Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Kan vi bytte ut Nord og sør til vest og øst på over alt fra nord til sør? Det hadde blitt litt av en twist

Hvordan skal du få øst til å rime på dør? :blink:

Jeg tror Mortimer hadde lagt inn en ørliten dose med skjult ironi i innlegget sitt..

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan vi bytte ut Nord og sør til vest og øst på over alt fra nord til sør? Det hadde blitt litt av en twist

Hvordan skal du få øst til å rime på dør? :blink:

Jeg tror Mortimer hadde lagt inn en ørliten dose med skjult ironi i innlegget sitt..

Ahaa! Tror det er på tide å legge seg :P

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De som har sterkest meninger om hva som synges er alltid de som ikke synger selv. Vi du påvirke sangvalgene må du være på ståtribunene. At de som kommer for å bli underholdt og for å oppleve stemningen skal begynne å mene noe om hva vi synger har ikke jeg sansen for.

Folk må selvsagt få mene hva de vil, men det betyr jo ikke at alle meninger har verdi.

Dette er en gjentagende greie.

Derfor:

Liker du ikke sangene -skriv noen nye og gi dem til forsangeren

Liker du ikke bannerne - mal dine egne

Er du uenig i tabelltipset til Stabæk Satyren - lag ditt eget

Synes du CD'n til Jørgen Roll suger - spill inn og utgi en egen CD

Liker du ikke det som skrives på stabaek.no - meld deg frivillig å skriv egne artikler

Liker du ikke skjerfdesignet til Stabæk - design ditt eget skjerf og send forslaget til Stabæk Support eller Stabækbutikken

Synes du Ingo er en dust - still på årsmøte og foreslå deg selv som ny leder.

Synes du Albert er en dust - still på årsmøtet til Stabæk Support og foreslå deg selv som benkekandidat

Liker du ikke musikke på Onkel Blå når jeg er DJ - bli hjemme og hør på P4

Det er alltid de som aldri bidrar med en dritt som har flest meninger.

Igjen:

Folk må selvsagt få mene hva de vil, men det betyr jo ikke at alle meninger har verdi.

Endret av Rich
Lenke til innlegg
Del på andre sider

De som har sterkest meninger om hva som synges er alltid de som ikke synger selv. Vi du påvirke sangvalgene må du være på ståtribunene. At de som kommer for å bli underholdt og for å oppleve stemningen skal begynne å mene noe om hva vi synger har ikke jeg sansen for.

feil - ropene er til for å gi budskap til de som er på banen - primært - og evt. tilskuerne derpå. Blir som å kjøre en konsert. Du kan ha det så fett du bare vil på tribunen, men produktet bør være akseptabelt, til bra, for at varene leveres. Beklager å være en som pirker på en ildsjel, men dette er kun ment som konstruktiv kritikk. De fleste som poster her (på forumet), kortside, SS, eller ei..., de mener det beste med det. Men det utsagnet var rett og slett feil. 

Endret av Villpuma
Lenke til innlegg
Del på andre sider

feil - ropene er til for å gi budskap til de som er på banen - primært - og evt. tilskuerne derpå. Blir som å kjøre en konsert. Du kan ha det så fett du bare vil på tribunen, men produktet bør være akseptabelt, til bra, for at varene leveres. Beklager å være en som pirker på en ildsjel, men dette er kun ment som konstruktiv kritikk. De fleste som poster her (på forumet), kortside, SS, eller ei..., de mener det beste med det. Men det utsagnet var rett og slett feil.

Det kommer jo helt ann på hvordan du tolker en supporterklubb....

Du tolker det som et produkt, jeg ser det på en organisert gruppe som støtter klubben sin i tykt og tynt... At i det hele tatt du mener at folk på Hovis skal bestemme eller kan vite noe bedre enn de som er i SS er for meg hvertfall fullstendig misforstått.

Jeg kan jo se hvorfor du tolker som du gjør, men hvis du først velger å gå på Fornebu for stemningens skyld kan du ikke forvente å være dirigent for de du er kommet for å se og høre.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Liker du ikke sangene -skriv noen nye og gi dem til forsangeren

Liker du ikke bannerne - mal dine egne

Er du uenig i tabelltipset til Stabæk Satyren - lag ditt eget

Synes du CD'n til Jørgen Roll suger - spill inn og utgi en egen CD

Liker du ikke det som skrives på stabaek.no - meld deg frivillig å skriv egne artikler

Liker du ikke skjerfdesignet til Stabæk - design ditt eget skjerf og send forslaget til Stabæk Support eller Stabækbutikken

Synes du Ingo er en dust - still på årsmøte og foreslå deg selv som ny leder.

Synes du Albert er en dust - still på årsmøtet til Stabæk Support og foreslå deg selv som benkekandidat

Liker du ikke musikke på Onkel Blå når jeg er DJ - bli hjemme og hør på P4

Du glemte et par:

Synes du billettsystemet er dårlig - skriv programkoden og implementer ditt eget

Liker du ikke serieoppsettet - bli ansatt/innvalgt i NFF og sett opp et bedre

Synes du Ståle uttaler seg som en dust - bli trener for et skandinavisk lag du leder til seriegull og uttal deg til media sjæl

Ellers må jeg få lov til å takke for at du - i motsetning til hvordan det fremstår her - faktisk tar imot musikkønsker (og spiller dem!) på onkel blaa :lol:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg synes det er helt greit at vi får tilbakemeldinger. Uansett hva det måtte være, fra hvem nå enn det måtte være. Er de helt på jordet kan vi jo bare ignorere dem :)

(det er bedre med intetsigende og/eller feilrettede tilbakemeldinger enn masse innlegg med "men det får jeg vel ikke lov å mene noe om" osv...)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Bare en tilbakemelding
  • Opprett ny...