Posse 21 245 Del Skrevet 11. August 2009 Del Skrevet 11. August 2009 Jeg og en kompis hadde tenkt til å dra, men maxed out mastercard(og vel så det) fra Købenturen og nå fadderullan og skolestart gjør det umulig. Jævlig kjipt, det blir nok en drtifet tur for de som drar... *kremt*Løftetråden*kremt* *kremt*Forskjell på champions league og uefacup*kremt* Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Sindre 1 635 Del Skrevet 11. August 2009 Del Skrevet 11. August 2009 Det tar ett minutt og koster vel rundt 100 spenn å bytte avreisetid hos Norwegian tror jeg Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 11. August 2009 (endret) Del Skrevet 11. August 2009 (endret) De kunne kanskje tatt med noen i supporterklubben på råd først? Etter hva jeg vet har ikke vi fått ett jævla spørsmål om dette. Men vi bidrar jo bare med fyllerør og ralling uansett. Endret 11. August 2009 av Mortimer Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Larsa 0 Del Skrevet 11. August 2009 Del Skrevet 11. August 2009 Fy faen. Vi rekker vel uansett kampen vi som reiser med ryanair på onsdagsmorgen? Ja det går helt fint, da er vi i allicante rundt 14.30 og i Valencia hvertfall før 18.selvfølgeig avhenig at det ikke blir noen store forsinkelser Hyggelig å ankomme byen kun 3 timer før kampstart. Dette er helt håpløst. Ja det kan jeg si meg pent enig at ikke er optimalt nei! Men når Stabæk koseklubb Fotball som dere sier velger og gjøre dette uten og sjekke med supporterne først,så har vi vel pent lite og si Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 11. August 2009 Del Skrevet 11. August 2009 Fy faen. Vi rekker vel uansett kampen vi som reiser med ryanair på onsdagsmorgen? Ja det går helt fint, da er vi i allicante rundt 14.30 og i Valencia hvertfall før 18.selvfølgeig avhenig at det ikke blir noen store forsinkelser Hyggelig å ankomme byen kun 3 timer før kampstart. Dette er helt håpløst. Du får i det minste håpe at du gjør det for som sagt kan kravet fra UEFA være at kampen starter på et tidspunkt hvor den under normale omstendigheter vil være ferdigspilt før CL-kampene starter. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Larsa 0 Del Skrevet 11. August 2009 Del Skrevet 11. August 2009 Fy faen. Vi rekker vel uansett kampen vi som reiser med ryanair på onsdagsmorgen? Ja det går helt fint, da er vi i allicante rundt 14.30 og i Valencia hvertfall før 18.selvfølgeig avhenig at det ikke blir noen store forsinkelser Hyggelig å ankomme byen kun 3 timer før kampstart. Dette er helt håpløst. Du får i det minste håpe at du gjør det for som sagt kan kravet fra UEFA være at kampen starter på et tidspunkt hvor den under normale omstendigheter vil være ferdigspilt før CL-kampene starter. det kan dem bare drite i!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stephanois 2 828 Del Skrevet 11. August 2009 Del Skrevet 11. August 2009 hvorfor går vi med på dette? så valencia får en dag xtra å hvile til serieåpningen sin og vi får en dag mindre fra vår siste kamp????? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Totto 1 498 Del Skrevet 11. August 2009 Del Skrevet 11. August 2009 Håpløst! Men vent med å endre bestillinger etc til det er endelig bestemt: Vi kommer tilbake med enda mer informasjon når alt er 100% bekreftet. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 11. August 2009 Del Skrevet 11. August 2009 hvorfor går vi med på dette? så valencia får en dag xtra å hvile til serieåpningen sin og vi får en dag mindre fra vår siste kamp????? Koseklubb? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gsk 495 Del Skrevet 11. August 2009 Del Skrevet 11. August 2009 Har pratet med SF nå, og det kan godt sies at det har gått litt fort i svingene. SF fikk et ønske om å flytte kampen til onsdag fra Valencia, men før det jobbet det sportslige med å få flyttet Lillestrømkampen slik at det ikke ble for tett mellom Valencia og Lillestrøm. Når NFF ikke klarte å gi gode nok svar og løfter tok sportslig ledelse i klubben en beslutning halv tolv. Fristen til UEFA var tolv idag. NFF sin unnskyldning for treghet var at de hadde for mye å gjøre med landskampen. Selv har jeg billett til torsdag, og gleder meg til tre varme dager uten noe å gjøre i en støvete filleby på kysten av spanjakkland. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Totto 1 498 Del Skrevet 11. August 2009 Del Skrevet 11. August 2009 ...og der forsvant kommentarene på http://www.stabak.no/menn/article2695.ece ?? Selv om kanskje ikke alle kommentarene var like saklige, så smaker jo det av sensur! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 11. August 2009 Del Skrevet 11. August 2009 Har pratet med SF nå, og det kan godt sies at det har gått litt fort i svingene. SF fikk et ønske om å flytte kampen til onsdag fra Valencia, men før det jobbet det sportslige med å få flyttet Lillestrømkampen slik at det ikke ble for tett mellom Valencia og Lillestrøm. Når NFF ikke klarte å gi gode nok svar og løfter tok sportslig ledelse i klubben en beslutning halv tolv. Fristen til UEFA var tolv idag. NFF sin unnskyldning for treghet var at de hadde for mye å gjøre med landskampen. Selv har jeg billett til torsdag, og gleder meg til tre varme dager uten noe å gjøre i en støvete filleby. Drive valgkamp? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 11. August 2009 (endret) Del Skrevet 11. August 2009 (endret) Har pratet med SF nå, og det kan godt sies at det har gått litt fort i svingene. SF fikk et ønske om å flytte kampen til onsdag fra Valencia, men før det jobbet det sportslige med å få flyttet Lillestrømkampen slik at det ikke ble for tett mellom Valencia og Lillestrøm. Når NFF ikke klarte å gi gode nok svar og løfter tok sportslig ledelse i klubben en beslutning halv tolv. Fristen til UEFA var tolv idag. Og Stabæk Support har godtatt denne forklaring sånn uten videre? Stabæk Fotball sender vel ut en beklagelse på flyttingen og sier at de setter pris på supportere som bruker mesteparten av tiden sin på å følge klubben og så er vi ferdige med saken? Hvor mange eksempler har vi nå på at supportere alltid kommer i andre rekke, hvis de i det hele tatt tenker på oss når de får slike henvendelser? Endret 11. August 2009 av Slum Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 11. August 2009 Del Skrevet 11. August 2009 ...og der forsvant kommentarene på http://www.stabak.no/menn/article2695.ece ?? Selv om kanskje ikke alle kommentarene var like saklige, så smaker jo det av sensur! Ikke noe sensur. Kommentar-systemet er mildt sagt upålitelig. Og mange ganger forsvinner hele dritten uten at jeg vet hvorfor. Vi vil gjerne ha debatt. Selvfølgelig vil vi det. Skal se etter et mer pålitetlig system nå tiden strekker til.....en vakker dag Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 11. August 2009 Del Skrevet 11. August 2009 ...og der forsvant kommentarene på http://www.stabak.no/menn/article2695.ece ?? Selv om kanskje ikke alle kommentarene var like saklige, så smaker jo det av sensur! Mitt innlegg ble også slettet. Merkelig. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 11. August 2009 Del Skrevet 11. August 2009 ...og der forsvant kommentarene på http://www.stabak.no/menn/article2695.ece ?? Selv om kanskje ikke alle kommentarene var like saklige, så smaker jo det av sensur! Mitt innlegg ble også slettet. Merkelig. Tror det skjer hver gang selve hovedartikkelen blir modifisert. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gufa 550 Del Skrevet 11. August 2009 Del Skrevet 11. August 2009 Vi har: 15. august: Tromsø 20. august: Valencia 23. august: Enga 26./27. august: Valencia 30. august: Lillestrøm Ser egentlig ikke at 26. august passer så mye bedre enn 27. Mulig de regner med at slitne bein mot Valencia vil ha mindre betydning (uansett utslått) enn mot LSK. Uansett tragisk at NFF kan flytte Rosenborg pga en treningskamp på kort varsel, men trenger lang tid på å legge til rette for europacup! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joffen 954 Del Skrevet 11. August 2009 Del Skrevet 11. August 2009 Noen som lander 1830 onsdag og vil dele transport til Valencia? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 11. August 2009 Del Skrevet 11. August 2009 Noen som lander 1830 onsdag og vil dele transport til Valencia?Vent med å bestille ny reise før det er bekreftet da Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joffen 954 Del Skrevet 11. August 2009 Del Skrevet 11. August 2009 Noen som lander 1830 onsdag og vil dele transport til Valencia?Vent med å bestille ny reise før det er bekreftet da Det er det jeg gjør.. Min opprinnelige billett lander 1840 den 26. Håper klokkeslettet i det minste er noenlunde sikkert.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 11. August 2009 (endret) Del Skrevet 11. August 2009 (endret) KAMPEN FLYTTES IKKE Nå ble jeg glad! Men dette er jævlig kjipt for de som har endret flybilletten. Eller hva Gjermund? Endret 11. August 2009 av Slum Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kihl 184 Del Skrevet 11. August 2009 Del Skrevet 11. August 2009 KAMPEN FLYTTES IKKE Nå ble jeg glad! Men dette er jævlig kjipt for de som har endret flybilletten. Eller hva Gjermund? for ett rot, er ett helvete å få søkt fri med alle disse beskjedene frem og tilbake.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 11. August 2009 Del Skrevet 11. August 2009 KAMPEN FLYTTES IKKE Nå ble jeg glad! Men dette er jævlig kjipt for de som har endret flybilletten. Eller hva Gjermund? Nå kan du takke uefa, som sikkert driter like mye i oss som Stabæk gjør, men denne gangen har stivbentheten deres faktisk hjulpet... Det er ganske ubrukelig at man ikke i det minste kunne lagt/sendt ut en beskjed: "vent med å bestille flybilletter, kampen kan bli flyttet til onsdag", med en gang man begynte å deale med Valencia. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joffen 954 Del Skrevet 11. August 2009 Del Skrevet 11. August 2009 Puh.. Ble litt stresset nå.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaAlltid 531 Del Skrevet 11. August 2009 Del Skrevet 11. August 2009 Herlig. Dette er jo svært mye gunstigere for Stabæk, og svært mye mindre gunstig for Valencia pga kampprogrammet. Følte virkelig med alle dere som skulle på tur og hadde bestilt billetter, men godt at UEFA satte ned foten så lenge ikke ledelsen klarte det. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 11. August 2009 Del Skrevet 11. August 2009 Rakk du å endre gjermund? hehe Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 11. August 2009 Del Skrevet 11. August 2009 Herlig. Dette er jo svært mye gunstigere for Stabæk, og svært mye mindre gunstig for Valencia pga kampprogrammet. Følte virkelig med alle dere som skulle på tur og hadde bestilt billetter, men godt at UEFA satte ned foten så lenge ikke ledelsen klarte det. Alle som har fulgt med litt visste at UEFA aldri kom til å godta en flytting. De vil nemlig ikke ha CL og EL kamper på samme dag pga TV-rettighetene Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gsk 495 Del Skrevet 11. August 2009 Del Skrevet 11. August 2009 Herlig. Dette er jo svært mye gunstigere for Stabæk, og svært mye mindre gunstig for Valencia pga kampprogrammet. Følte virkelig med alle dere som skulle på tur og hadde bestilt billetter, men godt at UEFA satte ned foten så lenge ikke ledelsen klarte det. Alle som har fulgt med litt visste at UEFA aldri kom til å godta en flytting. De vil nemlig ikke ha CL og EL kamper på samme dag pga TV-rettighetene Greit da at Stabæk ikke har fulgt med, de utbasunerte jo at det var 99% avklart. Det fine med dette er jo at vi som skal reise får med oss kampen, det kjipe er selvsagt at jeg byttet billett, og har byttet tilbake igjen. Grattis til meg for å ha gitt Norwegian litt bonus på reisen min. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mikki 759 Del Skrevet 11. August 2009 Del Skrevet 11. August 2009 Greit da at Stabæk ikke har fulgt med, de utbasunerte jo at det var 99% avklart. Det fine med dette er jo at vi som skal reise får med oss kampen, det kjipe er selvsagt at jeg byttet billett, og har byttet tilbake igjen. Grattis til meg for å ha gitt Norwegian litt bonus på reisen min. Iiiiiiiiihhhi.. Nesten så jeg setter deg i samme bås som en annen kløne jeg reiste med for noen uker siden Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
svensken 38 Del Skrevet 11. August 2009 Del Skrevet 11. August 2009 Da er flybilletter til geir arne og meg bestilt. Vi flyr til alicante fra torp onsdag, og hjem fra barcelona søndag. gleder meg!!!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå