Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Vi skal også ha en sammenkomst før kampen, og ser på sportspuber i Oslo. Det funker jo greit med buss ut til Fornebu.. Men finnes det noen puber/lokaler nærmere Telenor Arena dere kan anbefale? Er takknemlig for alle tips!

Onkel Blaa avd. 2 (Onkel Graa) er på selve stadion. Regner med den er åpen :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Svar 292
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Vi skal også ha en sammenkomst før kampen, og ser på sportspuber i Oslo. Det funker jo greit med buss ut til Fornebu.. Men finnes det noen puber/lokaler nærmere Telenor Arena dere kan anbefale? Er takknemlig for alle tips!

Sjøflyhavna på Fornebu er også ett hyggelig sted og ta noen øl før kamp, men det kan nok ikke klassifiseres som en sportsbar :-)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjøflyhavna på Fornebu er også ett hyggelig sted og ta noen øl før kamp, men det kan nok ikke klassifiseres som en sportsbar :-)

Ikke dra til sjøflyhavna!

Jeg vil ha ett sted jeg kan drikke øl uten bortesupportere.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Urealistisk mange bytter fra Arsenal sin side da. Hvordan kan det ha påvirket kampen?

For Arsenal var det siste treningskamp før PL starter, og da er det normalt med så mange bytter. Valencia hadde selv 8 stk..

Står nå at de hadde to på linken, men.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det blir fri plassering og mulighet for å ta med seg en venn eller ti også mot Valencia. Denne gangen vil feltet vårt ende midt bak mål, altså der hvor ståtribunen formelt slutter. Hele tribunen ut i hjørnet mot H vil denne gangen være rent ståfelt. Sittende henvises til J venstre og K, som forrige gang.

Kommer med mer info i morgen tidlig.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir billettene lagt ut på billettservice imorgen kl 12? Eller må jeg bruke 400 på bensin for å kjøpe billett?

Kun de som er tilgjengelige for allment salg er tilgjengelig på billettservice. Gjetter på C, H og K.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kortside mot Valencia

tirsdag 11. august 2009

Stabæk Support får halve kortsiden mot Valencia. Billettene legges ut for salg kl 12 i dag tirsdag. Stabæk Support vil ha ståfelt fra midt på felt J (midt bak mål) og ut i hjørnet mot felt H. Denne gangen vil hele dette området være et rent ståfelt. Sittende på kortsiden henvises til nummererte plasser på Felt K, og den tilgrensende delen av felt J. Stabæk Support vil som vanlig kjøre fri plassering. Artikkelen vil bli oppdatert asap med mer info. Det vil være mulig å ta med venner som ikke er medlemmer også denne gangen, men altså kun stående.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er ikke intr i å sitte... Hovis folket kan sitte :) "Free seating, men de som vil sitte blir henvist til K har jeg fått høre hele veien" Når jeg ikke får noen annen billett enn til felt K er det ikke så mye annet jeg kan gjøre enn å bare flytte meg selv fysisk selvom billetten sier K..

Endret av matsj
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det har stått at de som har sesongkort på langsiden vil få reservert plassene sinefrem til 15 august, men gjelder det for oss som står også?

Hadde vært fint å vite ettersom at jeg er i England nå og ikke har mulighet til å kjøpe billetter i butikken før mandag den 17.. Tror det er en mulighet for å få billetter til å legges av eller noe i den duren?

Får vi den Medlemskap rabatten via tlf ellernoe?

Takk for alle svar :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er ikke intr i å sitte... Hovis folket kan sitte :) "Free seating, men de som vil sitte blir henvist til K har jeg fått høre hele veien" Når jeg ikke får noen annen billett enn til felt K er det ikke så mye annet jeg kan gjøre enn å bare flytte meg selv fysisk selvom billetten sier K..

Ja, de henvises til K, men det betyr ikke at man generelt kan kjøpe til et annet sted på stadion og fortsatt gå dit man vil...

Nå tror jeg ikke det er noe stort problem, men det var noen som stusset over at K ikke så fullt ut mot FCK, mens ståfeltet var så fullt at man ikke så annet enn blodsprengte ansikter.

Hannah, du kan nok regne med at det fortsatt er billetter igjen til ståfeltet på mandag. Bæringer er treige. Det er mye jobb for de i butikken om de må legge av til alle som ikke kan komme innen fristen. (av erfaring da jeg fikk 20-30 telefoner på de få dagene jeg jobbet før fck)

Endret av Posse
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare 3000 ? Syntes det virker veldig labert. Det er snakk om Valencia her, hmms.

Er vel det at folk kommer i siste liten.. Til sammenligning: Elfsborg solge 8000 til Lazio-kampen første dagen. (og den kampen spilles en uke etter Stabæk sin + at det kun er fysisk salg)

Endret av Blaapaatur
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er ingen som forventer at det skal være vanskelig å få billetter å Telenor Arena når kapasiteten er på ca 15 500 og man har et snitt på 9 100. Når det gjelder Borås Arena så har de såpass mange ståplasser at kapasiteten reduseres fra 17 000 til 10 000. Det skremmer nok folk litt. Elfsborg har forøvrig et tilskuersnitt på 10 100 i den svenske serien. Italiensk fotball er nok dessuten større i Sverige enn spansk fotball er i Norge.

Men til slutt så skulle det ikke forundre meg om det kommer flere folk på Telenor Arena enn det kommer på Borås Arena. Nordmenn og Stabækfans er treige. Tilgjengeligheten til billettene er dessverre heller ikke den beste (selvom den er bedre enn vanlig)

Endret av BlaaDrømArena
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når det gjelder Borås Arena så har de såpass mange ståplasser at kapasiteten reduseres fra 17 000 til 10 000.

Feil. 14000 sitteplasser til uefakampen. Men nok om det. Back to topic ;)

14 000 var det jeg skrev før jeg redigerte til 10 000. Burde stolt på wikipedia for en gangs skyld og ikke på borasarena.se som sier at de har 10 000 sitteplasser og 8 000 ståplasser. For om nærmer oss topic igjen, så spilte Elfsborg mot Valencia i 2007. Den gang ble de 14 000 (!) billettene solgt ut på en time. Så 14 000 stemmer nok mot Valencia også. Vi bør uansett greie å matche Elfsborgs 14 000 til slutt, selvom vi ikke gjør det like raskt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tror ikke det blir mer enn 10000. Mest fordi nordmenn er historieløse og ikke skjønner hvor stort det er å møte valencia med den spillerstallen de har og den fotballen de spiller. Hadde vi derimot trukket for eksempel Charlton, så hadde TA blitt fylt opp av anglofile nordmenn som nesten kommer i buksa så fort ett engelsk lag lander på gardermoen. takk for at vi slapp akkurat det.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Kamptråd Stabæk vs. Valencia
  • Opprett ny...