Gå til innhold

Hvem bør erstatte Martin?  

9 stemmer

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.

Anbefalte innlegg

Nå har jeg satt min stemme på Tobbe, men la la meg si at INGEN kan erstatte Martin.

Selv om det ser ut som Martin har spillt sin siste kamp for Stabæk :cry: (i denne omgang) så la oss håpe til aller siste slutt.

En liten ting til, Martin er ment å skulle erstatte en midtbanespiller som Blackburn betalte 93 millioner for i august (Barry Ferguson?). (Klide: Dagbladet 13.januar) Det bør jo gi muligheter for at de bør bla opp en aldri så liten sum for en erstatter også :?:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det bør jo gi muligheter for at de bør bla opp en aldri så liten sum for en erstatter også  :?:

Tror tankegangen til blackburn er som følger:

Noe dritt med alle disse skadene, og vi har nesten ikke penger... hva skal vi gjøre? heeey sier stig inge bjørnebye, jeg vet om en genial, en fantastisk billig og utrolig god midtbanespiller i norge med kontrakt som går ut 04. jeg får vel sende over litt film av han...

så vi får vel ikke legge lista så veldig høyt

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hepp,

De la vel inn et bud på 5-6 mill på Izzet.... Tror ikke de er villig til å gi mer for Martin....

Bør stabæk da ha is i maven og si... Sorry Blackburn, sorry Martin, men da spiller du hos oss i 2004 også?

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Erik Loe skal visst være en kløpper på pruting. Ryktene skal ha det til at han har klart å prute ned en fake Rolex til 2000 kr i Kuala Lumpurs china-town. Men det er noe helt annet å være på den andre siden av bordet. Første reaksjon man skal ha på et bud er: "No-no-no-no" og deretter være lynraskt oppe med kalkisen for å slå inn et nytt motbud. Her passer det også å legge til "...special offer only for you my friend...". Det er for øvrig veldig viktig å bruke 6.-klasse engelsk for å unngå misforståelser.

Personlig synes jeg de bør høre litt på Martin også. Hvis partene ikke står milvis unna hverandre, og dette er noe Martin virkelig vil, synes jeg vi skal la han gå. Han kommer helt sikkert tilbake om 4-5 år.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

20

McBride, Brian

F

6-0

175

06/19/1972

info fra www.mlsnet.com

Regner med at "F" står for forward.... evt flanke? :wink:

Tviler på at dete har noe å si på martin's eventuelle overgang

back to work

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå har jeg satt min stemme på Tobbe, men la la meg si at INGEN kan erstatte Martin.  

veldig enig med deg!

selv om mcbride er den nye midtbanespilleren, kunne jeg tenke meg at blackburn kjøper martin også. hvis de har så mange skadete er det jo helt naturlig at de er engstelige og ønsker en mann til...

og hvis de får martin for bare 5-6mill., er han en super tilbud som man egentlig ikke bør gå glipp av...

*grmpfl* hater dagen som heter 14.1.! i fjor var det marel som ble solgt på denne datoen, og nå er det martin som forsvinner. :cry:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

20

McBride, Brian

F

6-0

175

06/19/1972

info fra www.mlsnet.com

Regner med at "F" står for forward.... evt flanke? :wink:  

Tviler på at dete har noe å si på martin's eventuelle overgang

back to work

Crew Confirm Blackburn Interest In McBride (hjemmesiden til columbus)

The Columbus Crew have confirmed that Blackburn Rovers of the English Premier League have shown interest in striker Brian McBride. Several weeks ago, rumors of McBride being loaned to Blackburn surfaced, but this latest information points more towards a permanent transfer

Så spiss er han nok..

Lenke til innlegg
Del på andre sider

flott.. da fikk vi oppklart det!

trodde en stund han var flanke spiller.. kommer jo fra det latinske flankare som betyr han som løper fort langt ute på siden. De kunne jo tatt dette opp i det engelske vokabularet også... eller.?

:roll:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

5mill er jo for lite for martin da, det betyr 2,5 mill til de blaa omtrent.. altfor lite til å hente en ny klassespiller... men en eventuel bytteavtale med blackburn, at de kjöper fri f.eks tobbe fra everton og sender han over til oss hadde jo ikke värt så dårlig:)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

5mill er jo for lite for martin da, det betyr 2,5 mill til de blaa omtrent.. altfor lite til å hente en ny klassespiller... men en eventuel bytteavtale med blackburn, at de kjöper fri f.eks tobbe fra everton og sender han over til oss hadde jo ikke värt så dårlig:)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare et lite spørsmål: Hva skjer hvis vi selger Marting til Blackburn for 1 kr, sender 50 øre til Wimbeldon som de rettmessig har krav på, men at vi skriver i kontrakten til Blackburn at Stabæk skal ha 95% av salgssummen dersom han blir videresolgt.

Er dette noe man kan komme seg unna med? Eller har Wimbeldon krav på 50% av de 95 prosentene fra videresalget?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe, det var jo en god ide! men problemet er jo kanskje det at martin vil tilbake til oss etter et opphold der nede... da har man jo tapt litt penger. for når barry ferguson og de andre er på plass har ikke martin så mye han skulle ha sagt tror jeg. en leieavtale derimot, frem til premier league er ferdig, det funker bra! det er i mai en gang, ikke så mange tippeligakamper han går glipp av da!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe, det var jo en god ide! men problemet er jo kanskje det at martin vil tilbake til oss etter et opphold der nede... da har man jo tapt litt penger. for når barry ferguson og de andre er på plass har ikke martin så mye han skulle ha sagt tror jeg. en leieavtale derimot, frem til premier league er ferdig, det funker bra! det er i mai en gang, ikke så mange tippeligakamper han går glipp av da!

prøv å overbevis en pengegrisk agent om dette!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja, du sier noe...

men står nå at han "går i tenkeboksen og kan returnere til premier League hvis martin selv vil"

eneste grunnen til å ville det er jo for å spille mot bedre lag, men ellers er det jo bare dritt der... de kan jo ikke vinne serien, ikke uefa-cup,ikke champions league, ikke royal league...

han burde bli i norge!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

I følge boulevardpressen mister vi Martin.

Vet ikke helt jeg. Når en smilende Loe på tv2sporten sitter å ler og ser på reklamen med Martin som løper etter bussen og sier noe sånt som: Har bussen til England gått Martin?

Liker den tanken

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
Martin synes tapt. Hvem bør erstatte ham?
  • Opprett ny...