Blaapaatur 297 Del Skrevet 14. August 2009 Del Skrevet 14. August 2009 Korrekt. Ikke bare historieløse, men også fantasiløse og trangsynte. Kan kanskje forstå at ett gresk topplag ikke lokker. Men i Sverige er jeg overbevist over at ett hvilkent som helst topplag fra England, Spania, Italia eller Tyskland hadde fyllt en 15.000-25000 seters stadion. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hallingen 0 Del Skrevet 14. August 2009 Del Skrevet 14. August 2009 Jeg har hvertfall fått med meg fire andre fra Nesbyen på kampen. Samt fått et par søskenbarn til å prøve å få med seg noen i tillegg. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
HarstadJr 26 Del Skrevet 14. August 2009 Del Skrevet 14. August 2009 Jeg tror ikke det blir mer enn 10000. Mest fordi nordmenn er historieløse og ikke skjønner hvor stort det er å møte valencia med den spillerstallen de har og den fotballen de spiller. Hadde vi derimot trukket for eksempel Charlton, så hadde TA blitt fylt opp av anglofile nordmenn som nesten kommer i buksa så fort ett engelsk lag lander på gardermoen. takk for at vi slapp akkurat det. litt som deg selv med andre ord Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gufa 550 Del Skrevet 14. August 2009 Del Skrevet 14. August 2009 Jeg tror ikke det blir mer enn 10000. Mest fordi nordmenn er historieløse og ikke skjønner hvor stort det er å møte valencia med den spillerstallen de har og den fotballen de spiller. Hadde vi derimot trukket for eksempel Charlton, så hadde TA blitt fylt opp av anglofile nordmenn som nesten kommer i buksa så fort ett engelsk lag lander på gardermoen. takk for at vi slapp akkurat det. Takk for at vi slapp 5000*300=1,5 mill rett i kassen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
roger 268 Del Skrevet 14. August 2009 Del Skrevet 14. August 2009 Pr kl. 1630 idag når jeg kjøpte mine billetter var det solgt over 4500. Igår 3000. Tror dette blir bra jeg. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bendel 136 Del Skrevet 14. August 2009 Del Skrevet 14. August 2009 Pr kl. 1630 idag når jeg kjøpte mine billetter var det solgt over 4500. Igår 3000. Tror dette blir bra jeg. Kanskje jeg burde komme emg til Stabæk butikken snart jeg da og få kjøpt SS biletten min. Regner med Posse er der og vil selge til meg. Tror ikke jeg har kjøpt en ting på Stabækbutikken av noen andre enn han.. Bor du der Posse? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
matsj 2 Del Skrevet 14. August 2009 Del Skrevet 14. August 2009 Jeg har aldri sett Posse i Stabækbutikken før.. bare jenter som har vært der . Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 14. August 2009 Del Skrevet 14. August 2009 Jeg har aldri sett Posse i Stabækbutikken før.. bare jenter som har vært der . Det kan hende du har sett posse.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 14. August 2009 Del Skrevet 14. August 2009 Jeg tror ikke det blir mer enn 10000. Mest fordi nordmenn er historieløse og ikke skjønner hvor stort det er å møte valencia med den spillerstallen de har og den fotballen de spiller. Hadde vi derimot trukket for eksempel Charlton, så hadde TA blitt fylt opp av anglofile nordmenn som nesten kommer i buksa så fort ett engelsk lag lander på gardermoen. takk for at vi slapp akkurat det. Takk for at vi slapp 5000*300=1,5 mill rett i kassen. For å sitere Rich: Penger er ikke alt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
matsj 2 Del Skrevet 14. August 2009 (endret) Del Skrevet 14. August 2009 (endret) Jeg har aldri sett Posse i Stabækbutikken før.. bare jenter som har vært der . Det kan hende du har sett posse.... Ahhh, når jeg tenker meg om så .. kanskje jeg har det Trodde jo egentlig ikke at Posse var noe annet en ei traktorlesbe Ville bare ikke si det så åpenlyst om du skjønner Endret 14. August 2009 av matsj Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
VicViper 189 Del Skrevet 14. August 2009 Del Skrevet 14. August 2009 Jeg tror ikke det blir mer enn 10000. Mest fordi nordmenn er historieløse og ikke skjønner hvor stort det er å møte valencia med den spillerstallen de har og den fotballen de spiller. Hadde vi derimot trukket for eksempel Charlton, så hadde TA blitt fylt opp av anglofile nordmenn som nesten kommer i buksa så fort ett engelsk lag lander på gardermoen. takk for at vi slapp akkurat det. Takk for at vi slapp 5000*300=1,5 mill rett i kassen. For å sitere Rich: Penger er ikke alt. Men det kan virke sånn i fotballverden veldig mange ganger, trenger vel ikke gi eksempler engang..... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 244 Del Skrevet 15. August 2009 Del Skrevet 15. August 2009 Jeg har aldri sett Posse i Stabækbutikken før.. bare jenter som har vært der . Det kan hende du har sett posse.... You f..! Jeg er der på lørdager, until now! So long suckers, jeg trenger utdannelse jeg også! Medlemsservice tar ferie til januar, vi er tilbake på nyåret. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gufa 550 Del Skrevet 15. August 2009 Del Skrevet 15. August 2009 For å sitere Rich: Penger er ikke alt. Nei, og jeg er glad vi ikke hadde penger til å beholde Keller ut sesongen om alternativene hadde vært: Telenor Arena var fullsatt Noen mennesker får se favorittlaget sitt spille Motstandern til Stabæk snakker engelsk Stabæk hadde hatt ca 10 ganger større sjanse for å vinne I see. Penger er ikke alt. Det viktigste er å være politisk korrekt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 15. August 2009 Del Skrevet 15. August 2009 5300 og noe når jeg var innom i tre-tiden i dag. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PhunxZtar 828 Del Skrevet 15. August 2009 Del Skrevet 15. August 2009 Lukter vel ca. 10000 til slutt det. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mikki 759 Del Skrevet 16. August 2009 (endret) Del Skrevet 16. August 2009 (endret) Medlemsservice tar ferie til januar, vi er tilbake på nyåret. Får se om du fortsatt er i styret da.. Mener å huske at det var noen som så de skulle "inn i styret som faen" i fjor.. hehe Endret 16. August 2009 av Mikki Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
boie 2 386 Del Skrevet 16. August 2009 Del Skrevet 16. August 2009 For å sitere Rich: Penger er ikke alt. Nei, og jeg er glad vi ikke hadde penger til å beholde Keller ut sesongen om alternativene hadde vært: Telenor Arena var fullsatt Noen mennesker får se favorittlaget sitt spille Motstandern til Stabæk snakker engelsk Stabæk hadde hatt ca 10 ganger større sjanse for å vinne I see. Penger er ikke alt. Det viktigste er å være politisk korrekt. Dette har jeg forsont meg med for lenge siden: det viktigste er å ha fjorten hard-core fans, som synger på riktig måte, står på riktig måte, har riktige klær og er fra riktig sted. Om vi går konk på grunn av at disse fjorten genererer like mye penger i klubbkassa som én riking som kjøper VIP-bås, får ikke hjelpe. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 16. August 2009 Del Skrevet 16. August 2009 Gjeesp. Få på dere brillene og les hva Mortimer prøver å få fram - pliiis. Han ønsker - i likhet med meg - ikke en hjemmearena smekkfull med harryfolk som heier på det engelske bortelaget. Sånt kan vi overlate til lyn og vif og horseshow og mgp. I tillegg kommer at Valencia er et mye mer spennende lag enn det meste i England, som gjør vår kamp mer severdig. Mortimer skriver ikke at han ønsker færrest mulig på kamp, men at det er konsekvensen av anglofilien i Norge, der Stoke og Burnley trekker flere harryfolk enn real madrid, bayern munchen og Juventus etc. On topic: Jeg tror ikke Valencia har nubbsjans mot oss, ikke minst etter den flotte oppvisninga borte mot TIL, der tromsøs stolthet ble rundspilt etter alle kunstens regler og kun fairplay fra våre spillere (ikke skyte når motstander er i ubalanse etc) reddet TIL fra tosifret ydmykelse på Alfheim. Hvorfor blir vi alltid så elendige i august? