Blaatona 30 Del Skrevet 2. August 2009 Del Skrevet 2. August 2009 STÅLE, Kom på jobben min så spanderer jeg boller på deg, Tulling! Hahahaha. Jeg tror ikke noen kunne sagt det bedre. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Erik_ 7 Del Skrevet 2. August 2009 Del Skrevet 2. August 2009 Hvorfor kommer Stabæk alltid sist på SportsXtra? Håper på intervju med Hoffern, lite på nettavisene. Synes det er høflig av dem jeg. De sparer jo det beste til sist :-) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Petter 5 892 Del Skrevet 2. August 2009 Del Skrevet 2. August 2009 Hvorfor kommer Stabæk alltid sist på SportsXtra? Håper på intervju med Hoffern, lite på nettavisene. Synes det er høflig av dem jeg. De sparer jo det beste til sist :-) Joda, men det er noen som skal opp før 6 i morgen og har masse underskudd på søvn og derfor ville likt å legge seg tidlig en kveld... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
M-A-N 4 605 Del Skrevet 2. August 2009 Del Skrevet 2. August 2009 Ikke at det har noe med denne kampen å gjøre, men Jørgen Roll sa før kampen at SS var eksemplariske i Parken, men at det var noe i Nyhavn han ikke ville nevne.. Hva tenkte han på? Han sa vel bare at det var svært god innstats av oss til tross for det som hadde skjedd tidligere på dagen i Nyhavn! Og hva gjorde vi der? Bøtta nedpå med billig dansk øl;) Var vel ikke noe mer enn det han mente! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
matsj 2 Del Skrevet 2. August 2009 Del Skrevet 2. August 2009 Var deilig at Espen endelig fikk åpnet kontoen sin hos oss. Når man tenker på alle mulighetene som har blitt blåst til siden eller over målet vil nok dette lette noen kilo fra skuldrene hans. Ble også kåret til banens beste av TV2. Har lagt merke til at Stabæk alltid er sist på SportsXtra, er de med i hovedkampen kommer de først med et mini klipp. Er alltid Brann som får de store analysene om de har hovedkamp, syntes det er helt på trynet egentlig. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaapaatur 297 Del Skrevet 2. August 2009 (endret) Del Skrevet 2. August 2009 (endret) Og, var det noen Aalesundsupportere på stadion, eller hadde de leid inn noen sittende og stumme statister? hehe. En viss sentral person i $$ sa for noen år siden at Stormen var Norges beste supportere, og vårt mål var nesten å bli som dem.. Lo godt da, og ler ennå bedre nå Endret 2. August 2009 av Blaapaatur Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fexter 4 401 Del Skrevet 2. August 2009 Del Skrevet 2. August 2009 Var deilig at Espen endelig fikk åpnet kontoen sin hos oss. Når man tenker på alle mulighetene som har blitt blåst til siden eller over målet vil nok dette lette noen kilo fra skuldrene hans. Ble også kåret til banens beste av TV2. Har lagt merke til at Stabæk alltid er sist på SportsXtra, er de med i hovedkampen kommer de først med et mini klipp. Er alltid Brann som får de store analysene om de har hovedkamp, syntes det er helt på trynet egentlig. For ikke å glemme RBK, er ikke en hovedkamp uten RBK på TV2. Men TV2 har vel sine seere og dermed velger de Brann og RBK foran andre lag. Men nå synes jeg Stabæk skal bli vist først eller litt tidliger i SportsXtra. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
draupnir 0 Del Skrevet 2. August 2009 Del Skrevet 2. August 2009 Og, var det noen Aalesundsupportere på stadion, eller hadde de leid inn noen sittende og stumme statister? hehe. En viss sentral person i $ sa at for noen år siden at Stormen var Norges beste supportere, og vårt mål var nesten å bli som dem.. Lo godt da, og ler ennå bedre nå Heter ikke "stille før stormen" uten grunn, vet du. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Sindre 1 635 Del Skrevet 2. August 2009 Del Skrevet 2. August 2009 Det som gleder mest i dag, i tillegg til Espen Hoffs herijinger selvfølgelig, er hvor solide og selvsikre Hedenstad og Rogne er bak. Rogne vant vel nærmest alle hodedueller i dag, også mot Aarøy, og Hedenstad er sikker som få andre med ballen i beina. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fexter 4 401 Del Skrevet 2. August 2009 Del Skrevet 2. August 2009 Det som gleder mest i dag, i tillegg til Espen Hoffs herijinger selvfølgelig, er hvor solide og selvsikre Hedenstad og Rogne er bak. Rogne vant vel nærmest alle hodedueller i dag, også mot Aarøy, og Hedenstad er sikker som få andre med ballen i beina. Blir morsomt å se hva de kan få til på onsdag. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jørgen S 0 Del Skrevet 2. August 2009 Del Skrevet 2. August 2009 Var jo en rimelig stille supportergjeng i oransje på TA i dag. Føler Stormen burde bytte navn til "flau bris" eller noe i den dur. Lo godt da vi ropte "SYNG!" til dem. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaDrømArena 84 Del Skrevet 3. August 2009 Del Skrevet 3. August 2009 Bør nevnes at vi klatret opp til førsteplass på "hjemmetabellen" etter denne TL-runden. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Celebi2 894 Del Skrevet 3. August 2009 Del Skrevet 3. August 2009 Ikke så veldig bra kamp av oss. Vi slipper til et rævva Aalesund-lag altfor mye. Disse sjansene kommer FCK-spissene til utnytte mye bedre enn det Aalesund gjorde i dag. Offensivt er vi ihvertfall effektive, selv om vi ikke skaper så altfor mye. Gruer meg til onsdag... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
frilin 2 339 Del Skrevet 3. August 2009 Del Skrevet 3. August 2009 Vi slappet vel heller av og hadde god kontroll mener nå jeg,... men frispark på 25 meter og to mann i mur kan vi ikke ha på onsdag....en bedre spiller kunne lett ha satt den Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 3. August 2009 Del Skrevet 3. August 2009 Ikke at det har noe med denne kampen å gjøre, men Jørgen Roll sa før kampen at SS var eksemplariske i Parken, men at det var noe i Nyhavn han ikke ville nevne.. Hva tenkte han på? Ikke dette får vi håpe, men da han ikke var kledd i Stabækdrakt er det vel liten sjanse for at det var noen blaa Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 3. August 2009 Del Skrevet 3. August 2009 Ikke at det har noe med denne kampen å gjøre, men Jørgen Roll sa før kampen at SS var eksemplariske i Parken, men at det var noe i Nyhavn han ikke ville nevne.. Hva tenkte han på? Han prøvde bare å være morsom, det han sa var omtrent: "Det var utrolig bra trøkk fra $$ i parken, spesielt med tanke på det jeg så på nyhavn tidligere på dagen, men det skal jeg ikke gå nærmere inn på" Det han mente var selvfølgelig at vi satt og drakk i timesvis, i tillegg til at vi sang omtrent like lenge. Og likevel holdt vi ut hele kampen med fullt trøkk. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
d*u*b 2 363 Del Skrevet 3. August 2009 Del Skrevet 3. August 2009 Synes han Phillips (nr 17) på Aafk viste interessante takter. Utover det var det svært lite å skryte av for Aafk sin del. Stiller meg også svært undrende til at de ikke satte innpå Årøy før de gjorde det, eller lot ham starte. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
MLandmark 59 Del Skrevet 3. August 2009 Del Skrevet 3. August 2009 Synes han Phillips (nr 17) på Aafk viste interessante takter. Utover det var det svært lite å skryte av for Aafk sin del. Stiller meg også svært undrende til at de ikke satte innpå Årøy før de gjorde det, eller lot ham starte. Aarøy startet ikke fordi Rogne og Segers er høye, trege og dårlige langs bakken. Tror kanskje ikke Rekdal hadde fått med seg at det var IA Olsen og Risp som startet sist match mot Aalesund... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 501 Del Skrevet 3. August 2009 Del Skrevet 3. August 2009 Ikke at det har noe med denne kampen å gjøre, men Jørgen Roll sa før kampen at SS var eksemplariske i Parken, men at det var noe i Nyhavn han ikke ville nevne.. Hva tenkte han på? Ikke dette får vi håpe, men da han ikke var kledd i Stabækdrakt er det vel liten sjanse for at det var noen blaa Bildet ble trykket usladdet i danske aviser. Jeg kjente ham ikke igjen, uten at det er en garanti for noe som helst. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
JonasM 1 691 Del Skrevet 3. August 2009 Del Skrevet 3. August 2009 Ikke at det har noe med denne kampen å gjøre, men Jørgen Roll sa før kampen at SS var eksemplariske i Parken, men at det var noe i Nyhavn han ikke ville nevne.. Hva tenkte han på? han sa noe som dette "... men Nyhavn skal vi ikke ta nå!". Skyldes det at de skulle vise på storskjermen en snutt fra nyhavn på ca 1 min litt senere. Det som var synd var at det ble kjørt musikk over da det egentlig skulle være SS som sang. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 3. August 2009 Del Skrevet 3. August 2009 Noe å legge merke til: Både ved 2-0 og 3-0 synger vi "Flere mål Stabæk, Flere mål" mens det scores. Bare se (og hør) her. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Del Skrevet 3. August 2009 (endret) Del Skrevet 3. August 2009 (endret) Noe å legge merke til: Både ved 2-0 og 3-0 synger vi "Flere mål Stabæk, Flere mål" mens det scores. Bare se (og hør) her. Jeg la merke til deT jeg også:-) Ingen tvil om hvilken sang som skal synges oftest på onsdag! Edit: Leif Endret 3. August 2009 av Anders C Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Erik_ 7 Del Skrevet 3. August 2009 Del Skrevet 3. August 2009 Noe å legge merke til: Både ved 2-0 og 3-0 synger vi "Flere mål Stabæk, Flere mål" mens det scores. Bare se (og hør) her. Jeg la merke til deT jeg også:-) Ingen tvil om hvilken sang som skal synges oftest på onsdag! Edit: Leif Det har faktisk skjedd flere ganger tidligere i sesongen - husker jeg la merke til det. Vi sang "Gi oss mål" da, men det er samme greia! La oss ikke bruke den sangen opp på onsdag, men synge den på strategiske tidspunkt i kampen, som rett før pause f.eks :-) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 4. August 2009 Del Skrevet 4. August 2009 Det feteste var da Bella scoret mot Tirana, mens vi var midt i Overalt fra Nord til Sør. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
matsj 2 Del Skrevet 4. August 2009 Del Skrevet 4. August 2009 Har lagt merke til det selv og det skjer ikke bare 1 gang men mange ganger, tidligere sesonger også. Når de er i flyten og det synges "Gi oss mål stabæk" så kommer det en kjapp kontring. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
MortenHS 12 Del Skrevet 4. August 2009 Del Skrevet 4. August 2009 Det som også var litt artig med scoringa til Hoff er at det faktisk er Nannskog som er nede å bryter på midtbanen, løper opp igjen og har målgivende. Nytt av året Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå