Gå til innhold

Anbefalte innlegg

å hvorfor valgte du å kjøpe billett hos oss da, kunne du ikke bare kjøpt billetten på langsiden da, hvis det som er viktig for deg er å sitte? skjønner ikke poenget ditt med å flytte

Blant annet økonomi, dårlig råd etter ferien. Men hadde ikke kjøpt på kortsiden, hvis det hadde vært krav om at alle skulle stå. Men siden det ble lagt opp til sitteplasser også så ble det inntresant.

Så forøvrig etter at jeg hadde skrevet forrige innlegg at det var fri plassering.

Det blir en seksjon på kortsiden som er forbeholdt sittende supportere som ønsker å bidra sammen med SS mot FCK.

Vi vanlige SS'ere står på våre "vanlige" plasser og vi kommer til å flytte eventuelt feilplasserte, barn etc til sittedelen. Det gjør vi for å unngå cupfinalefiaskoen på nytt.

Loudness, ta deg en bolle. Les saken på forsiden. :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Svar 172
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

å hvorfor valgte du å kjøpe billett hos oss da, kunne du ikke bare kjøpt billetten på langsiden da, hvis det som er viktig for deg er å sitte? skjønner ikke poenget ditt med å flytte

Blant annet økonomi, dårlig råd etter ferien. Men hadde ikke kjøpt på kortsiden, hvis det hadde vært krav om at alle skulle stå. Men siden det ble lagt opp til sitteplasser også så ble det inntresant.

Så forøvrig etter at jeg hadde skrevet forrige innlegg at det var fri plassering.

Det blir en seksjon på kortsiden som er forbeholdt sittende supportere som ønsker å bidra sammen med SS mot FCK.

Vi vanlige SS'ere står på våre "vanlige" plasser og vi kommer til å flytte eventuelt feilplasserte, barn etc til sittedelen. Det gjør vi for å unngå cupfinalefiaskoen på nytt.

Jeg har definitivt tenkt å yte alt jeg kan og orker, men orker ikke å skulle stå og se en hel fotballkamp.

Og jeg kommer definitivt til å plassere meg på sittedelen. Synes faktisk det er et kjempefint opplegg dere har laget til denne kampen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Folk er ikke nødvendigvis mindre engasjert, eller mindre "fans" hvis de har lyst eller kanskje av en eller annen grunn er nødt til å sitte! Det kan alltids være grunner til at noen velger å sitte fremfor å stå som ikke du eller noen andre nødvendigvis har noe med. Folk kan ha problemer, med rygg, ben, føtter eller hva det skal være, og da er det ikke alltid helt fantastisk å stå i 2 timer i strekk.

Akk... Det du durer i vei med her har blitt diskutert opp, ned, frem, tilbake, og litt inn og ut. Det er ingen som gidder en ny "ekte eller uekte fans"-diskusjon. Selvfølgelig er det mange som vil eller er nødt til å sitte. Det som gjør det til et betent emne er at folk som misbruker ståfeltet vårt har vært og er i aller høyeste grad et problem, da er det ikke rart folk reagerer. Visste ikke om jeg skulle le eller gråte av de voksne karene under cupkampen som satt bakerst og ikke tok hintet selv når halve feltet snudde seg og så på dem og 10-15 stk. ropte "syng dere også da for faen". Når sesongkortene og billettene våre er billigere fordi vi er der for å synge, hoppe og lage stemning (noe som er påbudt) blir freeloaderne veldig fort en mindre populær gruppe,

men, denne kampen er et unntak og det har Mortimer forklart helt fint over :)

Endret av BelgiskBlaa
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Folk er ikke nødvendigvis mindre engasjert, eller mindre "fans" hvis de har lyst eller kanskje av en eller annen grunn er nødt til å sitte! Det kan alltids være grunner til at noen velger å sitte fremfor å stå som ikke du eller noen andre nødvendigvis har noe med. Folk kan ha problemer, med rygg, ben, føtter eller hva det skal være, og da er det ikke alltid helt fantastisk å stå i 2 timer i strekk.

Akk... Det du durer i vei med her har blitt diskutert opp, ned, frem, tilbake, og litt inn og ut. Det er ingen som gidder en ny "ekte eller uekte fans"-diskusjon. Selvfølgelig er det mange som vil eller er nødt til å sitte. Det som gjør det til et betent emne er at folk som misbruker ståfeltet vårt har vært og er i aller høyeste grad et problem, da er det ikke rart folk reagerer. Visste ikke om jeg skulle le eller gråte av de voksne karene under cupkampen som satt bakerst og ikke tok hintet selv når halve feltet snudde seg og så på dem og 10-15 stk. ropte "syng dere også da for faen". Når sesongkortene og billettene våre er billigere fordi vi er der for å synge, hoppe og lage stemning (noe som er påbudt) blir freeloaderne veldig fort en mindre populær gruppe,

men, denne kampen er et unntak og det har Mortimer forklart helt fint over :)

Var overhodet ikke meningen å fyre i gang noe heller.. det rant bare litt over.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

var redd det skulle bli reprise av cupfinalen, men om det er som du sier, så får vi se hvordan det går

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå har jeg (for å skryte litt) vervet to medlemmer til til $$, og kjøpt totalt kjøpt totalt 9 billetter til denne kampen. Er det noen som har oversikt over hvor mye vi har solgt på vårt felt? Det burde jo være mulig å selge ut hele kortsiden mot FCK, særlig etter Tirana-kampen :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mange avventer nok for å se an resultatet i Køben, etter det vil vi eventuelt se den store pågangen. Pluss at vi har en liten promo-godbit om litt...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra jobba. Jeg tror kampen imorgen er vel så viktig som Tirana for hvor mange folk som dukker opp neste onsdag.

Med mindre det er fare for at den blir utsolgt, da må folk kjøpe før vi har spilt borte (litt sent nå da). Jeg håper uansett at så mange som mulig kjøper så tidlig som mulig så Budstikka kan rapportere om gode tall - folk drar folk!

Endret av Bjornh
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg fått ordna meg billett på K-feltet! Kommer med 4 andre som ikke har for vane å komme annenhver helg på Stabækkamp, især siden den ene vanligvis henger på Marienlyst Stadion... Kanskje omvendingspotensiale der. De tre andre derimot har blaatt hjerte :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har fått broren min pluss seks venner av han til å komme på feltet vårt :) Gleder meg til denne kampen, kommer til å bli vilt.

blir vel kaos siden mange ikke kan sanger osv, håpløs ordning spørru meg!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har fått broren min pluss seks venner av han til å komme på feltet vårt :) Gleder meg til denne kampen, kommer til å bli vilt.

De fleste har hørt mange av de enkle sangene fra andre plasser på stadion. Dessuten er mange av sangene så lette i utgangspunktet at man lærer seg dem etter å ha hørt en gang :) De få sangene som blir for vanskelige får det bare være det vanlige trykket på =)

null stress

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Langt verre hvis alle er dritings... :ph34r:

Øvre Stabekk har fått seg noen plakater. Hvis noen ikke har anledning til å skrive ut selv men fortsatt kan hjelpe til å henge opp kan de hente plakater i Stabækbutikken i morgen.

Endret av Posse
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk lyst til å melde meg inn i SS på nytt!!! Posse dette selger!!!

FORZA STABÆK ALEZ

Og Slum? Du ser litt gal ut :lol:

Jeg var rusa, rusa på Stabæk!

Har en video til om du trenger, Posse:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Utrolig bra artikkel! Likte spesielt godt det som er lagt til på banneret øverst på siden også:

" VI TRENGER 2 MÅL

VI TRENGER 0 BAKLENGS

VI TRENGER FULL TRIBUNE

VI TRENGER DEG

VI TRENGER ALLE DU KJENNER

FOR DETTE KLARER VI "

Disse setningene, beskriver akkurat den kribblende følelsen jeg kommer til å slite med helt til kampen på onsdag!...fikk frysninger jeg

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Øvre Stabekk har fått seg noen plakater. Hvis noen ikke har anledning til å skrive ut selv men fortsatt kan hjelpe til å henge opp kan de hente plakater i Stabækbutikken i morgen.

Det å ikke kunne sanger skal ikke være noe problem. Mine svenske venner som var med i Køben bare lurte på hva de sang, men sang det gjorde de :lol:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det å ikke kunne sanger skal ikke være noe problem. Mine svenske venner som var med i Køben bare lurte på hva de sang, men sang det gjorde de :lol:

men hva med alle de som står sammen med oss på tippeliga kamper ellers , som ikke synger?kan de sangene? og hva tror du om alle de venners venner, som ikke gidder å synge. da har vi dobbelt opp med tribunefyll !og jeg som trodde SS sto for KVALITET!!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

men hva med alle de som står sammen med oss på tippeliga kamper ellers , som ikke synger?kan de sangene? og hva tror du om alle de venners venner, som ikke gidder å synge. da har vi dobbelt opp med tribunefyll !og jeg som trodde SS sto for KVALITET!!!

Jeg står selv ikke så ofte med Stabæk Support, og jeg er i tillegg rævva på å huske sangtekster nøyaktig. Jeg klarer likevel å bidra ganske bra (synes jeg selv de gangene jeg er med). Jeg gauler med på det jeg kan, og holder kjeft på første gjennomkjøring på det jeg ikke kan (evt. synger jeg det feil første gang fordi jeg tror jeg kan det :blink: ). Verre er det ikke.

Jeg beklager å måtte skuffe deg, men det er ikke akkurat rakettforskning å finne ut hva man skal synge for så å hyle det av full hals. :lol:

Men dette med å gidde/tørre, er selvfølgelig en helt annen problemstilling...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sangene til $$ er ikke så kompliserte at det gjør noe. På tide slutte å undervurdere folks intelligens... Hvis folk mot formodning ikke skulle klare å få med seg "vi er stabækfans, tusenvis av stabækfans" etter 20 gjentagelser, så er generelt alt håp ute for den det måtte gjelde...men for all del, vi må jo heller be de holde seg hjemme.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De som blir med er rutinerte de, men pleier å sitte på langsiden. De hører jo sangene nok fra oss til at de kan dem.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sangene til $$ er ikke så kompliserte at det gjør noe. På tide slutte å undervurdere folks intelligens... Hvis folk mot formodning ikke skulle klare å få med seg "vi er stabækfans, tusenvis av stabækfans" etter 20 gjentagelser, så er generelt alt håp ute for den det måtte gjelde...men for all del, vi må jo heller be de holde seg hjemme.

men da bør vi åpne feltet resten av sesongen å da. eller?

eller blir mann da redde for å få såkalt tribunefyll?

ss går i mot seg selv i denne kampen, på forskjellige steder inne på forumet står det at vi skal og bør satse KVALITET. det er noe vi absolutt ikke gjør i denne kampen,det er jo bare for å fylle opp. blir det fullt er vi tilbake til snittet i først serie kamp igjen.

JEG SIER BARE HVOR ER ALLE DE SOM VAR MED Å FEIRET GULLET PÅ BEKKESTUA I FJOR HØST?

er det de som kommer tilbake nå ? bare fordi det er uefa champions l. kval? og hvor mange av de gidder å melde seg inn for å stå sammen med oss resten av sesongen? hør hva jeg sier, LATTERLIG !!!!!!

Endret av HarstadJr
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Hvor mange klarer du å ta med deg til kortsida mot FCK?
  • Opprett ny...