved siden av den gjørmebanen vi spilte treningskampen på i mar, ute på treningsanlegget deres. Så de har alle muligheter til å trene på kunstgress i en uke de!! Det var ikke 4. generasjons kunstgress, selv om det sikkert er en ok bane kan den ikke sammenlignes med TA. Og uansett har de seriekamp på lørdag, så det er nok ikke aktuelt med mer enn 2-3 treninger på kunstgress. 1 av disse blir på TA, og de klarer sikkert å finne en løsning på de andre øktene. Den nye banen på Nadderud har samme gress som TA f.eks. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PhunxZtar 828 Del Skrevet 30. Juli 2009 Del Skrevet 30. Juli 2009 En ting fikk vi hvertfall bevist gjennom kampen igår.. FCK er ingenting å være redde for! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
matsj 2 Del Skrevet 30. Juli 2009 Del Skrevet 30. Juli 2009 Man skal ikke ha respekt for noen, ihvertfall ikke FCK. Stabæk fikk de største mulighetene, og jeg vil si at FCK ble til tider rundspillt.. Bare så synd 100% mulighetene ikke ble omsatt.. Det er langt ifra over, men 2-1 ville smakt mer enn 3-1.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 30. Juli 2009 Del Skrevet 30. Juli 2009 Trodde en skulle ha repsekt for alle jeg, men ikke være redd eller legge seg for motstanderen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
janzinho 0 Del Skrevet 30. Juli 2009 (endret) Del Skrevet 30. Juli 2009 (endret) Posse, eller andre med viten om temaet: Hvor mange billetter er solgt pr i dag? Hjemme har jeg ingen anelse om, det er vanskelig å skille avholdte billetter fra solgte. På 2 timer i dag har vi solgt 271 billetter til FCK borte. Edit: 275 Tror det kan bli slutsålt på onsdag. Nu finns endast platser på felt H kvar på långsidorna hos billetservice iaf. Och det är en vecka kvar. PS. Är det bara ja som tyckte MMS iaf kunde ha försökt sparka bort 2-0 bollen vid stolpen? Endret 30. Juli 2009 av janzinho Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pedro 107 Del Skrevet 30. Juli 2009 Del Skrevet 30. Juli 2009 Jeg tror ikke dette stemmer... Og man skal uansett ikke stole for mye på billettservice trur eg... Jeg får beskjed om at vår kortside er utsolgt, men det er mulig å få på felt G, O, B, E...osv gidder ikke sjekke mer spesifikt. Bare å fortsette å verve folk til kamp! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pedro 107 Del Skrevet 30. Juli 2009 Del Skrevet 30. Juli 2009 Posse! Klar for promo-godbit nå kjenner jeg Ref: ditt innlegg i ei anna tråd... "Mange avventer nok for å se an resultatet i Køben, etter det vil vi eventuelt se den store pågangen. Pluss at vi har en liten promo-godbit om litt..." Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå