Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Som min mor sa etter kamp (hun er ikke ofte på kamp) "Det er synd for fotballen at den er blitt slik som den er, ved at et lag bare kan spille destruktivt og ikke gjøre noe for å spille bra fotball"

Ståle bør ikke vise seg i Bærum...

Det betyr vel bare at din kjære mor ikke har sett mye internasjonal fotball.. Hvorfor skal FCK blotte seg fremover når det leder 3-1 fra hjemmekampen??

Da må man trekke frem at du umulig kan lese mye aviser?

Ståle har kritisert norsk fotball, for kun drillo-fotball! Når vi kommer til Parken og på Telenor er det akkurat det han gjør. Han tar med seg balltre inn i glasshus!

Men som den sympatiske karen han er, takket han for kampen med følgende kommentar:

- Ikke for å være stygg, men vi har mer å gjøre i Champions League enn hva Stabæk har. Vi er på 70 %, de er nær 100, sier Ståle Solbakken etter kampen.

Jævla klovn. Da har du gjort en bra jobb Ståle. Når du bare får laget ditt til å yte 70% i en så viktig kamp.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Svar 402
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Som min mor sa etter kamp (hun er ikke ofte på kamp) "Det er synd for fotballen at den er blitt slik som den er, ved at et lag bare kan spille destruktivt og ikke gjøre noe for å spille bra fotball"

Det betyr vel bare at din kjære mor ikke har sett mye internasjonal fotball.. Hvorfor skal FCK blotte seg fremover når det leder 3-1 fra hjemmekampen??

Ståle har kritisert norsk fotball, for kun drillo-fotball! Når vi kommer til Parken og på Telenor er det akkurat det han gjør. Han tar med seg balltre inn i glasshus!

Men som den sympatiske karen han er, takket han for kampen med følgende kommentar:

- Ikke for å være stygg, men vi har mer å gjøre i Champions League enn hva Stabæk har. Vi er på 70 %, de er nær 100, sier Ståle Solbakken etter kampen.

Jævla klovn. Da har du gjort en bra jobb Ståle. Når du bare får laget ditt til å yte 70% i en så viktig kamp.

Jamen Staale har jo ret, FCK yder kun 70% men det var nok. FCK har en lang sæson forude og skal først peake senere.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det betyr vel bare at din kjære mor ikke har sett mye internasjonal fotball.. Hvorfor skal FCK blotte seg fremover når de leder 3-1 fra hjemmekampen??

Nei selvfølgelig gjør ikke FCK noe fremover når de leder slikt, men det er allikevel like ødeleggende for fotballen at det er slik.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

70%, ja. Ingen lag tar sjansen på det når de blir kjørt rundt med. Ikke en gang Ståle. kan dere ikke bare face at dere ikke er så mye bedre enn oss?

Det var klart en feil at FCK på nuværende tidpunkt kun er på 70%, vi burde nok være på 80-90%, det ses også i Superligaen hvor vi spiller uafgjort mod en oprykker og taber/forlore(?) til FC Nordsjælland.

Stabæk har været jævle bra i de to kampe, men samtidig har FCK være ligeså jævle dårlige!

Er jeg jævle bra i det norske? NEI! :lol:

Endret av Lau_HC
Lenke til innlegg
Del på andre sider

70%, ja. Ingen lag tar sjansen på det når de blir kjørt rundt med. Ikke en gang Ståle. kan dere ikke bare face at dere ikke er så mye bedre enn oss?

kan helt seriøst ik se en eneste spiller på stabæks hold der ville være god nok til fck` start 11

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jamen Staale har jo ret, FCK yder kun 70% men det var nok. FCK har en lang sæson forude og skal først peake senere.

Hahahahah. Ja, jeg så det. FCK "pælma" ballen ut fra forsvar gang på gang i 2.omgang fordi de var stresset/presset. Klarte nesten ikke spille ball med hverandre.

Kan dere ikke bare innse at vi, spillemessig og sjansemessig var ca like gode, men at dere hadde den nødvendige rutinen?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan helt seriøst ik se en eneste spiller på stabæks hold der ville være god nok til fck` start 11

Ok da trenger vi ikke høre mer fra deg, du er åpenbart en ubrukelig type uten fotballkunnskaper.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pontus Farnerud er bedre enn begge FCKs sentrale midtbanespillere. Og så langt jeg klarer med litt objektive øyne, så er ikke FCK så inn i helvete mye bedre en norske toppklubber.. Dere dansker har rimelig bra selvbilde.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hahahahah. Ja, jeg så det. FCK "pælma" ballen ut fra forsvar gang på gang i 2.omgang fordi de var stresset/presset. Klarte nesten ikke spille ball med hverandre.

Kan dere ikke bare innse at vi, spillemessig og sjansemessig var ca like gode, men at dere hadde den nødvendige rutinen?

Jamen jeg har indset og indrømmet at i var spillemessig og sjansemessig like gode. Men om i er like gode som et FCK på 100% tvivler jeg på.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pontus Farnerud er bedre enn begge FCKs sentrale midtbanespillere. Og så langt jeg klarer med litt objektive øyne, så er ikke FCK så inn i helvete mye bedre en norske toppklubber.. Dere dansker har rimelig bra selvbilde.

Haha du kan da ikke objektivt mene farnerud er bedre end atiba?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, men du kan formentlig heller ikke se en Barcelona spiller der er god nok til FCK's start 11'er. Lad nu være med at være et fjols og prol videre et andet sted, eventuelt tag en gul trøje på og gå mod vest.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Han er bedre end TK og Hjalte...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Måske ikke bedre end Atiba, men jeg kunne sagtens forstille mig ham sammen med Hutchinson på midten. Det vil give en giftig midtbane. Måske Stabæk er interesseret i et salg? Pontus Farnerud vil være en god spiller at have. De havde også andre interessante spillere, som vi kan nappe fra dem.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

men nu er TK jo heller ik en del af start 11

Lenke til innlegg
Del på andre sider

men nu er TK jo heller ik en del af start 11

Touche!

Im out. :lol: Go' kamp til $$, ses måske en anden gang.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvem var atiba..? jeg så bare Farnerud på midten i to kamper.. mulig jeg alikevel ikke er objektiv, men Farnerud var klar best av midtbanespillerne i de to kampene vi spilte..

edit: han er ikke til salgs!

Endret av peas on earth
Lenke til innlegg
Del på andre sider

zzzz

Gratulerer med playoff til CL.

Endret av kuk
Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvem var atiba..? jeg så bare Farnerud på midten i to kamper.. mulig jeg alikevel ikke er objektiv, men Farnerud var klar best av midtbanespillerne i de to kampene vi spilte..

edit: han er ikke til salgs!

Ahh med stabæks økonomi ved man jo aldrig :rolleyes:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pontus Segerstöm og Pontus Farnerud ville begge være potentielle forstærkninger, men jeg så helst ham Thomas Rogne. Han virkede stærk. Måske hvis vi smed 10 mio. for Farnerud og 5 for ham Rogne.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jamen jeg har indset og indrømmet at i var spillemessig og sjansemessig like gode. Men om i er like gode som et FCK på 100% tvivler jeg på.

Vil jeg si at Stabæk spilte på under 60% av hva de kan...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratulerer til FCK med avansement. De gjorde det de skulle i dag, med kjedelig og kynisk spill.

Synes Stabæk er fult på høyde med FCK, selv om heller ikke Stabæk spiller helt opp mot max i noen av kampene. Totalt skaper vi flere og større sjanser enn FCK, men makter ikke å score. Når vi vet at vi har en uttellingsprosent på 29% i serien, mot RBKs 40(?) forklarer det hvorfor vi ikke er i play-off og hvorfor vi ikke er lengre opp på tabellen. Spillerne sløser rett og slett for mye med sjansene, og vi kan ikke bare si at det er uflaks i lengden. Det er også litt udugelighet. Det som er litt trist er at Nannskog vel har sin lengste måltørke siden han kom til klubben i disse dager, normalt scorer han i løpet av 2 kamper, og det kunne ha vært nok.

Solbakken kan forøvrig bare klappe igjen med at Stabæk er nær 100% og FCK på 70%. Husker et lag som måtte ha dommerhjelp i vinter for å så Stabæk, når FCK burde ha ligget på nær 100% og Stabæk lå på knapt 70. Med litt flaks hadde vi hatt nok mål til å gå videre. Jeg velger å tro at det var rutinen som hjalp FCK videre denne gangen.

Nå blir vel drømmescenariet at vi går til EL og FCK kommer på 3. plass i CL-gruppen, slik at vi kan få revansje i cupspillet i EL :lol:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratulerer til FCK med avansement. De gjorde det de skulle i dag, med kjedelig og kynisk spill.

Synes Stabæk er fult på høyde med FCK, selv om heller ikke Stabæk spiller helt opp mot max i noen av kampene. Totalt skaper vi flere og større sjanser enn FCK, men makter ikke å score. Når vi vet at vi har en uttellingsprosent på 29% i serien, mot RBKs 40(?) forklarer det hvorfor vi ikke er i play-off og hvorfor vi ikke er lengre opp på tabellen. Spillerne sløser rett og slett for mye med sjansene, og vi kan ikke bare si at det er uflaks i lengden. Det er også litt udugelighet. Det som er litt trist er at Nannskog vel har sin lengste måltørke siden han kom til klubben i disse dager, normalt scorer han i løpet av 2 kamper, og det kunne ha vært nok.

Solbakken kan forøvrig bare klappe igjen med at Stabæk er nær 100% og FCK på 70%. Husker et lag som måtte ha dommerhjelp i vinter for å så Stabæk, når FCK burde ha ligget på nær 100% og Stabæk lå på knapt 70. Med litt flaks hadde vi hatt nok mål til å gå videre. Jeg velger å tro at det var rutinen som hjalp FCK videre denne gangen.

Nå blir vel drømmescenariet at vi går til EL og FCK kommer på 3. plass i CL-gruppen, slik at vi kan få revansje i cupspillet i EL :lol:

Takk for en oppsumering som har mange paraleller til min egen. FCK vs. STB i EL ville vært DIGG!

Foresten er Ståle ekkel. Jeg kan bare ikke fordra folk som hermer etter pingviners løpesett, og forsåvidt mye annet.

Drøm gode drømmer om vårt kjære Stabæk alle sammen!

Endret av avløsen
Lenke til innlegg
Del på andre sider

evt kan FCK bare ryke i playoffen og komme i samme gruppe som oss i EL hvis vi skullle klare å kvale oss inn... Sier ikke nei takk til nok en tur til parken for å vise pølsegjengen hvor skapet skal stå...

kamelåså

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pontus Segerstöm og Pontus Farnerud ville begge være potentielle forstærkninger, men jeg så helst ham Thomas Rogne. Han virkede stærk. Måske hvis vi smed 10 mio. for Farnerud og 5 for ham Rogne.

10 mill for farnerud :lol: når man tenker på at Alan ble solgt for 40. Også er Farnerud et litt sikrere kjøp, med tanke på rutine og at han kan spille i de fleste ligaer vil jeg tro! Tenker nærmere 20.

Og denne Atiba er det Hutchinson? Isåfall har ikke jeg sett en større kløne.. du kan ikke mene han er bedre en Farnerud? Han har spilt i både portugisisk og fransk liga, nå er han en av de beste spillerne i Tippeligaen.

Endret av joogs
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Beklager FCK, men skal dere kjøre denne taktikken mot større lag enn mot våres "fjellaper", da blir det grusomt kjedelig. Merket meg at sandapene var nærmere taket i langpasningene idag. Sliter med nakkevondt etter kampen, og jeg satt i 5. etasje!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Starter med å gratulere FCK med avansement:Gratulerer! Over til noe annet. Synes det er noe nedverdigende når stabæksupportere diskuterer med motstandersupportere etter et tap. Altså hvem faen ville ikke spilt slik fotball i en så viktig kamp?? Alle vet at vi mest sannsynlig ville gjort nøyaktig det samme om vi var i samme situasjon som FCK. Drillo-fotball eller ikke. De vant og de vant fortjent. Drit nå i om de spiller kjedelig og kynisk. synes det hele erganske hyklersk når jeg tenker meg om. No offence gutta, men face it! :rolleyes:  

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Stabæk - FC København, onsdag 05.08 kl. 20.45
  • Opprett ny...