Slum 12 842 Del Skrevet 13. November 2002 Del Skrevet 13. November 2002 Gå inn på http://www.nettavisen.no/servlets/page?sec...003&item=204596 Hele greia er teit. Jeg fikk følgende resultat: Du burde holde med... Vål'enga Klabert du holder med Oslo's stolthet! Møkkatest. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 602 Del Skrevet 13. November 2002 Del Skrevet 13. November 2002 Syntes testen var helt grei jeg Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Del Skrevet 13. November 2002 Del Skrevet 13. November 2002 Møkkatest!!! Prøvde for harde livet å ende opp som nordlening med fesk, Mack og hele pakka, og endte opp med: "Du burde holde med... Lillestrøm Traktor og ljå, hva kunne det ellers ha blitt?" Jævla Apesvin som har lagd testen... :evil: Thor Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Vestfold 0 Del Skrevet 13. November 2002 Del Skrevet 13. November 2002 Du burde holde med... Stabæk Ingebrigt og så bare blått, blått, blått... Heia Snarøen Curlingklubb!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 14. November 2002 Del Skrevet 14. November 2002 "Du burde holde med... Vål'enga-Klabert du holder med Oslo's stolthet!" -Jævla møkkatest! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Henrik 2 281 Del Skrevet 14. November 2002 Del Skrevet 14. November 2002 Finnes det noen mailadresse der man kan hetse dem som laget denne testen? Jeg fikk også: Vål´enga! Øl og vold! ugh ugh ugh. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Erik Del Skrevet 14. November 2002 Del Skrevet 14. November 2002 Bra test: "Du holder med... Stabæk Ingebrigt og så bare blått, blått, blått... Heia Snarøen Curlingklubb!!! " Spørsmål 10 av 10 var ihvertfall det enkleste å svare på her fra København... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg