enda en jævla islending 7 500 Del Skrevet 26. August 2009 Del Skrevet 26. August 2009 Vet du om Unibet evt. streamer gratis? Hvis de streamer, så er det gratis, du må bare registrere deg hos dem, uten at du trenger å bruke en krone. Jeg nekter å registrere meg hos et selskap som forsøker bestikke Stabæk Support til å bedrive reklame mot egne medlemmer. Det er det vel kanskje flere som har forsøkt, men de fleste gir seg når de får et nei. Men ikke Unibet. De spammet forumet vårt med "hippe" "kompisposter" skrevet av noen som har "oppdaget" et skikkelig "kult" tilbud fra Unibet, gang på gang på gang. Drittselskap! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Marius 500 Del Skrevet 26. August 2009 (endret) Del Skrevet 26. August 2009 (endret) Sint, oppgitt, forbannet...det er utrolig at Viasat presterer å ikke vise kampen. "0-3, tre gode grunner" fikk jeg som svar da jeg sendte melding.. Edit: Jeg stemmer for å innlemme Stian Kleppo i Hall of Shame Endret 26. August 2009 av Marius Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hoffisking 1 326 Del Skrevet 26. August 2009 Del Skrevet 26. August 2009 Sånn er det når man ikke er RævBK. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
vidjetore 155 Del Skrevet 26. August 2009 Del Skrevet 26. August 2009 Edit: Jeg stemmer for å innlemme Stian Kleppo i Hall of Shame Enig, tenkte jeg først, men når jeg tenkte meg om så kom jeg frem til at fyren rett og slett ikke fortjener mer oppmerksomhet. Ut i fra de småarrogante svarene han har gitt ifbm denne kampen og Tirana-kampen, kan det virke som han er en liten maktsyk knott som elsker å få bekreftet at han påvirker andres hverdag. Så tror rett og slett det beste er å overse fyren. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anette 238 Del Skrevet 26. August 2009 Del Skrevet 26. August 2009 noen som vet om en spansk bar som sender kampen, sånn at man kan gjøre det samme som Triana kampen?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 362 Del Skrevet 26. August 2009 (endret) Del Skrevet 26. August 2009 (endret) http://www.myp2p.eu/broadcast.php?matchid=...amp;part=sports her er linken til valencia - stabæk sidene de tilbyr kommer opp 16.30 imorgen. så får vente i spenning å håpe på noe bra foresten så sykt deilig at Ståle er ute av Champions EDIT: sorry ser linken er lagt ut før... men 2 er bedre enn 1 Endret 26. August 2009 av blaasoldat Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bendel 136 Del Skrevet 27. August 2009 Del Skrevet 27. August 2009 Unibet streamer ikke. Sjekka nå. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
andersmann 107 Del Skrevet 27. August 2009 Del Skrevet 27. August 2009 Da er det ekstra godt aa kunne vaere paa Mestalla i kveld aa kunne se kampen LIVE. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 362 Del Skrevet 27. August 2009 Del Skrevet 27. August 2009 Dette kommer til å bli en spennende kamp med 4-5-1 Iven i mål, vegard og rogne i forsvar, mix på midt og aase på topp alene... spennende å satse på ungdommen i en storkamp ;-) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Caz 1 Del Skrevet 27. August 2009 Del Skrevet 27. August 2009 Men er det ikke TV2 som har rettighetene til UEFA-cupen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 34 Del Skrevet 27. August 2009 (endret) Del Skrevet 27. August 2009 (endret) Startoppstillingen er vel mer preget av at vi tapte 0-3 hjemme enn at JJ. på død og liv vil starte med attenåringer. Men miksen er i utgangspunktet bra den. Også fordi Skjønsberg, Palmason, Berglund og Nannskog får hvile. Palmi kan muligens avlaste Kobayashi eller Farnerud i andre omgang. Endret 27. August 2009 av Kjetil Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 34 Del Skrevet 27. August 2009 (endret) Del Skrevet 27. August 2009 (endret) Men er det ikke TV2 som har rettighetene til UEFA-cupen? De sendte ikke bortekampen til TIL, så det er i hvert fall ikke fritt fram når det gjelder kvalifiseringsrundene. Endret 27. August 2009 av Kjetil Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Harry 583 Del Skrevet 27. August 2009 Del Skrevet 27. August 2009 Noen som har peiling på om en kan se kampen noe sted? Onkel Blå? Må vel vises på en eller annen (spansk) kanal? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Eiko 28 Del Skrevet 27. August 2009 Del Skrevet 27. August 2009 Startoppstillingen er vel mer preget av at vi tapte 0-3 hjemme enn at JJ. på død og liv vil starte med attenåringer. Men miksen er i utgangspunktet bra den. Også fordi Skjønsberg, Palmason, Berglund og Nannskog får hvile. Palmi kan muligens avlaste Kobayashi eller Farnerud i andre omgang. Er startoppstillingen publisert noe sted? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 34 Del Skrevet 27. August 2009 (endret) Del Skrevet 27. August 2009 (endret) Budstikka/nett. (Om den faktisk stemmer vet jeg selvsagt ikke.) http://www.budstikka.no/sec_sport/sec_stab...ticle259229.ece Endret 27. August 2009 av Kjetil Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BelgiskBlaa 3 135 Del Skrevet 27. August 2009 Del Skrevet 27. August 2009 Gratulerer Iven Dette er gøy! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 140 Del Skrevet 27. August 2009 Del Skrevet 27. August 2009 Da har vi fått link på MyP2P.eu http://myp2p.eu/broadcast.php?matchid=47335&part=sports Men foreløpig kun en spansk kanal, men tre linker Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 34 Del Skrevet 27. August 2009 (endret) Del Skrevet 27. August 2009 (endret) Jeg liker ikke lugubre nettsteder som krever registrering, så jeg har funnet en annen link. Om den virker gjenstår å se. Koster for øvrig myp2.eu- linken noe? Edit: Fant ut at streamingen er gratis, og at den ikke krever registrering av kredittkortnr.; eller registrering i det hele tatt(?) Endret 27. August 2009 av Kjetil Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mikkel 1 800 Del Skrevet 27. August 2009 Del Skrevet 27. August 2009 Noen som vet 100% om noen viser kampen i dag? enten tv, stream eller pub..?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Notrac 16 Del Skrevet 27. August 2009 (endret) Del Skrevet 27. August 2009 (endret) Noen som vet 100% om noen viser kampen i dag? enten tv, stream eller pub..?? SJEKK DENNE. Ser lovende ut. Krysser fingrene. (dog først fra 21.30) http://www.rajangan.net/template_live.php?ida=38 Den under koster litt tror jeg, men ser seriøs ut til en billig penge. http://www.hotklix.com/link/sports/soccer/...ve-streaming-fo Endret 27. August 2009 av Notrac Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Maan95 199 Del Skrevet 27. August 2009 Del Skrevet 27. August 2009 Kampen går i hvertfall på www.atdhe.net Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Maan95 199 Del Skrevet 27. August 2009 Del Skrevet 27. August 2009 www.livesport247.com pleier å virke rimelig bra, men koster 24 kr. i uka. Ser ikke program scheduele'et deres ligge ute for øyeblikket, men kvaliteten er veldig god! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Notrac 16 Del Skrevet 27. August 2009 Del Skrevet 27. August 2009 www.livesport247.com pleier å virke rimelig bra, men koster 24 kr. i uka. Ser ikke program scheduele'et deres ligge ute for øyeblikket, men kvaliteten er veldig god! Nå har jeg ikke lest alle innlegg, men er det noen som har fått et klokt svar fra Viasat på hvorfor de ikke sender? Klar over RBK syndromet, men dette er andre kampen de svikter. Det HOLDER ikke Viasat. På neste hjemmekamp bør vi lage en banner med en hyggelig melding til Viasat ansvarlig bosatt i Bærum. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Maan95 199 Del Skrevet 27. August 2009 Del Skrevet 27. August 2009 www.livesport247.com pleier å virke rimelig bra, men koster 24 kr. i uka. Ser ikke program scheduele'et deres ligge ute for øyeblikket, men kvaliteten er veldig god! Nå har jeg ikke lest alle innlegg, men er det noen som har fått et klokt svar fra Viasat på hvorfor de ikke sender? Klar over RBK syndromet, men dette er andre kampen de svikter. Det HOLDER ikke Viasat. På neste hjemmekamp bør vi lage en banner med en hyggelig melding til Viasat ansvarlig bosatt i Bærum. Jepp! Han viasat fyren er jo idiot! Stabæk Satyren har fått noen brev fra han. http://www.ss.no/index.lasso?s=nyhet&ID=1564 http://www.ss.no/index.lasso?s=nyhet&ID=1561 Oppfordrer alle til å sende melding til han å si sin mening! tlf: +4792222665 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mikkel 1 800 Del Skrevet 27. August 2009 Del Skrevet 27. August 2009 Kampen går i hvertfall på www.atdhe.net Denne virker bra!.. takk for den!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Maan95 199 Del Skrevet 27. August 2009 Del Skrevet 27. August 2009 Kampen går i hvertfall på www.atdhe.net Denne virker bra!.. takk for den!! Bare hyggelig! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Marius 500 Del Skrevet 27. August 2009 Del Skrevet 27. August 2009 www.livesport247.com pleier å virke rimelig bra, men koster 24 kr. i uka. Ser ikke program scheduele'et deres ligge ute for øyeblikket, men kvaliteten er veldig god! Nå har jeg ikke lest alle innlegg, men er det noen som har fått et klokt svar fra Viasat på hvorfor de ikke sender? Klar over RBK syndromet, men dette er andre kampen de svikter. Det HOLDER ikke Viasat. På neste hjemmekamp bør vi lage en banner med en hyggelig melding til Viasat ansvarlig bosatt i Bærum. Kort sms-utveksling fra i går kveld... - Hvorfor i alle dager sender dere ikke Stabæks returoppgjør? Stian - 0-3. Tre gode grunner - Moroklump du...takk skal du faen meg ha Stian - Vask munnen din! Med det utgangspunktet som laget ga av resultat og prestasjon sist uke ser vi ingen grunn til å investere betydelige midler i en kamp som er kjørt. - Dere mistet nettopp en kunde... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
matsj 2 Del Skrevet 27. August 2009 Del Skrevet 27. August 2009 Det er bare å si opp folkens.. Sky er lett å få tak i da det er nok av agenter i England som vil tjene litt ekstra Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Maan95 199 Del Skrevet 27. August 2009 Del Skrevet 27. August 2009 Det er bare å si opp folkens.. Sky er lett å få tak i da det er nok av agenter i England som vil tjene litt ekstra Sky får man sett på livesport 247 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
matsj 2 Del Skrevet 27. August 2009 Del Skrevet 27. August 2009 Det er bare å si opp folkens.. Sky er lett å få tak i da det er nok av agenter i England som vil tjene litt ekstra Sky får man sett på livesport 247 Ikke i HD, det må man ha en dekoder for. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå