Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 64
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fra spøk til alvor tror jeg faktisk vi vinner ganske greit! etter kampen i parken og dømme så var vi fullt på høyde, og hjemmebane i Europa har MYE og si, Tror Ståle og FCK er piss redde og kommer til og prøve og gå ut høyt for og få et tidlig mål, men da Kontrer Stabæk inn et mål istedenfor og FCK blir usikre og gjør mye feil og blir sinte og frustrerte noe Stabæk utnytter!!

Så tror vi får et tidlig mål V Espen Hoff som er skikkelig Gira, også putter en Bella 2 mål til i 1.omg, og nannskog åpner målkonton igjen og kroner verket med et brassespark til 4-0 i slutten av 2 omg :)

GLEDER MEG!!!!!!!!!!

Endret av Larsa
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helt enig med BlaaDrømArena.

Det jeg er redd for er at mange forventer seier og dermed blir skuffet om Stabæk ryker ut. Det jeg håper mest på er at Stabæk spiller underholdene slik i Parken, for da føles ikke tapet ille - bare uheldig.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

2-1.. håper jeg har feil! Taper vi så er det selvfølgelig kjipt, men muligheten heter Europa League. Og det kan bli veldig moro. Viktig å ikke glemme den muligheten når vi slo Tirana.

Sant det,Europa League Gir mye penger inn og mye morro om vi skulle klare det også, men går vi videre i morgen så møter vi vel fort dårligere motstand enn hva vi gjør om vi taper og må spille Europa League kvalik??

Viktigste i Morgen er vel og gjøre et hederelig forsøk og håpe det holder :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sant det,Europa League Gir mye penger inn og mye morro om vi skulle klare det også, men går vi videre i morgen så møter vi vel fort dårligere motstand enn hva vi gjør om vi taper og må spille Europa League kvalik??

I tillegg gir avansement imorgen garantert gruppespill i enten CL eller EL! -> mye moro uansett! Så kampen imorgen er helt klart viktig. Fy F så digg det hadde vært å komme seg forbi FCK imorgen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

I tillegg gir avansement imorgen garantert gruppespill i enten CL eller EL! -> mye moro uansett! Så kampen imorgen er helt klart viktig. Fy F så digg det hadde vært å komme seg forbi FCK imorgen.

Jeg er så Enig!!! det hadde vært fantastisk, og det er faen meg ikke umulig heller :) Stabæk skal/er i europa Hurra hurra:D

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi kommer nok til å tape, tipper 0-2. Men ærlig talt, vi kan ikke bli skuffet av det. Alt jeg ber om er at gutta viser innsatsvilje og jobber gjennom hele matchen. Skal vi ryke ut skal vi ryke ut med hevet hode.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi kommer nok til å tape, tipper 0-2. Men ærlig talt, vi kan ikke bli skuffet av det. Alt jeg ber om er at gutta viser innsatsvilje og jobber gjennom hele matchen. Skal vi ryke ut skal vi ryke ut med hevet hode.

Blir vel ikke skuffa over et tap i dag, og skal men se realistisk på det hele burde vel Kjøbenhavn vinne dette.

Men fotball er fotball og jeg tror de Blå er så tente i dag at Kjøbenhavn skal få slite.

Alt dette kunstgresspratet er vel bare tull, gode spillere vil ha en fordel av et raskt unnderlasg så det ser jeg på som en avledningsmanøver fra Ståle og media.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror ikke vi skal behøve å rope "Blø for drakta" i dag, regner med at gutta er heltent, får bare håpe de ikke er overtent. De kommer til å jobbe som f.. for å score og det klarer de også, 4 mål, hvem som skåre vet jeg ikke, men tror en av dem er en som ikke scorer så ofte. etter som vi jager så mye fremover klarer desverre FCK å sette inn 2, i en kamp vi dominerer.

Håper ellers at gutta spiller stygt, det virker som dommere godtar mere ute i europa enn i Norge.

Ellers kommer danskene til å gå fra å kalle oss Fjellaper til å kalle oss Brølaper etter prestasjonen til $$ i TA i dag, det skal i alle fall ikke stå på støtten fra publikum. Stemningsmessig blir dette norgeshistoriens beste Innedørs idrettsarangement

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det siste jeg så før jeg sovna i går kveld var displayet på vekkerklokka mi. Der stod det 23:17. Da skjønte jeg med en gang at det var fasiten på resultatet i dag.

Vi vinner 2-0!

Målscorere: Svaret står lenger opp - Vegar og Pontus F.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tipper 3-0, tror Stabæk kan greie det. Vi viste nede i København at vi hadde noe der å gjøre, men fikk ikke utelling for alle sjangsene. Hvis FCK scorer tror jeg stillingen blir 3-1, og vi avgjør i ekstra omgangen.

Målscorere tror jeg blir Hoff, Berglund og Kobayashi.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nervene har kommet, og det er kjedelig på jobb. Jeg har i hvertfall funnet fasiten. Snittet av hva som er tipper her er:

3-1 (2,9-0,92)

Vi kan altså se frem til en lang og nervepirrende kamp.

Av de som har tippet ekstraomganger, har 2 tippet seier til Stabæk etter ekstraomgangene, en har tippet tap etter straffer.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vet ikke hva resultatet blir, jeg vet bare at jeg ikke kommer til å takle en 2-0 særlig lenge. Jeg har en tendens til å bite negler på kamp og jeg er redd for å ende opp sånn

Bilde av en naken dame med veldig kort arm

Hvis du klarer å ende opp sånn skal du få mange plusspoeng av meg! Men det krever vel et lite besøk hos en plastisk kirurg? Eller har du planer om å utvikle mannepupper grunnet stort ølkonsum?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
STABÆK-FCK
  • Opprett ny...