Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jaja, vi tapte 3-0 mot et av lagene som er favoritter til å vinne hele turneringen!

Vi ble utspilt som forventet. Rr fornøyd med at det ikke ble styggere resultat.

Ekstra gøy å se Daigo og ikke minst Hedenstad tørre og utfordre Villa og Joaquin (og klare det, herlig det løpet til Hedenstad i andre omgang).

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Svar 292
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Måtte se mætsjen på tv..flere som irriterte seg over Vidar Davidsens konstante negative kommentarer om Stabæk? I tillegg klarte Mr. Stokke å nevne Rosenborg ca. 15 ganger i løpet av kampen. Ellers er jeg stolt av gutta som gjør sitt beste mot et europeisk topplag!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det som forøvrig virkelig irriterer meg er folk som går før kampslutt, helt fra begynnelsen av 2. omgang begynner folk å forsvinne fra langsidene, synes det er tullete og respektløst! Man skulle låst dørene og sørget for at det var umulig å komme seg ut før kampen var ferdig, da hadde man fått slutt på denne utingen :-/

TAKK. Ja. Gi meg styrke.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg ser mye av det samme som hjemme mot FCK. Bortsett fra at Valencia er villige til å angripe så det holder. Men til tider triller vi ball på Valencias banehalvdel som mot FCK, men vi klarer fortsatt ikke bryte gjennom et såpass rutinert og godt forsvar.

Jeg vil så absolutt mene at vi har noe i Europa å gjøre, men vi har hatt veldig uflaks med trekningene våre. Først FCK og så Valencia.

Uenig! FCK mener nå jeg var en god trekning for oss, mot dem var desidert best over 2 kamper etter min mening, og hadde vi bare utnyttet sjansene mot dem,hadde vi vært i Europa League nå om ikke Champions League,så egentlig mener jeg vi ikke har noe i Europa og gjøre enda så lenge vi ikke klarer score på 100% sjanser DESSVERRE :(

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg ser mye av det samme som hjemme mot FCK. Bortsett fra at Valencia er villige til å angripe så det holder. Men til tider triller vi ball på Valencias banehalvdel som mot FCK, men vi klarer fortsatt ikke bryte gjennom et såpass rutinert og godt forsvar.

Jeg vil så absolutt mene at vi har noe i Europa å gjøre, men vi har hatt veldig uflaks med trekningene våre. Først FCK og så Valencia.

Uenig! FCK mener nå jeg var en god trekning for oss, mot dem var desidert best over 2 kamper etter min mening, og hadde vi bare utnyttet sjansene mot dem,hadde vi vært i Europa League nå om ikke Champions League,så egentlig mener jeg vi ikke har noe i Europa og gjøre enda så lenge vi ikke klarer score på 100% sjanser DESSVERRE :(

Tenk så over at FCK var det nest verste laget vi kunne trekke (bare Olympiakos ranket høyere). Hadde vi trukket et lag midt på treet hadde vi nok vært i et eller annet gruppespill nå, ja.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenk så over at FCK var det nest verste laget vi kunne trekke (bare Olympiakos ranket høyere). Hadde vi trukket et lag midt på treet hadde vi nok vært i et eller annet gruppespill nå, ja.

jeg er ikke så sikker på det,selv om de er ranket høyt så betyr ikke det at dem er så veldig gode i år, så dem bl.a mot apoel på tirsdag,dem slet mot dem og de har heller ikke akkurat overbevist i den danske ligaen,så med den sjansesløsingen vi driver med så tror jeg ikke vi hadde hatt noen mer sjanse mot et annet lag i trekningen, selv om det selvfølgelig var et par elendig lag vi hvertfall skulle hatt en bedre sjans mot ja!! men hver sin mening ;) håper fortsatt vi gjør et mirakel i Valencia og vinner 4-0 selv om det er noe urealistisk!! gleder meg uansett til og ta turen end =)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og hvis vi i det hele tatt hadde klart å trikse oss til gruppespillet, hvordan ville det da ha gått med oss der hvis alle lagene holder like høy kvalitet som Valencia og Køben? Det finnes grenser for hvor morsomt det er med tap etter tap på rad.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og hvis vi i det hele tatt hadde klart å trikse oss til gruppespillet, hvordan ville det da ha gått med oss der hvis alle lagene holder like høy kvalitet som Valencia og Køben? Det finnes grenser for hvor morsomt det er med tap etter tap på rad.

Det er nok bare å innse at Økonomien styrer fotballen og etter salget av spillere har vi ikke noe videre å gjøre.

Farnerud holder nivået ellers så var det stusselig.

Bare å gratulere Valenzia.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er en SKANDALE at ikke hele stadion synger med på skjønner du nå!

Uenig, men synes det er en SKANDALE at ikke alle står og synger "Her er heltene våre - Hymnen".

Her har vi diskutert i flere år om å få en låt ala Vålerenga kjerke, så får vi en genial låt og ingen synger med? Er lov å synge med på begge vettu

Genial låt? Nåja, Roll skal ha for forsøket, men sangen en drit kjedelig (etter min mening, naturligvis).

Forøvrig helt enig i det som står i Satyren, den manglende innsatsen i går var flau. Jeg hadde faktisk forventet flere baklengsmål enn dette, men vi må da faen meg ikke få panikk hver gang vi får låne ballen litt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror mye av problemet er at gutta går ut på banen med en defensiv holdning som går på først og fremst å unngå baklengs og deretter prøve på å score på kontringer... Det kler rett og slett ikke Stabæk, vi er ikke et sånt lag. Samme problemet hadde vi mot FCK. :angry: ANGREP er det beste forsvar!! :angry:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er en SKANDALE at ikke hele stadion synger med på skjønner du nå!

Uenig, men synes det er en SKANDALE at ikke alle står og synger "Her er heltene våre - Hymnen".

Her har vi diskutert i flere år om å få en låt ala Vålerenga kjerke, så får vi en genial låt og ingen synger med? Er lov å synge med på begge vettu

Ja syng i vei ;)

Men du må vel si deg enig i at hymnen som snart er godt og vel snart 15 år (med tradisjon fra Nadderud) burde sittet som et skudd hos de fleste på stadion, mens Jørgen Rolls sing-a-long coverversjon av Poul Krebs låt som bare er 8 mnd. må vi forvente at det tar litt tid å kjøre inn som allsang på stadion.

Hymnen har vi sunget i 10 år i pausen... snakker om en sang som får liv i folk. som inspirerer gutta, noe annet enn tippeliga hymnen??? hvorfor ble den spilt når lagene kom ut???

La oss få tekst opp på skjermen da... så får vi se!

Hvis alternativet var å spille Jørgen and the Rolls er jeg glad Tippeligahymnen ble valgt i steden.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hepp,

Enig med deg FCK var så absolutt en overkommelig motstander. Men dessverre så avslørte vi mangel på rutine og coolness i de kampene. Mot Valencia blir vi avslørt på kvalitet, ferdigheter og vinnervilje. I første omgang så det tidvis ut som formasjonstrening på Valencias treningsfelt. Valencia var veldig gode, ballsikre og profesjonelle - en fryd å se på.

Men nå har vi fått se hvor lista ligger, både på topp Skandinavisk og topp Europeisk nivå. Vi har et stykke frem dit både i form av manglende kynisme, kvalitet og internasjonal rutine. Kynisme og kvalitet kan vi trene på, rutine må vi, i allefall på kort sikt, dessverre kjøpe...

Jeg mener vi definitivt har mest å gå på taktiske og ferdighetsmessig i det defensive spillet. Det offensive overgangsspillet vårt vil komme av seg selv også i internasjonale kamper dersom vi får hevet kvaliteten både kollektivt og individuelt defensivt. Selv om jeg er usikker på om vi har gode nok avsluttere til dette nivået. Jeg synes bl.a. Nannskog ble ganske kraftig avslørt mot Rennes i fjor, og i år har han vel stort sett begynt å vise at han er godt over senit og på vei inn i solnedgangen i årets TL.

Så uansett hvordan vi snur og vender på det, skal vi ha suksess på dette nivået så må det investeres, med penger vi ikke har... :(

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som husker Deportivo?

Vant 1-0 på Ullevaal. Axel Kolle misset på straffespark (mener han blåste den himmelhøyt over) og så tapte vi 0-2 i Spania.

Hvorfor kan Stabæk aldri ha flaks i trekninger når de er ute i europacupene???

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmmm litt synn vi ikke ble rundspillt i 2 omganger da :blink:

faen ass vi kunne gjort det litt bedre fra start av eller er det nå nedturen for alt starter, vi ble rett og slett pissa på i 90 min av ett tegneseri lag. og hva faen er det bare nff som har funnet på en regel hvor en spiller som er "skadet" må vente på stopp i spillet, i uefa opplegg kan du bare løpe ut etter dommer gir deg ett vink. burde være likt over alt spørru meg :angry:

men men det var nesten litt gøy å se våre helter faktisk spille kanon enkelte ganger mot ett lag som var minst 40 ganger bedre enn oss. hvem er david silva? vi har Daigo Kobayashi faen for en rå fyr

Du må jo være dritings.

du og det ;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som husker Deportivo?

Vant 1-0 på Ullevaal. Axel Kolle misset på straffespark (mener han blåste den himmelhøyt over) og så tapte vi 0-2 i Spania.

Hvorfor kan Stabæk aldri ha flaks i trekninger når de er ute i europacupene???

fordi vi er best, å gode lag får som regel enda bedre motstand ;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror nok vi hadde en bitte liten mulighet til og vinne noen kamper i Europa League hvis vi hadde vært heldig med gruppespill trekningen, men i Champions League er det bare innrømme at vi har ingenting spillemessig og gjøre!!! men hadde ikke gjort meg noe om vi hadde kommet oss ditt for CL betyr uansett masse penger, noe vi ikke har altfor mye av i Stabæk Fotball for tiden !!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var veldig gøy, men skulle likt å se at gutta hadde litt mindre respekt for sine motstandere og bare pøser på med det vi (i alle fall jeg) vet de kan - spille god fotball. Skulle gjerne sett at dommmeren ikke hadde glemt kortstokken sin i garderoben. Det er jo veldig hyggelig at vi får skryt for ballbingen og stemningen for en gangs skyld. Veldig sympatisk manager for Valencia, det skal han ha. Poden ville hjem i det 80 minutt ("mamma, I can't watch this mean team beat my guys"), så da måtte vi desverre gå. Forøvrig er jeg helt enig til at man burde bli til det er slutt, og for oss var dette heldigvis unntaket (vi står jo til gutta har tatt 'runden'). Ellers har jeg måttet høre at 'Tromsø er Norges eneste håp' i dag på jobben, it gets old - fast.

Jeg håper de får blod på tann og grisebanker Vålerenga på søndag.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Kamptråd Stabæk vs. Valencia
  • Opprett ny...