sexxes 3 618 Del Skrevet 11. August 2009 Del Skrevet 11. August 2009 Herlig. Dette er jo svært mye gunstigere for Stabæk, og svært mye mindre gunstig for Valencia pga kampprogrammet. Følte virkelig med alle dere som skulle på tur og hadde bestilt billetter, men godt at UEFA satte ned foten så lenge ikke ledelsen klarte det. Alle som har fulgt med litt visste at UEFA aldri kom til å godta en flytting. De vil nemlig ikke ha CL og EL kamper på samme dag pga TV-rettighetene Det var jo slik jeg trodde hele tiden. Eneste måtte jo vært å flytte til et tidlig starttidspunkt, og normalt flyttes jo også kampene til tirsdag og ikke onsdag. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Sess 0 Del Skrevet 11. August 2009 Del Skrevet 11. August 2009 Vi tar flyet Onsdag 26.aug 10.55 med retur fredag 28 kl.06.45! og vi kjører minibuss til torp og tilbake med plass til ca 10 pers. til, vi kjører også en rund tur i Bærum og omegn og plukker opp de som evt vil være med. Pris kommer jeg tilbake til men det blir billigere en Torp ekspressen med Good stemning, stabæk sanger og ralling! Hvis du er interessert kontakt sesilie på tlf nr: 45487696 Vi har nå 11 bekreftede til denne bussen, men vi har 2-3 andre busser vi også kan sete opp til kjøring. Evt, tar vi en 50+ seters buss nedover. Prisen er satt til 150kr pr pers hver vei. Vi kommer til å hente der folk vil, altså: billigere enn Torpekspressen+ du blir hentet hjemme og slipper å dra til Lysaker/Ramstadsletta. Vi jobber også med saken å få en buss i Alicante som tar oss tur/retur Valencia. Prisen på dette vet vi ikke ennå, da vi ikke vet hvor mange som vil være med på dette. Sjåføren er en dreven yrkessjåfør som er vant med å kjøre buss i det store utland. Kontakt meg hvis dere vil henge dere på. Sesilie Andersen Øie: 45487696 Vi er nå 15stk i bussen. fortsatt plass til 2. Gi beskjed fortest mulig hvis du vil ha plass.. Som jeg skrev tidligere har vi 3 andre minibusser vi kan sette opp, men må vite litt tidlig om hvor mange sjåfører vi trenger. Ring eller send sms om du er interesert. Sesilie 45487696 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 11. August 2009 Del Skrevet 11. August 2009 Puh.. Ble litt stresset nå.. Da regner jeg med at vi kan plukke deg opp på flyplassen onsdag kveld. Kan sikkert ta kvelden i Alicante før vi stikker ned til huset. Regner med at vi får ordne hotell i Valencia natt til fredag. Gidder ikke kjøre flere timer på natten etter kampen, som visse andre må. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joffen 954 Del Skrevet 12. August 2009 Del Skrevet 12. August 2009 Puh.. Ble litt stresset nå.. Da regner jeg med at vi kan plukke deg opp på flyplassen onsdag kveld. Kan sikkert ta kvelden i Alicante før vi stikker ned til huset. Regner med at vi får ordne hotell i Valencia natt til fredag. Gidder ikke kjøre flere timer på natten etter kampen, som visse andre må. Wunderbar. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 12. August 2009 Del Skrevet 12. August 2009 Puh.. Ble litt stresset nå.. Da regner jeg med at vi kan plukke deg opp på flyplassen onsdag kveld. Kan sikkert ta kvelden i Alicante før vi stikker ned til huset. Regner med at vi får ordne hotell i Valencia natt til fredag. Gidder ikke kjøre flere timer på natten etter kampen, som visse andre må. Du kjører jo hver natt ellers så skjønner det. hah Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 12. August 2009 Del Skrevet 12. August 2009 Noen som vil dele hotellrom med meg? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 245 Del Skrevet 12. August 2009 Del Skrevet 12. August 2009 Hvis det er noen her som IKKE har bestilt hotell ennå, har vi fått et tilbud via stabæk. Forumet er reklamefritt så jeg legger det ikke ut her, men er man interessert i å høre send en mail til posse@stabaek.no så sender jeg over. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 12. August 2009 Del Skrevet 12. August 2009 Hvis det er noen her som IKKE har bestilt hotell ennå, har vi fått et tilbud via stabæk. Forumet er reklamefritt så jeg legger det ikke ut her, men er man interessert i å høre send en mail til posse@stabaek.no så sender jeg over. Er det hotell vi snakker om, eller disse leilighetene vi fikk brosjyrer på i StabækButikken? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gsk 495 Del Skrevet 12. August 2009 Del Skrevet 12. August 2009 Noen som vil dele hotellrom med meg? snorker du? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Sess 0 Del Skrevet 12. August 2009 Del Skrevet 12. August 2009 Noen som vil dele hotellrom med meg? snorker du? Har en sønn på 23 som jeg ikke vil ha på mitt rom, kanskje du kan dele rom med ham??? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 245 Del Skrevet 12. August 2009 Del Skrevet 12. August 2009 Nå har jeg sendt avgårde noen mailer, men blir borte noen timer grunnet reise. De som trenger info kan kanskje sende PM til mortimer eller slum. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Isla 568 Del Skrevet 12. August 2009 Del Skrevet 12. August 2009 Er noen hypp på å dele hotellrom i Valencia? Gjerne på et av hotellene som ble nevnt av Posse via Stabæk. Har sjekket priser, og det er sykt mye billigere med dobbeltrom enn enkeltrom. Send en PM. Eller kanskje heller en sms. Jeg drar ned på Øyafestivalen nå og er ikke på nett igjen før i morgen. Tlf 92 42 00 34 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
avløsen 4 Del Skrevet 12. August 2009 Del Skrevet 12. August 2009 Hvilke hoteller er det folk har gått for i Valencia? Jeg og to andre har ikke helt bestemt oss, men har en god kandidat i The Westin. Ellers virker det å være ok priser og og godt utvalg generelt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bebe 2 976 Del Skrevet 12. August 2009 Del Skrevet 12. August 2009 Gi beskjed om du får svar på dine mailer, Posse. Jeg har sendt mail både til Petit Palace Bristol og til selskapet som eier de to hotellene for å få booket til spesialprisen. Oppdaget at hotellet har skrudd opp prisene veldig for natten mellom onsdag og torsdag. Kanskje litt spesielt å kalle det spesialpris da? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 245 Del Skrevet 12. August 2009 Del Skrevet 12. August 2009 Gi beskjed om du får svar på dine mailer, Posse. Jeg har sendt mail både til Petit Palace Bristol og til selskapet som eier de to hotellene for å få booket til spesialprisen. Oppdaget at hotellet har skrudd opp prisene veldig for natten mellom onsdag og torsdag. Kanskje litt spesielt å kalle det spesialpris da? Det er vel i så fall helt på sin plass å kalle det spesialpris.. Har ikke fått svar fra noen, har bare videresendt den infoen jeg fikk til de som ville ha. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ximo 0 Del Skrevet 12. August 2009 (endret) Del Skrevet 12. August 2009 (endret) For de som ikke vil punge ut overpris for hotell tipser jeg om billigere alternativer her: http://www.stabaek.no/forum/index.php?s=&a...st&p=207822 Endret 13. August 2009 av ximo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Sess 0 Del Skrevet 13. August 2009 Del Skrevet 13. August 2009 Nå er en buss til Torp full, vi skal få det gøy!! Men, er det andre som trenger skyss fra Alicante til Valencia?? Driver å ordner med en buss der nede. Jo flere som er med jo billigere blir det. Gi en tilbakemelding om du er interesert i å være med.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ximo 0 Del Skrevet 13. August 2009 Del Skrevet 13. August 2009 Her er det dere skal sitte: Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 13. August 2009 Del Skrevet 13. August 2009 stå.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
O.S.G 0 Del Skrevet 13. August 2009 Del Skrevet 13. August 2009 Valencia har lagt ut litt info om billetter til kampen; http://www.valenciacf.com/contenidos/Actua...tml?__locale=es Jeg er ikke så stødig i spansk, så jeg prøvde en oversettelse med Google; "VIKTIG MERKNAD: The Game er inkludert i årstiden av gjødsel, behovet for å fjerne det PARTNER ingen oppføring PRISER og tidsplaner Partene etter UEFA 2009/2010 SEASON * VALENCIA C.F. - Stabæk Fotball Torsdag 27 august 2009 SONE PRISER Tribune € 25.00 Anfiteatro € 25.00 DEKKER SEC. SONE 1,2,3 Damm 20,00 € DEKKER SEC. 4 til 10 20,00 € € 20,00 CENTRAL Vurder Gol SOUTH SONE stoler Damm 15,00 € Stoler Gol NORTH € 15.00 Blir oppdaget. SONE 1,2,3 Damm 15,00 € Discovered SEC. 4 til 10 15,00 € HIGH 15,00 € HIGH DEKKER 15,00 € SOUTH AREA HIGH stoler Gol Damm 15,00 € Gol NORTH HIGH stoler € 15.00 GREAT SONE Gol Damm 10,00 € DEGREE av havet € 10.00 Gol GREAT AREA HIGH Damm 10,00 € Gol XICOTET € 10.00 Gol XICOTET HIGH 10,00 € I salg fra onsdag 12/08/2009" Jeg er skikkelig glad for at The Game er inkludert i årstiden av gjødsel! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gsk 495 Del Skrevet 13. August 2009 Del Skrevet 13. August 2009 Her er det dere skal sitte: Feeeet!! Bortsett fra hvis vi leder 2-0 fra hjemme, for da blir det kjipt å ikke se kampen.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 501 Del Skrevet 13. August 2009 Del Skrevet 13. August 2009 "VIKTIG MERKNAD: The Game er inkludert i årstiden av gjødsel, behovet for å fjerne det PARTNER ingen oppføring [...] Jeg er skikkelig glad for at The Game er inkludert i årstiden av gjødsel! Er den fortsatt det om man mangler en partner til å fjerne den? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
avløsen 4 Del Skrevet 14. August 2009 (endret) Del Skrevet 14. August 2009 (endret) Valencia har lagt ut litt info om billetter til kampen;http://www.valenciacf.com/contenidos/Actua...tml?__locale=es Jeg er ikke så stødig i spansk, så jeg prøvde en oversettelse med Google; "VIKTIG MERKNAD: The Game er inkludert i årstiden av gjødsel, behovet for å fjerne det PARTNER ingen oppføring Etter det jeg forstår, med min halvfunksjonerende spansk, er at dette gjelder for sesongkortholdere, altså isåfall ikke så interessant for majoriteten av oss(med mindre det eksisterer ekstremt mange skap-valencianere her..). Dersom man skulle være så mindre heldig å være en slik én, så behøver ikke betale for ingang til denne kampen. Endret 14. August 2009 av avløsen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Larsa 0 Del Skrevet 14. August 2009 Del Skrevet 14. August 2009 stå.... Tror ikke det er så stor forskjell på om man står eller sitter der gitt, og tviler på noen hører oss uansett hvor høyt vi skriker eller synger hehe men skal ikke være så pesimistisk jeg Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 501 Del Skrevet 14. August 2009 Del Skrevet 14. August 2009 stå.... Tror ikke det er så stor forskjell på om man står eller sitter der gitt, og tviler på noen hører oss uansett hvor høyt vi skriker eller synger hehe men skal ikke være så pesimistisk jeg Jeg trodde han snakket om hvilke fysiske reaksjoner han fikk på bildet. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Larsa 0 Del Skrevet 14. August 2009 Del Skrevet 14. August 2009 stå.... Tror ikke det er så stor forskjell på om man står eller sitter der gitt, og tviler på noen hører oss uansett hvor høyt vi skriker eller synger hehe men skal ikke være så pesimistisk jeg Jeg trodde han snakket om hvilke fysiske reaksjoner han fikk på bildet. hehe.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
loudness 303 Del Skrevet 14. August 2009 Del Skrevet 14. August 2009 blir å kjøpe billetter i porten da? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hanse 3 846 Del Skrevet 15. August 2009 Del Skrevet 15. August 2009 Mest sannsynelig. FCK er den eneste av bortekampene jeg har vært på i Europa hvor vi har måttet kjøpe billetter på forhånd. (Av naturlige årsaker) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
loudness 303 Del Skrevet 15. August 2009 Del Skrevet 15. August 2009 sant nok, men alltid greit å ha ordnet dette på forhånd, vet det ikke var noe problem i fjor eller. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
andersmann 107 Del Skrevet 15. August 2009 Del Skrevet 15. August 2009 blir å kjøpe billetter i porten da? Pratet med Stabækbutikken igår og de håpet å få billetter opp med noen fra Valencia til kampen på torsdag, men de sa det var vanskelig å kommunisere med dem og fikk veldig lite info fra dem. Hadde vært fint å ha billettene til kampen før vi reiser så vi eventuelt slipper å ordne med det og på torsdagen og bare drikke og kose oss før vi går inn på Mestalla. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå