matsj 2 Del Skrevet 3. August 2009 Del Skrevet 3. August 2009 ok får vel en dra å skaffe billett i morgen. Men er vel en billett per sesongkort da. Fexter, du kan kjøpe deg 100 billetter om du vil! Tydelig at promoen vår ikke har kommet ut til alle Hvilken promo? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjornh 2 119 Del Skrevet 3. August 2009 Del Skrevet 3. August 2009 Denne! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
matsj 2 Del Skrevet 3. August 2009 Del Skrevet 3. August 2009 Denne! Trodde det var snakk om en filmsnutt jeg Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 256 Del Skrevet 3. August 2009 Del Skrevet 3. August 2009 Denne! Trodde det var snakk om en filmsnutt jeg Forøvrig kan vi gratulere oss selv med vår aller første helside i Budstikka i dag Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaahvalen 0 Del Skrevet 3. August 2009 Del Skrevet 3. August 2009 Hei! Ser at man kan bestille på felt K via billettservice, vil man da få stå sammen med folk som har billett på I/J? Blir det sperring mellom her? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 256 Del Skrevet 3. August 2009 Del Skrevet 3. August 2009 Hei! Ser at man kan bestille på felt K via billettservice, vil man da få stå sammen med folk som har billett på I/J? Blir det sperring mellom her? K skal egentlig være sperret på nett siden det i praksis er vanskelig med segregering på kortsida. Men Sirkus Billettservice ruller videre, og hvis du kjøper på K skal det ikke være noe i veien for å stå med oss. Det er som sagt fri plassering på HELE kortsiden. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ETN 2 214 Del Skrevet 3. August 2009 Del Skrevet 3. August 2009 Ser at man kan bestille på felt K via billettservice, vil man da få stå sammen med folk som har billett på I/J? Blir det sperring mellom her? Vet du hvor mange billetter det er solgt til kampen ? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 256 Del Skrevet 3. August 2009 Del Skrevet 3. August 2009 Vet du hvor mange billetter det er solgt til kampen ? Nope. No one knows. Da må man telle opp alt (utskrevne, avholdte, sperrede) slik man gjør under kampen, og det er begrensa hvor mange ganger man orker å gjøre det for folkeopplysningens skyld... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Celebi2 894 Del Skrevet 3. August 2009 Del Skrevet 3. August 2009 Kan man kjøpe SS-billetter på drive-in-salget på TA i dag? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Chriss 16 Del Skrevet 3. August 2009 Del Skrevet 3. August 2009 Hvor skal SS plasere seg på kortsiden mot FCK? Vår vanlige plass? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
MLandmark 59 Del Skrevet 3. August 2009 Del Skrevet 3. August 2009 Hvor skal SS plasere seg på kortsiden mot FCK? Vår vanlige plass? Ja. Med sittende supportere på resten av kortsiden. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 3. August 2009 Del Skrevet 3. August 2009 Hvor skal SS plasere seg på kortsiden mot FCK? Vår vanlige plass? Ja. Med sittende supportere på resten av kortsiden. Nånå, de kan jo stå hvis de vil... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mini Harstad 12 Del Skrevet 3. August 2009 Del Skrevet 3. August 2009 Hvor skal SS plasere seg på kortsiden mot FCK? Vår vanlige plass? Ja. Med sittende supportere på resten av kortsiden. Nånå, de kan jo stå hvis de vil... men da må de synge ... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
HarstadJr 26 Del Skrevet 3. August 2009 (endret) Del Skrevet 3. August 2009 (endret) Hvor skal SS plasere seg på kortsiden mot FCK? Vår vanlige plass? Ja. Med sittende supportere på resten av kortsiden. Nånå, de kan jo stå hvis de vil... Endret 3. August 2009 av HarstadJr Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Celebi2 894 Del Skrevet 3. August 2009 Del Skrevet 3. August 2009 Kan man kjøpe SS-billetter på drive-in-salget på TA i dag? Svaret er ja Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Martin 15 Del Skrevet 3. August 2009 Del Skrevet 3. August 2009 Noen som har noe ca tall på antall solgte billetter? Posse? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 3. August 2009 (endret) Del Skrevet 3. August 2009 (endret) For 15 minutter siden hadde de kommet til rad 16 på K-feltet på kortsiden. Nesten fullt med andre ord. I tillegg er det KUN noen få enkeltbilletter ledig på FGH, felt B har kun to og to billetter ledig, felt C har kun tre. Edit: Vil tippe over 8.000 solgte billetter! Endret 3. August 2009 av Jan Fredrik Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fexter 4 401 Del Skrevet 3. August 2009 Del Skrevet 3. August 2009 Er det slik at de som har sesongkort er sikret en billett? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Danny 0 Del Skrevet 3. August 2009 Del Skrevet 3. August 2009 Felt F,G,M,N er alle halvfulle nå, (men utsolgt på nett siden vi ikke kan selge ut de billletene enda pga. av sesongkortholdere som ikke bruker sine plasser). Det eneste feltet som er reelt utsolgt er vel nesten felt O, felt H og felt E. Alle kortsidefleltene er det masse plass igjen. Et godt overslag vil jeg si at det kanskje er solgt 6000-7000 billetter. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 3. August 2009 Del Skrevet 3. August 2009 Felt F,G,M,N er alle halvfulle nå, (men utsolgt på nett siden vi ikke kan selge ut de billletene enda pga. av sesongkortholdere som ikke bruker sine plasser). Det eneste feltet som er reelt utsolgt er vel nesten felt O, felt H og felt E. Alle kortsidefleltene er det masse plass igjen. Et godt overslag vil jeg si at det kanskje er solgt 6000-7000 billetter. Familien min skulle kjøpe på drive in og fikk beskjed om at det kun var ledige igjen på kortsiden. De var kjempeskuffa over dette. Er det seriøst billetter igjen på F?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Danny 0 Del Skrevet 3. August 2009 Del Skrevet 3. August 2009 det er ledige ja, men ikke til folk som ikke har sesongkort. de blir nok lagt ut på salg på kampdag, hvis ikke i morgen... det samme gjelder plassene på M og N også, så de beste plassene på stadion kan man faktisk få på kampdagen... :S Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 3. August 2009 Del Skrevet 3. August 2009 det er ledige ja, men ikke til folk som ikke har sesongkort. de blir nok lagt ut på salg på kampdag, hvis ikke i morgen...det samme gjelder plassene på M og N også, så de beste plassene på stadion kan man faktisk få på kampdagen... :S Sesongkortholdere hadde frist idag... Betyr det at familien min kan få noen av disse reserverte billettene imorgen da? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Petter 5 892 Del Skrevet 3. August 2009 Del Skrevet 3. August 2009 det er ledige ja, men ikke til folk som ikke har sesongkort. de blir nok lagt ut på salg på kampdag, hvis ikke i morgen...det samme gjelder plassene på M og N også, så de beste plassene på stadion kan man faktisk få på kampdagen... :S Forkjøpsretten burde gått ut senest på fredag... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Erik_ 7 Del Skrevet 3. August 2009 Del Skrevet 3. August 2009 det er ledige ja, men ikke til folk som ikke har sesongkort. de blir nok lagt ut på salg på kampdag, hvis ikke i morgen...det samme gjelder plassene på M og N også, så de beste plassene på stadion kan man faktisk få på kampdagen... :S Forkjøpsretten burde gått ut senest på fredag... I Stabækbutikken overhørte jeg at han bak kassa sa at forkjøpsretten varte til og med i dag (mandag). Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Danny 0 Del Skrevet 3. August 2009 Del Skrevet 3. August 2009 personlig mener jeg at stabæk "taper" mange billletter på å "skjemme" bort sesongkortholdere ved å la de ha en så lang forkjøpsrettstid, men nå er jo stabæk i startfasen når det gjelder TA og billetter. Men det er viktig å invitere med mange som mulig på kamp på onsdag selv om de ikke har billett, for SS feltet blir nok aldri utsolgt uansett, så der er det bare å hamstre billetter! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Petter 5 892 Del Skrevet 3. August 2009 (endret) Del Skrevet 3. August 2009 (endret) det er ledige ja, men ikke til folk som ikke har sesongkort. de blir nok lagt ut på salg på kampdag, hvis ikke i morgen...det samme gjelder plassene på M og N også, så de beste plassene på stadion kan man faktisk få på kampdagen... :S Forkjøpsretten burde gått ut senest på fredag... I Stabækbutikken overhørte jeg at han bak kassa sa at forkjøpsretten varte til og med i dag (mandag). Jeg vet at den varte til i dag, men jeg synes at den BURDE vart til fredag. Som Danny sier, så tror jeg at det å slippe de beste billettene til allmennheten kun én dag før match er en veldig dårlig strategi for å fylle opp. Endret 3. August 2009 av Rettep Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hoffisking 1 336 Del Skrevet 3. August 2009 Del Skrevet 3. August 2009 personlig mener jeg at stabæk "taper" mange billletter på å "skjemme" bort sesongkortholdere ved å la de ha en så lang forkjøpsrettstid, men nå er jo stabæk i startfasen når det gjelder TA og billetter. Men det er viktig å invitere med mange som mulig på kamp på onsdag selv om de ikke har billett, for SS feltet blir nok aldri utsolgt uansett, så der er det bare å hamstre billetter! Ja det er for lang frist. Tidligere har det vært ca 3 dager(litt i korteste laget), men den ekstra lange fristen denne gang regner jeg med er fordi folk skal få mulighet til å kjøpe etter ferien er over. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaDrømArena 84 Del Skrevet 3. August 2009 Del Skrevet 3. August 2009 personlig mener jeg at stabæk "taper" mange billletter på å "skjemme" bort sesongkortholdere ved å la de ha en så lang forkjøpsrettstid, men nå er jo stabæk i startfasen når det gjelder TA og billetter. At 6000/15000 er reservert såpass lenge bør ikke være noe problem. Det betyr at det er 9000 plasser å boltre seg på for resten. De 6000 har tross alt betalt for forkjøpsretten. Mange av disse har dessuten plasser på kortsiden. SS, JS og Familie, så bør være plenty av plasser for de som vil sitte på langsiden. Flesteparten av sesongkortinnhaverne kommer nok på FCK-kampen uansett også, så det blir nok ikke snakk om man ender opp med masse tomme seter blant de "beste" plassene. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
FFK123 0 Del Skrevet 3. August 2009 Del Skrevet 3. August 2009 Er ny på dette forum. Er FFK fan men kommer til å reise til Fornebu for å heie på Stabæk på onsdag. Kan vi bare kjøpe f.eks felt K på billettservice og plassere oss hvor vi vil på denne kortsiden? Dere snakker om ståfelt, kommer det til å være et ståfelt uten stoler på CL kampen, eller vil dette feltet stå tomt? Har aldri vært på arenaen deres så jeg bare spør. Takknemlig for litt guiding/hjelp. Håper inderlig dere slår ut FCK.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaaJ 0 Del Skrevet 3. August 2009 Del Skrevet 3. August 2009 Anser folk det som sannsynlig at vi får solgt ut arenaen på onsdag? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå