Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg + venner har kjøpt på K-feltet, men ønsker å stå med $$. Er vi nødt til å gå inn inngang E3 som det står på billetten? I så tilfelle, hvor vanskelig er det å komme seg over til det andre feltet, er det ikke gjerde som skiller?

ikkegjerdefriplasseringferdigbastabom!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Svar 172
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nå sier jeg vel noe som er pinlig åpenbart, men i morgen blir det usedvanlig viktig å spre sangerne rundt på hele feltet, slik at vi får dratt igang alle de nye, og da mener jeg ikke bare forsangerne. De som har med seg "nye" folk må ta ansvar og få de til å synge som faen. Jeg har planer om å utlove belønning i øl til de jeg har med, hvis de synger så godt de kan. Også må vi synge saaaaaaakte.

Jeg tenker i hvert fall at jeg snur meg litt innimellom og ser stygt på de som ikke synger. :P Det kan nok hjelpe å snu seg så de nye lettere får med seg hva som blir sunget. Hvis flere gjør det, så kan det nok hjelpe.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

10.200 solgte billetter

Blir moro dette her.

Noen som har peiling på hvor mange Dansker det kommer?

Og hvor lenge før man må komme, blir vel kaos vedinngangene?

Ryktet jeg hørte i kontorlandskapet er at det kommer rundt 400-500 stk dansker til supporterfeltet.

I Parken var danskene "forberedt" og var utenfor stadion allerede før spillerbussen til Stabæk rullet inn på parkeringen til stadion. Dvs. mange hadde møtt opp ca 1 time og 45 min før kampstart. Imorgen kommer det kanskje bortimot like mange som i Parken, så jeg anbefaler folk å være der 45 min før.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er nå kun 600 billetter igjen til våre felt.

På I,J og K? Vet du hvor mange totalt det er plass til på kortsiden?

K er nesten utsolgt! Det er 600 igjen på I og J, og det er mange som har kjøpt på K som kommer til å flytte seg over! I realiteten er det kanskje 2-300 plasser igjen!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

KOM TIDLIG FOLKENS!!

Gutta starter oppvarmingen ca 20, og da bør det være mange blaa på plass!

KOM TIDLIG FOLKENS!!

Mulig dette er skrevet før; når går bussene fra Bekkestua?

Stabak.no

Jeg kjøpte 8 billetter til svingen i forrige uke - derav tre til 250.  (Min svigerinne fra Oslo Øst, hun som syns det var gøy å gi meg Vålerenga-kaffe til jul, skal støtte hele Norges Stabæk!)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

KOM TIDLIG FOLKENS!!

Gutta starter oppvarmingen ca 20, og da bør det være mange blaa på plass!

KOM TIDLIG FOLKENS!!

Vi er en gjeng på 7 som regner med å være der rundt kvart på 8, i god tid til å kunne gi spillerne en varm velkomst når de kommer ut for å varme opp :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen venner som er keene, er eneste mulighet å svippe innom butikken eller går det å kjøpe ståfelt-plasser på billettservice eller på TA?

Kortsiden består av felt K+J+I. K kan kjøpes på nettet. J+I+K kan kjøpes på stadion. Det er free seating så irrelevant hvor du kjøper billetter.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

nå kom jeg akkurat hjem fra ferie, og har ikke rukket å oppdatere meg.

Men jeg har ikke billett. Får jeg kjøpt billett til $-feltet utenfor Hangar'n i dag, ca 18.30? Dvs er det fortsatt billetter igjen.

Jeg vil tro det, men ingen kan garantere deg noe som helst.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Hvor mange klarer du å ta med deg til kortsida mot FCK?
  • Opprett ny...