Hofbräu 0 Del Skrevet 15. August 2009 Del Skrevet 15. August 2009 Skuffet jeg, men det er vel veldig naivt.. Håpet vi skulle ta med oss litt CL-erfaring og knuse samene.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest daglish7 Del Skrevet 15. August 2009 Del Skrevet 15. August 2009 Dette er Stabæk i godt gammelt slag! Vinn en og tap en Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mikki 759 Del Skrevet 16. August 2009 Del Skrevet 16. August 2009 Vi skulle hatt en soleklar straffe! Vi som stod bak mål så tydelig at Tromsøspilleren slo ballen til corner med begge hendene. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
loudness 303 Del Skrevet 16. August 2009 Del Skrevet 16. August 2009 de sa det på tv å Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
HarstadJr 26 Del Skrevet 16. August 2009 Del Skrevet 16. August 2009 hvorfor fikk hedenstad kort? han spillte vel grise stygt da vel hva mer kan man regne med når dommern fra sameland han også, Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
babberg-- 0 Del Skrevet 16. August 2009 Del Skrevet 16. August 2009 Kamprapport fra isberget.no: http://www.isberget.no/news/419/66/Kamprapport-TIL-Stabak Takk for kampen! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
matsj 2 Del Skrevet 16. August 2009 Del Skrevet 16. August 2009 Først Ålesund, nå Tromsø.. syntes det er på vei ned nå jeg .. tamt og kjedelig Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaDrømArena 84 Del Skrevet 16. August 2009 Del Skrevet 16. August 2009 Først Ålesund, nå Tromsø.. syntes det er på vei ned nå jeg .. tamt og kjedelig Vi har jo vært rævva borte i hele år. Vi har knapt fortjent noen av poengene vi har tatt på bortbane så langt. Gjør vi jobben hjemme og skraper med oss poeng på bortebane skal vi være fornøyd slik stå er nå. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
boie 2 386 Del Skrevet 16. August 2009 Del Skrevet 16. August 2009 Hvordan går det an å sette opp en dommer fra Harstad til en Tromsøkamp? Tja, det er 30 mil i bil unna omtrent da. Til sammenlikning er det ca samme avstand mellom Ålesund og Trondheim. Hadde du reagert om det hadde vært en trønder som hadde dømt mellom oss og Aafk? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaDrømArena 84 Del Skrevet 16. August 2009 (endret) Del Skrevet 16. August 2009 (endret) Hvordan går det an å sette opp en dommer fra Harstad til en Tromsøkamp? Tja, det er 30 mil i bil unna omtrent da. Til sammenlikning er det ca samme avstand mellom Ålesund og Trondheim. Hadde du reagert om det hadde vært en trønder som hadde dømt mellom oss og Aafk? Kan ikke sammenliknes og det vet du. Samme argumentasjon ville nok NFF også brukt. Nord Norge er noe spesielt. En Bodøværing ville vært stolt om OL kom til Tromsø og en Tromsøværing ville vært stolt om EM kom til Bodø. Det er 56 mil mellom disse byene. Byer som er innenfor den radiusen til Oslo er for å nevne noen; Bergen, Trondheim, Stavanger, Kristiansand, Haugesund, Molde, Aalesund, Stockholm, Gøteborg, Malmø, København for å nevne noen. Det ville ikk vært samme følelse mellom disse byene. Nei, en Harstadværing er ikke nøytral i et oppgjør mellom Bærum og Tromsø. Men han kan dog være profesjonell. Dommern greide seg bra nok. Men var en del småting her og der. Men han var partisk nok til å ikke dømme på handsen. Poenget er vel at man får straffe på sånt 50 % av gangene og 50 % ikke. Harstadværingen på Alfheim faller nok 100 % av gangene i ikke-straffe-kategorien når det er snakk om bortelaget i sluttminuttene av en kamp som TIL har dominert. Endret 16. August 2009 av BlaaDrømArena Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
jongje 9 Del Skrevet 16. August 2009 Del Skrevet 16. August 2009 alle harstadværingene jeg kjenner heier hvertfall på Tromsø... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
babberg-- 0 Del Skrevet 16. August 2009 Del Skrevet 16. August 2009 alle harstadværingene jeg kjenner heier hvertfall på Tromsø... Alle andre byer i Nord-Norge har en lillebrorfølelse ovenfor Tromsø, spesielt Bodø og Harstad. Vi TIL-supportere har aldri opplevd at Staberg har vært hjemmedommer på Alfheim, han er sikkert ekstra forsiktig siden det vil bli slått hardt ned på i sørnorske media. Men han dømmer heller ikke til fordel for visse bortelag, slik et par dommere sørfra har for vane å gjøre. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
jonni 0 Del Skrevet 16. August 2009 Del Skrevet 16. August 2009 Ingen god forestilling av gutta i går, men de står på og sikrer seg et poeng. Det er riktig som Nannskog uttaler etter kampen at det ikke er bare-bare å ta poeng mot Tromsø. Kampen viser at bunn nivået i år er langt lavere enn i fjor da et glimrende raid av Alanzinho eller en herlig chip av Pall var nok til å vekke scoringskåtheten til Nannskog. Men jeg sier meg fornøyd når man tross alt får med seg ett poeng på en så tidvis dårlig dag på jobben. Etter to tap mot dem i serien i fjor har vi tross alt tatt fire poeng mot Tromsø denne sesongen og det er når alt kommer til alt veldig, veldig bra ! Står dog på min spådom om at laget fikk seg en liten knekk av å tape mot København og ved at Champions League drømmen brast merker mange ekstra godt kampprogrammet de er inne i. Ved avansement hadde nok flere av dem fått ekstra krefter som de nå mangler. Mange er nok uenige i det, men det er ikke lett når man misser i sesongens desiderte høydepunkt. Tror det kommer til å bli en del lignende kamper som denne utover høsten og ettersom plassen så godt som er sikret har jeg bestemt meg for å ikke bekymre meg over det. Og jeg lover å bli mer saklig her på forumet!!!! For det viktigste er vel først og fremst å sikre en ny sesong i Tippeligaen og så får resten være en stor bonus!??! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
MSL 215 Del Skrevet 16. August 2009 Del Skrevet 16. August 2009 Oppløftende var jo at Stabæk stod bra imot på sykt mange cornere. Mindre oppløftende er det jo at man fikk så mange cornere imot. Jeg synes Morten også var bedre, men har enda ett stykke å gå på iforhold til ifjor.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Eiko 28 Del Skrevet 17. August 2009 Del Skrevet 17. August 2009 Mine 5 cents: Positivt: - Vi holder nullen - Jon er meget god Negativt: - Palmi, Daigo og Hoff var særdeles langt under pari - Lite fart i pasningsspillet - Ganske dårlige avslutninger på de få sjansene vi får - Virker som innsatsen var middelse, men det skyldes kanskje mya at Henning ikke var 100 % frisk Alt i alt må vi være glad for 1 poeng, men misfornøyd med spillet og innsatsen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå