Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hey alle i dejlige Stabæk fans...Som gæst(mange tak) så ville jeg gerne starte en tråd omkring resultatet -ikke sammenlagt men på TELENOR ARENA kom med jeres bud, det kan være fra hjertet eller fra "intelligencia" Jeg vil gerne starte med at sige:

Stabæk - FCK: 2-1

/jep

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Svar 64
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kampen blir ikke spilt, da Solbakken finner en eller annen regel fra 1962 ang. internasjonalt spill og bruk av lys fra dragere, og antall lux disse avgir. Lyset kan ikke sies å være like kraftig som i København, og det finnes ikke dimmemuligheter for å simulere kveld, slik det ville vært i Parken på denne tiden. FCK-spillerne vil naturlig nok få problemer med den indre klokken, og dagslyset, og få tilnærmet Jet-lag. Om kampen likevel settes i gang, vil nok Solbakken markere seg raskt ved å legge inn protest mot vanninga, som han mener å ha bevis for at ikke var gjevnt over hele banen. Et regnskyll utendørs ville garantert spredt vannet mer presist over hele matta, spesielt i København, så også dette vil forvirre hans spillere spesielt. Hvis også dette blir avslått regner jeg med at Solbakken legger inn sitt trumfkort ved å kreve at samtlige porter og dører på arenaen skal lukkes, da dette lager en høyst uvanlig form for vind, ikke merkbart, men ikke likt slik det er ute. Kraftige vifter må hentes og settes opp for å simulere vind ala København. Da dette blir vanskelig å få gjort på kort varsel, og UEFA begynner å bli mektig lei, utsettes kampen, og spilles på Solbakkens tidligere tilholdssted Briskeby i Hamar. Der vil nok FCK få fasiliteter skreddersydd for ømfintlige teknikere...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

4-1

Nannskog scorer to og Bella og Hoff ett hver. FCK scorer først allerede etter 5 minutter, men vi reiser oss og unngår ekstraomganger med ett Nannskog-mål i det 89ende minutt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
STABÆK-FCK
  • Opprett ny...