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mikki 759 Del Skrevet 16. August 2009 Del Skrevet 16. August 2009 Hvorfor blir vi alltid så elendige i august? Alltid? Siden vi rykket opp i '05 har vi, før i år, kun tapt for tre ganger i august: 06.08.06 18:00 Tippeligaen Odd - Stabæk 0 - 1 13.08.06 18:00 Tippeligaen Stabæk - FC Lyn Oslo 3 - 2 28.08.06 19:00 Tippeligaen Rosenborg - Stabæk 1 - 0 04.08.07 19:00 Tippeligaen Rosenborg - Stabæk 3 - 0 08.08.07 18:00 NM / 4. runde Stabæk - Tromsø 3 - 0 13.08.07 19:00 Tippeligaen Stabæk - Start 1 - 1 19.08.07 16:00 NM / Kvart Strømsgodset - Stabæk 2 - 4 EOT 27.08.07 19:00 Tippeligaen Sandefjord - Stabæk 2 - 3 03.08.08 18:00 Tippeligaen Stabæk - Bodø/Glimt 4 - 1 06.08.08 19:00 Tippeligaen Rosenborg - Stabæk 1 - 2 10.08.08 18:00 Tippeligaen Aalesund - Stabæk 1 - 2 14.08.08 19:00 European League / 1. kamp Stabæk - Stade Rennais 2 - 1 17.08.08 19:00 NM / Kvartfinale Stabæk - Strømsgodset 4 - 1 23.08.08 19:00 Tippeligaen Stabæk - FC Lyn Oslo 1 - 1 28.08.08 20:30 European League / 2. kamp Stade Rennais - Stabæk 2 - 0 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjornh 2 118 Del Skrevet 16. August 2009 Del Skrevet 16. August 2009 Hysj, Alz har alltid rett. Å komme her med fakta endrer vel ikke på det Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 16. August 2009 Del Skrevet 16. August 2009 Albert jr dro på spontantur til Spania for å drive med kiting. Etter at jeg hadde kjøpt billett til ham til Valenciakampen. (Ja - han har fått kjeft for merkelige prioriteringer...) Det betyr at jeg har en billett til overs. Kan overtas mot et par øl (eller 150 kroner) på Onkel Graa (OBTA) på torsdag. Send PM Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Larsa 0 Del Skrevet 16. August 2009 Del Skrevet 16. August 2009 Jeg mener nå det er viktig og fylle opp arenaen uansett!! hadde ikke vært så JÆVLIG fett og gå konk og spille 4 divisjons fotball!!! da sier jeg heller få inn harry folket og få litt ekstra penger i kassen!! i fotball vil PENGER alltid være Alfa omega,med mindre man har noen STEIN rike onkler som en eller annen sjeik fra jemen!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 16. August 2009 Del Skrevet 16. August 2009 Enig. Bring inn en rik onkel! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Larsa 0 Del Skrevet 16. August 2009 Del Skrevet 16. August 2009 Enig. Bring inn en rik onkel! ville helst hatt inn han sjeiken som eier City han sitter visst på noen milliarder !! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaapaatur 297 Del Skrevet 16. August 2009 Del Skrevet 16. August 2009 Jeg synes vi burde gjøre som i USA. Flytte klubben dit inntektspotensiale er størst. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 17. August 2009 (endret) Del Skrevet 17. August 2009 (endret) Vet vi ikke skal stå med lua i hånda for noen motstander, men David Villa er faen meg den mest sympatiske (hvertfall i media) toppspilleren jeg kjenner til. Respect! Endret 17. August 2009 av AndersBD Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
boie 2 386 Del Skrevet 17. August 2009 Del Skrevet 17. August 2009 Gjeesp. Få på dere brillene og les hva Mortimer prøver å få fram - pliiis. Han ønsker - i likhet med meg - ikke en hjemmearena smekkfull med harryfolk som heier på det engelske bortelaget. I stedet for å være så jævla breial så kan du kanskje nedlate deg til å skrive innlegg som forklarer hvorfor det er bedre med en halvtom arena? Bedre økonomisk, og bedre for stemningen. Hadde vi derimot trukket for eksempel Charlton, så hadde TA blitt fylt opp av anglofile nordmenn som nesten kommer i buksa så fort ett engelsk lag lander på gardermoen. takk for at vi slapp akkurat det. Så lenge de Blaa ikke trekker 14-15000 i snitt, og Stabæk-supportere ikke får billetter fordi det er fullt, så skjønner sikkert du innerst inne at en full stadion er bedre enn en med 8-9000 i snitt, selv om (Gud forby) noen tusen heier på et engelsk lag. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 17. August 2009 Del Skrevet 17. August 2009 Når ble det forbudt å ha forskjellig syn på ting her på forumet? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 244 Del Skrevet 17. August 2009 (endret) Del Skrevet 17. August 2009 (endret) *Reklame for Unibet* Berget det BLÅ reiser aldri hjem Hadde det ikke vært for dysleksien i den første mailen vi fikk fra Unibet hadde jeg sverget på at det var samme kar som skrev det! Bærget det Blaa har reist hjem for lenge siden forresten.. Endret 17. August 2009 av Posse Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Larsa 0 Del Skrevet 17. August 2009 Del Skrevet 17. August 2009 Når ble det forbudt å ha forskjellig syn på ting her på forumet? det er visst en ny regel, eller tar jeg feil??????? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå