ErikErik 1 714 Del Skrevet 16. Januar 2004 Del Skrevet 16. Januar 2004 Leser i Nettavisen at bæringer er fritt vilt i fredrikstad.. kanskje greit å ta med seg hjelm på årets bortekamp.... http://pub.tv2.no/nettavisen/skraablikk/ar...ticle174298.ece Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 17. Januar 2004 Del Skrevet 17. Januar 2004 "Ifølge Fredriksstad Blad viste retten forståelse for at mannen ble provosert av typiske Bærum-uttalelser som at «far betaler!», " Joa, jeg hadde også blitt meget provosert hvis noe sa til meg at deres far betalte :roll: Litt av et rettsystem vi har i dette landet gitt (med det er en annen diskusjon...) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 19. Januar 2004 Del Skrevet 19. Januar 2004 Hvis saken er slik den står omtalt fortjent vel fyren i grunn en på tryne, uavhengig av hvor han er fra Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 19. Januar 2004 Del Skrevet 19. Januar 2004 Det er svært tvilsomt at denne karen er fra Bærum siden faren hans må betale for han stadig vekk. Men dette er en kraftig vekker for de av Stabæksupporterne som er fra Bærum. Det er svært viktig at alle tar med seg kontoutskrifter o.l. for å kunne dokumentere at man har betalt turen av egne midler. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 19. Januar 2004 Del Skrevet 19. Januar 2004 Det enkleste er vel om vi setter opp gratistur. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 19. Januar 2004 Del Skrevet 19. Januar 2004 For å ha sagt det.. Slik pappa betaler oppførsel er noe av det værste jeg vet. Folk har en tendens til å stempe bæringer så fort de sier at de er fra bærum. Mye av årsaken til dette er nettop slik fjortissoppførsel.. MEN jeg mener det er helt hårreisende av det norske rettsvesenet.. Møkkete oppførsel eller ikke.... så synes jeg det er oppsiktvekkende at det norske rettssystemet godtar hoven og overlegen oppførsel som en god nok grunn til å banke opp en person. Det gjelder å ta på seg tshirts med trykket "Vi er ikke fra bærum- men vi heier på stabæk for det" Store deler av Østfold burde blitt solgt billig til svergie.. er ikke mye bra som kommer derfra. Utenom Petter Solberg Superhelten!!! HMm men når jeg tenker meg om er det kanskje ikke så mange andre deler av landet som er positive bidragsytere, så det er kanskje greit at det er som det er... Må ta selvkritikk for et merkelig innlegg.,. er litt trøtt så... sp ikke ta meg så seriøst Heia de blå Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 20. Januar 2004 Del Skrevet 20. Januar 2004 Hvis vi selger Østfold til Sverige blir det jo kortere for folk fra Bærum å dra på Harrytur - genialt Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 183 Del Skrevet 20. Januar 2004 Del Skrevet 20. Januar 2004 Hepp, Nå slapp jo ikke Rånern fra Fredrikstad helt uten straff da..... 100 timer samfunnstjeneste i stede for noen dager i fengsel..... Det er vel ikke helt stas å fly rundt og plukke søppel, vaske kommunale toaletter eller bytte bleier på det lokale aldershjemmet..... Og på rullebladet kommer det uansett.... @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
oleberg 0 Del Skrevet 16. Februar 2004 Del Skrevet 16. Februar 2004 Glder meg til 23 mai jeg. Da skal alle vi Østfold rånere stille opp med HØYGAFFEL og SNUS, og heie på Fredrikstad når de knuser BLÆRINGENE fra Stabæk. Det blir saker det tenker jeg. Hu hei hu hei!!! Hilsen FFK patriot. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 16. Februar 2004 Del Skrevet 16. Februar 2004 Hu hei hu hei? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 16. Februar 2004 Del Skrevet 16. Februar 2004 Nå har jeg bodd en del år i østfold.. fortsatt ikke sett en råner med høygaffel. dessuen så er min erfaring at rånerne som regel ikke vet hva fotball er. ihvertfall ikke tør å inrømme dette da sport og skatere er forbudt i disse krevende miljøene. Og hvis noen i det hele tatt stiller seg opp langs veien med rånebil og høygaffel med ole ivers på full guffe så vil jo ikke det føre til noe annet enn at den/de vil bli latterligjort i sitt eget miljø og av de som ser han. Hu hei rei tei tei. lykke til Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg