Posse 21 241 Del Skrevet 30. Juli 2009 Del Skrevet 30. Juli 2009 Posse! Klar for promo-godbit nå kjenner jeg Ref: ditt innlegg i ei anna tråd... "Mange avventer nok for å se an resultatet i Køben, etter det vil vi eventuelt se den store pågangen. Pluss at vi har en liten promo-godbit om litt..." Awwwright! Skal lage header og banner til karusellen på forsida nå, og i mandagens Budstikke har vi en helsides annonse: Hvis noen har tape og fargeprinter gjør det ingenting om man skriver dette ut og henger opp noen steder! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Maan95 199 Del Skrevet 30. Juli 2009 Del Skrevet 30. Juli 2009 Posse! Klar for promo-godbit nå kjenner jeg Ref: ditt innlegg i ei anna tråd... "Mange avventer nok for å se an resultatet i Køben, etter det vil vi eventuelt se den store pågangen. Pluss at vi har en liten promo-godbit om litt..." Awwwright! Skal lage header og banner til karusellen på forsida nå, og i mandagens Budstikke har vi en helsides annonse: Hvis noen har tape og fargeprinter gjør det ingenting om man skriver dette ut og henger opp noen steder! Jar området skal vrimle av slike plakater imorgen! Bare trykker 200 ganger på print knappen og går amok med stifte maskinen! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaafar 18 Del Skrevet 30. Juli 2009 Del Skrevet 30. Juli 2009 La oss håpe at disse danskene som prater om at norske lag kun spiller drillo fotball, blir vitne til at FCK blir det første laget som treffer taket på TA.. hadde vært noe Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 241 Del Skrevet 30. Juli 2009 Del Skrevet 30. Juli 2009 Dere, hvis dere vil skrive ut så send meg en mail til posse@stabaek.no, da sender jeg dere en pdf som gir bedre kvalitet. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaDrømArena 84 Del Skrevet 30. Juli 2009 Del Skrevet 30. Juli 2009 Denne Antonsson med nr 15 fortjener pipekonsert fra første spark på ballen i Telenor Arena for kvestingsforsøket på Farnerud! :angry: Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaafar 18 Del Skrevet 30. Juli 2009 Del Skrevet 30. Juli 2009 Denne Antonsson med nr 15 fortjener pipekonsert fra første spark på ballen i Telenor Arena for kvestingsforsøket på Farnerud! :angry: støttes Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
henkih 22 Del Skrevet 30. Juli 2009 Del Skrevet 30. Juli 2009 Mye SS billetter igjen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Maggs 316 Del Skrevet 30. Juli 2009 Del Skrevet 30. Juli 2009 Fyller vi ikke opp nesten hele det ståfeltet alene i vanlige TL-kamper? Jo fler som står jo bedre. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Chriss 16 Del Skrevet 30. Juli 2009 Del Skrevet 30. Juli 2009 Håper at åpent felt kan ordne et trøkk vi aldri har hørt maken til tidligere! Det eneste jeg frykter er at folk ikke kan alle sangene og noen som bare står sammen med oss uten å bidra:S Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Buss1 Marius 854 Del Skrevet 30. Juli 2009 Del Skrevet 30. Juli 2009 Håper at åpent felt kan ordne et trøkk vi aldri har hørt maken til tidligere! Det eneste jeg frykter er at folk ikke kan alle sangene og noen som bare står sammen med oss uten å bidra:SDet Blir et trøkk vi i Norge aldri har opplevd maken til inne på et idrettsarangement. og det kommer til å bli, i alle fall stemningsmessig den beste og råeste Stabæk kampen noen sinne. Vi hadde den beste bortetur i historien i Kjøben og nå får vi den beste hjemmekampen!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 30. Juli 2009 Del Skrevet 30. Juli 2009 Håper vi pensjonerer alt tøvet om fairplay i denne kampen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Harry 583 Del Skrevet 30. Juli 2009 Del Skrevet 30. Juli 2009 Håper vi pensjonerer alt tøvet om fairplay i denne kampen. Dette er faktisk et godt poeng. International fotball er noen hakk sleipere og frekkere. Det må vi også lære oss! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
M-A-N 4 605 Del Skrevet 31. Juli 2009 Del Skrevet 31. Juli 2009 Noen med peiling som vet hvordan det går med billettsalget? begynner kortsiden bli fylt opp? forventer to fulle langsider hvertfall!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 241 Del Skrevet 31. Juli 2009 Del Skrevet 31. Juli 2009 Noen med peiling som vet hvordan det går med billettsalget? begynner kortsiden bli fylt opp? forventer to fulle langsider hvertfall!! Salget ruller og går oppunder smertegrensen av hva vi i butikken klarer. Langsidene begynner å fylles. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 31. Juli 2009 Del Skrevet 31. Juli 2009 Salget ruller og går oppunder smertegrensen av hva vi i butikken klarer. Langsidene begynner å fylles. Vi som stikker bort til StabækButikken etter jobben idag i halv fem-tiden kan bare glede oss til køen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaaJ 0 Del Skrevet 31. Juli 2009 Del Skrevet 31. Juli 2009 Noen med peiling som vet hvordan det går med billettsalget? begynner kortsiden bli fylt opp? forventer to fulle langsider hvertfall!! Salget ruller og går oppunder smertegrensen av hva vi i butikken klarer. Langsidene begynner å fylles. Hadde vært fantastisk om vi fikk fylt hele arenaen! SS har vært fantastiske til å skape liv og til å inkludere resten av tilskuerne på kampene, og det virker som om folk blir bedre til å synge/rope tilbake for hver kamp som spilles. Er sjansene store for at vi får solgt unna alle billettene? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 31. Juli 2009 Del Skrevet 31. Juli 2009 Noen med peiling som vet hvordan det går med billettsalget? begynner kortsiden bli fylt opp? forventer to fulle langsider hvertfall!! Salget ruller og går oppunder smertegrensen av hva vi i butikken klarer. Langsidene begynner å fylles. Kjøpte 4 bill på Billettservice nå, og da var beste tilgjengelige plass på felt O. Tror ikke det var 2 ledige plasser på langsiden igjen, men det er jo selvfølgelig å gjøre med sesongkortplasser også Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Maggs 316 Del Skrevet 31. Juli 2009 Del Skrevet 31. Juli 2009 Har sesongkortholdere på langsiden forkjøpsrett? I så fall hvor lenge?. Det kan jo fot hende at disse bilettene heller burde bli solgt i løsslag. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mikki 759 Del Skrevet 31. Juli 2009 Del Skrevet 31. Juli 2009 Har sesongkortholdere på langsiden forkjøpsrett? I så fall hvor lenge?. Det kan jo fot hende at disse bilettene heller burde bli solgt i løsslag. Fram til 3. august tror jeg det er. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
M-A-N 4 605 Del Skrevet 31. Juli 2009 Del Skrevet 31. Juli 2009 Noen med peiling som vet hvordan det går med billettsalget? begynner kortsiden bli fylt opp? forventer to fulle langsider hvertfall!! Salget ruller og går oppunder smertegrensen av hva vi i butikken klarer. Langsidene begynner å fylles. høres bra ut!! fryktet høye billettpriser vil skade salget, men vi er jo en pengesterk kommune Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaaJ 0 Del Skrevet 1. August 2009 Del Skrevet 1. August 2009 Er det noen som vet om Høiland og Olsen blir klare til kampen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
VicViper 189 Del Skrevet 1. August 2009 Del Skrevet 1. August 2009 Det måtte en straffe til for at FCK skulle få poeng i dag ja ^^ Etter å ha lest dette har jeg stortro på Stabæk seier 3-0 ! Gleder meg bare mer og mer til kampen! Nå er det bare å trene på å få ballen i mål Daniel Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaaJ 0 Del Skrevet 1. August 2009 Del Skrevet 1. August 2009 Det måtte en straffe til for at FCK skulle få poeng i dag ja ^^ Etter å ha lest dette har jeg stortro på Stabæk seier 3-0 ! Gleder meg bare mer og mer til kampen! Nå er det bare å trene på å få ballen i mål Daniel Amen. Om jeg husker rett så putta Daniel 4 mål ifjor da han ble kvitt målvegringen sin, la oss håpe på en reprise Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BelgiskBlaa 3 144 Del Skrevet 1. August 2009 Del Skrevet 1. August 2009 Jeg tør ikke håpe på noe som helst denne kampen. Det eneste jeg føler meg helt sikker på er at det skal skje noe VELDIG rart hvis ikke Stabæk skal kunne gå av banen på TA med hevet hode om vi skulle ryke. Dessverre tror jeg det skjer Det finnes derimot ingen ord jeg heller vil spise i meg. Jeg er spent allerede Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
JonasM 1 691 Del Skrevet 1. August 2009 Del Skrevet 1. August 2009 Jeg tør ikke håpe på noe som helst denne kampen. Det eneste jeg føler meg helt sikker på er at det skal skje noe VELDIG rart hvis ikke Stabæk skal kunne gå av banen på TA med hevet hode om vi skulle ryke. Dessverre tror jeg det skjer Det finnes derimot ingen ord jeg heller vil spise i meg. Jeg er spent allerede Sann mine ord: Daniel scorer igjen i dag, og følger opp med mål mot FCK! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Petter 5 884 Del Skrevet 1. August 2009 Del Skrevet 1. August 2009 Jeg tipper vi vinner 4-1. To mål av Daniel, ett av Bella og ett av Hoff. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest daglish7 Del Skrevet 1. August 2009 Del Skrevet 1. August 2009 3-1. Hoff hoff og hoff:D Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joogs 1 717 Del Skrevet 2. August 2009 (endret) Del Skrevet 2. August 2009 (endret) 3-1. Hoff hoff og hoff:D straffekonk da eller? edit: dårlig ordbruk Endret 2. August 2009 av joogs Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Soss 0 Del Skrevet 2. August 2009 Del Skrevet 2. August 2009 Noen som tilfeldigvis vet om en pub etc. på øya Hvar i Kroatia som pleier å vise CL-kvalifiseringskamper mellom skandinaviske lag? Tenker på borte og hjemmekampen! Oppsøk sportspuben og si at du ønsker å se den kampen. De kan ofte gi deg en skjerm et sted, funka på Rhodos og da var vi bare 5 stykker. jeg var der i fjor,og var vel ingen sportspub i det hele tatt der,så vidt jeg kan huske! Jo visst er det sportspub på Hvar, ligger i underetasjen av en av hotellene på kaja ved torget. Om de viser den må du nesten undersøke selv Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest daglish7 Del Skrevet 2. August 2009 Del Skrevet 2. August 2009 3-1. Hoff hoff og hoff:D straffekonk da eller? edit: dårlig ordbruk Så lenge vi vinner til slutt har jeg ingen problem med det:) Ønsker å nyte ett fullsatt Fornebu så lenge som mulig Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå