Siempre Azul 186 Del Skrevet 20. August 2009 Del Skrevet 20. August 2009 0-2 Vi tar dem i andre omgang! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tremenningen 0 Del Skrevet 20. August 2009 Del Skrevet 20. August 2009 ikke for å være aaaalt for negativ men den kampen her, var vel over før den begynte Vi får vel bare nyte god spansk fotball...kanskje vi lærer noe! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tremenningen 0 Del Skrevet 20. August 2009 Del Skrevet 20. August 2009 Og nå må jeg jaggu ha et passord til streamen også :s Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
frilin 2 339 Del Skrevet 20. August 2009 Del Skrevet 20. August 2009 Den som heter Stabek på chaten der og har tilgang spør om passordet!!! evt: que es la contraseña? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Toma 0 Del Skrevet 20. August 2009 Del Skrevet 20. August 2009 For justin TV Passordet er: sportlive enjoy! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
frilin 2 339 Del Skrevet 20. August 2009 Del Skrevet 20. August 2009 For justin TV Passordet er: sportlive enjoy! Faen du er KONGEN da! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
draupnir 0 Del Skrevet 20. August 2009 Del Skrevet 20. August 2009 Spanske TV-reklamer var jo også ganske spennende. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest daglish7 Del Skrevet 20. August 2009 (endret) Del Skrevet 20. August 2009 (endret) Kan ikke Erik Sooler og Vidar Davidsen ta på seg bananene sine, putt brunkrem i håret og gå ut der å spill som en smørbukk!!! Må si jeg syns det er ITDIOTI av såkalte EKSPERTER å tro at LILLE Stabæk skal slå Valencia. Valencia hadde en dårlig sesong 2007. Jeg tørr våge at Valencia er ett av europas beste possesion lag, og hadde det ikke vært kvallik og istedet gruppespill så hadde pipa til Tv3Plata vært en annen! Endret 20. August 2009 av daglish7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest daglish7 Del Skrevet 20. August 2009 Del Skrevet 20. August 2009 SKJERPINGS MORTEN!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tremenningen 0 Del Skrevet 20. August 2009 Del Skrevet 20. August 2009 Hehe ikke noe nytt (desverre) at han blir brukt som rundingsbøye dette året her...... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
janzinho 0 Del Skrevet 20. August 2009 (endret) Del Skrevet 20. August 2009 (endret) Lysande Hedenstad =) Hoppas han börjar inse hur bra han är nu. Endret 20. August 2009 av janzinho Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest daglish7 Del Skrevet 20. August 2009 (endret) Del Skrevet 20. August 2009 (endret) Jeg sitter med en følelse av at vi ikke fortjener å ha spillere som Hedenstad og Farnerud på laget..... Ikke det at gutta spiller dårlig, hadde de spilt sånn i TL hadde de vunnet hver kamp. Bare så kjipt for gutta at de er sjannseløse Daniel går måløs av banen..... Kan plusse på Henning Endret 20. August 2009 av daglish7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tremenningen 0 Del Skrevet 20. August 2009 Del Skrevet 20. August 2009 JJ har vel skjønt at slaget er tapt så han gir ung gutta en sjangse til å føle på det høye nivået Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest daglish7 Del Skrevet 20. August 2009 (endret) Del Skrevet 20. August 2009 (endret) Hoff jobber bedre defensivt en morten! De snakker om lønninger i Valencia, kan ikke skjønne at en av de best betalte spillerene Joaquin sliter benken. Etter min mening en av de beste kantene spania har, vi husker vel hvordan han herjet med venstrekanten til Norge Og netopp det at den best betalte spilleren sliter benken sier jo litt om laget. La Daniel slite benken! Sats på Aase! Endret 20. August 2009 av daglish7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
janzinho 0 Del Skrevet 20. August 2009 Del Skrevet 20. August 2009 JJ har vel skjønt at slaget er tapt så han gir ung gutta en sjangse til å føle på det høye nivået Helt rätt tycker ja. Hoppas Hedenstad inser att när han kan dribbla förbi hela kanten på valencia så kan han göra det mot vilket lag som helst i tippeligan. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
HarstadJr 26 Del Skrevet 20. August 2009 Del Skrevet 20. August 2009 hmmm litt synn vi ikke ble rundspillt i 2 omganger da faen ass vi kunne gjort det litt bedre fra start av eller er det nå nedturen for alt starter, vi ble rett og slett pissa på i 90 min av ett tegneseri lag. og hva faen er det bare nff som har funnet på en regel hvor en spiller som er "skadet" må vente på stopp i spillet, i uefa opplegg kan du bare løpe ut etter dommer gir deg ett vink. burde være likt over alt spørru meg :angry: men men det var nesten litt gøy å se våre helter faktisk spille kanon enkelte ganger mot ett lag som var minst 40 ganger bedre enn oss. hvem er david silva? vi har Daigo Kobayashi faen for en rå fyr Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Solobrus 107 Del Skrevet 20. August 2009 Del Skrevet 20. August 2009 Det er en SKANDALE at ikke hele stadion synger med på skjønner du nå! Uenig, men synes det er en SKANDALE at ikke alle står og synger "Her er heltene våre - Hymnen". Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Solobrus 107 Del Skrevet 20. August 2009 (endret) Del Skrevet 20. August 2009 (endret) hmmm litt synn vi ikke ble rundspillt i 2 omganger da faen ass vi kunne gjort det litt bedre fra start av eller er det nå nedturen for alt starter, vi ble rett og slett pissa på i 90 min av ett tegneseri lag. og hva faen er det bare nff som har funnet på en regel hvor en spiller som er "skadet" må vente på stopp i spillet, i uefa opplegg kan du bare løpe ut etter dommer gir deg ett vink. burde være likt over alt spørru meg :angry: men men det var nesten litt gøy å se våre helter faktisk spille kanon enkelte ganger mot ett lag som var minst 40 ganger bedre enn oss. hvem er david silva? vi har Daigo Kobayashi faen for en rå fyr Du må jo være dritings. Endret 20. August 2009 av Solobrus Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Maan95 199 Del Skrevet 20. August 2009 Del Skrevet 20. August 2009 Og netopp det at den best betalte spilleren sliter benken sier jo litt om laget. La Daniel slite benken! Sats på Aase! Jepp! Jeg har stor tro på Aase. Har sett han i noen junior kamper og leker jo med forsvaret til de andre lagene! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Maggs 316 Del Skrevet 20. August 2009 Del Skrevet 20. August 2009 Vi kom ikke opp i spillerne, fulgte ikke løpene og var alt for slurvete fremover. Da blir det hardt mot et så godt lag som Valencia. Klasseforskjell Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaAlltid 531 Del Skrevet 20. August 2009 Del Skrevet 20. August 2009 Var det verdt å kjøre tur-retur fra Trondheim for å se kampen hvor vi ble rundspilt av et Valencia som var tydelig bedre i dag. Ja, pokker heller. Synes gutta gjør en god innsats. Bare synd vi ikke klarer å være mer oppi spanierne, så lenge de får stå uten press i kroppen spiller de ikke feilpasninger, og da er vi sjanseløse. Men miraklenes tid er ikke forbi, jeg håper på en morsom kamp neste uke! La Aase starte den kampen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 475 Del Skrevet 20. August 2009 Del Skrevet 20. August 2009 synes ikke det er å legge under noen stol at Valencia var klart bedre enn oss, men stort pluss er å se hvordan unggutta koser seg utpå der å viser at de vil, noe som ikke kan sies om alle spillerne. Vi tar til oss erfaring vi har møtt 2 meget gode lag i europa kvalikker i år, og sikkert tjent litt penger... Så neste gang vet vi litt mer hva vi går til.. Men en ting som irriterer meg voldsomt under kamp er alle de som ikke støtter laget, de som piper på egene spillere, ikke synger står å dytter på hverandre å spytter på folk som står lenger ned, er så utrolig bak mål, og synes nesten det er trist at feltet er åpent for alle som ikke er medlem eller med ett medlem under kamp... men håper i hvertfall det hjelper til ny rekrutering og kanskje folk vokser til etter hvert... IKKE PIP på egene spillere STØTT laget eller finn ett annet sted å være på kamp... ALLTID UANSETT :-D Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Totto 1 498 Del Skrevet 20. August 2009 Del Skrevet 20. August 2009 Det er en SKANDALE at ikke hele stadion synger med på skjønner du nå! Gjorde så godt jeg kunne! Jeg tror kanskje det hadde hjulpet med teksting en periode, da hadde det nok vært lettere å synge med - ikke alle som kan teksten der, tror jeg. Men jeg er helt enig i at her må alle synge med, virker som om Stabæk prøver å kjøre den fast et kvarter før kampstart. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Solobrus 107 Del Skrevet 20. August 2009 Del Skrevet 20. August 2009 Sykeste var at Senerik Senky puttet i Europa League for Praha i dag. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest daglish7 Del Skrevet 20. August 2009 Del Skrevet 20. August 2009 Det er en SKANDALE at ikke hele stadion synger med på skjønner du nå! Uenig, men synes det er en SKANDALE at ikke alle står og synger "Her er heltene våre - Hymnen". Her har vi diskutert i flere år om å få en låt ala Vålerenga kjerke, så får vi en genial låt og ingen synger med? Er lov å synge med på begge vettu Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaAlltid 531 Del Skrevet 20. August 2009 Del Skrevet 20. August 2009 Det som forøvrig virkelig irriterer meg er folk som går før kampslutt, helt fra begynnelsen av 2. omgang begynner folk å forsvinne fra langsidene, synes det er tullete og respektløst! Man skulle låst dørene og sørget for at det var umulig å komme seg ut før kampen var ferdig, da hadde man fått slutt på denne utingen :-/ Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest daglish7 Del Skrevet 20. August 2009 Del Skrevet 20. August 2009 Noen som husker Deportivo? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Solobrus 107 Del Skrevet 20. August 2009 (endret) Del Skrevet 20. August 2009 (endret) Det er en SKANDALE at ikke hele stadion synger med på skjønner du nå! Uenig, men synes det er en SKANDALE at ikke alle står og synger "Her er heltene våre - Hymnen". Her har vi diskutert i flere år om å få en låt ala Vålerenga kjerke, så får vi en genial låt og ingen synger med? Er lov å synge med på begge vettu Ja syng i vei Men du må vel si deg enig i at hymnen som snart er godt og vel snart 15 år (med tradisjon fra Nadderud) burde sittet som et skudd hos de fleste på stadion, mens Jørgen Rolls sing-a-long coverversjon av Poul Krebs låt som bare er 8 mnd. må vi forvente at det tar litt tid å kjøre inn som allsang på stadion. Endret 20. August 2009 av Solobrus Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest daglish7 Del Skrevet 20. August 2009 Del Skrevet 20. August 2009 Det er en SKANDALE at ikke hele stadion synger med på skjønner du nå! Uenig, men synes det er en SKANDALE at ikke alle står og synger "Her er heltene våre - Hymnen". Her har vi diskutert i flere år om å få en låt ala Vålerenga kjerke, så får vi en genial låt og ingen synger med? Er lov å synge med på begge vettu Ja syng i vei Men du må vel si deg enig i at hymnen som snart er godt og vel snart 15 år (med tradisjon fra Nadderud) burde sittet som et skudd hos de fleste på stadion, mens Jørgen Rolls sing-a-long coverversjon av Poul Krebs låt som bare er 8 mnd. må vi forvente at det tar litt tid å kjøre inn som allsang på stadion. Hymnen har vi sunget i 10 år i pausen... snakker om en sang som får liv i folk. som inspirerer gutta, noe annet enn tippeliga hymnen??? hvorfor ble den spilt når lagene kom ut??? La oss få tekst opp på skjermen da... så får vi se! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
MLandmark 59 Del Skrevet 20. August 2009 Del Skrevet 20. August 2009 Jeg ser mye av det samme som hjemme mot FCK. Bortsett fra at Valencia er villige til å angripe så det holder. Men til tider triller vi ball på Valencias banehalvdel som mot FCK, men vi klarer fortsatt ikke bryte gjennom et såpass rutinert og godt forsvar. Jeg vil så absolutt mene at vi har noe i Europa å gjøre, men vi har hatt veldig uflaks med trekningene våre. Først FCK og så Valencia. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå