Kjetil 34 Del Skrevet 11. August 2009 (endret) Del Skrevet 11. August 2009 (endret) Hos oss er i hvert fall Henning tilbake. Segers er det vel umulig å si noe om. Noen som vet noe om Bella, JIH og IAO? Skulle ikke "JonasM" følge treningen i dag? Vi får håpe han får med seg hvordan ståa er med Berglund og Høiland. Håper for øvrig Hedenstad ikke slet med annet enn tunge ben mot slutten av Aafk-kampen. Om ikke Segerström har blitt far, er det gledelig at Skjønsberg vikarierte på en overbevisende måte. Endret 11. August 2009 av Kjetil Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Sess 0 Del Skrevet 11. August 2009 Del Skrevet 11. August 2009 Er det noen som skal til Tromsø?? Har sinnsykt lyst, men vil ikke dra alene. Ser at det er plass på Stabæk flyet til ca 20 stk.. 1500 t/r.. Jeg vil jeg vil.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gufa 550 Del Skrevet 11. August 2009 Del Skrevet 11. August 2009 Jeg burde ha skrevet elleve-tolv utespillere. Husk at i fjor var midtbanen såpass sterk at Keller spilte seg inn i forsvarsrekka. Vi hadde Tippeligaens beste førsteellever; med reserver som Andersson - deler av vårsesongen, Hauger - deler av vårsesongen, Høiland - deler av høstsesongen, Holmvik - høstsesongen, Palmason - høstsesongen, og en knallgod Austbø - vårsesongen. I tillegg til klare reserver (Stenvoll, Kjølø, Tømmernes og etterhvert Austbø.) Var virkelig Austbø så knallgod i fjor vår? Nå er (snart) forsvaret så knallgodt (JIH - Segers - Rogne - Vegar) at Keller hadde blitt flyttet opp på midten igjen :-) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 11. August 2009 Del Skrevet 11. August 2009 Hauger tilbake, Høiland og IA ute. Da blir det vel følgende startoppstilling: JK MMS-PS-TR-VEH EH-PF-HH-DK DN-FB Med Austbø, Gromstad, Tom, Mix, Johan, Skjelvik og Aase på benken. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mikki 759 Del Skrevet 11. August 2009 Del Skrevet 11. August 2009 Om det er flere billetter igjen med Stabæk, noen som vil være reisefølget mitt? Eller noen som allerdere skal oppover? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 34 Del Skrevet 11. August 2009 (endret) Del Skrevet 11. August 2009 (endret) Hauger tilbake, Høiland og IA ute. Da blir det vel følgende startoppstilling: JK MMS-PS-TR-VEH EH-PF-HH-DK DN-FB Med Austbø, Gromstad, Tom, Mix, Johan, Skjelvik og Aase på benken. Og Palmi på tribunen? Personlig håper jeg han starter framfor Hoff. Endret 11. August 2009 av Kjetil Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Sess 0 Del Skrevet 11. August 2009 Del Skrevet 11. August 2009 Om det er flere billetter igjen med Stabæk, noen som vil være reisefølget mitt? Eller noen som allerdere skal oppover? jeg er veldig giret på å reise.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 12. August 2009 (endret) Del Skrevet 12. August 2009 (endret) Min kjære kone - fru Albert - overrasket meg med å melde meg på Stabækflyet. Så jeg får min første tur til Alfheim. (Det er jo en trøst - når kampen i Valencia går er jeg på jobb. I Zambia...) Endret 12. August 2009 av Albert Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 12. August 2009 (endret) Del Skrevet 12. August 2009 (endret) Hauger tilbake, Høiland og IA ute. Da blir det vel følgende startoppstilling: JK MMS-PS-TR-VEH EH-PF-HH-DK DN-FB Med Austbø, Gromstad, Tom, Mix, Johan, Skjelvik og Aase på benken. Og Palmi på tribunen? Personlig håper jeg han starter framfor Hoff. Uffda, glemte visst en. Men jeg håper fortsatt Hoff starter. Endret 12. August 2009 av geirti Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
babberg-- 0 Del Skrevet 12. August 2009 Del Skrevet 12. August 2009 Som mange har fått med seg må både Lars Iver Strand og Hans Åge Yndestad stå over lørdagens kamp, begge på grunn av to gule kort (Lars Iver i seriekampen mot LSK, Yndis i cupkampen mot VIF). Dette er også første kamp uten Douglas Sequeira. Startelveren er solid, men benken blir noe tynn denne gangen. Vi krysser fingrene og håper at Høgli, Reginiussen, Yttergård Jenssen og Lindpere (privatlandskamp Estland-Brasil!) vender tilbake fra landskampoppdrag uten skader. Jeg tipper vi starter slik (4-4-2): Sead Ramovic; Tom Høgli - Tore Reginiussen - Miika Koppinen - Kevin Larsen; Martin Knudsen - Ruben Yttergård Jenssen - Tommy Knarvik - Joel Lindpere; Morten Moldskred - Sigurd Rushfeldt. Innbyttere: Marcus Sahlman, Helge Haugen, Mats Reginiussen, Remi Johansen, Mo Ahamed, Dominique Taboga. Dominique Taboga er en nyinnkjøpt midtstopper (erstatning for Douglas Sequeira) fra østerrikske Kapfenberger SV, der han var kaptein. Han har ennå ikke debutert for TIL. Mo Ahamed ble hentet denne uka fra Tromsdalen. Mo er tidligere TIL-gutt, og en meget lovende angrepsspiller. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 12. August 2009 Del Skrevet 12. August 2009 ...Lars Iver Strand og Hans Åge Yndestad stå over lørdagens kamp. Dette er også første kamp uten Douglas Sequeira. Må innrømme at jeg ikke har fulgt så godt med på TIL i år. Så at Yndestad kom inn som innbytter før han ble utvist (innbytterpuls?). Spiller LIS og HÅY vanligvis fast? Hvor er det forresten blitt av DS? Jeg tipper vi starter slik (4-4-2): Sead Ramovic; Tom Høgli - Tore Reginiussen - Miika Koppinen - Kevin Larsen; Martin Knudsen - Ruben Yttergård Jenssen - Tommy Knarvik - Joel Lindpere; Morten Moldskred - Sigurd Rushfeldt. Ingen tvil om at dere har en sterk backrekke og at dere har en meget god spissduo, men hvordan er egentlig midtbanen deres? Maler den på slik RBK klarer, eller er det induvidalister som kan gjøre mye på egenhånd med kreativitet og teknikk (Vet at Knarvik ikke bør komme til langskudd)? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
babberg-- 0 Del Skrevet 12. August 2009 (endret) Del Skrevet 12. August 2009 (endret) Må innrømme at jeg ikke har fulgt så godt med på TIL i år. Så at Yndestad kom inn som innbytter før han ble utvist (innbytterpuls?). Spiller LIS og HÅY vanligvis fast? Hvor er det forresten blitt av DS? LIS har vært den foretrukne høyrekanten den siste tiden, mens Yndestad har vært innbytter. Han presterte å få to gule kort og bli utvist 14 minutter etter at han kom inn mot Vålerenga. Sequeira fikk lov å avbryte kontrakten og reise hjem til sin moderklubb i Costa Rica, kona trivdes ikke i Norge. Et stort tap for TIL. Ingen tvil om at dere har en sterk backrekke og at dere har en meget god spissduo, men hvordan er egentlig midtbanen deres? Maler den på slik RBK klarer, eller er det induvidalister som kan gjøre mye på egenhånd med kreativitet og teknikk (Vet at Knarvik ikke bør komme til langskudd)? Både Ruben, Knarvik og Lars Iver er kreative spillere som legger gode pasninger, men nå mangler vi altså LI. Lindpere er fast landslagsspiller for Estland, og er teknisk og taktisk meget dyktig. Martin Knudsen kjenner dere vel, han var lenge skadet, og har vært innbytter i sommer. Med LIS ute er et også mulig at Høgmo velger å flytte Ruben ut på høyrekanten (der han spilte i fjor) og bruke paret Knarvik/Helge Haugen på sentral midtbane. Konstellasjonen Yttergård Jenssen - Knarvik - Haugen - Lindpere spilte de fleste kampene i fjor, og det gikk jo ganske bra. Endret 12. August 2009 av Slum quote fix Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 12. August 2009 Del Skrevet 12. August 2009 ... Så den kreative biten på midtbanen består stort sett i pasninger og i mindre grad av driblingeVir og å komme rundt på kant? Kjenner jo selvfølgelig styrken til Moldskred og har sett at han liker godt bakromspasninger Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 13. August 2009 Del Skrevet 13. August 2009 - Siste sjanse Rushfelt tror TIL blir hektet av medalje- og e-cupkamp med tap. Vi får håpe det fører til høye skuldre og dårlig spill fra TIL sin side, men liker aldri å møte lag som "må vinne" Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 34 Del Skrevet 13. August 2009 (endret) Del Skrevet 13. August 2009 (endret) "Må" ikke Stabæk vinne av nøyaktig samme grunn? (OK; det er ikke vinn eller forsvinn i forhold til bronsen. Vi bør likevel ta en trepoenger. Batteriene er gjenladet. Forhåpentlig har også landskampen i går positiv innvirkning på Jon.) Endret 13. August 2009 av Kjetil Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Sess 0 Del Skrevet 13. August 2009 Del Skrevet 13. August 2009 Hvem andre skal til Tromsø på kampen??? Jeg og min mann drar oppover... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Sess 0 Del Skrevet 13. August 2009 Del Skrevet 13. August 2009 Hvem skal oppover? Jeg og min mann Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 501 Del Skrevet 13. August 2009 Del Skrevet 13. August 2009 Skal du oppover, Sess? Og hvem reiser du sammen med? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 14. August 2009 Del Skrevet 14. August 2009 Skal du oppover, Sess? Og hvem reiser du sammen med? I steden for å mobbe folk, kan du komme med saklige opplysninger: Hvor møtes Stabæksupportere før kamp? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 008 Del Skrevet 14. August 2009 Del Skrevet 14. August 2009 I steden for å mobbe folk, kan du komme med saklige opplysninger: Hvor møtes Stabæksupportere før kamp? Bortetribunen? Oj, oj, bra det er fredag... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 14. August 2009 Del Skrevet 14. August 2009 Skal du oppover, Sess? Og hvem reiser du sammen med? I steden for å mobbe folk, kan du komme med saklige opplysninger: Hvor møtes Stabæksupportere før kamp? Blå Rock. Skulle gjerne kommet med et eller annet sted med uteservering, men når jeg ser værmelding er det neppe aktuelt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 14. August 2009 Del Skrevet 14. August 2009 Skal du oppover, Sess? Og hvem reiser du sammen med? I steden for å mobbe folk, kan du komme med saklige opplysninger: Hvor møtes Stabæksupportere før kamp? Blå Rock. Skulle gjerne kommet med et eller annet sted med uteservering, men når jeg ser værmelding er det neppe aktuelt. Nå har nordlendingen på jobben tutet oss ørene fulle av det fantastisk været norraførr. Så er det bare tull? Når kommer du oppover, Frode? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Sess 0 Del Skrevet 14. August 2009 Del Skrevet 14. August 2009 Skal du oppover, Sess? Og hvem reiser du sammen med? I steden for å mobbe folk, kan du komme med saklige opplysninger: Hvor møtes Stabæksupportere før kamp? tåler å bli litt mobbet jeg. Er ikke så ømtålelig... Uansett, så gleder jeg meg til å dra oppover og håper vi skal få det gøy. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
d*u*b 2 363 Del Skrevet 14. August 2009 Del Skrevet 14. August 2009 Noe nytt ang. Pontus S og hans frue og den ny borgeren? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 14. August 2009 Del Skrevet 14. August 2009 Noe nytt ang. Pontus S og hans frue og den ny borgeren? Nei. Han trente idag. Ikke skjedd noe Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
MortenHS 12 Del Skrevet 14. August 2009 (endret) Del Skrevet 14. August 2009 (endret) Ikke helt samme sak, siden Pontus ikke er hentet for at vi skal unngå nedrykk. Men her er i alle fall Ivar Hoffs mening Endret 14. August 2009 av MortenHS Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
d*u*b 2 363 Del Skrevet 14. August 2009 Del Skrevet 14. August 2009 Noe nytt ang. Pontus S og hans frue og den ny borgeren? Nei. Han trente idag. Ikke skjedd noe Blir han med nordover da, om ikke fødselen starter?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 14. August 2009 Del Skrevet 14. August 2009 Skal du oppover, Sess? Og hvem reiser du sammen med? I steden for å mobbe folk, kan du komme med saklige opplysninger: Hvor møtes Stabæksupportere før kamp? Blå Rock. Skulle gjerne kommet med et eller annet sted med uteservering, men når jeg ser værmelding er det neppe aktuelt. Nå har nordlendingen på jobben tutet oss ørene fulle av det fantastisk været norraførr. Så er det bare tull? Når kommer du oppover, Frode? Skal ankomme Tromsø 13.35. Jepp, ser ut som det fantastiske været bare er tull Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Celebi2 883 Del Skrevet 14. August 2009 Del Skrevet 14. August 2009 Billetter i porten? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 14. August 2009 Del Skrevet 14. August 2009 Billetter i porten? Mulig man kan forhandskjøpe på kinoen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå