ChristianKBH 0 Del Skrevet 4. August 2009 Del Skrevet 4. August 2009 Hi Stabæk fans Jeg har fået købt en forkert billet til kampen imorgen mod FCK. Som i nok kan gætte er jeg FCK supporter men har fået købt forrkert afsnit. FELT H Rad: 11 Plass: 38 ++VOKSEN BILLET++ Billetten kostede 325 nkr plus 25 nkr gebyr. Jeg er ikke interessert i at tjene på billetten, blot sælge den for det samme som jeg har givet og som der står på billetten, hvis nogen skulle have interesse i denne enkelte single billet må de meget gerne skrive her i tråden, så kan vi mødes i Oslo i dag, eller imorgen foran stadion, det kan vi bare aftale. Mvh Christian Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ChristianKBH 0 Del Skrevet 5. August 2009 Del Skrevet 5. August 2009 Billetten kan sagtens sælges billigere hvis nogen har interesse Ser jeg 200,- ? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 038 Del Skrevet 5. August 2009 Del Skrevet 5. August 2009 Billetten kan sagtens sælges billigere hvis nogen har interesse Ser jeg 200,- ? Jeg vil tro at de aller, aller fleste som er her inne på forumet allerede har skaffet seg billett og om ikke så skal de være på kortsiden. Mulig det er lettere å få solgt den utenfor arenaen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå