Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 280
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvordan virker det?

Det tok noen forsøk hvor video applikasjonen ikke startet hos meg, men til slutt fungerte det som Mikkel sier over deg her.

last ned zip fila, start programmet, vent på at IE starter, lim inn link, kjør.

Jeg bruker atdhe linken:

http://atdhe.net/8867/watch-valencia-vs-stabaek i Internet Explorer. Lyden skurrer men bildet er bra. ;)

Endret av LittleBlueAlien
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi får hvertfall 2. omg uten Villareal da. og gutta spiller jo ikke værst der nede :D

Målet var konge spilte seg opp helt fra egen banehalvdel. Valencia har 2 annulerte det ene var feilaktig.

Vi sliter i forsvar gutta står og ser på!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det bare her internett ble mye tregere med den ultraSurf?

Det er veldig sannsynlig at det er tilfelle. Det at signalene må gjennom en proxy-server et eller annet sted i verden gjør som oftest at alt går tregere.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis mange av dere fortsatt sliter stygt med at dere sitter i et "nett-land".. Så tror jeg denne funker ganske bra!

Prøv denne!

Edit: Funker ikke så bra som jeg trodde.. Men man kastes ikke ut ofte ;) (Dårlig kvalitet)

Endret av MagnusB
Lenke til innlegg
Del på andre sider

De snakker mye om Andersen. Har Johan kommet inn? Ikke så lett å se detaljer, og stabak.no / tv2 live har ikke info ennå. Håper i så fall han kan løpe inn et mål eller to!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De snakker mye om Andersen. Har Johan kommet inn? Ikke så lett å se detaljer, og stabak.no / tv2 live har ikke info ennå. Håper i så fall han kan løpe inn et mål eller to!

De snakker om Thorstein Andersen aase

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Valencia vs. Stabæk
  • Opprett ny...