Larsa 0 Del Skrevet 20. August 2009 Del Skrevet 20. August 2009 Selvfølgelig har vi et HÅPLØST utganspunkt,men jeg er som allitd optimist og sier bare ballen er rund og alt kan skje.... men realistisk sett blir det en tur mer for opplevelsen, og det er alltid gøy se Stabæk spille fotball!!! Gleder meg masse til turen, men for min del så blir det ikke så mye fyll, skal utnytte litt uv stråler og satse på litt salg og få shoopet masse Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
andersmann 107 Del Skrevet 20. August 2009 Del Skrevet 20. August 2009 Jeg gleder meg både til å reise til Spania igjen med god mat og drikke komme til en ny by Valencia og se Stabæk spille kamp på erverdige Mestalla Stadion. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Larsa 0 Del Skrevet 20. August 2009 Del Skrevet 20. August 2009 Jeg gleder meg både til å reise til Spania igjen med god mat og drikke komme til en ny by Valencia og se Stabæk spille kamp på erverdige Mestalla Stadion. Enig Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SAU 3 469 Del Skrevet 21. August 2009 Del Skrevet 21. August 2009 Jeg gleder meg både til å reise til Spania igjen med god mat og drikke komme til en ny by Valencia og se Stabæk spille kamp på erverdige Mestalla Stadion. Kunne ikke sagt meg mer enig, uansett hvordan resultatet ble i går. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
svensken 38 Del Skrevet 21. August 2009 Del Skrevet 21. August 2009 Vi er tre stykker som skal til Valencia. Det er kun tomannsrom på hotellet vårt, så hvis det er en person som vil joine dobbeltrom, si i fra. Gjerne fort. Gjerne over telefon; 997 13 452. Dette gjelder kun en natt. Hilsen Martin Bjertness dette ordnet seg, vi fant et annet hotel. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
svensken 38 Del Skrevet 21. August 2009 Del Skrevet 21. August 2009 Da var hotel i alicante, valencia og barcelona ordnet. Gleder meg! bare 5 dager igjen... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 21. August 2009 Del Skrevet 21. August 2009 Da var hotel i alicante, valencia og barcelona ordnet. Gleder meg! bare 5 dager igjen... hvorfor blir det en dag i alicante? me dont understand... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hanse 3 796 Del Skrevet 21. August 2009 Del Skrevet 21. August 2009 Ingen grunn til ikke å dra. De feteste europaturene har vært når vi har tapt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 784 Del Skrevet 21. August 2009 Del Skrevet 21. August 2009 Ingen grunn til ikke å dra. De feteste europaturene har vært når vi har tapt. Både ja og nei. Det var ganske så fett i både Belfast og Valkiakoski... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 592 Del Skrevet 21. August 2009 Del Skrevet 21. August 2009 Ingen grunn til ikke å dra. De feteste europaturene har vært når vi har tapt. Både ja og nei. Det var ganske så fett i både Belfast og Valkiakoski... Belfast ja, men Valkeakoski var ikke det store høydepunktet for min del. La Coruña var derimot et høydepunkt, og der ble det jo tap. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gsk 495 Del Skrevet 21. August 2009 Del Skrevet 21. August 2009 Ingen grunn til ikke å dra. De feteste europaturene har vært når vi har tapt. Både ja og nei. Det var ganske så fett i både Belfast og Valkiakoski... Belfast ja, men Valkeakoski var ikke det store høydepunktet for min del. La Coruña var derimot et høydepunkt, og der ble det jo tap. Nå var ikke jeg på disse, men jeg kan påstå at de feteste europaturene er europaturene. De er fete alle sammen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
andersmann 107 Del Skrevet 21. August 2009 Del Skrevet 21. August 2009 Ingen grunn til ikke å dra. De feteste europaturene har vært når vi har tapt. Både ja og nei. Det var ganske så fett i både Belfast og Valkiakoski... Belfast ja, men Valkeakoski var ikke det store høydepunktet for min del. La Coruña var derimot et høydepunkt, og der ble det jo tap. Nå var ikke jeg på disse, men jeg kan påstå at de feteste europaturene er europaturene. De er fete alle sammen. Ja i 2009 har alle de 3 Europaturene jeg har vært på vært fantastiske og den 4. blir sikkert det den og. Jeg glemmer vel aldri jomfruturen min til Brussel i 1997, jeg fant i hvertfall fram til hotelldøren. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Siempre Azul 186 Del Skrevet 21. August 2009 Del Skrevet 21. August 2009 Jeg glemmer vel aldri jomfruturen min til Brussel i 1997, jeg fant i hvertfall fram til hotelldøren. Rota du bort noen andre DA også? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
andersmann 107 Del Skrevet 21. August 2009 Del Skrevet 21. August 2009 Jeg glemmer vel aldri jomfruturen min til Brussel i 1997, jeg fant i hvertfall fram til hotelldøren. Rota du bort noen andre DA også? Nei kun meg selv Ble vekt av første mann ut av hotellet om morgenen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
svensken 38 Del Skrevet 22. August 2009 Del Skrevet 22. August 2009 Da var hotel i alicante, valencia og barcelona ordnet. Gleder meg! bare 5 dager igjen... hvorfor blir det en dag i alicante? me dont understand... fordi vi fant ut at vi ville se denne byen også, når vi først var innom den... skal man først være i spania i 5 dager, så kan man jo se seg om i et par byer... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Larsa 0 Del Skrevet 22. August 2009 (endret) Del Skrevet 22. August 2009 (endret) Da var hotel i alicante, valencia og barcelona ordnet. Gleder meg! bare 5 dager igjen... hvorfor blir det en dag i alicante? me dont understand... fordi vi fant ut at vi ville se denne byen også, når vi først var innom den... skal man først være i spania i 5 dager, så kan man jo se seg om i et par byer... ikke dumt det nei!! personlig angrer jeg på at vi ikke bestilte litt lenger opphold, når man først er der !! Endret 22. August 2009 av Larsa Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Siempre Azul 186 Del Skrevet 22. August 2009 Del Skrevet 22. August 2009 Og da har jeg også fått somla meg til å bestille hotell. Vincci lys hotel fra onsdag til fredag. Da blir det geocaching, Slum! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mikki 759 Del Skrevet 22. August 2009 Del Skrevet 22. August 2009 Noen som ikke har bestillt ennå, som vil være reisekompisen min? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mikki 759 Del Skrevet 24. August 2009 Del Skrevet 24. August 2009 Da har jeg endelig bestillt, men blir en kort tur for min del. Reiser ned på torsdag med Norwegian, og hjem med Norwegian på fredag. Er det andre som skal hjem med samme fly, send gjerne en PM. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Maite Farnerud 0 Del Skrevet 24. August 2009 Del Skrevet 24. August 2009 Many fans are going to come to Valencia? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hanse 3 796 Del Skrevet 24. August 2009 Del Skrevet 24. August 2009 Guess around 50++ supporters in addition to some local norwegians who who will support us Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Maite Farnerud 0 Del Skrevet 24. August 2009 Del Skrevet 24. August 2009 Guess around 50++ supporters in addition to some local norwegians who who will support us Ah, is good Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joffen 939 Del Skrevet 25. August 2009 (endret) Del Skrevet 25. August 2009 (endret) Har ikke fått kjøpt billett ennå, noen som vet om man kan kjøpe i porten? Endret 25. August 2009 av joffen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 25. August 2009 (endret) Del Skrevet 25. August 2009 (endret) Er det noen som skal være med bussen til torp som har mulighet til å kjøpe en billett for meg i butikken? Det ordnet seg. Endret 25. August 2009 av Mortimer Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joffen 939 Del Skrevet 25. August 2009 Del Skrevet 25. August 2009 Noen som har mulighet til å kjøpe for meg også? Er kredittverdig i følge Dun & Bradstreet. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 784 Del Skrevet 25. August 2009 Del Skrevet 25. August 2009 Noen som har mulighet til å kjøpe for meg også? Er kredittverdig i følge Dun & Bradstreet. Jeg har en billett til overs. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joffen 939 Del Skrevet 25. August 2009 Del Skrevet 25. August 2009 Noen som har mulighet til å kjøpe for meg også? Er kredittverdig i følge Dun & Bradstreet. Jeg har en billett til overs. Jeg tar den. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
lams 36 Del Skrevet 25. August 2009 Del Skrevet 25. August 2009 Noen som har en idé om hvor vi evt. kan møtes før kamp?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 25. August 2009 Del Skrevet 25. August 2009 Noen som har en idé om hvor vi evt. kan møtes før kamp?? i valencia. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Siempre Azul 186 Del Skrevet 25. August 2009 Del Skrevet 25. August 2009 Noen som har mulighet til å kjøpe for meg også? Er kredittverdig i følge Dun & Bradstreet. Jeg har en billett til overs. Det er vel ikke fordi du er syk??????? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå