Posse 21 256 Del Skrevet 23. Juli 2009 Del Skrevet 23. Juli 2009 Lar denne ligge her som en påminnelse om at folk må fortelle alle og enhver om opplegget. Så ser vi hvor mange vi klarer å ta med oss, som ikke er medlemmer fra før! Stabaek.no/Kortside mot FCK Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Erik_ 7 Del Skrevet 23. Juli 2009 Del Skrevet 23. Juli 2009 Ikke for å være kritisk, men kunne det kanskje vært smart å ha med dato og klokkeslett på kampen i artikkelen? Jeg bruker linken når jeg sender den til venner - og fikk 2 kjappe svar tilbake: "når er dette?" Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 256 Del Skrevet 23. Juli 2009 Del Skrevet 23. Juli 2009 Ikke for å være kritisk, men kunne det kanskje vært smart å ha med dato og klokkeslett på kampen i artikkelen? Jeg bruker linken når jeg sender den til venner - og fikk 2 kjappe svar tilbake: "når er dette?" God idé, fikset nå! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
christian- 0 Del Skrevet 23. Juli 2009 Del Skrevet 23. Juli 2009 Risikeres det ar ståfeltet blir fullt? Mulig jeg kommer noe sent til kampen, kan jeg da risikere å måtte sitte på siden til tross for sesongkortet mitt? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Dennis Iliohans leggskinn 33 Del Skrevet 23. Juli 2009 Del Skrevet 23. Juli 2009 Bør kanskje headingen på Stabaek.no brukes til å markedsføre dette, istedenfor Tirana-kampen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 256 Del Skrevet 23. Juli 2009 Del Skrevet 23. Juli 2009 Bør kanskje headingen på Stabaek.no brukes til å markedsføre dette, istedenfor Tirana-kampen? Du har ikke trykket F5 på en stund du.. Og nei, sesongkortet har ingenting å si i denne kampen. De som kommer tidlig får best plasser. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Dennis Iliohans leggskinn 33 Del Skrevet 23. Juli 2009 Del Skrevet 23. Juli 2009 Hmm. Merkelig, jeg har oppdatert siden og får fortsatt opp Tirana-banneret. Men når jeg trykker på det kommer jeg til FCK-away.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Petter 5 892 Del Skrevet 23. Juli 2009 Del Skrevet 23. Juli 2009 Det burde vel være mulig å skrive en sak på stabak.no om dette også, eller hva Lars? "Test ut hvordan det er med Stabæk Support"... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mikki 759 Del Skrevet 23. Juli 2009 Del Skrevet 23. Juli 2009 Merker jeg er kristisk.. Velkommen til "Cupfinalen 2"?!? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 256 Del Skrevet 23. Juli 2009 Del Skrevet 23. Juli 2009 Hmm. Merkelig, jeg har oppdatert siden og får fortsatt opp Tirana-banneret. Men når jeg trykker på det kommer jeg til FCK-away.. Merkelig. Har uansett endret navnet på headeren, det skulle framtvinge reload. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 256 Del Skrevet 23. Juli 2009 Del Skrevet 23. Juli 2009 Vi ordner studentpris til 200 kr mot framvisning av studentbevis! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 23. Juli 2009 (endret) Del Skrevet 23. Juli 2009 (endret) Vi ordner studentpris til 200 kr mot framvisning av studentbevis! Gjelder det for barn også? Og hva blir evnt pris for $$-studenter og evnt $$-barn? Endret 23. Juli 2009 av Jan Fredrik Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 256 Del Skrevet 23. Juli 2009 Del Skrevet 23. Juli 2009 Vi ordner studentpris til 200 kr mot framvisning av studentbevis! Gjelder det for barn også? Og hva blir evnt pris for $$-studenter og evnt $$-barn? Man kan ikke bare få i pose og sekk! Medlemmer 150,- Voksen ikkemedlem 250,- Student med bevis 200,- Barn 150.- Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BelgiskBlaa 3 144 Del Skrevet 23. Juli 2009 Del Skrevet 23. Juli 2009 Verdens dårligste tidspunkt å være bortreist på. Stabæk - Tirana gikk i dass, Stabæk - Aalesund er mens jeg er i Ålesundstraktene og Aalesund - Stabæk når jeg er hjemme igjen. Denne kampen går også til helvete, men skal prøve å sende dama og alle andre Stabækfans jeg kjenner Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Lycke 2 Del Skrevet 23. Juli 2009 Del Skrevet 23. Juli 2009 Og nei, sesongkortet har ingenting å si i denne kampen. De som kommer tidlig får best plasser. Tror dette kan bli veldig kult! Håper dere er åpne for å utvide ståfeltet dersom aktuelt. Og: Megafon? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
-mads 0 Del Skrevet 24. Juli 2009 Del Skrevet 24. Juli 2009 Megafon må jo være ekstremt nyttig i denne kampen! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Del Skrevet 24. Juli 2009 Del Skrevet 24. Juli 2009 Jeg kommer til å ta den med i hvert fall! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
matsj 2 Del Skrevet 24. Juli 2009 Del Skrevet 24. Juli 2009 Er det snart fullt ? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 24. Juli 2009 (endret) Del Skrevet 24. Juli 2009 (endret) "Billettene kan kun fåes i Stabækbutikken. Vi regner med at Billettservice har klart å åpne salget i morgen fredag. " E det kun hvis du vil ha Support-pris? Altså, jeg kan kjøpe billetter til vår langside på nett, men til ordinær pris? EDIT: Prøvde å reservere billetter nå, og da funka det å reservere f.eks 2 voksne og 1 support. I'm confused... Endret 24. Juli 2009 av AndersBD Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
matsj 2 Del Skrevet 24. Juli 2009 Del Skrevet 24. Juli 2009 "Billettene kan kun fåes i Stabækbutikken. Vi regner med at Billettservice har klart å åpne salget i morgen fredag. " E det kun hvis du vil ha Support-pris? Altså, jeg kan kjøpe billetter til vår langside på nett, men til ordinær pris? EDIT: Prøvde å reservere billetter nå, og da funka det å reservere f.eks 2 voksne og 1 support. I'm confused... S.SUPPORT gruppen ble lagt ut idag... Igår fikk du bare ordinære priser der, men uansett så burde Stabæk finne noe annet. Billettservice slikker svett pung hele uka lang.. Feks igår fikk jeg billetter uten strekkoder... yaaaay Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Notrac 16 Del Skrevet 24. Juli 2009 Del Skrevet 24. Juli 2009 Fikk 2 billetter selv nå rett ved Stabæk Support i svingen. Tror det kan bli MANGE (om mulig nesten fullt). Sitter på felt H rad 6. Forsøker informere alle i Buskerud om Stabæk historiens 2 viktigste kamper på min blogg: Stabæk Fotball support i Buskerud Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 24. Juli 2009 Del Skrevet 24. Juli 2009 Kjøper billett på K på billettservice jeg (Kun 130 ) Det er jo vårt felt, sant? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaatona 30 Del Skrevet 24. Juli 2009 Del Skrevet 24. Juli 2009 Nå bestilte jeg akkurat billetter på nett på felt K, men jeg kan fortsatt stå på felt J sammen med resten, det var slik og forstå? En venn av meg hadde bestilt billetter på J-feltet til seg og en til, men fikk senere mail av billettservice om at han ikke kunne kjøpe til det feltet på nett. Kommer jeg til å få samme beskjeden etterhvert? Forvirrende opplegg.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 256 Del Skrevet 24. Juli 2009 Del Skrevet 24. Juli 2009 Ja, J og I er stengt på nett for at ikke hvem som helst skal kunne kjøpe K er egentlig det feltet vi skal selge helt til slutt, når resten av arenaen er full. Det er fri plassering uansett, men mulig de som har billetter dit må bruke en annen inngang. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Eggen 0 Del Skrevet 24. Juli 2009 Del Skrevet 24. Juli 2009 Gjelder free seating? Altså sitter vanligvis på langsiden, men valgte nå bilett hos dere men vil sitte på kamp. Og det jeg lurer på er om man kan sette seg hvor man vil på sittefeltet, grunnen til at jeg spørr er at på biletten jeg har kjøpt står det både felt, rad og setenummer. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
loudness 303 Del Skrevet 24. Juli 2009 Del Skrevet 24. Juli 2009 å hvorfor valgte du å kjøpe billett hos oss da, kunne du ikke bare kjøpt billetten på langsiden da, hvis det som er viktig for deg er å sitte? skjønner ikke poenget ditt med å flytte Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Eggen 0 Del Skrevet 24. Juli 2009 (endret) Del Skrevet 24. Juli 2009 (endret) å hvorfor valgte du å kjøpe billett hos oss da, kunne du ikke bare kjøpt billetten på langsiden da, hvis det som er viktig for deg er å sitte? skjønner ikke poenget ditt med å flytte Blant annet økonomi, dårlig råd etter ferien. Men hadde ikke kjøpt på kortsiden, hvis det hadde vært krav om at alle skulle stå. Men siden det ble lagt opp til sitteplasser også så ble det inntresant. Så forøvrig etter at jeg hadde skrevet forrige innlegg at det var fri plassering. Endret 24. Juli 2009 av Kjetil Eggen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
loudness 303 Del Skrevet 24. Juli 2009 Del Skrevet 24. Juli 2009 Flott med folk som flytter rundt avhengig av hvor prisen er billigst.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Villpuma 31 Del Skrevet 24. Juli 2009 Del Skrevet 24. Juli 2009 ...Noe majoriteten av fotballsupportere gjør. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaatona 30 Del Skrevet 24. Juli 2009 (endret) Del Skrevet 24. Juli 2009 (endret) Flott med folk som flytter rundt avhengig av hvor prisen er billigst.... Ja, du vil kanskje at folk heller skal sitte hjemme i stedet for å komme? Det finnes faktisk enkelte som sliter mer med økonomien enn andre..! Og når dere nå engang har en svær kampanje for å få folk til kortsiden så må dere jammen meg godta at noen har lyst til å sitte! Dere har jo til og med åpnet for at man KAN sitte på kortsiden... Folk er ikke nødvendigvis mindre engasjert, eller mindre "fans" hvis de har lyst eller kanskje av en eller annen grunn er nødt til å sitte! Det kan alltids være grunner til at noen velger å sitte fremfor å stå som ikke du eller noen andre nødvendigvis har noe med. Folk kan ha problemer, med rygg, ben, føtter eller hva det skal være, og da er det ikke alltid helt fantastisk å stå i 2 timer i strekk. Endret 24. Juli 2009 av Blaatona Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå